HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Thijs Bom 01-10-2022

Duidelijke overzichtelijke winkel met personeel dat je ontzettend goed helpt. Duidelijke uitleg over de verschillende systemen, hadden ons al goed voorbereid dus de verhalen van de verkoper waren goed en kwamen overeen wat wij ook al hadden ontdekt. Kortom perfecte service en goede begeleiding. Zijn zeer tevreden weggegaan met een mooie Sonos Arc soundbar en subwoover.

Ekie52 01-10-2022

Uitstekend geholpen in de winkel in Amsterdam. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en alles wordt in alle rust uitgelegd. Uitstekende zaak met een goede uitgebreide collectie. TV is bezorgd, geplaatst en uitgelegd!

Jerry 01-10-2022

Ben uitstekend geholpen door X en Y in filiaal Zoeterwoude.
Goede, gerichte uitleg over de verschillende types, waardoor de keuze voor een bepaald merk of type vergemakkelijkt wordt.
Daarnaast bieden ze interessante (inruil-)kortingen aan.
Heel hartelijk bedankt voor alles.

Joep 01-10-2022

De echte reden waarom ik hier mijn product heb gekocht en niet via een internetaanbieder, was de hoop dat bij een fysieke winkel je ook fysiek kan terugvallen op service. Dit heb ik helaas niet ervaren

De bereikbaarheid en de manier waarop uiteindelijk met je gecommuniceerd wordt is ronduit teleurstellend. Dit is de eerste keer in mijn leven een review schrijf maar dat doe ik echt met de hoop dat er een verbetering komt.
- telefonisch onmogelijk om direct met een medewerker in contact te komen. (Tot twee keer toe meer dan 20 min in de wacht, toen maar verbinding verbroken)
- dan is er een mogelijkheid om per mail je vraag te stellen. Er wordt niet naar je geluisterd, want ik wil gewoon telefonisch iemand spreken. Dit gaat dus niet. Vervolgens wordt er niet naar je probleem geluisterd, of naar de dossier gekeken, maar doorverwezen naar een servicemonteur die contact met je opneemt.
- dit gebeurt vervolgens niet binnen het aangevende tijdsbestek
- met moeite kom je achter het telefoonnummer van het filiaal, want op internet staat dat je het alleen per Whatsapp kan bereiken.
- uiteindelijk met een medewerker aan de telefoon, wordt er wel geluisterd. Namelijk dat ik een servicepakket had afgesloten waarin staat dat ik gebruik mag maken van een leentoestel, serviceonderhoud etc.

Jammer dat het zo heeft moeten lopen want ik kan nu niet echt mensen dit bedrijf aanraden voor een aanschaf van een tv

Rob 01-10-2022

Snel en duidelijk geholpen, goede deal gemaakt en ik ben tevreden over mn aankoop!

Gerard 01-10-2022

Goed advies, de beste prijs en snelle levering. Ook hun reactie incl. overleg was superrrr 😀

Hallo TV Zoeterwoude. Jan 01-10-2022

Een mooie winkel. En heel goed geholpen en goede service en kwaliteit en uit leg gehad.

Cecilia 30-09-2022

Ben zeer tevreden over het installeren en plaatsen van de nieuwe TV.. medewerker was heel behulpzaaam en vriendelijk. Geef ook tips en advies.

werner 30-09-2022

goed geholpen
levering heeft wel 3 dagen geduurd maar voor de rest Top en dik tevreden

Nico Faase 30-09-2022

Deskundig advies bij het bepalen welk Samsung neoqled toestel voor mij de beste keuze is. Levering door transporteur prima verzorgd

westerhof 30-09-2022

was op internet aan kijken voor TV toen hello tv tegen kwam en de vragen perfect over een bepaalde tv beantwoord werden door medewerker en toen besloten heb om tv aan te schaffen via hello tv

Marian 30-09-2022

Hele mooie winkel en heel goed geholpen… heel tevreden over de gehele aankoop

Outer 30-09-2022

Goed geholpen via de chat en super service dat alles ook nog geïnstalleerd kan worden!!

Hein 30-09-2022

Door m’n beperking zeer goed geholpen door de medewerkers van HelloTv. Kreeg de andere dag de televisie thuisbezorgd. Eenmaal geïnstalleerd bleek het toch te klein. Andere en grotere tv uitgekozen en deze wordt zonder problemen geruild met een bijbetaling uiteraard. Service en klanttevredenheidscijfer een dikke tien!!

Bert 30-09-2022

Wij hebben deze set gekocht in Groningen. Geweldig goed geholpen. Geen moeite teveel om alle mogelijkheden te laten zien. Ze namen rustig alle tijd

Eisse Holsten Veendam 30-09-2022

Blue Ray speler gekocht: Binnen een week volgt levering en installatie bij ons thuis. Bovendien een prima uitleg zodat we er direct mee aan de slag kunnen! Fantastisch!!

Tinus 30-09-2022

Netjes te woord gestaan na het vragen voor de beste prijs. Daar kwamen wij snel uit.
De tv werd de volgende dag netjes afgeleverd zoals was afgesproken!

Josh 30-09-2022

Goeie ervaring. Goede prijs, goedkoper dan waar ik de tv elders voor kon vinden. Netjes afgehandeld allemaal met een gexellig en netjes gesprek met de klantenservice.

Koen 30-09-2022

Goed en snel geholpen met het maken van een keuze. Ook een goede deal kunnen maken voor de tv.

Angelina 30-09-2022

Ben vandaag zeer goed geholpen door een meneer in filiaal Eindhoven. Helaas was de tv niet meer leverbaar waarvoor ik gekomen was maar hij heeft erg zijn best gedaan en kon me hierdoor een alternatief bieden waar ik zeker ook blij mee ben. Mocht ik weer een tv nodig hebben weet ik zeker waar ik moet zijn! 👍🏽

Eisse Holsten Veendam 30-09-2022

Jvheeswijk 30-09-2022

Rustig winkelen overzichtelijk goede uitleg vriendelijke personeel goed geholpen

JP 30-09-2022

Uitermate vriendelijk en kundig geholpen zowel de heren in de fysieke winkel, alsmede de online collega’s. Die reageren tevens snel op digitale vragen. Al meerdere keren zaken gedaan met hen en naast de zeer concurrerende prijzen, verkies ik hellotv boven de andere ‘grote’ door de kwaliteit customer service. Tevreden klant

Berend van Delft 30-09-2022

Eigen geef ik geen 10 omdat ik deze ook nooit heb gehad op school.
Nu hangt de TV ook aan de muur en is het wachten waard geweest.

Super geholpen bij Hello TV in Eindhoven en de installatie is perfect verlopen wat een service.
Hier kunnen veel bedrijven wat van leren.

Amar 30-09-2022

Super service! Altijd goed geholpen door de klantenservice, monteurs en de verkopers van Amsterdam.