HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Tim van de Bilt 23-08-2023

Klantvriendelijk goede service en aanbiedingen verder ben ik goed geholpen en was alles duidelijk ook nog gevraagd naar een soundbar maar deze aanschaf ging nog niet financieel misschien met de verloting van de 250€ zou ik er zeker 1 aanschaffen hier

Bert 23-08-2023

Superaardig, behulpzaam en prettige communicatie
Vriendelijk man die tv kwam ophangen
Topklasse!

Mike 23-08-2023

Erg tevreden over mijn aankoop bij Hello TV. Mooie deal, prima service en levering!

Tarik 23-08-2023

Geweldig,enthousiast,hulpzaam,meedekend medewerkers. Ik kom zeker nog een keer langs

Ricardo Prive 23-08-2023

Zeer goed geholpen. Het serviceniveau was ruim voldoende. Vakkennis was eveneens prima.

Spijkenisse 23-08-2023

Maandag via internet advies gevraagd van de Sony Bravia KD -32W804P na de uitleg bestelling geplaatst Dinsdag opgehaald in de winkel in Rotterdam
Daar weer deskundig uitleg gekregen over mijn aankoop .Thuis geinstaleerd en verbluffend resultaat
Een zeer goede aankoop en perfecte service van uit de winkel

Jan tulleken 23-08-2023

Gekocht via telefoon en app, contact verliep zeer goed en kreeg de aanbieding die ik voor ogen had, dus tot zover zeer tevreden

Robert 23-08-2023

Geen verkopers die je glijerig wat proberen te verkopen. Of een ingestudeerde riedel afsteken. Aangenaam verrast door de kennis en behulpzaamheid.

William Gregoor 23-08-2023

Ik ben geweldig geholpen door de heer P. de Boer. Door zijn adviezen heb ik een goede aankoop kunnen doen van een mooi tv voor een zeer gunstige prijs. Ik kom zeker bij deze tv specialist terug.

Jan Vermoolen 23-08-2023

wat een top TV zaak eerst in de zaak super geholpen door ****e zo'n aardige verkopen en zeer veel geduld ...heerlijke koffie gehad.
2 Samsung Qled TVs gekocht.
Toen kwam de monteur ****m om alles aan te sluiten zo aardig en geduldig zeer bekwame jongen....oude tv en verpakkingen meegenomen alles weer netjes toen die wegging.
Hello TV wat een top zaak .

Abel Nieuwenweg 23-08-2023

Zeer goed en vriendelijk geholpen.echt een aanrader.
zou deze zaak zeker aanraden.aan familie en vrienden.

A. Moenaff 23-08-2023

HelloTV heeft me goed geholpen met name het maken van een deal. Denken goed met je mee en geven goed advies! Ik ben heel erg blij met de aanschaf van mijn Samsung OLED 65inch tv!!

Peter 22-08-2023

We wilden online een TV bestellen van Philips. Dat bleek een inmiddels een wat 'gedateerd' model te zijn. Adviseur Tim kwam met het voorstel om een recenter model van dit merk in overweging te nemen en deed daarbij een zeer aantrekkelijk aanbod, (an offer you can't resist'). Na de TV op internet te hebben bekeken hebben we de knoop doorgehakt. We konden ook een highend HDMI kabel voor een zeer scherpe prijs bestellen. Een dag later stond alles in de huiskamer. Wat een beeld...klasse. Goed gedaan Hello TV.

John 22-08-2023

Mooie winkel en prima geholpen door de verkoper. Televisie aangeschaft tegen een scherpe prijs.

Sander 22-08-2023

Na uitstekend te zijn voorgelicht in de Hello TV winkel in Groningen, besloten een Samsun g TV te kopen, incl Chrome kast en wandmeubel. Een volgende keer kom ik zeker terug.

Kas 22-08-2023

Top winkel, medewerkers dachten goed mee met mijn wensen. Prijs/kwaliteit was in orde. Een winkel zoals een winkel hoort te zijn.

Frans moviat 22-08-2023

Prima winkel mooie uitstraling en geweldig personeel kundig en niet alleen om te verkopen maar eerlijk en goed advies top kan iedereen deze.winkel aanbevelen

Eric J 22-08-2023

Nette, mooi ruim opgezette winkel, vriendelijk personeel. Parkeren voor de deur. En lekker koffie!!

Freek Eshuis 22-08-2023

Via mijn schoonzoon bij jullie terecht gekomen. geen idee van jullie bestaan terwijl wij nagenoeg om de hoek wonen (Vesting)! Verrast door het feit dat op zo'n korte afstand een zo'n professionele zaak zich bevindt. Wij werden uiterst correct, vakkundig, rustig, vriendelijk, eerlijk, behulpzaam en respectvol te woord gestaan en geholpen door ..... Onze welgemeende complimenten hiervoor! Wij hebben hem dit ook ter plekke laten weten. Als geen ander weet ik dat met klantvriendelijkheid je als bedrijf of organisatie het verschil maakt. Je kunt dit in je missie hebben vast gelegd maar alles staat of valt met medewerkers die dit wel of niet omarmen. Complimenten dus!
Officiële reactie van HelloTV 22-08-2023

Hallo Freek,

Wauw, bedankt voor de mooie woorden. Daar worden we heel blij van. Hopelijk mogen we je nu vaker verwelkomen in onze winkel in Naarden (of één van onze andere winkels). Veel plezier gewenst van je aankoop en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

S.Hulshof 22-08-2023

Super service en ter plekke een mooie aanbieding ontvangen!! Geweldige winkel

Linde 22-08-2023

TV in de winkel in Utrecht gekocht. Zeer vriendelijk personeel, ik ben goed geholpen. Ook de service vind ik erg goed tot nu toe. Duidelijke communicatie.

Leo 22-08-2023

Tevreden! Zéér voordelig (tv €439.- ipv €549.-bij concurrentie), artikel op voorraad dus geen lokkertje! Direct en vriendelijk geholpen,bij andere winkels niet vanzelfsprekend.
Kreeg koffie in een mok ipv plastic of karton. Zou zeker eens gaan kijken als ik u was , locatie Duivendrecht.Leo.

John 22-08-2023

Zeer goed geholpen,en kundig personeel,advies was zeer goed ,
En koffie is super

B.Karssen 22-08-2023

Goed geholpen en goeden uitleg en lage prijzen veel op voorraad en vriendelijk personeel.

Evert 22-08-2023

Goed en vakkundig geholpen. Model was tijdens de koop niet aanwezig maar de volgende dag gratis bezorgd bij mij thuis