HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Folkert de Lepper 24-05-2023

Geen oordeel over de levering, moet nog bezorgd worden. Verder prettig geholpen door de verkoper van Hello tv, mooie winkel.

ArthurP 24-05-2023

locatie Amsterdam is een echte megastore. ik dorst het niet aan om het hele parcours te lopen aangezien ik slecht ter been ben, maar wat een prachtige winkel! erg vriendelijk personeel die mij ook hielp om mijn nieuwe aankoop in de auto te plaatsen. Daarnaast ook een mooi aanbod om mijn aankoop voor 3 jaar extra garantie te geven met haal een breng service erbij voor maar€29.50. heb ik natuurlijk gedaan.
Al met al superblij met mijn nieuwe aankoop en het zal ook zeker mijn volgende aankoop bij Hellotv worden!

Johan 24-05-2023

Boris heeft ons ontzettend goed geholpen , daar waar het eerst via de site door onszelf niet werkte nu perfect opgelost dank je .

Jacco Hornes 24-05-2023

Meerdere producten aangeschaft en ben daarbij zeer prettig en goed geadviseerd door N. in Utrecht. Zowel advies als prijs is bij HelloTV Utrecht optimaal. Ook de nazorg is van hoge kwaliteit en ben daardoor supertevreden met mijn complete aanschaf. In de showroom zijn vrijwel alle TV's van de grote merken opgesteld, waardoor je de ideale keuze kan maken. Voor een volgende aankoop ga ik zeker weer naar HelloTV.

Duc 24-05-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik werd meteen geholpen en stond snel weer buiten met de aankoop die het beste past bij m'n wensen.

Jorg 24-05-2023

Snelle reactie via chat, daarna via mail en de TV opgehaald in de winkel waar alle tijd werd genomen voor verdere uitleg. Zeer duidelijke uitleg

Karoline 24-05-2023

Mijn nieuwe tv gekocht bij Hello TV in Duiven. Ik ben super tevreden over de service, uitleg en hulp bij de aankoop van mijn TV.
Medewerker Marc neemt én geeft je alle tijd, onder het genot van een kopje koffie/thee, je de gelegenheid om rustig na te denken, voor je een beslissing neemt tot eventuele aankoop. Heel fijn!

Aad 24-05-2023

Voor deze winkel in Rotterdam heb ik gekozen omdat ik onderhand vaste klant ben geworden.
Daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Daar is ruime keus in zowel audio als beeld te bewonderen. Daar wordt je geholpen door ervaren vakmensen. Deze winkel zou ik zeker aanbevelen.

Reinout 24-05-2023

Zojuist de playseat intelligence gekocht, waarbij ik enthousiast werd geholpen door vak kundige verkopers! Service is uitstekend en kom ik kom hier graag!

J.J. 24-05-2023

Vriendelijke benadering maar niet echt geïnteresseerd. Uiteindelijk wel tv gekocht omdat het de goedkoopste prijs was en de tv op voorraad was.
Factuur meegekregen maar niet digitaal ontvangen.
Officiële reactie van HelloTV 24-05-2023

Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat jouw ervaring met ons niet helemaal was zoals je het mag verwachten bij het kopen van een mooie TV!

Omdat wij graag leren van onze fouten zou ik je willen vragen jouw ervaring even verder toe te lichten zodat wij dit kunnen bespreken met de winkel waar je jouw TV hebt gekocht.

Mocht je hiertoe bereid zijn dan mag je mij een mailtje sturen op contact@hellotv.nl, mocht je het hierbij willen laten dan wens ik je heel veel plezier met jouw nieuwe TV.

Ik verneem graag van je!

Tim
HelloTV

Rutger Veerman 24-05-2023

Ik werd geholpen door ***** in Naarden. Goed advies, luisterde goed naar wat ik graag wilde met de TV. Erg tevreden!

Inge M 24-05-2023

Aanrader! Uitstekende TV en soundbar ontvangen. Goed geholpen en dag erna meteen in huis. Fijne communicatie ook!

anthony 24-05-2023

Hele goeie service staan je goed bij is mijn 4 de tv inclusief inruil is een aanrader

Maarten Cordewener 23-05-2023

Snel,fijn en vooral goed geholpen.
Ze denken met je mee en ik had het geluk dat de tv de volgende dag al geleverd en gehangen werd.
Al met al een goede en fijne winkel in Den Bosch

M T 23-05-2023

Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden. Bij verkoop mooie praatjes in de winkel en achteraf bij levering kapot in de doos niet telefonisch te bereiken. En dat terwijl we extra kosten hebben betaald als verzekering. Bovendien verkochten de adviseur ons een set van tv + soundbar en nu blijkt deze aansluiting niet samen te werken. Waardeloos bedrijf HelloTV!
Officiële reactie van HelloTV 24-05-2023

Goedemorgen Maaike,

Dat klinkt helemaal niet zoals het hoort en zoals je het van ons mag verwachten!

Ik heb even op jouw naam en mailadres gezocht maar ik kan nergens een order terugvinden op deze gegevens, zou je zo vriendelijk willen zijn jouw ordernummer even door te geven middels een reactie op deze review?

Ik verneem graag van je en help je graag verder!

Tim
HelloTV

Danny Verhoef 23-05-2023

Ik ben op deze site terecht gekomen tijdens het zoeken naar een nieuwe TV op/via Google. Mijn eerste indruk van de website was positief en ik heb het model TV dat ik zocht snel kunnen vinden en hij was op voorraad. Wat ik erg positief vind is de mogelijkheid om tot een deal te komen, hierdoor heb ik niet de hoofdprijs betaald, uiteraard heb ik de prijs uit deal vergeleken met andere aanbieders en deze was uiterst correct. Ik heb gekozen om het product af te halen in één van de vestigingen, deze stond kort na de order bevestiging al klaar om af te halen. Het personeel in de vestiging heeft mij snel & vakkundig geholpen en mij gewezen op eventuele (verlengde) garantie mogelijkheden. Ik heb uiterst snel kunnen genieten van mijn nieuwe TV, HelloTV is een absolute aanrader!

Jeroen 23-05-2023

TV laten bezorgen via PostNL. Bij het uitpakken zat er al een barst in het scherm. Hierop contact gehad met ... uit de winkel in Den Bosch. Super goed en vriendelijk geholpen door hem en kreeg als uitzondering direct een nieuwe mee! Fantastisch service!

Christa 23-05-2023

We zijn naar de winkel geweest omdat we een tv hadden besteld. In de winkel gekomen, bleek dat we 'm niet mooi vonden. Door ........ zeer vakkundig geholpen en een andere tv mogen kiezen. We zijn zeeeer tevreden.

Ad en Yvette Harms 23-05-2023

Dit is het aanvullende gedeelte op onze eerste review, nu gaat het over de aflevering en installatie van de tv en de soundbar.
Wat ik vergat te vermelden is het gegeven dat wij de aankoop hebben gedaan in Utrecht en tevens het vermelden waard dat wij een zeer redelijke inruilprijs hebben gekregen op oude tv en soundbar. HelloTV is de enige waar je de oude tv en soundbar kunt inruilen, maar dat terzijde.
We kregen een half uur voorafgaand aan de afspraak een belletje van W. de montage/installateur.
Een uitermate vriendelijke monteur, die aan de slag ging voor het opbouwen van de beugel, tv en soundbar.
Handige tips gekregen over hoe je de tv moet behandelen, een bepaalde stekker mag je nooit verwijderen ivm garantie.
Ruim anderhalf uur later was het werk gedaan, hij vroeg ons of we tevreden waren en dat waren we.
Tot slot nog een tip mijnerzijds, je kunt het plaatsen, opbouwen zelf doen, dat lijkt eenvoudiger dan dat het is.
Voor relatief weinig geld, wordt hij gebracht met de nodige werkzaamheden zoals waterpas plaatsen en natuurlijk op de goede plek van de beschikbare ruimte.
Deze service verlening is eveneens een 10 waard, dit met de afhankelijk bij aankoop, zoals eerder vermeld, kunnen wij met een gerust hart verklaren dat je waarschijnlijk nergens beter af bent voor je aanschaf van een nieuwe tv.
Echt zonder overdrijven een aanrader.

Ad en Yvette Harms.
-----------------------------------------------

20 mei 2023
Onze relatie beslaat inmiddels ruim 15 jaar.
16 mei 2023 oriënterend bezoek aan de winkel, prettig contact met verkoper N.
17 mei 2023 telefonisch contact met de opdracht mijnerzijds "make me an offer I can't refuse".
18 mei 2023 afspraak in de winkel en met een kopje koffie van verkoper X alle denkbare uitleg en vragen kunnen stellen in alle rust, want je gaat weer een belangrijke beslissing nemen.
De aankoop gedaan met een prime bundel aanbieding voor een LG Oled77C35LA en soundbar LG DSC9S, op beide apparaten 5 jaar volledige garantie.
De levering en ophanging / installatie 23 mei 2023.
Ik geef zelden een 10 voor een winkelreview, maar de ontvangst, professionele uitleg en vriendelijkheid van verkoper hebben er voor gezorgd dat we nu voor de vierde keer een aankoop bij deze winkel hebben gedaan.
Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen, ik vraag me af of je elders een zelfde ervaring zou opdoen.
Een absolute aanrader als je voornemens bent een nieuwe tv te kopen.

Danny 23-05-2023

Snelle en keurige service. Monteur zeer behulpzaam en deskundig. Was incl installatie en ophanging. Alles prima verwoord en geregeld. Zeer tevreden

Kitty 23-05-2023

Heel goed geholpen. Mooie prijs voor wat we gekocht hebben. Makkelijk te bereiken winkel. Voldoende parkeerplaatsen.

Hans 23-05-2023

In de winkel in Duiven geweest om nieuwe TV te kopen erg goed geholpen door Marc, goed advies en een leuke deal kunnen maken, erg blij met de Samsung Neo Qled 65QN800C wat een geweldig mooi beeld.

Suzanne 23-05-2023

Heel erg fijn en kundig geholpen door de medewerkers van HelloTV!

Eerst door Max via de chat heel goed op weg geholpen.
Toch even naar de winkel gegaan om de TV’s waar ik tussen twijfelde te vergelijken.

In de winkel in Nijmegen door Rob en Michael goed geholpen en heel erg blij met mijn keuze.

De TV werd vervolgens keurig op de afgesproken dag gratis geleverd.

Rob 22-05-2023

Goede deal gemaakt voor een Sony Bravia XR55A95K via Chat.
Kon de TV meteen afhalen in de HelloTV winkel in Rotterdam
In de winkel nog de nodige informatie en tips gehad van de verkoper.
Al met al blij met de service en de Televisie van HelloTV.

Thijs 22-05-2023

Ben in Utrecht ontzettend goed geholpen met de aanschaf van een AVR. Erg vriendelijk en goed geïnformeerd! Over de prijs viel te praten en de inruilkorting is goed.
De HDMI kabels zijn echt voor de up-sell en wat overpriced, maar ach. + De koffie is goed.