HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Verloop 28-11-2021

Mooie showroom bezocht in Zoeterwoude.
Genoeg keuze en super goed geholpen door verkoper die de moeite nam om zsm of gelijk met de gewenste tv naar huis te laten gaan. Uiteindelijk zeer tevreden naar huis gegaan met een mooie tv, omdat deze ook nog is op voorraad was.

Fredie Peerenboom 28-11-2021

We zijn super goed geholpen door de grote beer!
Echt heel duidelijke uitleg en prima de tijd voor genomen.
We waren ook meteen overtuigd door zijn advies!
❤️.... dank van .... en .... uit Groesbeek
Dikke 10 zeker verdiend!

Max Marsman 28-11-2021

Het was voor een combinatie van verkoop en de professionaliteit van de monteur die het geplaatst heeft en zijn beleefdheid ( verkoper). Top! Tegenwoordig valt dit jammergenoeg op.

Cor 28-11-2021

We zijn bij de winkel in Baarn geweest en geholpen door verkoper, we zijn zeer tevreden door zijn snelle en goede hulp en een goede prijsstelling. We prijzen deze winkel en zeker verkoper aan.

Henk 28-11-2021

Geweldig groot winkel van de nieuwste modellen van led naar q led oled , 4K en 8k. Door de medewerker volledig geïnformeerd en aangewezen op diverse alternatieven. Absoluut niet lui om de prijzen en modellen in hun pc op te zoeken. Tijd , aandacht en service aan klant is geweldig , hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken. Top !

Marko 28-11-2021

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe tv goede hulp gehad van de winkelmedewerker
Ook bij het ophalen van de tv goede draaghulp gehad

Thijs 28-11-2021

Scherpe aanbieding, snel contact via whatsapp gehad en bij ophalen in de winkel in Nijmegen ook erg goed geholpen door verkoper.

BNVD 28-11-2021

Collin heeft mij uitstekend geholpen. Op zijn advies heb ik een andere TV aangeschaft dan ik vooraf van plan was. De aangeschafte TV is uitstekend en was ook nog eens goedkoper :-)

V 28-11-2021

Vriendelijk behulpzaam meedenkend en vooral technisch personeel en een vlotte afhandeling van de aankoop

H 28-11-2021

Zeer goed geïnformeerd door verkoper Timothy waarna goede keus gedaan kon worden.

Peter V. 28-11-2021

De relatief nieuwe winkel in Rotterdam bezocht voor de aanschaf van een subwoofer. De klant is daar koning. Je wordt uitermate correct en zeer vriendelijk geholpen. Er wordt alle tijd genomen en de informatievoorziening is goed en duidelijk. Het aangeschafte product heeft mijn verwachtingen overtroffen. Deze winkel is een aanrader. Voor mij wel de eerste, maar zeker niet de laatste keer dat ik daar iets aanschaf.

GA 28-11-2021

Hele fijne winkel. Verkopers dringen zich niet op. Daan was zeer kundig zonder overdrijvingen.

Okkie 28-11-2021

Top service. Ze weten waar ze het over hebben. Bieden zeker momenteel de scherpste prijs. Raad aan om hier een tv te kopen.

Bas 28-11-2021

Erg fijne winkelervaring gehad bij PlatteTV in Breda. Onder het genot van een kopje koffie nam de verkoper ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en heb ik een toestel gevonden die precies bij mijn wensen past. Al met al ben ik dik tevreden met de winkelervaring. Ik raad PlatteTV van harte aan.

Jelle 28-11-2021

They treated me really well and I got a wonderful tv with a good discount! Will definitely come back when I need another TV in the far future! :)

Sonny 28-11-2021

heel netjes geholpen in de winkel ! wij hebben 2 nieuwe televisies gekocht ! we werden zelfs netjes geholpen met ze in de auto leggen !

Koos 28-11-2021

Vriendelijk, behulpzaam en genoeg medewerkers die de tijd nemen om je te helpen

Mark 28-11-2021

Een prachtige winkel die goed bereikbaar is. Vriendelijke service desondanks de drukte van black friday. Een artikel was niet meer voorradig maar binnen 2 dagen in huis. Erg tevreden.

Jaco 28-11-2021

Gisteren een bezoek gebracht aan platte TV Naarden. Een overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Oog voor de klant zonder opdringerig te zijn! Dankzij vakkundig advies een prachtige tv aan de muur die aan al onze wensen voldoet voor een leuke prijs.

Danny 28-11-2021

Ik ben geholpen door Collin en heb dit als zeer prettig en deskundig ervaren.

Hij stelde de juiste vragen en wist direct waar ik naar opzoek was.

Na de aankoop heeft Collin zelfs de nieuwe TV in de auto geplaatst.

Thanks Collin en tot de volgende.!.!!

Fonkaz 28-11-2021

Vandaag een nieuwe TV aangeschaft. Wij zijn zeer prettig geholpen door jonge verkoper DK in filiaal Utrecht. Hij naam alle tijd voor ons was zeer geduldig en adviseerde waar nodig was. Hij dacht echt met ons mee.
Dit is inmiddels de 2de keer dat wij in deze winkel een aankoop doen. Beiden keren zeer fijne ervaring met aardige en kundige personeel.
En wel een lekkere kopje koffie erbij!

Hadia 28-11-2021

Mooie shop goede werknemers.
Danny hielp me vlot en duidelijk.
Niet te vergeten natuurlijk de twee heren die mij hielpen de nieuwe tv zorgvuldig naar de auto toe te brengen!

Matthijs Brandhorst 28-11-2021

Goed en eerlijk advies geen verkoop praatjes veel keus en goed vergelijkbare tv en audio

Sies 27-11-2021

Ik reed toevallig langs jullie shop en dacht laat me even binnen kijken. Eenmaal binnen werd ik al heel snel aangesproken ondanks de drukte door een van jullie Verkopers. Ik vroeg hem of hij mij het verschil tussen een drietal tv’s van Sony kon uitleggen en dat deed hij zonder slag of stoot. Uiteindelijk zei hij ook tegen mij of ik niet daar wil komen werken omdat ik het een en ander al had uitgezocht en er dus aardig wat van wist hahaha. Ok heb hem bedankt en ben weggegaan, de volgende dag dacht ik ik rij even langs Media Markt om te kijken wat de prijzen daar zijn van dezelfde tv’s als bij Platte TV, na een half uur in Media Markt te hebben gestaan en niemand die mij wou helpen of ze hadden geen bril op die ze duidelijk nodig hadden ben ik weggegaan en regelrecht naar Platte Tv Schop gereden. Heb daar het een en ander nog met de verkoopmederwerker doorgenomen en ben naar huis gereden met mijn Nieuwe Sony 65 inch TV. Top medewerker weet waarover hij praat kan niet anders zeggen want heb zelf vooraf al alles uitgezocht en een top service geleverd kan niet anders zeggen en uiteindelijk kan je er ook een gezellig praatje mee maken.Bij de volgende aanschaf ga ik zeker eerst naar de Platte TV Schop.

WG 27-11-2021

Op donderdagavond via internet op de site van PlatteTV mijn nieuwe TV besteld.
Ik had me vantevoren al ingelezen, dus wist welke het moest worden. Nog extra korting gekregen, vanwege Black Friday.
Heel goed geholpen door Justin en de deal naar volle tevredenheid gesloten.
De volgende dag Appje gekregen, dat er door omstandigheden, al op zaterdag geleverd kon worden. Super natuurlijk.
Joris kwam keurig op tijd en heeft alles geïnstalleerd en de randapparatuur aangesloten. Ook nam hij uitgebreid de tijd om mij te informeren over de vele mogelijkheden van de nieuwe TV.
Ik ben zeer tevreden over beide medewerkers. Het chatgesprek met Justin was informatief en klantgericht. Joris was heel correct en klantvriendelijk.
Beiden verdienen een pluim.
Dit is mijn tweede TV van deze zaak en zeker niet mijn laatste.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met PlatteTV.