HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

W hulshof 15-03-2023

Perfecte levering snel zoals weer gegeven op de web winkel
Een belletje was genoeg om goede info te bekomen en de bestelling te plaatsen, Top

Dennis 15-03-2023

Ik heb er verschillende televisies en soundbars gekocht, je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Ronald 15-03-2023

Ze laten je rustig kijken en vallen je niet lastig tenzij je om advies vraagt. Het is een overzichtelijke winkel met diverse merken en het belangrijkste concurrerende prijzen. Over service kan ik niets zeggen omdat ik dat niet nodig heb gehad maar uit eerdere beoordelingen zit dat wel goed.

Ron Wouters 15-03-2023

De zaak in Utrecht vanaf Europalaan te zien lijk wat goedkoop, maar vanaf de Hollantlaan in Utrecht (ingang) en binnenkant qua inrichting van de zaak, zeer mooi. Ik kom regematig bij hifi zaken maar zo mooi, uitgebreid en uitgestald heb ik maar zeer weinig gezien. Zeer goed geholpen met een heel eerlijk advies van dhr Naveen. Geen verkoop praatjes maar echt goed geholpen. Een aanraden voor meer hifi zoekende.

Ria lakeman 15-03-2023

Vandaag is Danny K bij ons geweest om de soundbar te instaleren.Wat is deze monteur super goed,hij is super vriendelijk heel beleefd en heel erg behulpzaam, Wat een topper is Danny,neemt overal de tijd voor,en legt alles super goed uit,wij geven hem dan ook een DIKKE 10.Hallo TV mag super blij zijn met Danny.,Het is een TOPPER. Dit is een review van een zeer tevreden klant.

M.V.G,
Ria en Bep Lakeman

Ron Wouters 15-03-2023

De zaak in Utrecht vanaf Europalaan te zien lijk wat goedkoop, maar vanaf de Hontlaan (ingang) en binnenkant qua inrichting van de zaak, zeer mooi. Ik kom regematig bij hifi zaken maar zo mooi, uitgebreid en uitgestald heb ik maar zeer weinig gezien. Zeer goed geholpen met een heel eerlijk advies van dhr Naveen. Geen verkoop praatjes maar echt goed geholpen. Een aanraden voor meer hifi zoekende.

Fam. Pieters 15-03-2023

Vriendelijke jongeman die alles keurig afgehandeld heeft.
Kwam op de afgesproken tijd en is dus een aanwinst voor het personeelsbestand

Wilma 15-03-2023

Ben heel vriendelijk en goed geholpen in de hello tv winkel in Breda goede uitleg hele vriendelijke verkoper

Bert lorent 15-03-2023

Super en snel geholpen alles weer naar behoren geïnstalleerd super gedaan en vaaral zo door gaan hallo tv top

S.Papadamakis 15-03-2023

Vriendelijk en goed personeel die je vakkundig helpen met al je vragen.
En een goede prijs voor de oude tv terug gekregen. TOP

Jan 15-03-2023

Keurig en vlot geholpen door de medewerkers. En de uitleg en demonstratie was zeer korrekt. Prima

Jurgen 15-03-2023

Product gekocht in de winkel. Goed geholpen en advies gekregen om het juiste product te kiezen. Tevreden met de aankoop

Fred de Wit 15-03-2023

In eerste instantie was de entree verwarrend. Buitenkeukens? Pas als je doorloopt, kom je diverse TV’s enz. tegen. De verkopers waren druk in de weer met een audiomeubel, maar toen ze wisten waar ik voor kwam, werd ik snel en adequaat geholpen.

Dirk 15-03-2023

Zeer goed geholpen in Utrecht met de uitleg over de tv het is de2 de tv in 3 weken tijd die we daar kopen en zeker niet de laatste dit is echt een aanrader om bij hello tv te kopen ga gerust langs je word gelijk goed geholpen en ga met een goed gevoel naar buiten

Wim Looijmans 15-03-2023

Via mijn zoon werd ik geattendeerd op HelloTV. Ik mijn oog al laten vallen op een tv maar bij HelloTV was hij € 200 goedkoper. Service, uitleg en levering uitstekend.

JWACM 15-03-2023

Goede voorlichting en ruimaanbod van tv's en het juiste geboden advies door vriendelijke medewerker.

Julian 15-03-2023

Eerst online via de chat een mooie televisie uitgekozen. De eerste had last van backlight bleeding. Deze heb ik gemakkelijk kunnen retourneren in de winkel. Toen ben ik geweldig geholpen door Robert. Samen hebben we gekeken naar een alternatief die hier minder snel last van heeft, jammer genoeg had deze ook last van hetzelfde kwaaltje. Uiteraard deze ook teruggebracht en toen gegaan voor een oled waar die niet mee kan gebeuren. Ik heb een beetje korting gekregen voor het ongemak dat ik heb gehad. Uiteindelijk heel erg blij met mijn nieuwe televisie en de uitstekende service van HelloTV.

Fam. Pieters 15-03-2023

Prima geholpen door sympathieke ****. Uitleg was heel goed en een bezoekje aan deze winkel is aan te raden.

Jan 15-03-2023

Ging bij Hello tv voor een nieuwe televisie kijken en was verrast door het vriendelijke en eerlijke advies van medewerker ****.
De koop was snel gesloten!

JP Lommerse 15-03-2023

Mooie ruime winkel waar je vrij kan rondkijken. Na enkele minuten kwam verkoper **** met de vraag of ik informatie nodig had. Het verkoopproces had ie goed onder controle; open vragen stellen, controle vragen stellen , opties tonen, aanbieding maken en onderhandelen over de prijs. Niet opdringerig, geen " als je vandaag beslist dan.." maar samen tot een goeie komen tot wederzijds tevredenheid. Uiteindelijk heeft **** ook nog meegeholpen om de TV in te laden. Bij Hello TV wordt je als klant behandeld.

Ruud 15-03-2023

Tv gekocht via HelloTV. Gevraagd om een goede deal, deze ook ontvangen. Afhandeling en advies waren perfect.

Maria 14-03-2023

We waren blijj verrast dat ***** goed naar onze wensen luisterde en daar de juiste TV bij zocht. Hij nam daar alle tijd voor. Toen na een paar dagen bleek dat de door ons gekozen TV toch niet die geluidsmogelijkheid had die voor ons belangrijk was, heeft hij ons geholpen met de keuze van een TV die beter voldeed aan onze geluidswens. Het omwisselen van de TV's thuis verliep ook zeer soepel.

Christiaan 14-03-2023

Snel geholpen, vriendelijke medewerker, leuke winkel. En de keuze is reuze. Op goed advies de juiste tv gekocht voor mijn playstation 5.

Peter Muller 14-03-2023

Kon op de site makkelijk vinden wat ik zocht, tv was vanwege aanbieding wat goedkoper.
Bestellen en betalen ging eenvoudig en had hem snel in huis, toppie dus.

Paul - Hilversum 14-03-2023

Wij werden aangenaam getroffen door de ontvangst en advisering door medewerker xxxx. Op een rustige en vriendelijke wijze vertelde hij ons over het TV aanbod. Vervolgens peilde hij onze wensen en speelde daar haarscherp op in. In één woord voortreffelijk. Ook merk je duidelijk dat het gehele verkooptransactie prima op elkaar is ingespeeld.
Na in de ochtend onze definitieve keuze gemaakt te hebben, werden wij in de middag al gebeld of wij onze nieuwe TV konden ontvangen. Op een zeer plezierige en accurate wijze werd de installatie door medewerker yyyy verzorgd. Samen met een duidelijke uitleg was de installatie zeer snel geregeld.
Voortreffelijk in alle opzichten.