HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rene van Meerten 02-03-2024

Super goed geholpen met 98 inch tv en soundbar. En 65 inch tv. Goede uitleg. ......... IS EEN TOP Gozer. Hello tv moet zulke medewerkers koesteren. Wij zijn al jaren tevreden klant.

Mulders 02-03-2024

Goede producten, waarom iets wegdoen als het nog goed is… heel vriendelijk behulpzaam personeel, actie en reactie

Jacky 02-03-2024

Heel vakkundig personeel aanwezig bij HelloTV Eindhoven. Zeer goede uitleg over de service die nodig kan zijn.

Rene van Meerten 02-03-2024

Super goed geholpen met 98 inch tv en soundbar. En 65 inch tv. Goede uitleg. COLLIN IS EEN TOP Gozer. Hello tv moet zulke medewerkers koesteren. Wij zijn al jaren tevreden klant.

Cor Buurlage 02-03-2024

Uitstekend geholpen, de juiste kennis was aanwezig en ben goed geholpen, op al mijn vragen kwam een deskundig antwoord, prijs kwaliteit uitstekende aanbieding gekregen.

Ingen 02-03-2024

Hello tv meubelplein Ekkersrijt
Wij hebben hier eerder een aankoop gedaan en waren zeer tevreden vandaar nu zonder aarzelen weer hier naartoe.
Ook nu prima ervaring, zeer vriendelijke medewerker, kundig, behulpzaam.
Meteen tot aankoop over gegaan

Gérard Van Engelen 02-03-2024

Ik was op zoek naar een Qled tv.Liep door de winkel en werd aangesproken door een uiterst vriendelijke verkoper. Hij maakte ons wegwijs over de mogelijkheden en deskundige uitleg met als resultaat dat wij naar huis gingen met een hele mooie tv die hij ook nog ,samen met mij ,in mijn auto legde.

Raymon 02-03-2024

Geweldig geholpen middels de chat functie op de website door Sabrine! De tv opgehaald in de showroom Naarden waarbij ik uitstekend geholpen ben door Jerreau!

Superblij met de aankoop en service!

Alex 02-03-2024

Een 2e hands reciever van marantz gekocht.
En gelijk mooie schermen gezien in de winkel. Ga er zeker kijken wanneer ik over een aantal jaartjes mijn OLED scherm zat ben. Of kapot mocht zijn… mooie winkel met mooie spullen.

Peter 01-03-2024

Super geholpen door Marco, Heeft kennis van zaken en neemt alle tijd voor je. Biedt ook wat te drinken aan. Dus in één woord geweldige service en vriendelijkheid

Henk 01-03-2024

Deskundige en vriendelijke hulp en direct bij binnenkomst geholpen. Geen enkele dwang ervaren.

Blij met onze nieuwe OLED Samsung tv. 01-03-2024

Via familie vernomen dat men bij Hello tv keurig geholpen wordt en dat de service hoog in het vaandel staat vandaar gekozen om onze nieuwe tv bij Hello tv te kopen.

Cees Mulder 01-03-2024

Ik wilde een nieuwe tv kopen en wist eigenlijk waar ik die zou kopen. Vanwege prima hulp en deskundig advies heb niet getwijfeld bij HelloTV te winkelen.

Dik 01-03-2024

Snel en adequaat geholpen na een grantiedingetje
Behulpzaam en goed zonder gedoe

Bart 01-03-2024

Zeer aardige en deskundig jonge man Valentijn. Perfecte services en ik zou altijd daar mijn TV kopen! 👍

Chris Mulders 01-03-2024

Prettige winkel zonder poespas .
En dat past prima bij mij .
Kom zeker nog terug .

Marieke 01-03-2024

Fijn geholpen, goed en eerlijk advies. Vandaag is de tv thuis gemonteerd. Heel vriendelijk en strak werk geleverd! Perfecte service!

Marcel 29-02-2024

Goede hulp en advies gehad.
Service gericht en meedenkend. Top deal gemaakt
Aanrader

Hanssen 29-02-2024

Veel verschillende merken en type televisies, scherpe prijzen, goede uitleg en goede professionele verkopers!

Andrea 29-02-2024

Prima zaak om je TV online te bestellen.
Aardige chauffeur die de TV kwam brengen. Voor de oude TV genoeg korting gekregen.
Ik geef 5* voor HelloTV

Polke 29-02-2024

Onlangs een B&W subwoofer hier besteld als buitenkansje. Alleen deze bleek helaas niet meer beschikbaar. Toen ontzettend tegemoet gekomen door Hello Tv in Groningen door een nieuwe, zelfde, subwoofer voor de zelfde prijs te krijgen! Ik hoefde er niet eens achteraan, ze belde mij op en was snel geregeld. Top!

Johanna Witjes 29-02-2024

Een fantastische ervaring. Een winkel gespecialiseerd op TVs. Zo heel anders en zo veel beter dan de winkels waar ze behalve TVs ook zo veel andere dingen verkopen. De verkoper in de winkel in Nijmegen had veel tijd voor mij en door de juiste vragen wist hij al snel welke TV het beste bij me paste. Hij bood niet alleen de duurste aan. Door zijn kennis kon ik al snel de TV kiezen, die vandaag geleverd werd. Dank je wel
HelloTV 01-03-2024

Beste Johanna,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze winkel in Nijmegen. Wij weten alles van tv en wij willen jou uiteraard helpen bij het vinden van de beste tv voor jou. Zo te lezen is dat gelukt, dat is top! Heel veel kijkplezier gewenst van je nieuwe tv en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

de Ridder 29-02-2024

na een hoop heen en weer te mailen want telefoon wordt niet opgenomen eindelijk tv opgehaald en een leen toestel te hebben gebracht zelf moeten uitpakken en moeten aansluiten nu maar afwachten wanneer het terug komt maar verder geen commentaar over hello tv afwachten wat samsung gaat vertellen
maar verder tot noch toe keurig en netjes geholpen door hello tv maar wel lang geduurd voor het zo ver kwam dat hij opgehaald werd ben benieuwd wanneer hij terug komt van samsung?

Wikash 29-02-2024

De shop is erg ruim en vriendelijk personeel met verstand van zaken. We zijn erg prettig geholpen en hebben direct onze tv uitgekozdn

Summeren 29-02-2024

Ruim assortiment gebruikte tv’s. Goed geholpen en hij werkt goed. Goede service