HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

D. Hinkenkemper 21-12-2020

Helaas was onze 3,5 jaar oude tv buiten de garantie plots kapot gegaan, na overleg met een medewerker werd ik terug gebeld. En hebben wij besloten om een nieuwe tv met een service pakket voor 5 jaar te nemen. via de telefoon zijn we tot een goede prijs gekomen, met goede uitleg op mijn vragen over de verschillende modellen en opties.

Gina 21-12-2020

Wat een super service!
Vriendelijk personeel, snelle reactie op vragen en super snelle levering!
Helemaal top en zeker aan te raden!

Frank 21-12-2020

2 weken terug in vestiging Utrecht geweest, voor ons een eerste kennismaking met Plattetv.nl

Ze hebben een professionele showroom waar gedreven medewerkers hun best doen het keuzeproces zo rustig, overzichtelijk en plezierig mogelijk te maken.

Rustig en professioneel ogende showroom, geen storende disco zoals het bij andere retail partijen in TV/Hi-FI vaak wel het geval is.

Corona regels werden ook netjes gehanteerd, algehele eerste indruk van winkel en personeel is erg goed.

Tijdens ons vergelijk wat in totaal slechts 1 uur geduurd heeft zijn we vakbekwaam en met alle geduld geholpen en hebben zo uitgebreid televisies kunnen vergelijken. Goede koffie en je krijgt alle ruimte om rustig op de bank in de showroom je televisie uit te zoeken met waar je wenst getailleerde en waardevolle hulp van de medewerkers.

Een oprechte 9+ ervaring in mijn ogen. Dit niveau van service en volwassenheid is gelijkwaardig met dat van een Coolblue wat als groot compliment gezien mag worden. Ik hoop dat de dames en heren van PlatteTV met de jaren nog veel groter groeien en dat ze daarbij de focus op service kunnen blijven houden.

Kan een ieder aanbevelen dit bedrijf een bezoekje te brengen als je op zoek gaat naar een nieuwe TV of Hi-Fi uitbreiding.

Als je Mediamarkt en soort gelijken partijen gewend bent is dit eerlijk waar een verademing en opluchting.
Officiële reactie van HelloTV 22-12-2020

Beste Frank,

Bedankt voor uw uitgebreide review en wat fijn om te horen dat uw ervaring bij ons zo goed is geweest, daar werken we natuurlijk hard aan. Hopelijk heeft u een goede keuze kunnen maken, heel veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop en tot de volgende keer.

Fijne feestdagen gewenst,

Jelske - PlatteTV

Charles Nijmegen 21-12-2020

Ik ben er terecht gekomen door prijzen te vergelijken van een tv-model die ik wilde bestellen. Je wordt in deze corona-tijd fijn geholpen door de klantenservice in de chat op de website.

Koen 21-12-2020

Vorige tv ook gekocht bij platte TV en super tevreden over de service. Nu online ook goed geholpen en juiste keuze kunnen maken met behulp van medewerker die al 13 jaar daar werkt. Een defect onder garantie aan vorige tv is perfect verholpen zonder kopzorgen. Service zoals het hoort.

André van Valkenburg 21-12-2020

Ontzettend goed geholpen in de shop Utrecht, eerlijk advies en een mooie prijs gekregen! Zeker een aanrader!!

Peter 20-12-2020

Heb nu een aantal keren hier gekocht en ze handelen het altijd netjes af. Moet de TV's nog binnen krijgen maar de communicatie is altijd netjes. Dacht de eerste keer dat ze wat "vreemde" naam hadden maar kwam er via Philips achter dat ze officieel dealer zijn. Dat is geeft wel prettig gevoel. Qua prijs niet altijd de goedkoopste, maar met inruil of een goed gesprek is de prijs meestal redelijk en concurrerend.

Wilbert 20-12-2020

Heb contact opgenomen omdat het product wat ik wilde bestellen niet op voorraad was. Na wat voorstellen over en weer uitgekomen op een duurdere uitvoering voor de prijs van de oorspronkelijke.
Heel prettig contact en goede oplossing.
Top!

James 20-12-2020

Jimmy heeft gekeken naar wat wij wilden, en natuurlijk kwam daar een beetje een verkooppraatje bij, maar uiteindelijk is hij voor ons uitgekomen op een deal waar wij geen nee tegen konden zeggen qua prijs. Bij de volgende borrel (online) zal onze ervaring zeker gedeeld worden.

Koen 20-12-2020

Ik werd geholpen door Ralf.
Erg klantvriendelijke chat met goed advies. Breed aanbod en inderdaad een 'laagsteprijsgarantie' (in ieder geval t.o.v. de grote concurrenten). Gemakkelijk en laagdrempelig informatie in te winnen via de live-chat en bij lastigere vragen werd er direct gevraagd om even telefonisch contact te leggen voor duidelijkheid.
Ralf dacht goed mee m.b.t. tv keuze en kwam met een goede prijs voor het product.

Als de tv inderdaad morgen binnen is en er verder geen klachten volgen, dan is PlatteTV een echte aanrader namens mij en Ralf een goede adviseur.

Rico 20-12-2020

Wij hebben de televisie samen met muurbeugel aangeschaft in de winkel in Amsterdam. Twee weken later kwamen D en R bij ons langs om de beugel en de tv te installeren. Bij het uitpakken van de televisie bleek dat het beeldscherm was gebarsten. Zij hebben direct actie ondernomen om te zorgen dat zo spoedig mogelijk een nieuwe afspraak kon worden ingepland. Daarnaast hebben zij goed advies gegeven over de aanschaf van een goede soundbar en aansluitingskabel. Zij zijn een paar dagen later opnieuw bij ons langsgekomen om de televisie en soundbar te installeren. De service en advisering was meer dan uitstekend en wij zijn hier dan ook zeer blij mee.

Dick 20-12-2020

Ik werd heel vriendelijk geholpen in de winkel en de monteur verdient een dikke pluim geweldig

Saskia Arens 20-12-2020

Eerst per chat contact gehad met een medewerker van filiaal Nijmegen. Ik was onzeker over het toestel wat ik wilde aanschaffen het was ook een best groot bedrag dus wilde graag zeker zijn van mijn aankoop. Had veel vragen hierover en ben vervolgens met zeer veel geduld geholpen. Een paar dagen later naar de winkel zelf gegaan en gevraagd naar "de jongen die er al 13 jaar werkt". En wederom door deze jongeman zeer geduldig geholpen. Geen vraag teveel. De auto mocht ik vervolgens achter de winkel parkeren en de tv werd in de auto gelegd. Service! Ik ben met een goed gevoel en een prachtige tv naar huis gegaan. Dank!
Officiële reactie van HelloTV 22-12-2020

Beste Saskia,

Wat leuk dat u door uw bezoek aan onze LiveChat en aan onze winkel in Nijmegen uiteindelijk een mooi nieuw toestel heeft kunnen aanschaffen. We nemen natuurlijk graag de tijd om al uw vragen te beantwoorden, zodat u naar huis gaat met een TV waar u nog vele jaren plezier van gaat beleven. Fijne feestdagen gewenst en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Christian 20-12-2020

Goed advies over aanschaf van een nieuwe led tv. aantal specifieke vragen die niet makkelijk te vinden waren, heb ik antwoord op gekregen door goed speurwerk van de adviseur.

Piet 20-12-2020

Deze review is geschreven op basis van het contact met Plattetv.

De tv is net besteld, en ik heb hem dus nog niet ontvangen. Ik twijfelde heel erg over een nieuwe tv en ben tot twee keer toe ontzettend goed geholpen door medewerkers van plattetv. Ik kende de site niet, maar in mijn zoektocht kwam ik hem dikwijls tegen. Dit soort service lijkt een zeldzaam goed te worden, maar is erg fijn aangezien je op een gegeven moment door de bomen het bos niet altijd meer ziet in de zoektocht.

Ik voelde nergens een commerciële verkoopdrang (wellicht op het einde een beetje met extra service of kabels bijverkopen, maar dat is ergens ook wel weer logisch). Of dat het ze allemaal te lang duurde, of dat ik domme vragen stelde. Ik kreeg echt het gevoel dat ze me zo goed mogelijk, en naar eer en geweten probeerden te adviseren. Dit kon ik alleen maar belonen door m'n tv ook hier te bestellen (hij was sowieso ook negens anders goedkoper trouwens).

Kan niet wachten tot ie er is. Hoop dat mijn ervaring met de nieuwe tv net zo goed is. En dat mocht er iets aan gaan mankeren (hoop het niet) de service net zo is zoals ik die de afgelopen 24 uur heb ervaren.

Sara Temme 20-12-2020

Een super goede service verleend! Mijn bestelling kon zo omgezet worden via de telefoon en er werd goede informatie vertelt, erg blij mee!

Marlies 20-12-2020

Wij zijn vanmorgen geholpen door Luke. Omdat onze bestelde tv niet snel leverbaar was heeft hij snel voor ons een andere tv aangeboden met korting. Wij verwachten morgen de tv in huis te hebben en zijn super blij met de snelle service

Birgit Van Dun-Damen 20-12-2020

Heel erg goed geholpen door Richard van Platte tv.nl. Hij geeft goede En Duidelijke informatie en ik heb een mooie deal met hem kunnen sluiten voor een Samsung the frame Tv inclusief servicepakket! Top service!

myllennium 19-12-2020

Ik heb ivm de lockdown via whatsapp contact gehad met een medewerker van platte tv. Helaas was de tv die ik wilde niet op voorraad zoals vermeld op de site maar ik kreeg een grote korting op een nieuwer model aangeboden en tevens korting op het service pakket. Vrijwel meteen antwoord op mijn vragen en snelle afhandeling. Alsof je in de winkel koopt. nu alleen nog wachten op de tv.

Sebas 19-12-2020

Ik had persoonlijk wat moeite om de juiste keuze te maken. Maar ik ben ontzettend goed geadviseerd en geholpen! Ik kom altijd in Naarden en de service is er echt top

Peter 19-12-2020

Via de chat met MB een QLED met cashback aangeschaft. Ondanks het feit dat de cashback periode afgelopen heeft MB ervoor gezorgd dat ik deze toch mocht ontvangen. Goedgewerkt MB, tot mijn volgende aankoop bij platte TV. Deze mannen en vrouwen doen wat ze beloven.

tot in volgende

Ed 19-12-2020

Mooie TV gekocht Samsung 65Q95T
Goed gesprek met Marco gehad, leuk en vlot.
Leuke deal gemaakt , erg scherp.
Alles netjes afgehandeld .
Top zaak wel meer gekocht met mooie deals en altijd netjes te woord gestaan ook in een winkel.
zeker een aanrader

Edwin Huisman 19-12-2020

Door een vriend bij plattetv.nl gekomen en geen spijt van. Via de website / e-mail wordt je snel en vriendelijk geholpen en ik kreeg een goede aanbieding voor de LG OLED65CX en de Marantz SR6015. Ik ben erg tevreden, ga zo door! Ik kom graag weer terug.

Orson 19-12-2020

Ik wist wat ik wilde bestellen en kon een goede deal afspreken via een vriendelijke chat met verkoper Jari. Jari heeft er alles aan gedaan om deze aanschaf succesvol af te ronden.

Gerard 19-12-2020

Perfect geholpen via de chat door Danny. deskundig, vriendelijk en snel!! Ook het aanmaken van de order verliep vlot. Gewoon goed dus.