HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Appie 03-04-2023

Wij zijn zeer tevreden over de uitleg van de aparatuur door onze verkoopster S ze had alle geduld om ons goed voor en na delen van de aperatuur uit te leggen bezorging is ook naar wens verlopen nu nog installeren.dit betreft winkel in amsterdam

Bart-Jan Jansen 03-04-2023

Op een zeer vriendelijke en deskundige manier geholpen door xxx bij de vestiging in Den-Bosch.
Één apparaat was niet op voorraad maar er werd heel netjes meegedacht en een oplossing gezocht.
Mooie overzichtelijke winkel waar ik graag nog een keer op bezoek ga.

Dr. H.C.M. Michielse 03-04-2023

Wij waren al heel enthousiast over de behandeling in de winkel bij de bestelling. En nu zijn we even enthousiast over de levering en installatie van het nieuwe tv-toestel door Martijn. Prettig, deskundig, toegewijd! Een 10+.

BV 03-04-2023

Cijfer 10 voor de prettige ontvangst en deskundig advies door verkoopadviseur ( jonge dame) S in Amsterdam. Ze nam alle tijd.en demonstreerde de gevraagde producten keurig. Het advies was eerlijk en ze was duidelijk over de voorwaarden. Fijn geholpen en een prima deal gekregen. Top!

Anastassia 03-04-2023

Gister mijn eerste TV gekocht en Menno was erg behulpzaam. Ik gaf aan naar wat voor TV ik op zoek was en wat mijn budget was. Heeft goed geluisterd naar wat ik precies voor tv nodig heb en aan de hand daarvan een paar goede tv’s laten zien binnen mijn budget en met een betere kwaliteit dan de tv die ik in gedachten had. Erg blij mee.

Donné Elzinga 03-04-2023

We zijn uitstekend en vriendelijk geholpen. Bestelling was op het afgesproken moment voor ons beschikbaar om opgehaald te worden

Daantje 03-04-2023

Weer geweldig geholpen ,prima deal gehad met de era 300 ,inruil was oke ,zeer snelle reacties vriendelijk geholpen ,is altijd goed diverse producten al aangeschaft altijd voor de scherpste prijs dus het goedkoopste van alle concurrenten ! Bedankt en tot het volgende product, hello tv grote aanrader!

C.j hooiveld 03-04-2023

Prima geholpen in de winkel in Amsterdam door de verkoper bij aanschaf van de Soundbar ook een goede deal kunnen maken bij de inruil van mijn oude apperaturen kort om zeer tevreden

Fam van der Vlis 03-04-2023

Hebben op 01.04.2023 in de vestiging te Rotterdam een TV + soundbar aangeschaft en hebben de service en de manier waarop wij zijn geholpen als zeer prettig ervaren, vakkundige uitleg, waarbij we voldoende ruimte kregen om beslissingen mbt de aankopen te nemen.De klant is koning is hier zeker op zijn plaats en we zijn dan ook met een goed en tevreden gevoel over onze gedane aankopen uit de winkel vertrokken.

Onur 02-04-2023

Ik heb vandaag een soundbar set van Sonos gekocht in vestiging Zoeterwoude.
Ik ben daar geholpen door Amit. Amit is heel klantvriendelijk en legt alles heel duidelijk uit. Hij is absoluut niet bezig met pushen om te verkopen. Hij heeft zelfs laten zien hoe de Sonos set ingesteld dient te worden.

Al met al, wij zijn zeer tevreden. Als je in Zoeterwoude bent vraag zeker naar Amit.

Kouters 02-04-2023

Goed geholpen door Jordy in Breda. Mensen met verstand van tv's en heeft ons uiteindelijk gewezen op een Samsung OLED waar wij ontzettend blij mee zijn! Duidelijk advies en een eerlijke mening.

Ron 02-04-2023

Ik werd in de winkel geholpen door Menno en hij nam ruim de tijd om mij goed en adequaat te adviseren. Ook de installatie bij mij thuis is door Timo op een rustige en vakkundige wijze verlopen. Mocht je overwegen een televisie aan te schaffen kies dan voor de experts van HelloTV.

Bram 02-04-2023

Keurige aflevering. Zeer prettig contact. Denkt mee in oplossingen bij plaatsing. Gebeld voordat hij kwam. Vlekkeloos!

EL 02-04-2023

goede informatie over aankoop. daarnaast heb ik een aantal zaken teruggebracht omdat dit niet paste. Geen probleem alles werd keurig gecrediteerd. super service. Wij is ook dat collega's elkaar goed helpen en zelfstandig beslissingen kunnen nemen. geholpen door D en M.

arjan van esch 02-04-2023

ben bij hellotv super goed geholpen door eenverkoper zeer goede uitleg .en hij nam echt de tijd voor je super .kwam hellotv tegen op insta met een leuke actie .heb gemailt en kreeg daarna een goede mail terug
super tevreden over hellotv aanrader

Bert amiot 02-04-2023

Een hele fijne winkel vriendelijk personeel en goede uit leg nemen echt de tijd voor de mensen

Hans 02-04-2023

Duidelijke afspraken, mooie smart tv,snel geleverd volgende dag al gebracht. Helemaal tevreden.

Henk 02-04-2023

De service die deze zaak bij de woonboulevard in Hazerswoude biedt is enorm goed.
Het personeel tijdens de aankoop denken met je mee en adviseren adequaat zodat men geen verkeerde beslissing of aankoop doet.
Advies is je nieuwe aankoop bij deze zaak te laten installeren want het installatiepersoneel
als bijv. Rodrigo, is zeer klantvriendelijk en behulpzaam en adviseert tijdens de installatie met gedegen kennis als iets extra nodig is om je aangekochte product nog beter te laten werken.

Nora 02-04-2023

Ik kwam voor een kleinere televisie, deze vormen een klein onderdeel van het hele segment.
Medewerker Andre nam me serieus, had geen haast en haalde speciaal voor mij een toestel uit een magazijn.
Mooie service en vriendelijke benadering!

Hans Sterk 02-04-2023

Omdat ik al vaker bij hello tv heb gekocht, weet ik hoe deskundig zij zijn op het gebied van tv en audio.
Verder is er goed te onderhandelen over korting op hun producten en heb je de gekochte artikelen snel in huis.

Gerda 02-04-2023

Allereerst verrast door de mooie winkel in Eindhoven.
Daarna door de keurige verkoper, niet opdringerig, bescheiden maar naar ons gevoel heel bekwaam. De aankoop sneller gedaan dan de bedoeling was, en met een goed tevreden gevoel de winkel verlaten. Complimenten.

Mia Risseeuw 02-04-2023

Prachtig mooi overzichtelijke zaak.
En super bediening. Ze weten van wanten. Ik had nog twijfels en vragen . Deze zijn allemaal fantastisch uitgelegd. Lekker gemakkelijk kopen.
En de prijzen zijn altijd de goedkoopste bij vergelijking.
Top.

Risseeuw mia 02-04-2023

Prachtig mooie winkel. Erg overzichten.
En vakkundige hulp ontvangen.
Ze weten met een paar woorden wat ik zoek en de Koop was dan ook snel beslist.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Top zaak!!

Mert 02-04-2023

Vriendelijke medewerkers.
Alleen jammer dat ze niet de televisie hadden op voorraad die ik heb gewild, uiteraard was deze wel te bestellen. Hierbij hebben we samen verder gekeken en toch op een mooi product uitgekomen. Super vriendelijke medewerker die me ook nog eens heeft geholpen met het inladen van de product in de auto! Een aanrader!

Folkert Viersen 02-04-2023

Super eerlijke service over de beste tv, gaat niet om wat de winkel er aan verdiend maar echt wat voor de klant het beste is !!!

Super geholpen door marco op de vestiging in Groningen. Blij met onze 85 inch tv!!!