HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Marc 07-04-2022

Zeer nette winkel, aardig en correct geholpen en snelle service. Was niet aanwezig in de vestiging (ondanks dat online stond van wel) maar snel in andere vestiging gereserveerd met goede aanbieding.
Volgende keer zeker weer een bezoek waard....

Jan 07-04-2022

Ayrton was onze tussenpersoon en leverde perfect de twee Philips tv's aan huis af, incl. de nodige uitleg.
We zijn zeer tevreden.

W.Out 07-04-2022

Ik vond het een hele fijne winkel en genoeg keus en goede uitleg en goed geholpen door iemand die verstand heb van zaken. En de keus is enorm, zoveel tv bij elkaar en gespecialiseerd in tv,s . Wij zijn in Rotterdam geweest. Maar in 2020 hebben wij ook een tv gekocht en dat was ook positief.

Gijs 07-04-2022

Goede uitleg, hebben verstand van zaken, informeren ook eerlijk ipv per se het duurste toestel willen verkopen, zijn verder gunstig geprijsd.

E&E 06-04-2022

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd Shivan locatie te Rotterdam. We zijn een tevreden klant.

Hans L 06-04-2022

Nieuwe wifi luidsprekers gekocht bij platte TV in Groningen erg goed geholpen in de winkel door
***, snelle levering en geholpen bij de installatie en alles werkt prima. SUPER!!

Carla 06-04-2022

Al eerder een TV gekocht en zeer goede ervaringen ermee. Deskundig advies, goede service en zeer vriendelijke medewerkers. De winkel in Den Bosch is prachtig, heel ruim en overzichtelijk en.......lekkere koffie :-). Perfect geholpen en geadviseerd door Collin en Liam. Een aanrader!

Samsung Michael 06-04-2022

Prettig eerst online geholpen door Yvo en daarna in de winkel door Mehmed. Gewoon een eerlijk advies. Ook voor wat betreft de vragen en aansluiten van ander dingen is niks te veel. En bij de aankoop ook nog een leuke korting. Denkt mee met de klant en is vriendelijk. We zijn zeer tevreden👍👍👍

Myrthe 06-04-2022

Ron heeft met veel precisie onze TV en Sonos Beam geïnstalleerd. Het resultaat mag er zijn: mooi strak tegen de muur geplaatst! Verder goede uitleg gegeven over verschillende functies en aanvullende garantie. Zeer plezierige ervaring!

Myrthe 06-04-2022

Een prima ontvangst met koffie. Thomas heeft ons goed geadviseerd over de mogelijkheden. Zijn er zeer tevreden mee! Een dikke 10!

Don Camillo 06-04-2022

Robert geeft kundig uitleg over de producten en luisterd goed naar de wensen van de klant!
Snelle levering en service, door eigen leveringsdienst.

Pieter 06-04-2022

Zeer uitnodigende winkel waar je ziet dat er veel aandacht is voor klanten. Er wordt tijd genomen voor persoonlijk contact met de klant voor advies. Het personeel komt professioneel en vakkundig over. Hun advies was voor ons de doorslag om een tv bij hun te kopen.
De installateurs Edwin en Danyel van vestiging Naarden hebben de tv's bij ons thuis geduldig en bekwaam geïnstalleerd. Ook waren ze geduldig met de uitleg en het beantwoorden van onze vragen. Niets dan lof voor hen. De mogelijkheid om de tv om te ruilen (van 55" naar 65")
verliep uitermate vlotjes. Zeer gewaardeerd was het advies van Danyel voor de aanschaf van de Sonos ter completering van de omruil naar de 65"- tv. De Sonos werd op dezelfde dag van de tv-ruil opgehaald en geplaatst door Danyel. Wat een service is dat!
We bevelen een ieder PlatteTV dan ook aan!

M Daamen 06-04-2022

Nooit van Platte TV gehoord , kwam erachter door Google . Wij moesten naar Amsterdam, daar om ons tijd vol te maken gingen we voor oriëntatie naar PlatteTv, we werden vriendelijk ontvangen door Nick een verkoper die ons een fijn gevoel gaf dat we bij de juiste winkel waren. En we gingen naar tevreden naar huis met een LG Oled, sonos soundbar en speaker.

Hugo van Heijst 06-04-2022

Was op zoek naar een goede, maar goedkope 2e tv. Kwam op het internet toevallig uit op "PlatteTV " en zag een aantrekkelijk geprijsde tv, die aan mijn wensen voldeed. In Groningen kwamen we in een prachtige zaak en werden vriendelijk geholpen. Zeer deskundig voorgelicht en heel discreet op montage mogelijkheden en een garantie pakket gewezen. Mede daardoor direct tot koop besloten en duidelijke afspraken gemaakt over leverdatum en plaatsing. Een dikke tien!

Jan Stroobach 06-04-2022

Twee monteurs, van PlatteTV hebben op 5 april op een kundige en zeer nette manier mijn, op 4 april bij PlatteTV gekochte, LG TV geinstalleerd, na plaatsing van Vogel muurbeugel. Uiterst vriendelijk te woord gestaan en goede uitleg over werking nieuwe TV. Complimenten

Jor 06-04-2022

Goed en vriendelijk geholpen, door een verkoper die verstand heeft van wat ie verteld

Ed 06-04-2022

Goede service en zeer goed geholpen met een duidelijke uitleg. Allerlei soorten grote televisies.
Mooie winkel en zal er in de toekomst zeker meer komen.

Berry 06-04-2022

Ervaring met PlatteTV Nijmegen. Deze keten mag best wat meer pochen met hun service, want die is erg goed. Ze proberen altijd mooie prijs te maken. Maar ook advies en zelfs vragen over het toestel na aanschaf nemen ze alle tijd voor. Top!

BJ 06-04-2022

Top service in de winkel al van ***** en de monteur ***** die de tv kwam plaatsen ook top. Al met al veel kennis en service bij Platte TV!

Jan Melles 05-04-2022

Prettige contacten, doen wat is afgesproken, prima informatie. Bezorging en installatie op afgesproken tijdstip met een duidelijke uitleg.

Hannes 05-04-2022

Winkel in de buurt, vriendelijke verkoper die duidelijk was, alleen korting was niet mogelijk ondanks vermelding op website vraag naar korting.
Na mijn aankoop toch contact gezocht want op de website kreeg ik wel korting, geen probleem zou terug gestort worden 👍🏻
In afwachting verder alle lof, zeer goed advies, bezorging perfect, ik beveel deze firma zeker aan.

Marcel 05-04-2022

Ja ik geef niet snel een 10, maar het was gewoon allemaal goed. Goede prijs, kon mijn oude tv bij hun kwijt en daar kreeg ik ook nog wat geld voor terug. Ook heb ik mijn tv door Plattetv laten ophangen en installeren, aardige gozer en zeer kundig. Ja grote kans dat ik daar de volgende keer weer mijn tv koop, al hoop ik nu aardig wat jaartjes met deze tv te doen.

Dennis 05-04-2022

Prettig, vriendelijk en kundig geholpen, fijne luisterruimte en een mooie winkel (Groningen)!

Sjaak.v.Rossum 05-04-2022

Ik liep op een doordeweekse dag gewoon even de winkel in van Platte tv.nl in UTRECHT met mijn vrouw

We wilden even kijken naar een TV.
En toen kwam verkoper xxxx in beeld met kan ik u helpen .
Nee ik kijk gewoon even maar toch wat vragen aan xxxx ik kreeg daar goed en duidelijk antwoord op.
En we gingen ook even kletsen over eventueel een soundbar er bij.
Nou xxxx heeft een mooie deal gemaakt.
We zijn vandaag terug geweest naar Platte tv in UTRECHT en xxxx was er ook weer.
En de tv en de soundbar zijn gekocht.
De tv komt morgen en de soundbar moet ik 4 weken op wachten dat is een 2022 model en zijn nu nog niet leverbaar.

Verkoper xxxx bedankt voor je hulp en je geduld met mij.
Van mij krijg jij een 10 hoor, wij zijn zeer goed door jou geholpen.

En voor iedereen die dit leest
Ik kan u allemaal deze winkel aanbevelen.
U word hier goed geholpen 👍

Sjaak 05-04-2022

Ana 05-04-2022

Super goede verkoper en uitleg over alles, verkoper had veel kennis en heeft tijd voor ons genomen.