HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Collin Dekker 30-05-2022

Zeer goed geholpen zondag in Groningen de medewerkers hebben veel kennis en denken goed mee!

MARCEL 30-05-2022

Net een tv gekocht bij Platte tv Zoeterwoude
Keurig netjes geholpen en een goed advies

Scheltjes 29-05-2022

Ik was op zoek naar een Soundbar, via Google kwam ik bij Platte TV terecht , ik heb eerst een mailtje gestuurd met de vraag wat voor Soundbar er bij mijn huidige TV zou passen (een paar suggesties gekregen) maar het was toch beter als ik langs kwam om te kijken en te luisteren en nog wat dingen door te nemen!
Ik ben die zondag daarop naar de winkel gegaan en ben vriendelijk geholpen door Mehmed in de winkel in Zoeterwoude, hij gaf goed advies (of zocht het op) bij het bepalen van mijn keuze!

Ingrid Pot 29-05-2022

Vandaag bij Platte TV Utrecht vakkundig, uitgebreid en duidelijk geholpen door Corné tijdens onze keuze voor een geluidsbar. Na alle info en geluidsdemo’s gekozen voor de Sonos Arc! Al eerder waren we zo goed geholpen door Corné, dus ook een volgende keer weten we waar wij heen gaan!

Maarten 29-05-2022

Ik ben erg goed geholpen door Danny. Hij legde alles goed uit en hielp mij om de juiste keuzes te maken. Hij probeerde mij ook geen duurdere tv te verkopen maar wist mijn wensen en wat ik wou hebben. De service is voor mij perfect geweest en ik kan niet wachten tot de tv bij mij aan de muur hangt.

Robin 29-05-2022

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe tv+soundbar. Professionele medewerkers met verstand van zaken. Ik zou het een ieder aanbevelen om hier langs te gaan als je goed geholpen wilt worden. Bedankt aan de medewerker

Damien 29-05-2022

Site super, contact via LiveChat was erg goed en ze hebben een mooie prijs gegeven. In de winkel nog wat extra info gekregen.

Ayla 29-05-2022

Goede service, eerlijk advies, goede prijs (en persoonlijke aanbieding wanneer je daar via de website naar vraagt), verkoper nam ruim de tijd om ons te adviseren en mee te denken. We hebben onze aankoop nog niet in huis maar we vonden onze ervaring in de winkel in ieder geval erg prettig.

Niels 29-05-2022

Voor de eerste keer wat gekocht bij platte tv ik dacht dat het enkel online was maar bij checken verbaasd dat er fysieke winkels waren en zelfs 1 vlakbij. Er naar toe gegaan en winkel zag er erg netjes uit en modern, alle laatste modellen stonden netjes op een rij en de verkoper nam erg lang de tijd om ons alles uitgebreid uit te leggen. Uit eindelijk nieuwe tv aangeschaft met ook een leuke korting en ben erg benieuwd wanneer die bezorgd word. Voor mensen die denken dat het puur online is net zoals ik dat was kan ik garanderen dat het een nette fysieke winkel is en je er waarschijnlijk meer waar voor je geld krijgt dat bijvoorbeeld zaken zoals mediamarkt of bcc.

Micha 29-05-2022

Ik was online gaan zoeken naar de beste soundbar en zodoende kwam ik qua beste prijs uit bij platte tv. Site was heel overzichtelijk. Winkel ziet er heel netjes uit en swrvice was top!

Marianne Heijnen 29-05-2022

Ruime opstelling van de televisietoestelen. Veel ruimte om ondanks de drukte een eigen ruimte te te hebben. Alle tijd om rustig de juiste keuze te maken. Wij zijn door een zeer kundig, betrokken en vriendelijk personeelslid geholpen. Door het vertrouwen wat de verkoper uitstraalde... Durfde wij een neo oled 8 k te kopen.

Henk 29-05-2022

klant gericht, klant vriendelijk , alles wordt goed Uitgelegd tot dat je het begrijp waar het over gaat.
En belangrijk is ze nemen ruim de tijd voor de klant.

Erik Bulthuis 29-05-2022

Service was top. Zeer tevreden over de uitleg. Komen zeker nog een keer terug. We zijn blij met o ze aanschaf een top det van Sonos.

COH 29-05-2022

Ik was op zoek naar een muurbeugel. Snel en goed geholpen via de chat door verkoper. Zeker een aanrader.

Piet 29-05-2022

Wilde een Sonos ARC , was in voorraad tegen een goede prijs. Werd goed geholpen en voor niet veel geld een 3 jaar omruil garantie afgesloten als het defect zou zijn.

Denniz 29-05-2022

verkoper heeft ons geholpen, heel klantvriendelijk en weet waar hij het over heeft. Ook denkt hij heel goed mee alles in het kader van de tevredenheid van de klant (ons dus). Wij zijn superblij, topervaring. Dank , raad anderen ook aan om hier te shoppen/je te laten adviseren.

Marcel H te V 29-05-2022

De monteur .melde keurig dat hij over ongeveer een halfuurtje voor de deur zou staan. De montage en installatie verliep vlekkeloos. Uiterst vriendelijke , kundige en nette installateur met een goede en rustige uitleg van de TV
Echt perfect ! Bedankt TV is prachtig !

Jos 29-05-2022

we zijn netjes en correct geholpen en een leuke deal gesloten.
we hopen dat jullie er ook zijn als we een keer problemen hebben met het aangeschafte product.
groetjes ; ...

Rick 29-05-2022

prettig en laagdrempelig contact. goed en volledig advies. installatie door installateur dk professioneel en prettig.

Jos de Bruijn 29-05-2022

Keurig geholpen door met goed advies welke TV te kiezen.
Deze winkel ziet er keurig uit, dus deze kunnen wij ook aanbevelen, als U ooit een TV wilt aanschaffen.

Martijn vos 29-05-2022

Zeer fijn geholpen door ,

Mooie tv kunnen kopen op de zondag ochtend

Mark 29-05-2022

Geweldig geholpen, we kwamen voor een zwarte Sonos beam en gingen met een uitloopmodel zwarte sonos playbase. Dankzij de verkoper hebben we nu beter geluid voor minder geld
Bedankt

Tatiana 29-05-2022

Al jaren klant bij plattetv en iedere keer een super service. Dit keer een leuke korting online gekregen en vervolgens stond de tv gewoon netjes klaar op de gevraagde locatie. Ook daar werd nog even meegedacht over de garantie en service. Voor een mooi prijsje zitten we de aankomende 3 jaar weer goed.

B 29-05-2022

Prima productaanbod. Uitgebreide showroom. Meedenken. Korting. Vriendelijk.

Rob 29-05-2022

Snelle reactie. Vriendelijk. Bijzonder goed geholpen in de Amsterdam winkel.