HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Thijs 15-01-2023

Ik heb goed advies gekregen, 1 product werd nageleverd. Dat ging vlekkeloos

MhM 15-01-2023

Wij zijn op een vriendelijke wijze ontvangen en prima geholpen bij de keuze van onze nieuwe TV.

Rob 15-01-2023

Prima geholpen, snel en zonder verkooppraatjes.
Zal deze winkel zeker willen aanbevelen.
Top

Lambert van Zandvoort 15-01-2023

Alles netjes vanaf bestelling tot aan de installatie.
Dit kon niet beter , de uitleg en installatie van de TV perfect toppers.
Thx A.uit Groningen

Widdy 15-01-2023

Je wordt goed geholpen. En goed geadviseerd. Heel goede survive. Vriendelijk personeel.

Arno 15-01-2023

Prima geholpen in de winkel in Duiven door Shivan en een andere medewerker. Veel uitleg gekregen en vervolgens voor een mooie prijs een tv kunnen aanschaffen die een aantal dagen later bezorgd zou worden. Hier liep het vervolgens wat spaak door de schuld van Post.nl... Hierbij heeft Ronald mij nog even prima te woord gestaan. Uiteindelijk is alles goed gekomen en staat er een mooie Philips oled in huis.
Versteeg123 17-01-2023

Waarom moet ik nog langer wachten? Jullie kunnen toch een koerier sturen met een nieuwe levering? Adverteren met vandaag besteld, morgen in huis is dus pure misleiding. En om over de servicegerichtheid maar te zwijgen. Kom op zeg, toon een beetje klantvriendelijkheid in deze kwestie.

Tom 15-01-2023

Tv is snel geleverd. Goede communicatie verloop over de levering.
Goede prijzen.

Anne 15-01-2023

Via de mail snelle antwoorden op alle vragen.

Televisie was in paar dagen bezorgd en ook daar werd netjes gecommuniceerd over bezorgtijd.

Marc 15-01-2023

Ik heb een Samsung The Frame gekocht, ik wilde eerste de 2021 versie kopen, maar na advies toch de 2022 versie gekocht, deze was maar 25 euro duurder door een actie van Samsung. Op zondag besteld en op maandagavond geleverd. En wat een fantastisch apparaat is deze tv, je kan zelf stem commando’s geven in de afstandsbediening en zit echt strak tegen de muur aan met de inbegrepen muurbeugels. Ook de follow up middels mails met informatie over het product is erg handig. Kortom zeer tevreden:-)

stanley 15-01-2023

Goed gesprek met verkoper gehad uitleg duidelijk en service op maat .
Vandaar neo qled 50 samsung gekocht mooie maat !

Juliette 15-01-2023

Met goed advies een mooie tv aangeschaft bij HelloTV voor een goede prijs, zeer tevreden over het product.
Enige aandachtspunten zijn dat ze me met meneer blijven aanspreken in plaats van mevrouw in de mails.
De levering was zeer snel, alleen jammer dat ik geen eigen levermoment kon uitkiezen.

Henk 15-01-2023

Onze aankoop begon met chatten met verkoper. HelloTV geeft je de mogelijkheid een deal te maken via chat. Zo eindigde ik met een nieuwe 8K QLED Samsung i.p.v. met een teruggestuurd 'buitenkansje'. Weliswaar duurder, maar ja, je weet maar nooit waarom iemand iets terugstuurt .
De montage van de nieuwe tv had wat voeten in aarde. Dat lag zeker niet aan Hellotv, en het werd flexibel en uitstekend opgelost. Speciaal woord van dank voor installateur Skip, die met wat creativiteit er voor zorgde dat de bestaande zwaaiarm / beugel hergebruikt kon worden.

Ja.schild 15-01-2023

Hele mooie ruime winkel. Zeer correct geholpen door verkoper. Goede uitleg over verlenging van de verzekering. Ik kom als het nodig is zeker terug .

Geoffrey&Alice van der Linden 15-01-2023

We hebben verkoper gesproken op de Masters Expo en waren erg gecharmeerd van zijn manier van uitleg en hij heeft ons overtuigd naar zijn winkel in Den Bosch te komen. Hier werden we perfect geholpen door verkoper. We hebben een nieuwe tv aangeschaft. Super service en ze weten waarover ze praten.

Rf 15-01-2023

Goed geholpen door verkoper. Hij nam rustig de tijd en beantwoorde alle vragen die ik had. Als hij het niet wist zocht hij het even op. Uiteindelijk geslaagd en met een goed gevoel de deur weer uit:)

Johan 15-01-2023

Ging voor een andere tv maar in de winkel boden ze een betere tv aan met een mooie korting.zeer goede uitleg en vriendelijke bediening door het personeel.

Ronnie 15-01-2023

Veel modellen, deskundig personeel.
Niet opdringerig. Luisteren naar wat jij-bak klant belangrijk vind.

Ruud Hobbij 15-01-2023

Ik vind hello tv een fijne winkel omdat er vakkundig personeel rond loopt die ook heel klantvriendelijk zijn. Via de website een deal afgesproken en weed door de winkel overgenomen. Vlotte levering en plaatsing door een kundige monteur.

Pim Z 15-01-2023

Gekozen omdat ze een leuek aanbieding hadden,. Vlot en vriendelijk geholpen door verkoper

De Ruyter Guy 15-01-2023

Super snel te woord gestaan via de chat, eerst Youri gevraagd naar wat technische details.
Professioneel en eerlijk advies, snelle en correcte afhandeling en dit aan zeer competitieve prijzen!
Via de vraag naar korting krijg je werkelijk de laagste prijs op de markt.
S' avonds om 18 uur besteld en volgende dag om 7:30 uur s' morgens geleverd!
Zeker een aanrader!

Rodney Zandkuijl 15-01-2023

Ook voor lastige klanten zoals ik blijven ze geduldig.
Een fijne zaak waar ik al jaren kom.
Dit keer in het filiaal in Amsterdam geweest en, erg fijn geholpen door Sanne!
Dankjewel voor je geduld en goede service als er iets is.

iPaul 15-01-2023

Duidelijkheid, overzicht, advies, klantgerichtheid, prijsniveau, koffie, oplossingsgericht, reactief, snelle respons.
Probleem met geleverde tv door een ongeluk tijdens transport, werd prima en tot volle tevredenheid opgelost. Binnen enkele uren de tv geïnstalleerd en genieten maar.

Jan 15-01-2023

Kwa klant vriendelijk heid een de prijzen en de winkel die er keurig ruim op gezet er uitziet

Layka 15-01-2023

We werden zeer goed en professioneel geholpen zonder opdringen om een duurdere versie te nemen.
Goede uitleg en ook een uitgebreid demonstratie was geen probleem.

Rene Steman 15-01-2023

Door een ongelukje moesten wij op zoek naar een andere t.v en zijn wederom bij jullie uitgekomen . Eerlijk gezegd de service en de adviezen worden nog steeds als zeer orettig ervaren. Ga zo door op naar een nog hogere beoordeling.