HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johan 18-05-2023

Heb nu al mijn tweede televisie gekocht bij shop Zoeterwoude, alles Top geregeld, Site Geweldig overzichtelijk, ben uitstekend geholpen door Rodrigo, echt een Topper, neemt rustig de tijd voor de installatie van de TV en is uiterst vriendelijk, echt helemaal TOP.

Tonnie 18-05-2023

Mooie winkel met geduldig en vriendelijk personeel, die verstand van zaken heeft .
Kortom Henk-Jan heeft ons prima geholpen met de aanschaf van het sonos systeem

Michel 18-05-2023

Ik heb supersnel een persoonlijke deal kunnen sluiten voor een sonos move..

Heel blij mee

versteeg 18-05-2023

Ben heel tevreden en dik te vreden met de jongeman die alles kwam doen ophangen afstellen top

Toine 18-05-2023

Top geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe TV & soundbar
Daarnaast een fijne en rustige winkel!

P.V. 18-05-2023

Prima geholpen door de jongens in de winkel. Het hele proces, van contact online, regelen van korting en het ophalen van de nieuwe soundbar ging heel soepel. Ze hebben de soundbar ook echt 2 weken appart gezet voor me. Top.

Guillôme 18-05-2023

Online een Oled tv gekocht met behulp van een live chat.
Dat werkte prima.Hij vroeg wat ik wilde en zette alles op de bon.
Net als in de winkel.
Een goede prijs overeengekomen en nadat ik akkoord had gegeven kwam de nota via de mail binnen.
De volgende dag kwam al een afspraak voorstel om te leveren en installeren.
Werd op de dag van de levering gebeld of ze eerder konden komen,prima.
Nette en kundige installateur die alles aansloot en pas weg ging toen alles naar tevredenheid stond.
Geen haast en nam alle tijd om dingen uit te leggen.
Prima service 👌

Marko 18-05-2023

Goed advies, vriendelijk
Veel kennis en alle geduld..!!
Ik ben zeer tevreden!!

Charles 18-05-2023

Voor ons was het de eerste ervaring met dit bedrijf en die was uitstekend mag ik wel zeggen. Een vriendelijke jongeman heeft ons in Doetinchem uiterst deskundig geholpen bij de keuze voor een nieuwe tv. Hij was oprecht als we vroegen wat de voor en tegens waren van modellen en adviseerde ons ook om bepaalde types van merken te mijden ivm met de gevoeligheid van dergelijke modellen voor backlightbleeding ( paarsachtige vlekken in het beeld ) in de toekomst. We hebben een goede keuze kunnen maken op zijn advies en ook de extra garantie hebben we bijgekocht omdat het een aanbieding was die toch wat voordelen bied en het best een investering als je een goede tv wilt hebben. Kortom heel erg tevreden over de verleende service en deskundigheid waarbij we het gevoel kregen dat onze wensen als klant behartigd werden.

Hennie 17-05-2023

Heel vriendelijk , ben heel goed geholpen ze zijn heel vriendelijk een dikke 9
Dank jullie wel voor het goede advies

Tonny nas Bemmel 17-05-2023

Mooie winkel veel keuze uit verschillende tv's en vakkundige personeel ik heb een vakkundig advies gekregen en ben tot een aankoop overgegaan top winkel ga zo door heren

Indy 17-05-2023

Hele goeie service. De keuze qua tv hadden wij al gemaakt, maar de aanbieding en de inruil van de tv waren heel goed. Ook leggen ze goed de voorwaardes en pakketten uit die bij een product horen.

Wilco 17-05-2023

Bij Hello tv in eindhoven uitgekomen na een tip van een goede vriend die enthousiast was over de aankoop van zijn Tv en soundbar. Superhandige site waar je vooraf al korting per product kunt aanvragen via je mailadres . Eenmaal bij winkel valt goede parkeergelegendheid op. Flinke winkel met veel demo opstellingen. Werden snel geholpen door vriendelijke verkoper die wist waarover hij het had. Goede informatie gekregen zonder dat verkoper opdringerig overkwam. Na wat vergelijkingen werd een mooie korting gegeven wat in onze beleving een goede deal opleverde Tv en soundbar met subwoofer gekocht. Punt van aandacht, men werkt niet met aanbetaling en restant bij levering. Je moet direct alles afrekenen. Beetje smetje op prettige winkelervaring.

Rash 17-05-2023

X. heeft ons heel erg goed geholpen in Utrecht. Vorige week en vandaag weer! Zijn kennis en meedenken met de klant staat hem op het lijf geschreven en ik zal in de toekomst zeker mijn tv’s bij hem willen aanschaffen. Nogmaals super bedankt en tot gauw!

Hanny 17-05-2023

Vriendelijk personeel en goede uitleg! En we zijn heel goed geholpen de koffie stond klaar dus wat wil je nog meer? In 1 woord superrrrrr

Gerrit van Kooten 17-05-2023

Prima geholpen door verkoper heeft heel goed advies gegeven al mijn vragen beantwoord ben tot aankoop over gegaan

Ingrid 17-05-2023

Goed advies in de winkel, maar zeker ook bij het plaatsen / ophangen. Echt super kundig en betrokken bij de juiste plaatsing.

KlaasB 17-05-2023

Vestiging Groningen
Uitstekend geholpen, goede uitleg en navraag of ik nog kabels nodig was.
Mooie prijs, ruime overzichtelijke winkel

V/d nald 17-05-2023

Goed geholpen door Marco in winkel in Groningen. Blij met de soundbar. Mooie zaak.

edwin 17-05-2023

Vorige week voor de 6e keer weer een TV aangekocht.
Ik ben altijd super geholpen en een goede deal.
Ook wordt er met je mee gedacht. Voor het geval als je wat vergeet.

EelcoE 17-05-2023

Duidelijke website, groot assortiment en fijne service. Ook de fysieke winkel in Rotterdam ziet er goed uit en is ruim opgezet. En bij getoonde serieuze interesse ook een heel interessante aanbieding op het gekozen model.

Henk 17-05-2023

Ben zelf werkzaam.geweest in consumenten elrktonica.
Geweldig geholpen door Mathijs en later door Masie in Rotterdam.
Het hele team Masie,Jordy,Menno in Rotterdam is top met geduld expertise en klantvriendelijkheid.
Dus mensen niet twijfelen gewoon Hello tv doen!
Groet Henk.
P.s. mooie LG 👍

V/d nald 17-05-2023

Erik 17-05-2023

Ik ga altijd sinds 'koffiediscounter... ' (Plasma.. BBQ..) naar deze winkel. Mooie winkel, goed bereikbaar, ruime keuze, vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel, scherpe prijzen. Had nu zelfs een mooi buitenkansje. Eén minpuntje: ik vind het standaard babbeltje over extra garantie irritant, bijna een reden om online te gaan kopen. Lijkt wel of men verplicht is dat riedeltje af te maken. Maar dat mag de pret niet drukken.

Willy 17-05-2023

Ik kende de zaak Hello tv niet. Kwam er via iemand anders terecht.
Ben ontzettend fijn geholpen. Hadden goed advies en alle tijd.
Ben gelijk met een mooie aankoop en heb de zaak met een blij gevoel verlaten.
Ook wordt je netjes op de hoogte gehouden over de bezorging.
Ik vind het TOP! Zal het ook zeker aanbevelen bij anderen.