HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Kevin Mokum 01-05-2022

service is perfect klant is werkelijk koning van de winkel ... er word uitvoerig de tijd voor je genomen. en voor ieder wat wils in deze winkel..

Arthur 01-05-2022

Super goed en duidelijk geholpen zowel online als in de winkel in Zoeterwoude

Peter en Marja 01-05-2022

Gisteren hebben wij, ouderen van 66 en 64 jaar, een bezoek gebracht aan Platte TV te Zoeterwoude. We werden daar geholpen door verkoper Mehmet. Mehmet had een goed, geduldig en luisterend oor voor onze vragen en wensen. We kregen een zeer goede uitleg over TV'S en geluidsbronnen. Diverse TV'S werden ons getoond en kregen verschillende soundbars, met en zonder bassbox, te horen. Door ons is een Samsung TV met Senos soundbar en bassbox aangekocht welke komende week door een monteur van Platte TV bij ons worden geïnstalleerd. Alles naar geheel vrije keus en niets werd ons opgedrongen.

Herman Plaisier 01-05-2022

Super mooie en ruim opgezette winkel zeer vriendelijke verkopers , goede uitleg gekregen over de specificaties van verschillende televisies en wat het beste aan onze eisen voldoet. Aan de hand daarvan hebben wij een mooie televisie gekocht en hopen hier veel plezier aa te beleven . Ook de koffie was heerlijk

Ruben 01-05-2022

Uitstekende shop en uiterst vriendelijke medewerker die mij tot aan het tillen naar de auto toe hielp!

Kies deze mediawinkel 01-05-2022

Vriendelijke en zeer deskundige verkoper(Collin van Kemenade). Niet zo’n verkoper die je alleen het duurste product wil laten kopen.

Astrid 01-05-2022

Super netjes en vriendelijk geholpen. Alles is duidelijk uitgelegd en het wordt netjes bezorgd.

Edward 30-04-2022

Uitstekend geholpen door deskundige en vriendelijke medewerker. Mooie TV gekocht voor goede prijs. Prima service!

MrRoyboto 30-04-2022

Ik ben in de winkel in Utrecht uitermate goed geholpen. Ik kreeg alle info die ik zocht en ben met een zeer mooie deal aan een nieuwe tv geholpen. Ik kan iedereen die een nieuwe tv zoekt aanraden om hem bij PlatteTV te kopen. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Je gaat altijd met een mooie deal naar buiten. Ook mijn vorige tv kwam hier vandaan en dat is allemaal prima verlopen.

Gerrit 30-04-2022

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen. Duidelijke uitleg over het product. Snelle deal.

Erik 30-04-2022

Er heerst een relaxte sfeer het personeel is erg vriendelijk en leggen alles duidelijk en rustig uit .ze nemen alle tijd voor je .

Smilde 30-04-2022

Prima geholpen in deze voor ons tot nu toe onbekende zaak. Verkoper neemt alle tijd en geeft goede adviezen. Helaas is levertijd van Marantz audio wat langer dan verwacht, maar is begrijpelijk met schaarste aan grondstoffen.

CdL 30-04-2022

soundbar samsung hw-q900a gekocht. goede voorlichting gekregen. ze hebben veel opstellingen om eea zelf te ervaren. de gewenste soundbar was op vooraad, nieuw in doos, werd geholpen bij inladen in auto (utrecht locatie). kreeg goede deal vergekijkbaar met goedkoopste aanbiedingen op het web en je hoeft niet te gokken of de webaanbieder wel klopt. de soundbar werkt uitstekend, flinke verbetering tov alleen de tv.

Bram Sprunken 30-04-2022

Het aanbod en kennis over de producten is groot. De prijzen zijn scherp en de persoon die mij geholpen heeft was uitermate vriendelijk. Ene Michiel uit Nijmegen. Ik rij speciaal 40 minuten naar Nijmegen toe om door Michiel en zijn collega's geholpen te worden. In 1 woord uitstekend.

George Dikkeboom 30-04-2022

Gekozen ivm goede ervaringen in het verleden. Verkoopster Sanne heeft ons uitstekend geholpen. Heel vriendelijk en vakkundig. En ook heel gastvrij en inlevend. Geweldig!

Ron 30-04-2022

Leuk en enthousiast geholpen ,en verstand van zaken en gelijk de keuze gemaakt.

Abdel 30-04-2022

Ik ben vandaag geholpen door Toby van Naarden zeer vriendelijke jonge man helpt goed legt goed uit en denkt ook mee en laten we niet over de korting praten super gewoon en koffie gekregen ik krijg alle tijd om te denken zet geen haast achter of wat dan ook echt super goed ik raad zeker deze winkel aan is ruimig genoeg keus beste tv’s en prijzen bedankt

Jeroen 30-04-2022

Weer zeer vriendelijk en deskundig geholpen bij Platte TV door Liam. Van de Sonos Arc gaan we zeker veel plezier hebben.
Voor tv en toebehoren weten we dat we hier altijd aan het goede adres zijn. Degelijk advies en een goede prijs. Komen zeker terug als we weer iets nodig hebben

Dirk 30-04-2022

Spontaan fijn advies; geduldig en niet te pusherig.. we gingen weg, maar buiten zijn we omgedraaid om toch te kopen.

Pol 29-04-2022

Ben zeer tevreden over deze winkel.
Al bij het eerste contact werd ik voorzien van alle nodige informatie om de juiste keuze te maken.
Ook al was het vrijdagmiddag 17.00 hrs iedereen hielp mee om de koop af te ronden.
De levering was uitstekend.
Na de levering bleven er nog enkele vragen openstaan die door het after sales team uitstekend zijn opgelost.

Arnoud 29-04-2022

Super geholpen door Collin hij gaf goede uitleg waren meteen geslaagd zou zo weer een product kopen bij deze verkoper

Paul W 29-04-2022

Vandaag in Utrecht geweest voor een nieuwe Televisie! Vriendelijk en goed geholpen door Corné en DAX!
Super service!

Onderling 29-04-2022

Verrassend, positief en kundig. Je verwacht alleen tv's maar voor de juiste barbecue kun je er ook terecht. Fijne zaak een aanrader wat mij betreft.

Ernst 29-04-2022

Snelle opvolging nadat muurbeugel verandedd moest worden. Edwin is professioneel en zeer vriendelijk. Afhandeling top!

Ernst 29-04-2022

Goed advies en vriendelijke installatie. Zelfs nadat de draaibare muurbeugel niet helemaal lekker hing kwam Edwin langs om om te wisselen naar vaste muurbeugel. Top service!!! Goed bezig!