HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

R Dijkstra 25-06-2021

Bij de aankoop van een soundbar uitstekend naar wens geholpen in de winkel in Doetinchem.

Dimmy 25-06-2021

Verkoopster x uit Arnhem heeft mij super goed geholpen, we zijn snel tot een goede deal gekomen. Als ik weer dingen nodig heb zal ik hier zeker weer naar toe gaan. (en dan hopen dat Verkoopster x uit Arnhem mij weer kan helpen met een goede deal 😉 )
Ik kreeg net al een mail dat mijn bestelling morgen al bij mij thuis komt, dat is echt super snel!!

Lars 25-06-2021

Zojuist bij PlatteTV een DENON AVR aangeschaft. XXX heeft me daarbij uitstekend geadviseerd via de chat en adequaat de bestelling afgerond, inclusief aanvullend garantieplan. Top! Ga zo door. Volgende keer weet ik jullie weer te vinden.

Lex 25-06-2021

Zeer kundig personeel. Alles goed uitgelegd gekregen en een mooie prijs voor het totaalpakket gekregen. Als je met een goed gevoel en gerust hart een dure TV wilt aanschaffen, raad ik PlatteTV zeker aan!
Officiële reactie van HelloTV 25-06-2021

Beste Lex,

Bedankt voor de 10! Ontzettend fijn om te lezen dat we u een goed gevoel én een nieuwe TV hebben weten te bezorgen. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

M 24-06-2021

Zeer goede service, dacht aardig te weten wat er nodig is voor een ps5, blijkbaar toch niet. Super bedankt voor het advies en de goede service. Per whatsapp deal gesloten, van te voren aangegeven dat mijn scherm niet top was, heeft de verkoper overheen gelezen. Toch samen tot een mooie deal kunnen komen, kan niet wachten tot hij is geleverd morgen. Super bedankt!

A,d,c.gelderblom 24-06-2021

Nette winkel ,met meerdere medewerkers ,netjes geholpen en goed te woord gestaan . En met aankoop zeer tevreden

Niels 24-06-2021

Na wat informatie gezocht te hebben op internet, toch naar de winkel in Nijmegen gegaan. Daar werd ik erg goed en vriendelijk geholpen door R. die duidelijk weet waar hij het over heeft. De volgende keer ga ik direct naar de winkel, want dat scheelt veel gezoek achter de laptop. Heel blij met het advies en mijn aankoop

Guido 24-06-2021

Ik ging deze winkel eigenlijk binnen om mij te laten informeren over een Oled televisie.
Onder het genot van een kopje koffie heeft de winkelmedewerker mij ontzettend goed geïnformeerd en mij een mooie deal aangeboden. Ik heb daarop de tv meteen meegenomen en deze hangt nu aan mijn muur te schitteren. Prachtig haarscherp beeld. Ik ben er super blij mee. Ik ben fantastisch geholpen in deze winkel.

Dennis van de Scheur 24-06-2021

Super goede service! Had een tv besteld waar bij levering een horizontale streep in zat(komt schijnbaar bijna niet voor) maar bij mij helaas wel. Contact opgenomen met de klantenservice en deze stonden mij goed te woord. Ze hebben voor mij een afspraak ingepland om de tv om te ruilen met 1 van hun monteurs.
SB (de monteur) heeft me super goed geholpen en netjes!
Hij heeft de tv van de wandbeugel afgehaald en de nieuwe opgehangen. Ik heb een heos soundbar onder mijn televisie die ik bij de vorige niet verbonden kreeg. En daar heeft de monteur bij geholpen. Alles functioneert top!
Kortom als je service wilt en een goede prijs ben je bij platte tv aan het goede adres!

Ik kom zeker vaker terug!

Rinus 24-06-2021

Prima geholpen, product was op voorraad in de winkel. Ik koop altijd mijn audio en video producten bij platte tv. Top winkel, goede service en een enorme keuze.

Siegfried 24-06-2021

Ik ben zeer tevreden over de uitleg en service in de winkel door Kevin van de winkel in Amsterdam en de niet gedwongen sfeer van verkopen en de goede kennis van zaken . Ik zal dan ook zeker deze winkel adviseren aan vrienden en kennissen

Ritish 24-06-2021

Afgelopen maandag in zoeterwoude geweest voor de aanschaf van een nieuwe Sony tv aanvankelijk gingen we voor het 2020 model maar dankzij de nauwkeurige uitleg van Timothy toch besloten om voor het 2021 model te gaan tevens met een goede korting! Helaas is het met de levering fout gegaan dit zou de dag erna moeten zijn hierom Timothy gesproken deze heeft het keurig opgelost met een “vergoeding” en levering tot in het huis de dag erna! Al met al zeer tevreden!

Erik 24-06-2021

We werden zeer goed en snel geholpen in de winkel in Utrecht. Ik was al dagen aan het zoeken op internet, maar vond mijn toestel hier binnen een half uurtje. Verkoper was zeer kundig op dit gebied.

Ronald en Petra 24-06-2021

We zijn door David heel goed geholpen wat ons zeer goed beviel vanwege zijn geduld met ons omdat we veel vragen hadden en hij het in onze taal begrip goed heeft uitgelegd en daarbij een hele scherpe prijs heeft gegeven dus david bedankt en als we deze gaan inruilen komen we weer bij jouw terug

edwinvr 24-06-2021

Na de ontvangst van mijn tv ging het na het aansluiten mis: geen beeld. Eerst heeft plattetv getracht het probleem op te lossen met een nieuwe one connect kabel voor mijn samsung tv, echter nadat dit niet te oplossing bleek een geheel nieuwe tv komen brengen. Enige minpuntje was dat het omwisselen niet werd doorgevoerd tot het werkelijk unboxen, checken of de nieuwe televisie werkte en netjes ophangen van de nieuwe tv zoals de oude. Verder qua behulpzaamheid alleen maar credits.

Lou 24-06-2021

Van A tot Z keurig geholpen door de heren van Plattetv.NL in Eindhoven (Son & Breugel). Plattetv in 1 zin “de winkel voor kwaliteit producten, kennis en service”.

Bart 24-06-2021

Vooraf aan aanschaf me georiënteerd op diverse tv's.
Alles in ogenschouw genomen leek de Sony KD-65AG9 aan onze eisen te voldoen, beeld, geluid, uiterlijk en prijs!
Met medewerker Amit (Team Zoeterwoude PlatteTV) nog voor de zekerheid alle andere merken nagelopen en beeld gezien/geluid gehoord maar de keuze bleef onveranderd en de deal was rond.
Medewerker Amit duwt je niet in een positie van deze moet je nemen, neemt alle tijd om de diverse merken door te nemen, de plussen en de minnen aan te geven en je zelf de vrijheid geeft om te bepalen wat je wil
Is natuurlijk ook een stuk persoonlijke voorkeur want als je rondkijkt zijn de tv’s vandaag de dag in het hogere segment stuk voor stuk prima (zoals Oled, Samsung en Philips).
Kan de winkel PlatteTV positief aanbevelen.
Na paar weken gebruik “Sony KD-65AG9”: Meer dan prima, de perfecte keuze geweest!

Tristan Groenestein 24-06-2021

Hele fijne winkel. Het personeel neemt de tijd voor je om alles te laten zien en uit te leggen en daarbij te adviseren en daarbij een goede prijs te bieden.

De tv en de soundbar bevallen tot nu toe goed. We zijn echter nog wel alle functies en instellingen aan het ontdekken.

Plas 24-06-2021

Online tv besteld. Eerst plan gewoon op tafel te zetten, maar na goede motivatie door Dannyk en Edwin toch aan de muur laten hangen en alle kabels weg gewerkt. Heel blij dat ze me overtuigd hebben en dat ze tijd hebben gemaakt om het in hun drukke programma toch te fixen.

Erik 24-06-2021

Eerst naar Platte TV in Amsterdam gegaan omdat de TV daar op voorraad zou zijn. Was dus niet zo terwijl de Website dit nog wel steeds aan gaf. Vervolgens een aanbieding gekregen om een iets ander model (en dus iets duurder) voor hetzelfde bedrag mee te nemen. Helaas was dit model alleen in Naarden nog op voorraad. Dus op weg naar Naarden. Verder prima geholpen en TV mee genomen. Voorrad indicatie op Website moet echt veel beter !!!

J.R. 23-06-2021

Voor bezoek aan jullie winkel zijn we geïnformeerd over een heel goed aanbod betreffende onze aankoopwens. In de winkel zijn we door de adviseur XXX erg goed geholpen en hebben onze aankoop kunnen doen. De adviseur heeft erg zijn best gedaan ons snel te leveren. Vandaag kwam een zeer aardige medewerker het toestel installeren en heeft dit perfect gedaan.
Officiële reactie van HelloTV 25-06-2021

Beste J.R.

Bedankt voor de 10 en het schrijven van uw mooie review. Het is erg fijn om te lezen dat uw ervaring bij ons zo prettig is geweest en dat dit heeft geresulteerd in de aankoop van een nieuwe TV met installatie. Zo kunt u optimaal genieten van uw nieuwe TV, veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Tamara steenmeijer 23-06-2021

Super service, duidelijke uitleg, geen vraag is teveel. Net personeel en nemen alle tijd. Toppers.

h.f.c. vd nieuwenhuijzen 23-06-2021

Super goed deskundig geholpen,zeer vriendelijk,fijne winkel,veel geduld, een aanrader

Sneller en duidelijke uitleg 23-06-2021

Ik heb het filiaal Eindhoven gekozen omdat hij in de buurt is en ik ook nog een andere order heb lopen. Vandaag door XXX geholpen en gaf een goede uitleg tussen twee verschillende Sonos buiten boxen. Uiteindelijk 1-tje gekocht, helaas de goede kleur niet op voorraad, maar met een beetje geluk is hij morgen in mijn huis.

Henk 23-06-2021

Na via een chat gevraagd te hebben om mijn artikel in Naarden te reserveren, kwam ik in de winkel waar ik onmiddellijk snel en efficiënt werd geholpen. Zelfs de factuur was al in de computer klaar gezet. Al in al was alles op een uiterst vriendelijke manier in 5 minuten rond. Absoluut aan te bevelen. Chapeau en Bedankt!