HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michael 02-09-2023

Nette zaak en de medewerkers weten waar ze het over hebben . Komen netjes hun afspraken na !

MH 02-09-2023

Goede winkel met vriendelijke en goed geïnformeerde personeel. Bij binnenkomst gelijk goed geholpen en goed gehoord naar mijn wensen. Perfect op ons ingespeeld en voor een geweldige prijs met TV ,Google Chromecast , muurbeugel en garantie de winkel verlaten. Raad iedereen deze zaak aan!

Michael 02-09-2023

Netjes geholpen , de medewerkers weten waar ze het over hebben ! Prima zaak 👌🏻

Mitchel 02-09-2023

Vakkundig geholpen, medewerkers hebben goede kennis en zijn goed op de hoogte van nieuwe technologieën.

TV waarvoor ik kwam hadden ze niet meer, maar goed geholpen voor een nieuwe keuze die wel op voorraad was

Fred 02-09-2023

Prima geholpen door de medewerker, deze mensen weten wat ze verkopen. Ook de gebruikte fabrikage techniek , in de TV, komt naar voren in detail. Order afhandeling rustig en vriendelijk.

Roland 02-09-2023

Duidelijke en ter zake doende informatie ontvangen over voors en tegens van de verschillende TV's.
Prijs is uitstekend en snelle afhandeling.

remco 02-09-2023

Zeer prettig en vriendelijke geholpen door verkoper Dax
Niet op dringend en verstand van zaken .
Mooie zaak en lekkere koffie bedankt en zijn blij met onze aankoop een Samsung Neo qled 4k

Stefan 02-09-2023

Een mooie Philips Ambilight TV gekocht. Ik wou een model van vorig jaar maar kon een hele mooie korting krijgen op het model van dit jaar na aanvraag. Deze ook genomen en meteen dezelfde middag in de winkel in Rotterdam opgehaald en wat uitleg gekregen.

Prima geholpen en nu super blij TV kijken.

Berry 02-09-2023

Prettig geholpen en goede uitleg gekregen.
Verkoper had er ook veel verstand van en was zeer enthousiast. Hier kom ik vaker terug!

Louis van Teeffelen 02-09-2023

Heel goed geholpen door de verkoper. Hij hielp zelfs bij het inladen van de TV.

Bram 02-09-2023

Een prachtige winkel met uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Alles overzichtelijk geplaatst en de soundbar was goed te beluisteren. Ook lekker goedkoop met een goede inruilkorting, dus dik tevreden.
Zoals te zeggen: een aanrader.

s 02-09-2023

klantvriendelijke personeel die mij meteen heeft geholpen met het uitzoeken van een televisie.

Chris 02-09-2023

Een fijne fysieke winkel met goede verkopers die veel informatie geven over hun producten. Zelfs de prijs is een groot pluspunt.

Sabire 02-09-2023

Fijne winkelervaring in de shop van Eindhoven.
Goed te woord gestaan, duidelijke uitleg en geen druk om iets te moeten kopen. Op het moment dat wij daar waren stonden er 3 sympathieke jonge mannen waarvan B*** ons heeft geholpen om de juiste keuze te maken van een tv die bij ons past.
Deze mannen maken de reclame en de naam van Hellotv.
Bedankt ***!!

Marc 02-09-2023

Hallo ***l,
Uiteraard wil ik helpen met een review!
Bij binnenkomst werd ik direct door jou geholpen. Je gaf nav mijn toestel keuze direct uitleg over de prijs kwaliteit verhouding, top! Jammer dat de tv niet in de auto past. Waarom verkopen jullie geen opvouwbare tv’s ;) wel super dat de tv maandag geleverd gaat worden.
Ook de prijs was goed geregeld! Dank voor je hulp.

Wim 02-09-2023

Zeer tevreden met onze aankoop bij Hellotv.
Gebruiksvriendelijke site, na chat met medewerker tv laten reserveren in Duiven, daar opgehaald en vriendelijk geholpen en deskundig advies gekregen van medewerker.

Marcel 02-09-2023

Vriendelijke bediening en duidelijk en eerlijk advies ontvangen.
Koop gesloten en artikel meegenomen.
Top bediening en mooie winkel.

Johan 02-09-2023

Shop gekozen door een kennis die mij hiervoor enthousiast maakte.
Mede door de goede en positieve reviews.
Prettig geholpen door Marco G. Duidelijke uitleg en informatie.
Communicatie voor bestellen verliep prima.
Volgende review volgt na aflevering en installeren.

Bert Jansen 02-09-2023

Nadat ik me op het internet heb verdiept in een nieuwe tv, kwam ik uit op Hello tv. Als betrekkelijk nieuw bedrijf binnen Nederland heb ik, en mijn vrouw, een bezoek aan hun gebracht. We zijn in de vestiging Duiven geweest en zijn daar zeer vriendelijk en uiterst professioneel geholpen door Ronald. De verschillen tussen allerlei tv,s (Oled, Qled) werden zeer helder uitgelegd en de keuze, voor een nieuwe tv, die ik al een beetje op het internet had gedaan werd duidelijk door Ronald besproken. Met name de mogelijkheden van deze tv. Nadat hij nog wat aan de prijs had gedaan was de keuze gemaakt. De Samsung Neo Qled4K 55QN93B is het geworden. We kregen nog wat extra tips voor onderhoud van de tv en pixelgarantie. De tv hangt inmiddels en wat een pracht beeld. Kortom: we zijn zeer tevreden over Hello tv en de manier waarop wij geholpen zijn.

Eric J 02-09-2023

Mooie ruime winkel met top producten, geen gooi en smijt spul.
Deskundig geholpen met goed advies.
En ze hebben lekkere koffie ☕

Rik 01-09-2023

Ik liep de vestiging in den bosch binnen om een kijkje te nemen. Na een rondje te hebben rondgekeken werd ik direct door twee mederwerkers benaderd voor hulp. Zij toonden op mijn verzoek meerdere TV's en keken naar mijn wensen (prijs/formaat/geschiktheid). Ik heb uitleg gekregen en ben van goede hulp voorzien. Uiteindelijk weg gelopen met een mooie televisie waar ik nu vollop van aan het genieten ben!

Nick 01-09-2023

Via via terechtgekomen bij HelloTV. Goede deal kunnen maken en hele vriendelijke service. Bedankt Eindhoven! Erg blij met onze Samsung The Frame 2023

Smit 01-09-2023

Nette winkel, hele fijne verkoper, wist echt veel over de verschillende tv s te vertellen. Zonder opdringerig te zijn. Kopje koffie, top geholpen. Zeker aan te bevelen!!!

MvS 01-09-2023

Op zoek naar een televisie had ik voorkeur voor een bepaalde winkel. Door een tip van iemand kwam ik op de site van Hello TV terecht. Daar hadden ze een mooie actie en ook de aanbiedingen die ik voor een nieuw model TV kreeg spraken mij erg aan. Ik had toch nog wel wat vragen en was ook benieuwd naar de prijstechnische mogelijkheden op oudere modellen. De volgende dag ben ik naar Hello TV in Den Bosch gegaan en kwam daar in gesprek met Collin. Hij luisterde goed waar ik naar op zoek was, had een duidelijk antwoord op al mijn vragen en kwam met goede adviezen. Geen moment had ik het idee, dat hij me iets probeerde aan te smeren. Hij gaf me gewoon de nodige informatie en antwoord op mijn vragen. Thuis mijn huiswerk gedaan en de volgende dag teruggegaan naar Hello TV Den Bosch en daar met een goed gevoel een nieuwe TV gekocht. Wel bij de koop nog aanvullende adviezen gekregen die nog wat meer geld kostten (juiste kabels, extra garantie etc.), maar ook toen werd de keus zonder gepush aan mezelf gelaten. Al met al goed advies, veel kennis van zaken en lekkere koffie. Collin bedankt!

f smulders 01-09-2023

goed ingericht zuivere informatie en uitleg mooie aanbieding en goede koffie aanwezig smorgens gebeld en s,middags in de zaak