HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Gerard 24-05-2022

Bij platte TV een mooie deal kunnen maken voor een Philips Ambilight tv. Er werd goed meegedacht bij de aankoop. Duidelijke communicatie via chat en whatsapp. Duidelijke site ook. Installatie werd uitgevoerd door xxxx.
Ik dacht tv wordt uitgepakt en aangesloten en korte uitleg? Medewerker xxxx nam echter ruimschoots de tijd voor de installatie en uitleg van de tv. Daarnaast kwam hij nog met veel goede tips en suggesties. Dat is echt de klantverwachting overtreffen!

Agnes Postema 24-05-2022

Goede communicatie, ze luisteren naar wat je wensen zijn. Denken met je mee en geven advies over de producten. Ik ben heel fijn geholpen, zou zo weer bij platte tv kopen .

Amy 24-05-2022

Ontzettend vriendelijk personeel wie ook goed meedacht met mijn wensen. Ik zou platte tv aanraden!

Visser 24-05-2022

Mooie producten tegen een goede prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Eddy 24-05-2022

Helaas een storing op mijn LG tv maar prima opgelost door Platte TV. Reparatie zou vrij duur zijn en er is aangeboden om een nieuwe TV aan te schaffen en de reparatie kosten te verwerken in de aankoopprijs. Daardoor een nieuwe TV met de laatste specificaties en tegen een mooie prijs.

Voor beide dus een win win situatie!.

Hennie uit Soest 24-05-2022

Vanaf het begin direct een prettig en goed contact. ...
inventariseerde eerst wat er gedaan moest worden en gaf hierna een goed advies over plaatsing TV. Alles verliep rustig en duidelijk. ... is zeer professioneel, klantgericht en vakkundig. Na installatie neemt hij de tijd voor uitleg en verder advies (bekabeling). Van mij een dikke tien ! Nu genieten van de (platte) TV.

Hennie uit Soest 24-05-2022

In het filiaal Naarden zeer prettig contact met .... Hij adviseerde goed en duidelijk. Luisterde goed naar de klant waardoor ik uiteindelijk bij de TV uitkwam die aan mijn eisen moest voldoen. ....... maakte een offerte en gaf deze direct mee. Lekker duidelijk en geen verkooppraatjes. Na een dag overwegen telefonisch contact met ...... om te " onderhandelen" (offerte). Hij deed zijn uiterste best om met een goed en scherp aanbod te komen. Dit lukte... Ook met ...... een prettig en leuk contact. Hij denkt mee met de klant. Is duidelijk en geeft overwegingen mee. Uiteindelijk een mooie prijs. ...... krijgt een 10. Hierna werd door ....... (Naarden) via telefoon en emails de puntjes op de I gezet. (uiteindelijke offerte en datum levering/installatie). Ook dit contact was prettig en duidelijk. V.w.b. de installatie door ... (Naarden) heb ik een aparte review gemaakt (eveneens zeer prettig en goed contact). Kom tot de slotsom dat ik Platte TV zeker kan aanbevelen. In mijn beleving werkt er professioneel en leuk personeel. Men wil uiteraard een TV verkopen maar dit gaat niet middels "pushen" . Men denkt met de klant mee en is wel niet op uit om de duurste TV te verkopen. Ik heb een goed en prettig gevoel overgehouden en....heb een prachtige TV die helemaal aan mijn eisen voldoet t.w. de LG OLED 65C25LB.
Platte TV krijgt een 10.

Ramon 24-05-2022

Bij binnenkomst direct geholpen door ......
......heeft kennis van zaken en geeft goed advies in wat te doen en welke keuzes te maken.

Kwamen voor een bepaald type, hij adviseerde wat anders aangezien hij zelf de kwaliteit van een andere set beter vond (ondanks dat die stukje goedkoper was)
Dit live bekeken / geluisterd en inderdaad had hij gelijk.

Marnix 24-05-2022

Prettig contact gehad en een deskundig advies gekregen (zowel via telefoon als in de winkel). Uiteindelijk is hier een mooi aanbod uitgekomen en is mijn oude TV ook ingeruild.
Wel is PlatteTV moeilijk te bereiken (eerst mail en app gestuurd maar op beiden geen antwoord ontvangen). Toen maar gebeld (lang moeten wachten).

Marco 24-05-2022

Prima TV voor nette prijs
Snel en goed geholpen
Aardige mensen in Breda
Met een duidelijk en eerlijk verhaal

Klantgerichte service 24-05-2022

Bij toeval heb ik kennis gemaakt met de webshop van PlatteTV. Een hele prettige ervaring door het snelle en goede advies via de chat. De ruime inruilkorting van mijn 4 jaar oude Sony tv heeft mij over de streep getrokken. Hierdoor weer een Sony tv gekocht maar nu een maatje meer. Deze inruil mogelijkheid zal ongetwijfeld velen aanspreken. Na de geplaatste bestelling was de betaling snel geregeld via "play by mail". Goed op de hoogte gehouden via mail en sms over de bezorging en het op mijn verzoek installeren van de tv. Hiervoor kwam ...... op de afgesproken tijd. Een vriendelijke man die zeer klantgericht en nauwkeurig werkt. Zowel het plaatsen op het meubel als het afstellen van de belangrijkste functies heeft hij geheel naar mijn wens uitgevoerd. Zo kan het dus ook ! Ik ben heel blij met deze 1e kennismaking met PlatteTV en kan zeker deze (web) winkel van harte aanbevelen.

Tim 24-05-2022

Op zoek naar een nieuwe Philips Ambilight TV, maatje groter dan voorheen aangezien we gingen verbouwen en de afstand tot de TV groter werd. Uitstekend geholpen door ..... via de website met een mooie aanbieding gelijk met beugel erbij. Tim ervoor gezorgd dat ik diezelfde dag nog mijn order in Naarden kon ophalen. Daar uitstekend geholpen door .... die ook nog even hielp met de enorme TV doos in mij auto te krijgen, top service door het hele Plattetv.nl team, zowel online als in de winkel!

van Dijk 24-05-2022

Klantvriendelijk, servicegericht en goed advies. Nemen de tijd en moeite producten te vergelijken.

M. van der Zwan 24-05-2022

Meer dan 10 jaar geleden mijn eerste platte tv bij Platte TV Amsterdam gekocht. Toen al een hele goede service. Ditmaal ook , vriendelijk en vakkundig geholpen door ...... . Je krijgt alle tijd en ruimte om te beslissen geen gehaast. Op alle vragen die je hebt krijg je een gedegen antwoord . Zeer flexibel wat betreft levertijden en montage . En lekkere koffie.
TV is waterpas gemonteerd door Duncan , super gedaan en ik ben zeer tevreden .
Officiële reactie van HelloTV 24-05-2022

Beste M. van der Zwan,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je wederom voor PlatteTV hebt gekozen en je in Amsterdam zo prettig geholpen bent. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe TV en hopelijk wederom tot de volgende keer!

Jelske - PlatteTV

Cathelijne 24-05-2022

Super goede service, veel kennis en prijzen je niet het duurste product aan, maar het product wat bij je past! Shivan is een topper!!

Bob 24-05-2022

Parkeren geweldig personeel super vriendelijk en een goede uitleg over de aankoop met eventuele garantie verlenging

HvdG 24-05-2022

Nadat ik mij eerst via internet georiënteerd had ben ik naar de vestiging in Zoeterwoude gegaan om de door mij uitgekozen tv in werkelijkheid te zien. Het is een mooie ruime zaak waar je alle mogelijkheden kunt zien en met elkaar kunt vergelijken. Ik ben prima geholpen en heb goede uitleg gekregen. Omdat het kortingsweken waren heb ik ook nog een mooie prijs kunnen bedingen voor de nieuwe tv. Verder ben ik heel tevreden over de snelle levering en keurige installatie en uitleg. Het enige minpuntje was de telefonische bereikbaarheid.

Frank O 24-05-2022

Via de website een buitenkansje besteld, de Philips 806 Oled.
Na contact bleek dat de prijs laag was omdat de voetjes ontbraken.
Ter compensatie een mooie offerte gekregen voor een nieuw toestel.
Een dag later naar de vestiging in Utrecht gereden en korte tijd later was ik onderweg naar huis.
Goede service tegen de laagste prijzen in de markt. Ik zou ze zeker aanraden.

Manon 24-05-2022

Ik ben vorige week heel fijn geholpen. In eerste instantie via de mail, waarbij vriendelijk en snel werd gereageerd. Vervolgens heb ik ook in de winkel deskundig en eerlijk advies gekregen. Met een fijn gevoel en prachtige tv naar huis gegaan!

Maarten 24-05-2022

Snelle en deskundige service. Mooi aanbod en erg netjes afgehandeld in de winkel!
Zelfs in de stromende regen de spullen mee in de auto geladen :) Top!

Anton 24-05-2022

(*) heeft op maandag 23 mei onze tv geplaatst en geïnstalleerd.
Hij deed dit op een zeer vakkundige manier. Heeft duidelijk plezier in zijn werk en is voor zijn werkgever heel servicegericht en deskundig

Anton 24-05-2022

Bij Platte TV wordt je altijd deskundig en vlot geholpen. Deze keer was onze oude tv defect gegaan en wij besloten om een nieuwe tv te kopen.
Via de chat hadden wij al een prijsafspraak gemaakt voor een model van Samsung en deze zouden wij op za 21 mei ophalen. Aangekomen in de winkel in Groningen werden wij zeer goed geholpen door (*) - goede productkennis, productvergelijking en zeer service gericht.
Dit heeft er toe geleid dat wij een andere tv hebben gekocht. geen 4k 65 inch van Samsung naar een 8k 65 inch van Samsung. Deze was wel stukken duurder, maar is volgens ons de prijs dubbel en dwars waard. Deze keuze mede door de uitstekende voorlichting van (*).
Dus bij Platte TV zit je goed Qua groot assortiment, deskundigheid personeel en service

Ron van Hout 24-05-2022

De prijs was beduidend lager dan bijvoorbeeld bij ..., vriendelijk personeel, goede uitleg en direct op voorraad. Wat zoek je nog meer?

J rolaf van duppen 24-05-2022

Goed geholpen aardige mensen zou iedereen adviseren daar een tv te kopen is ook helemaal niet duur mijn dochter heeft de zelfde tv gekocht en is heel tevreden dus zei zij ma je moet naar deze winkel gaan toppie

TishaDiDT 24-05-2022

We waren aan 't wachten totdat een andere winkel open zou gaan. Uiteindelijk liepen we naar binnen en gingen we weer naar buiten met niet 1 maar 2 televisies.

We werden goed geholpen en al onze vragen werden ook netjes beantwoord.

Dankjewel