HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan 09-04-2021

Platte TV heeft een uitstekende site en beantwoord snel de vragen die eventueel overblijven. Maar wat met name prettig is van Platte TV is de persoonlijke service die we deze en andere keren kregen bij de installatie, in het bijzonder van XXX Werkelijk alles wordt keurig afgeleverd en eventueel opgelost. Heel goed.

marco renes 09-04-2021

in de winkel in utrecht tv gekocht , door zeer vriendelijk personeel geholpen , goede duidelijke uitleg en netjes , prijs en service was top

Kevin 08-04-2021

Prima service in de winkel en goede deal kunnen maken. TV helaas niet op voorraad in de winkel maar netjes thuisbezorgd zonder kosten.

Roosje 08-04-2021

Goede prijs, snelle levering en uitstekende en plezierige installatie door vakkundige medewerker

GJ Relouw 08-04-2021

Ik kon de tv direct mee nemen en een leuke prijs.
de extra garantie was ook top

Tanja Keereweer 08-04-2021

Wij zijn in de vestiging van Zoeterwoude geweest. Werden heel goed geholpen.
verkoper had veel kennis van de tv die wij wilden.

Anoniem 08-04-2021

Vandaag heeft installateur D. met super veel geduld en passie een receiver geïnstalleerd en gekoppeld aan mijn tv. Hij had enorm veel kennis en heeft mij alles uitgelegd. Ik hoop dat hij vaker langs komt als ik iets bij platte tv koop.
Officiële reactie van HelloTV 09-04-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat onze installateur met zoveel geduld en passie uw nieuwe receiver heeft geïnstalleerd. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en wij hopen andersom natuurlijk ook dat we u de volgende keer weer terug zien.

Jelske - PlatteTV

Michel de Bruin 08-04-2021

Zoals altijd weer top geleverd. Netjes van tevoren gebeld voor levering! Een aanrader voor iedereen en je wordt netjes geholpen

Claudia Verheul 08-04-2021

In de winkel zijn wij super fijn geholpen met het uitzoeken van een nieuwe tv.
In eerste instantie dachten we nog even te wachten, maar we waren eerlijk en goed overtuigd door de medewerker.
Nachtje over geslapen, maar de dag daarna toch besteld! Telefonisch besteld en betaald via een link, het ging allemaal prima.
We werden goed op de hoogte gehouden met de bezorging en het werd netjes thuis geleverd.
Al met al, top!

Cor 08-04-2021

Prima geholpen door Sabrine, snelle service bij de installatie . Prima geïnstalleerd en alle afspraken perfect nagekomen . Compliment aan Bjurn

Familie van Kuijk 08-04-2021

De opstart naar de nieuwe tv ging in het begin wat verkeerd omdat de link naar betalen niet werkte. Na dat opgelost te hebben is de TV zelfs enkele dagen eerder geleverd en de oude gedemonteerd en de nieuwe gemonteerd, moest er wel voor bij betalen, maar als je gehandicapt bent heb ik het er graag voorover.
Een hele grote pleum voor de monteur, hij was vriendelijk, netjes en alles naar wens aangesloten.

David 08-04-2021

Delivered on time with friendly professional service. Thanks, David Phillips

Achraf El Hamdaoui 08-04-2021

Bij Platte TV Utrecht een Samsung ’the frame’ gekocht. Super snelle service. Kopje koffie aangeboden gekregen. Top ervaring. Tot gauw!

Mike Zeegers 08-04-2021

Aanvankelijk stond de Panasonic TV voor € 888,00 op de website, echter toen ik 's-middags hem wilde bestellen voor de prijs was de prijs alweer verhoogd naar € 1049,00. Ik heb hierop een mailtje gestuurd en zei dat dit niet gewend was bij PlatteTV. Via de live chat heb ik de TV alsnog gekregen voor de ochtend prijs. Kijk dat is nu service ten top, chapeau medewerkers van PlatteTV. Het is al de 2e TV in korte tijde dit bij jullie koop en ik ben super tevreden. Personeel jullie zijn super! Vriendelijke groet Mike Zeegers

Jetze 08-04-2021

Tv is top! Muurbeugel wordt duurder verkocht dan adviesprijs welke op eigen site staat, dat vind ik raar en niet correct. Ook al is het maar een paar euro. Dus qua tv zou ik ze aanraden, accessoires opletten en misschien die elders aanschaffen

Arian 08-04-2021

Jullie staan dicht bij de klant en hebben uitstekende kennis van zaken.
Dit geeft een vertrouwd gevoel

Iet Hoek 08-04-2021

Installateur D. heeft fantastisch werk geleverd. Hij heeft zorgvuldig overlegd hoe de TV opgehangen kon worden met de soundbar van Sonos. Geluid, kleur en helderheid goed ingesteld. Goed advies gegeven over het gebruik van de muurbeugel en de Sony Blu-Ray speler. Top!
Officiële reactie van HelloTV 08-04-2021

Beste Iet,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn om uw ervaring met onze installateur terug te lezen. We gaan pas weg als u tevreden bent, zo kunt u direct genieten van de producten die u bij ons heeft aangeschaft. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en soundbar en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Werner 08-04-2021

Na lang speuren op het internet toch maar even vooraf de beoogde LCD bekijken in Zoeterwoude. Heel makkelijk een afspraak te maken in deze tijd. Ze nemen alle tijd voor je en geven een goed advies, ook voor producten waar je eerst zelf niet aan denkt. Kwam inderdaad op dezelfde LCD uit!

Maarten 08-04-2021

gisteren is mijn tv opgehangen en geïnstalleerd. Perfect gewoon’! Zeer deskundig! Top mannen!

Wilbert 07-04-2021

Snelle service, heldere informatie op de website en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Onze tv werkte niet goed en werd na contact direct omgeruild. Zondag (1e paasdag) contact gehad, woensdag, 3 dagen later, thuis omgeruild. Perfect!

Joris 07-04-2021

Er wordt rustig de tijd genomen. Duidelijke uitleg. Ophangen verliep professioneel. Erg blij met de service.

Bo 07-04-2021

Het is een overzichtelijke winkel met een rustige sfeer. Het personeel is heel vriendelijk.

Netty 07-04-2021

Zeer vriendelijk en zeer professioneel!
Tv voldoet aan alle wensen.
Hele goede uitleg gegeven.
De monteur werkt erg netjes en ruimt alles op.
Echt een aanrader.

Femke 07-04-2021

Ik ben heel erg fijn geholpen in het filiaal in Breda vanmiddag.

Als eerste werd je vriendelijk verwelkomt en als eerste werd ons een kopje koffie of thee aangeboden.

Daarna het gesprek wat ik zocht en wat ik allemaal voor wensen had.
Deze meneer keek naar de mogelijkheden en was heel open en eerlijk in zijn mening, kon goed de verschillen vertellen en ook met de afhandeling en de betaling alles keurig uitgelegd gekregen.

En ook werd mijn nieuwe tv nog naar de auto gebracht en in de auto gelegd door de medewerker!

Top service en professioneel!

Hans 07-04-2021

Wij zijn in de winkel in Amsterdam geweest.
Ondanks verwarring over de gemaakte afspraak heel goed voorgelicht en geholpen en hebben een prachtige OLED gekocht.