HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Willem 02-01-2023

Goed geholpen en de tv bevalt super! Uiteindelijk toch voor neo-qled gekozen en geen spijt.

Dannique 02-01-2023

Ik ben naar de winkel in Naarden geweest. Werden meteen goed geholpen, vriendelijk personeel!

Arie 02-01-2023

In de winkel goede tekst en uitleg gekregen over diverse televisies, maar over de tv die we later die middag ook hebben aangeschaft. Verkoper was ook NIET opdringerig

Prima donna 02-01-2023

Je wordt snel en vriendelijk geholpen en ze hebben alle tijd voor al je vragen top

JZ 02-01-2023

Super service via chat, nadat ik ook in de winkel was geweest. Hele goede deal kunnen sluiten.

Richard 02-01-2023

Vandaag 02 januari 2023 bij Hello TV in Duiven geweest.
Heb daar een Samsung tv gekocht.
Heb een super aanbieding gekregen die ik niet kon weigeren.
Top verkoper, top winkel.
Winkel is heel mooi en overzichtelijk ingedeeld.

David 02-01-2023

Tv besteld op 2e kerstdag en volgende dag geleverd. Duidelijke communicatie zodat je weet waar je aan toe bent. Via de chat een mooie korting gekregen waardoor de tv hier het goedkoopste was.

a. julien 02-01-2023

Alles ging zoals gepland, goede keuze en prijs /kwaliteit; levering volgens afgesproken datum; goede uitleg bij de montage.
alleen de bijbetaling voor de HDMI kabels was prijzig.

Fam. van Beeren 02-01-2023

We zijn zeer goed geholpen met uitkiezen van TV die bij ons past. Verkoper heeft verstand van zaken en zo gekomen tot juiste product.

Jeroen 02-01-2023

Wij werden goed te woord gestaan en geadviseerd in de winkel. TV was direct uit voorraad leverbaar en indien gewenst de mogelijkheid om te laten bezorgen.

Robert 02-01-2023

Ben een tevreden klant. (*) heeft ons weer supergoed geholpen, hij heeft veel kennis en is erg vriendelijk ben zeer te spreken over deze verkoper daarom ben ik ook bij hem teruggekomen nadat ik van de week al 1 tv bij hem had gekocht. Kortom goeie zaak, deskundig personeel en leuke prijzen.

Carpe Diem 49 02-01-2023

Hebben al meerdere zeer goede ervaringen met Hello-TV, v/h Platte-tv, Breda. Hulpvaardig, hebben een goed luisterend oor, waardoor we snel en efficiënt onze keus konden maken. Dit maal ivm een TV voor onze fysiek beperkte 93-jarige (schoon)moeder. Een snelle levering was zeer gewenst en dankzij hun meedenken, was het in no time geregeld.

Ruud 02-01-2023

Filiaal Den Bosch.
Zeer netjes geholpen.
Duidelijk uitleg gekregen over alle mogelijkheden.
Super vriendelijk en perfect geholpen.
Een echte aanrader

Marco Doornink 02-01-2023

Ik heb vandaag een nieuwe televisie aangeschaft bij hello tv in Utrecht .
Ik ben geholpen door c en kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Wat een geweldige verkoper,deze jongeman heeft zoveel passie voor zijn werk en weet tenminste waar hij over praat.
Daar kan geen media markt of bcc tegenaan.
Kortom een geweldige ervaring en zeer tevreden.
Bedankt c!!

KdV 02-01-2023

Vandaag is onze tv opgehangen en geïnstalleerd.
Uiterst vriendelijke en vakkundige jongen (en goede verkoper😉)
Deze jongen weet waar hij mee bezig is en waar hij over praat!
Wat wij als prettig hebben ervaren is dat hij uitgebreid de tijd neemt om je alles uit te leggen en dat er genoeg ruimte is voor vragen.
Je krijgt zeer zeker niet het gevoel dat hij haast heeft om naar de volgende te moeten.

Wij zijn heel blij met het eindresultaat!
Nogmaals bedankt!

Marga 02-01-2023

Super fijn geholpen en er is goed naar mijn wensen geluisterd. De mogelijkheden zijn goed doorgenomen.

Guus 02-01-2023

Ik ben uitstekend geadviseerd over de aankoop van een TV, en natuurlijk een mooie korting gekregen :-)
Ik had ervoor gekozen om zelf de ophangbeugel te bevestigen en de TV op te hangen. Toen mij dat niet lukte (ligt aan mij, niet aan de duidelijk beschrijving), heb ik alsnog gevraagd of zij de TV kunnen komen bevestigen. Dat was geen enkel probleem, en direct werd een afspraak ingepland op korte termijn ondanks de drukke feestdagen! De montage heeft inmiddels plaatsgevonden. Zee vakkundige monteurs, uiterst correct en vriendelijk. Ik ben een zeer tevreden klant en kom graag weer terug voor een volgende aanschaf.

Sija van Vliet 02-01-2023

De heren verdienen een 10 en kom zeker voor een volgende aankoop bij jullie.

Folker 02-01-2023

Ik heb een aanvraag gedaan voor een deal met inleveren van oude av receiver, en een aanvraag voor een deal zonder de oude receiver. Beide deals komen op hetzelfde bedrag, alleen in de mail met aanvraag inl. oude receiver, staat dat die prijs is na het inleveren. Ofwel, als je niet verder kijkt willen ze de oude apparatuur voor niks van je innemen. Ik heb ze daarover benaderd, ze houden stug vol dat dit geen misleidende praktijken zijn. En willen er niks aan doen.. ik heb screenshots van alles, jammer dat ik die hier niet kan plaatsen.

Eddy 02-01-2023

Prima geholpen en geadviseerd. Ook is er aandacht besteed aan alternatieven

Agnes 02-01-2023

Fijne overzichtelijke winkel.Fijne mensen.Website is ook goed.Via familie ben ik hier terecht gekomen, die waren ook tevreden.

Marijke 02-01-2023

Op Tweede Kerstdag een prijs aangevraagd voor de Sonos Sub. Via de chat keurig geholpen en een uur later in Rotterdam opgehaald. Mooie winkel en vriendelijk personeel!

Degen 02-01-2023

Je wordt goed geholpen wat de tv’s kunnen en wat de andere mogelijkheden zijn. Ze hebben de beste prijs of gaan zover mee om een mooie deal te sluiten.

Alleen telefonisch mag Hellotv wel iets aan doen, verbinding wordt vaak verbroken als die een tijdje over gaat of er wordt helemaal niet beantwoord.

Pieter 02-01-2023

Online reageren ze snel en persoonlijk. Aanbieding online werd zonder problemen meteen overgenomen door de verkoper in de winkel. Daarnaast deskundig advies en ze passen informatie aan aan het kennisniveau van de koper (bij ons althans)

wies de winter 02-01-2023

heb gekozen voor deze zaak vanwege de mogelijkheid om apparatuur in werking te zien en te beluisteren