HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Rob 01-05-2023

We zochten voor mijn zoon een kleine tv voor op zijn kamer, hiervoor zijn we in de winkel van HelloTV in Eindhoven gaan kijken. We zijn zeer netjes geholpen en geadviseerd en mijn zoon is ook erg blij met zijn aankoop. De prijzen zijn scherp en het aanbod groot. Aanrader

Christel 30-04-2023

Fijne overzichtelijke winkel , goed geïnformeerd over het artikel wat ik wilde kopen en ook nog goed advies gehad over een extra garantie .
Vriendelijke medewerkers

Ward 30-04-2023

Service bij afleveren en installeren was boven verwachting. Ondanks in eerste instantie een verkeerde levering, werd dezelfde dag de juiste tv en soundbar geleverd en geïnstalleerd.
Tevens ongevraagd nuttige tips en trucs verstrekt door Rodrigo. Top !

Theo 30-04-2023

Ben alweer goed geholpen door deze geweldige firma.
Ditmaal door Collin uit team Den Bosch.
Heb hier al vaker aankopen gedaan en keer op keer blijf ik mij verbazen over de uitleg, kennis en geduld, maar vooral ook de goede service. Ga zo door Hello TV.

Michel van Beek 30-04-2023

Erg goed geholpen via de whatsapp. Hadden zelf al wat voorwerk gedaan maar bij hellotv een mooie aanbiedingsprijs gekregen voor onze aankoop. Mooie overzichtelijke winkel en erg vriendelijk!

Alexander van der Torren 30-04-2023

Duidelijke website met alle informatie en prijzen. Gemakkelijk verschillende modellen te vergelijken en daardoor ook precies de juiste gekocht.

Yos 30-04-2023

Goed geholpen vandaag bij aanschaf nieuwe tv. Vriendelijke medewerker en goed advies.

pc-xs bv 30-04-2023

Top verkoper met oog voor de wensen van de klant niks opdringen gewoon eerlijk

M Pak 30-04-2023

Netjes en zorgvuldig geholpen door de medewerkers, goede kennis van de producten en verstand van zaken!
Ook mochten we het product even testen en ervaren in de winkel in dit geval gaat het om een surround set deze hebben we daardoor ook gelijk gekocht!

Accessoires erbij die nodig is en genieten

Nicolet Berghoef 30-04-2023

Ben in de winkel in Utrecht bij verkoper. geweest Bij binnenkomst werden we gelijk super vriendelijk geholpen met een bakje koffie
Na onze slechte ervaring bij de mediamarkt
Werd ons alles haar fijn uitgelegd wat de verschillen waren van qled , oled etc.
En hebben wij een mooie tv met surroundsysteem gekocht

Co van Amstel 30-04-2023

Vakkundig personeel met technische kennis. Buitengewoon klantvriendelijk en meedenkend

Angelina 30-04-2023

We hadden een tv gezien op de site en daarom gaan kijken in de winkel. Deze was niet wat we ervan verwachtten. De verkoper heeft echt de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden en ons goed advies gegeven. Vriendelijk, behulpzaam en fijne sfeer.

Bert 30-04-2023

Duidelijke uitleg, heel goed rekening gehouden met onze wensen en behoeften. Niet opdringerig super vriendelijk.

Arjan 30-04-2023

verkoper heeft ons heel goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe tv. We kregen uitgebreid uitleg over de voor en nadelen van de opties.

Stefan 30-04-2023

Goede professionele hulp van de medewerkers. Online hulp viel een beetje tegen vandaar dat ik naar de winkel ben gegaan in den Bosch en ben daar prima geholpen

Rionne 30-04-2023

Heel fijn geholpen met de ideeën die wij hadden, juiste suggesties aangedragen.
Met een mooie set naar huis.

Peter 30-04-2023

Zeer deskundig geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe denon soundbar.
een aanrader voor iedereen om daar een product te gaan kopen en vooral verstand van zaken
ik kom daar zeker terug .

Toch niet helemaal tevreden met mijn vorige inkoop geen probleem kon hem zo omruilen met bijbetaling weer een tevreden klant.

Mevr.TSW Backer 29-04-2023

Heel klant vriendelijk heel goed geholpen aanbevolen
Groot assortiment beoo zeer goed

Coen 29-04-2023

Vandaag een Samsung the Frame aangeschaft met nogal wat vragen hierover. Ik ben uitstekend geholpen door Naveen. Heel prettig allemaal!

Marcel vd Heuvel 29-04-2023

Ik geef een 9 omdat de uitleg van medewerker zeer duidelijk was en de verschillen tussen de tv’s zeer goed uitgelegd werd
Zou deze winkel echt aanraden.

Nick 29-04-2023

Voordat ik mijn tv ging bestellen een mail verzonden voor advies, daarbij kwam ik in contact met Tessa, die ons informatie gaf en die ons een mooi aanbod deed van onze uiteindelijke keuze. Tessa nogmaals bedankt. Ik zal zeker jullie aanbevelen.

Tim 29-04-2023

Snel en eerlijk geholpen, fijne verkopers. Geen kletspraat om iets te verkopen. Gratis koffie en wc aanwezig ideaal

Hallo Tv Duiven 29-04-2023

We zijn perfect geholpen door Marc, hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en vervolgens ons goed advies gegevens,

Ad 29-04-2023

Ik vond dat Joris in Eindhoven ons prima geholpen heeft. Wat wij graag wilde heeft hij perfect opgelost.

Joost 29-04-2023

Na goed advies via de chat vandaag prima geholpen door A.G. in de winkel in Utrecht .
Nam alle tijd om ons een keus te laten maken uit het zeer uitgebreide assortiment.
Complimenten.