HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

EAM 09-06-2022

Internetbedrijf Plattetv benaderd voor een tv. Zeer snel een reactie ontvangen en een aantrekkelijke korting ontvangen (natuurlijk vergeleken met andere website). TV in Eindhoven opgehaald waar ik wederom op een zeer sympathieke manier werd geholpen.
Conclusie, snel, vriendelijk, kennis van zaken en prijstechnisch aantrekkelijk

Bas 09-06-2022

Uitstekende service: van persoonlijk aanbod, tot ophangen en vriendelijke en goede uitleg door monteur. 10 uit 10.

Lide 09-06-2022

In Naarden goede voorlichting gehad van Tijs, waardoor het niet moeilijk was te beslissen welke tv ik ging kopen. Er werd al snel een afspraak voor bezorgen en installeren gemaakt. Danyel heeft mijn nieuwe tv geïnstalleerd. Hij gaf uitstekende uitleg. Hij raadde mij ook aan een nieuwe hdmi-kabel te gebruiken om een betere ontvangst te hebben. Die had hij ook bij zich. Ik verheug me erop nu met meer plezier tv te kijken door een veel beter beeld dan met m'n oude tv die ook een stuk kleiner was.

Paul van Kuijk 09-06-2022

Zeer goed geholpen door de verkoper die mij alle verschillen heeft laten zien tussen de diverse modellen. Uiteindelijk nog goed advies gekregen over het onderhoud van de televisie. Mijn vorige tv kwam ook al bij jullie vandaan en wederom zeer tevreden hoe ik geholpen ben. Ik zou Platte TV aan iedereen aanbevelen! Nogmaals hartelijk dank!!

Rob Deckers 09-06-2022

Koop al jaren bij Plattetv. Vandaag een dolby surround set gekocht na een uitstekend advies van de verkoper in de vestiging in Naarden.
Los van de scherpe prijs is de manier waarop je wordt geholpen zeker aanleiding voor mij om terug te keren in de toekomst.

Robert Chow 09-06-2022

Uitstekend geholpen en een mooie prijs. Ik heb minstens drie tv’s hier gekocht en tot nu toe geen problemen gehad.

Fred 09-06-2022

Nette wat donkere winkel, met verkopers (man met bril/baard) die een goede uitleg geven. Wat minder is dat bij aanschaf men toch probeert extra opties, verzekeringen ed. erbij te verkopen.
Later ook nog via wattsapp contact gehad, goed geholpen.

Jos 09-06-2022

Mooie overzichtelijke winkel in Den Bosch. Duidelijke informatie door een vriendelijke medewerker. Hierdoor hebben wij een goede keus kunnen maken.

P de groot 09-06-2022

kort en bondig prima winkel deskundig personeel en ook nog eens een vriendelijke monteur die de tv
vakkundig aan de wand bevestigde

Frans 09-06-2022

Zeer goed en vriendelijk, vandaag de samsung soundbar gekocht, samsung hw-q930b.Geholpen door simon en altijd weer een goede prijs. Ik kan iedereen plattetv aanraden.

Goan 09-06-2022

De manier waarop men de klant helpt bij het maken van de optimale keuze is fenomenaal. Geen moeite wordt gespaard om aan hierin bij te dragen. Zelfs de Alternatien A - B opstellen zodat de klant zijn oordeel makkelijk en onderbouwd kan maken, valt binnen hun service.
Ook de mogelijkheid om in te ruilen is uniek te noemen
Mijn wens is nu kog een brug te ver, maar Ik weet waar ik mijn TV ga kopen en adviseer anderen dat ook te doen.

H Quint 09-06-2022

Ontzettend goed geholpen bij platte tv in Amsterdam goede uitleg over alles zoals garantie zoals de pixelgarantie .
Wij raden iedereen aan om naar de winkel in Amsterdam te gaan.

Joanne 09-06-2022

Ik ben in de winkel geweest want kleuren zien en geluid horen gaat niet via een beeldscherm. Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen door Marc. Deze luisterde naar mijn wensen en wist de juiste product aan te geven.

HKR 09-06-2022

Ik ben in de vestiging van Platte TV in Naarden plezierig en vakkundig geholpen door Redney.
Zijn informatie en advies was duidelijk en zonder overbodige 'sales-push', terwijl mijn vragen direct en duidelijk werden beantwoord. Daarnaast was de prijs ook nog eens een van de allerlaagste momenteel te vinden op Internet.
De (gratis) levering is ook geheel volgens verwachting verlopen.

Voor een volgende aankoop zal ik Platte TV in Naarden zeker weer meenemen in mijn overwegingen.

Fred Meijers 09-06-2022

Tijdens een gesprek met Danny was ik direct overtuigd van zijn adviezen en zeer duidelijke uitleg omtrent de TV en Sonos. Dit deed hij op een manier zonder pushen, geheel vrijblijvend. Maar na een half uur was ik overtuigd en heb de order geplaatst. Ik, bijna gepensioneerd, directeur geweest van grote bedrijven heb een advies voor de eigenaar van PlatteTV; "koester" deze medewerkers zoals Danny !

Mories 09-06-2022

Prima monteur en snelle montage met dito uitleg. Goede advisering in de winkel.

Joss Jansen 09-06-2022

Platte TV winkel raad ik iedereen aan, het is super vriendelijk en zeer professioneel klant is daar nog echt koning .Er wordt met je mee gedacht en advies gegeven de levering is goed op tijd en de monteur die alles voor je installeert is zeer bekwaam, In een woord ,,TOP,,

Fred Tjallema 09-06-2022

Ik ben bij platte tv Naarden geweest,je wordt hier keurig geholpen. Kreeg prima uitleg over het product wat je aan wilt kopen. Uitleg over het aansluiten van de producten. Kort door de bocht gezegd perfect geholpen en wat de site beterft ook hier heb ik geen problemen gehad,kunnen chatten om vragen te stellen. Top bedrijf.

Do 09-06-2022

Zeer fijn geholpen door de verkoper. Er is goed geluisterd naar mijn wensen. Er werd tijd genomen voor een demonstratie en mijn vragen. Daarna kreeg ik de ruimte om zelf tot een keuze te komen. Medewerker was goed op de hoogte van de verschillende modellen. Ik ben zeer tevreden!

Michel 09-06-2022

Goede service.
Alle tijd werd genomen voor de vragen of problemen.
Duidelijk en vriendelijk.

Twan 08-06-2022

Prima winkel op advies van mijn zus hier naar toe gegaan toen mijn TV het plots niet meer deed, we zijn erg goed geholpen met nuttige adviezen en zo ben ik wel met meer geld uit te geven dan in eerste instantie de bedoeling was toch tevreden en met een gerust hart dat ik een goed product heb gekocht weer naar huis gegaan, nu nog afwachten of alle beloftes ook waar zijn maar dat moet je overal maar afwachten.

Tot nu toe met het bezoek aan de zaak dik tevreden maar hij moet nog geleverd worden, maar ik verwacht wel dat dat goed komt.

Thea en Theo 08-06-2022

Gisteren hebben ze de tv en soundbar opgehangen . De monteur was een vriendelijke jongeman . Hij had verstand van zaken hij heeft alles netjes opgehangen precies zo als wij het wilde .Daarna heeft hij alles afgesteld en de sonos app geactiveerd .Toen heeft hij uitgelegd hoe het allemaal werkte, wij zijn zeer tevreden hoe het allemaal gegaan is over de monteur en over platte tv .We gaan er zeker weer terug . Complimenten aan X.

robert 08-06-2022

vandaag professioneel en vriendelijk geholpen door X bij de aanschaf van n tv en soundbar, uitstekende deal voor ons gevoel en beveel platte tv met zn sterk concurrerende prijzen zeker aan.

Jo 08-06-2022

Vandaag in de winkel geweest aan de Rijneke boulevard in Zoeterwoude goed geholpen door X alles goed uitgelegd, top hoor echt aan te raden!

Eric 08-06-2022

Al een tijdje was ik opzoek naar een mooie nieuwe forse tv.
Door de welbekende bomen ziet de gemiddelde consument het bos al vrij snel niet meer.
Om mijzelf toch wat extra achtergrond informatie te verschaffen ben ik eerst puur informatief naar de vestiging in Utrecht geweest om mij bij te laten praten over alle laatste ontwikkelingen m.b.t. tv's. Deze opstap was genoeg om mij vervolgens zelf er beter in te kunnen verdiepen 'wat' mijn wensen moesten zijn.

Uiteindelijk een paar dagen later de vestiging in Naarden binnengelopen (dat scheelde toch weer een half uur reistijd) om nog een keer de modellen te bekijken.
De keuze was al gevallen op een model van Samsung, allen nu nog even kijken welk type het zou worden.
In de showroom van Naarden uiteindelijk prima geholpen door een werknemer om te kijken welk model bij mijn wensen zou aansluiten en ook niet belangrijk, bij de inhoud van de portemonnee ;)
Al vrij snel was een mooie totaaloplossing geselecteerd inclusief een audiopakket, helaas hoorde daar ook een mooi prijsje bij.

Onderhandelen hoort uiteraard bij het spelletje en dat weet de werknemer maar al te goed.
Om niet het volledige strijdplan vrij te geven, ze willen uiteindelijk dat je als tevreden klant de showroom uitloopt en daar gaan ze best ver voor.

Al met al een prima middag, een goede ervaring, en een flinke tv rijker.