HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Zuidwijk 14-03-2021

Vriendelijke en profesioneel geholpen met de keuze van mijn nieuwe tv de phillips 70 inch the one.
Tv zou eigenlijk op zaterdag geleverd worden maar werd netjes gebeld dat chauffeur ziek was maar dat ze een oplossing hadden om hem de dag erna te leveren op zondag de medewerker die hem kwam leveren was netjes en behulpzaam erg tevreden met jullie service

Hj.van lelieveld 14-03-2021

Goede prijs voor de artikelen die ze verkopen en super dat je je oude tv kunt inruilen voor een leuke prijs vriendelijke bezorger kun je gerust kopen thanks

Jan 14-03-2021

Super vriendelijke service en goede uitleg.
Aardig personeel en veel ervaring over de producten

J de Boer 14-03-2021

Uiterst vriendelijk en uiterst correct geholpen.
Bij de volgende aankoop zal ik deze winkel zeer zeker weer bezoeken.
Eveneens naar anderen toe zal ik deze winkel en adviseur aanbevelen

Piet 14-03-2021

Ik beveel Platte TV zeer aan omdat de service heel goed is. Voor de aankoop gechat met een medewerker die alles heeft uitgelegd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. De installateur was ook een heel aardige en vakkundige man, die alles voor ons heeft ingesteld en ging pas weg toen alles okee was. Vooral de zeer goede service van Platte TV vind ik fijn en ook heel belangrijk, zeker bij zo'n grote aankoop zoals een Sony OLED TV.

Jim 14-03-2021

Wij zijn hier prima geholpen met een helder en duidelijk advies. Bijbehorende producten als HDMI kabel werden aanbevolen, zonder dat je het idee hebt overbodige producten aan te schaffen.

Rob van de Geer 14-03-2021

Wat een KANJER,

van een verkoper kwamen wij vrijdag tegen bij PlatteTV in Nijmegen.
Al 16 jaar in dienst en zijn passie, enthousiasme, professionaliteit spat er nog steeds vanaf.
Wat een enorme aanwinst voor het team in Nijmegen.
Met veel plezier kochten wij er onze PHILIPS OLED TV.
Zo mooi.
Zo groot.
Zo een goede deal.
Een keer voor PlatteTV gekozen, dan wil je nooit meer anders.
Hartelijk dank dat je ons zo fijn geholpen hebt.

P Janssen 14-03-2021

Goed geholpen in de showroom, duidelijke uitleg, zeker een meerwaarde geweest bij mijn aankoop.
Raad het zeker aan om langs te gaan in de showroom

Rick 14-03-2021

Onlangs de nieuwste LG Oled 77 inch aangeschaft bij Platte tv. Geweldige klantervaring vanaf het eerste contact tot het aan de muur bevestigen van de tv, ik wist niet dat het nog bestond. Goed advies gekregen en een mooie deal via de chat functie en de medewerker die de tv kwam ophangen was misschien nog wel enthousiaster dan ik. Veel uitleg gehad, de instellingen zijn voor ons gedaan en de tv hangt strak aan de muur.

Platte TV is een aanrader, ik koop nooit meer iets bij de dozenschuivers waar ik voorheen klant was.

Koen 14-03-2021

Scherpe prijzen. Ik werd na plaatsen van de order pro-actief getipt over een nieuwere versie tegen een lagere prijs. Daarna nog wat vragen gesteld over het vernieuwde aanbod die snel en vakkundig werden beantwoord.

RalphW 14-03-2021

Scherpe prijzen en uitstekende service. Aanschaf en installatie van de TV verliep zee vlot en prettig.

Michel Van den broek 14-03-2021

Wij zijn vandaag echt enorm goed geholpen.
Als we volgende x weer een tv kopen dan wil ik niet anders dan dat deze monteur het weer komt doen. Heel beleefd en zo veel kennis

Daan 14-03-2021

Naar Platte TV gaan kijken na dat ik goede ervaring hoorden . De site is heel overzichtelijk en er is direct een chat beschikbaar als je vragen hebt . Ik heb een afspraak gemaakt in de winkel . In deze tijd was het goed geregeld , er mochten maar 2 klanten te gelijk in de winkel . Werd goed geholpen en ook bruikbaar advies gekregen over oa aansluiting via mijn versterker . De TV van mijn keuze was op voorraad in de winkel en kon ik gelijk meenemen in mijn auto .

Daan 14-03-2021

Prima service, scherpe prijs! Duidelijk verhaal en uitleg bij aanschaf tv! Kortom een tevreden klant.

J. Haasnoot 13-03-2021

Geweldige platte TV gekocht bij platte tv.nl Een hele goede aanbieding gekregen met veel korting. Goed advies en tv was direct leverbaar. Ik ben mega blij.

Coen 13-03-2021

Vandaag een nieuwe v gekocht voor onze moeder van 96 jaar oud.
Vanwege de Corona perikelen moesten wij een afspraak maken omdat er niet meer dan 2 klanten tegelijk in de winkel mogen zijn.
Na een kwartiertje buiten wachten waren wij aan de beurt.
We hadden thuis al wat voorwerk gedaan en wilde gaan voor een Sony tv van 43 inch. Een mooi toestel, maar we twijfelde of we geen groter toestel moesten kopen. Timothy liet ons een Sony 49 inch toestel zien en we wisten direct dat deze het was.
Ook de koop voorwaarden, 2 weken op proef maakte de beslissing
Makkelijker omdat we nog af moesten wachten hoe onze moeder het toestel vindt en of ze er mee om kan gaan.
Duidelijke uitleg over koop voorwaarden . Moeder vandaag zeer tevreden met haar nieuwe tv toestel.

H van der Veen 13-03-2021

Het adres voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Medewerkers die je oprecht kunnen helpen om de keuze te maken van een tv die bij je past.
Mede dankzij de uitleg van een medewerker hebben we vrij snel een keuze hebben gemaakt.
Goede prijs kwaliteit verhouding en gratis thuis bezorgd.
Vriendelijke, vakkundige medewerkers die je ook nog een kopje koffie geven.
Een echte aanrader om bij Platte TV een nieuwe televisie aan te schaffen.

Rien 13-03-2021

Hier zit het verschil tussen een Mediamarkt en een echte specialist. Eerlijk en duidelijk advies, geen enkel idee dat er iets zou worden aangesmeerd, gewoon een advies dat wordt gegeven, en waarop je ook gewoon “nee” kan zeggen.

Daan 13-03-2021

Uitstekende service! Vandaag een tv aangeschaft en ik werd geweldig geholpen door Tim!

Maartski 13-03-2021

Bij plattetv in Zoeterwoude door Amit zeer goed geholpen.ik heb een speciale oogziekte en ben dagblind. Hij adviseerde mij goed en aan te geven geen Oled te kiezen daar veel licht op je af komt en zei je kan beter led te kiezen. Dus de goedkopere tv te adviseren in plaats de duurdere. Een advies naar kunde en een luisterd oor naar de klant toe!

Mike 13-03-2021

Vandaag mooie TV gekocht. We gingen naar huis met een hele andere TV dan we in gedachten hadden, maar zijn erg tevreden met het deskundige advies dat ons gegeven werd en de vriendelijke en zeker niet opdringerige manier waarop we te woord werden gestaan

Ronald 13-03-2021

Fijn dat je bij deze webwinkel ook je oude tv in kunt ruilen. Het omruilen ging perfect, super aardige bezorger. En de tv is super gaaf!

Anita 13-03-2021

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel en goede uitleg in de winkel in Breda
Dank je wel John

Nick Leenders 13-03-2021

Vandaag onze nieuwe tv opgehaalt in naarden
Supper klant vriendelijk geholpen door marijn en nick duidelijk advies gekregen over voor en nadelen heb een perfecte keus kunnen maken en voldoene winkel tijd

Arie 13-03-2021

In deze lastige corona tijd, op de site een nieuwe TV gezocht, betaalbaar en goede kwaliteit waren mijn zoek onderdelen. Ik kwam uit bij een Sony Bravia smart TV 49XH8599.
Na de chat veelvuldig te hebben gebruikt op de site uiteindelijk de afspraak in de winkel gemaakt nadat dit weer mocht.
Werd in Breda zeer vriendelijk ontvangen en ging met de verkoper naar de gekozen TV om het beeld te bekijken. Ik werd van allerlei informatie voorzien
En goed geadviseerd, had ruim de tijd om de keuze te maken.
Heb de TV thuis geïnstalleerd en hij is top.
Ziet er goed uit mooi scherp beeld en doordat hij smart is communiceert hij met vele andere apparaten in huis.
Een prima keuze geweest. En bij een top winkel gekocht. Ralf bedankt voor al je adviezen in de winkel.