HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gerrit Holtslag 26-01-2022

Perfect weer geholpen door dhr Burak. Goed advies wat betreft de muurbeugel, wordt in ieder geval niet de duurste aangesmeerd. Goede uitleg door dhr Burak

Platte TV Doetinchem 26-01-2022

Gisteren een hele nieuwe set gekocht , Samsung, TV , soundbar etc.
Voor het eerst in Doetinchem, overzichtelijke zaak.
Uitstekend geholpen door Paul, heel goed advies gehad. Als heel prettig ervaren.
De plaatsing moet nog gaan gebeuren, maar daar geen enkele twijfel over.
Uitstekend bedrijf, kan het aan iedereen aanbevelen.

Joop 26-01-2022

de shop is makkelijk bereikbaar en overzichtelijk, de site is duidelijk en makkelijk op te komen , maar of de levering oké is weet ik nog niet, nog niet uitgepakt. maar dat gaat zo snel mogelijk gebeuren.

Leon 26-01-2022

Duidelijke en vriendelijke hulp gekregen bij het uitzoeken van een tv.
Oude tv kon zonder moeite omgeruild worden omdat er wat gebreken waren. (Gekocht via de andere afdeling van de winkel, tvwinkelmoddellen)

Herman 26-01-2022

Zeer vriendelijk (on-line) geholpen bij de aankoop. Goede adviezen en zeer scherpe prijs. Montage en installatie werkelijk keurig gedaan. Alleen maar complimenten.

Jeanette 26-01-2022

Heel tevreden over de service! Het bestellen ging heel eenvoudig via de chat op de website. We werden prima geholpen met advies over de tv en zelfs kregen we netjes een tekening toegestuurd met de afmetingen waar de ophangbeugel op de muur zou komen. Tevens netjes direct daarna een mail met de bevestiging van onze bestelling. Gisteren is onze tv perfect opgehangen aan de cinewall en alles netjes geïnstalleerd door ****! Een dikke tien!

Diederik 26-01-2022

Prima geholpen in de winkel. Ook het ruilen van apparatuur ging soepel. Uiteindelijk een goed product gekocht.

Jeffrey 26-01-2022

Duidelijke website en vooral goede prijzen.
Ik had wat vragen over de tv die ik wilde aanschaffen. Naast de mogelijkheid tot chatten of bellen met PlatteTV, was er ook de mogelijkheid vragen per mail te stellen. Er werd zeer snel gereageerd, zelfs op zondag. Al mijn vragen werden keurig beantwoord en de aanschaf en levering verliep vlot en snel!

John 26-01-2022

Ben zeer tevreden over de hulp en uitleg over de aankoop van mijn tv. Ben zeer goed geholpen en ook de korting was perfect geregeld. Echt een aanrader.

Robin 26-01-2022

Vanwege een verhuizing was ik op zoek naar een grotere TV, soundbar en muurbeugel. Online kwam ik al snel bij PlatteTV terecht vanwege de concurrerende prijzen. Goede en relevante info op de site en navigeert verder prima. Ook de chatfunctie heb ik geprobeerd en deze werkte ook echt goed en accuraat. Via de chat kun je ook een deal maken en je aankoop doen, fantastisch. Omdat ik een set wilde kopen met muurbeugel erbij vond ik het wel prettig om gewoon naar een winkel te gaan. Uiteindelijk ben ik naar de Plattetv zaak in Utrecht gegaan voor verdere oriëntatie. Mooie zaak me veel keuze en een leuk team verkopers. Uiteindelijk een week daarna terug gegaan naar Plattetv in Utrecht en geholpen door ***. Leuk en prettig verkoopgesprek gehad waar ik uitgebreid en goed advies heb gekregen van ****. Goede deal kunnen maken. Platetv heeft ook de mogelijkheid om de beugel, tv en soundbar te monteren en te installeren. Goede shopbeleving door hybride model (stenen winkel en goede site) en top service tegen concurrerende tarieven.

C hoog 26-01-2022

Keurig geholpen door ***** met de aanschaf van een Sonos set in combinatie met een Samsung the Frame. Netjes de tijd genomen en duidelijk uitgelegd wat de verschillen waren met alternatieven.

R van Blijderveen 26-01-2022

Leuke zaak met een goed advies wat de mogelijkheden zijn bij de aanschaf van een tv zeer goed geholpen door (*)
Is zeker aanbevelen waard als je op zoek ben naar een tv

gert godlieb 26-01-2022

Een mooie ruime winkel met veel producten.
Vriendelijk en deskundig personeel.
We waren aan het kijken voor een andere tv en werden bij binnenkomst gelijk begroet. Ze lieten ons eerst even rustig kijken en kwamen daarna vragen of ze konden helpen.
Alles werd prima en eerlijk uitgelegd, er werd niet aangedrongen op een grotere tv aangezien dat voor onze ruimte dan te groot zou worden.
Onze oude tv konden we inruilen en daar kregen we een behoorlijke prijs voor terug.
De deal was dan ook snel gesloten en we gingen tevreden naar huis met een prettig gevoel.

Maarten 26-01-2022

Het was redelijk druk in de winkel en we moesten even wachten. We kregen wat te drinken en konden wat rond kijken. Daarna kwam snel een verkoper naar ons toe om ons te helpen. Dat heeft die heel netjes en vriendelijke gedaan. Hij gaf ook eerlijk zijn eigen mening over de producten en beantwoorden de vragen goed. Het was eind van de dag eigelijk ging de winkel al dicht. Maar ze waren totaal niet opdringerig om iets te te kopen of dat we de winkel uit moesten. We kregen rustig te tijd om er nog even over na te denken. Fijne winkel!

Michael 26-01-2022

Uitstekende service bij de plattetv winkel in rotterdam! We zijn samen met verkoper Masie Amin tot een deal gekomen en onze nieuwe tv is keurig thuis afgeleverd.

Goede levering , uitstekende service en een mooi resultaat! Leuk om een kijkje te nemen.

Dennis 25-01-2022

Na enkele weken en diverse prijsvoorstellen gevraagd te hebben was vandaag de dag dat het voorstel zo goed was dat ik daar geen nee tegen
Kon zeggen. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam en eenmaal thuis aan de muur…wauw!!!

Ton 25-01-2022

Deze shop levert gewoonweg zonder veel sores. Een prima verkoopkanaal via de chatbox, een goede inruilprijs voor de oude tv, goede leverafspraken en een uitstekende installatie thuis.
Enige nadeel was dat de installatie een paar uur later dan was gepland werd uitgevoerd maar dat kwam door ziekte/quarantaine van collega installateurs, waardoor de installateur meer klussen op zijn bord had gekregen. Alle tijd werd er genomen voor uitleg en zelfs al was het laat (het diner was aanstaande), de installateur ging zonder morren nog naar een volgende afspraak. Wat een toewijding!

Kortom, niets dan lof! Platte TV? Een echte aanrader!

René 25-01-2022

De motivatie om naar platte tv te gaan is eigenlijk heel simpel. Eerlijk, duidelijk, meedenkend. Deze mensen weten waar ze over praten en durven ook gewoon te zeggen “nee tegen iets wat niet slim is”. Ik ben blij dat hier mensen werken die niet alleen maar aan verkoop denken, maar aan de klant en product.

Steef 25-01-2022

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede deal gekregen voor de aangekochte tv.

W.Zijlstra 25-01-2022

Die man heeft erg goed geduld voor dove mensen, want heeft hij alle uitleg opgeschreven... en ook heeft hij goed tip of uitleg.. Hij maakt wel tijd voor ons... we zijn erg tevreden..

Dennis verkooij 25-01-2022

Mooie showroom en altijd wat ruimte om ouderwets te onderhandelen.
Super goed advies gehad zelfs over dingen die ik niet wist dat ze verschil maakte.

Zeer tevreden over de service, knowhow, aanbod en prijsonderhandeling.

Mea 25-01-2022

Goede voorlichting.....vriendelijke verkoper, gaf goede demonstratie door het afspelen van verschillende video's .....al met al een zeer correcte afhandeling.

J huijgens 25-01-2022

Wij zijn geholpen door verkoper xxxx, goed en eerlijk advies gekregen, weet antwoord op de vragen die je stelt.
Wat erg prettig is, jongeman met verstand van zaken.
Aanwinst voor het bedrijf ga zo door verkoper xxxx, dankjewel.

Teun 25-01-2022

Ik werd super geholpen in de winkel, niet teveel gezegd en ook niet te weinig, precies genoeg.
Site is prima, beetje buggy soms, maar goed genoeg.

Rob 25-01-2022

In de kortingsweken tot een voor mij goede, scherpe prijs gekomen. Goede info, deskundige info gekregen afgestemd op mijn wensen. Voor mij belangrijk: De winkel verlaten met een goed gevoel. En dat gevoel was thuis nog steeds aanwezig. Dank.