HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jan 31-03-2023

We gingen voor een Samsung,maar door zeer juiste informatie van medewerker,die er pas een korte tijd werk en wist wat we zochten hebben we toch maar een LG tv gekocht.
Filiaal in Naarden is zeker om even naar binnen te lopen.
Toppie een aanrader en heel goed geholpen
Groetjes Jan.

Henk Kok 31-03-2023

tv gekocht in de shop te Amsterdam. Mooie showroom. Geholpen door verkoopster ...., zij is zeer vriendelijk en deskundig. Heeft diverse goede tips gegeven. Vlotte afhandeling. Scherpe prijs. Kan deze shop aan iedereen aanraden die een tv wil kopen

Jan Doolaard 31-03-2023

Hallo ....Geweldige ontvangst en zo als gebruikelijk prima geholpen eerdere tv die afgelopen week kapot ging binnen een week gerepareerd en werkt weer deugelijk.
Daarom vandaag weer een nieuwe tv bij jullie gekocht Waarom omdat de service enorm goed is.
Uiteraard heb ik het over de vestiging in Zoeterwoude.
Veel succes met de verkoop.

Danielle Sufrain 31-03-2023

prima en goed geholpen zelf nog na sluitingstijd alle geduld!
alle lof voor de verkopers.
volgende week woensdag worden ze gebrachte en gemonteerd aan de muur.

Patrick 31-03-2023

Deskundige en eerlijke uitleg over de juiste keuze qua TV op basis van mijn wensen.

corne vermaas 31-03-2023

Vriendelijk geholpen, goede (en laagste) prijs.
Personeel is vriendelijk niet opdringerig.
Had echt het idee goed geholpen te worden en niet verplicht te zijn om extra diensten aan te schaffen.

Leo 31-03-2023

Bij binnenkomst in de winkel werden we enthousiast begroet door 2 medewerkers, ....... We kwamen onze bestelling halen en inruil brengen. Gezellige praters die de klant op de juiste manier aanvoelen. Beleefd maar ook een grapje en goede voorlichting. Vergeleken met sommige andere winkels was dit een verademing. Zij zorgen er voor dat je weer graag terug komt. Niet pushen om te verkopen maar wel duidelijke info geven. Kortom, zonder de andere medewerkers te kort te doen, toppers. De winkel heeft een grote sortering, concurrerende prijzen en mooie inruil prijzen.

Nick 31-03-2023

Ben zeer vriendelijk ontvangen door en goed geadviseerd.
Ook vwb bestelling (Sonos) netjes gebeld dat de bestelling binnen was gekomen.

A.g.Ton. 31-03-2023

Prima winkel en de bezorger van mijn tv een zeer vriendelijke man heel behulpzaam en een goede uitleg van zaken

Ben 31-03-2023

Een dag na de bestelling is de tv geïnstalleerd (toeval), vriendelijke monteur.

Dave 31-03-2023

Super geholpen in de winkel. Na een probleem met levering hebben ze het keurig opgelost en zelf de tv opgehaald in Doetinchem en naar mij thuis gebracht. Top Service!

Smidje 31-03-2023

Via de site een nette aanbieding ontvangen . Zeer vriendelijk ook in de WInkel Den Bosch . vriendelijk ontvangen , behulpzaam personeel

Bart 31-03-2023

Goed geholpen, goede uitleg. Snel kunnen beslissen en de gekochte TV was ook nog op voorraad.

Marc 31-03-2023

Uitstekend geholpen door XXX, goede uitleg en heel prettig dat hij mee hielp met sjouwen van de aangeschafte TV naar mijn auto.

Sander 30-03-2023

Vandaag op de chat geholpen door medewerker XXX Vriendelijk, eerlijk en goed geholpen. Vervolgens door medewerker XXX in de winkel geholpen met goede uitleg, extra informatie en tips. Vakkundig, zonder ongezouten verkooppraatjes en uiterst vriendelijk. Zo zouden alle verkopers moeten zijn. Het hele team is uitzonderlijk attent en klantvriendelijk. HelloTV, ga zo door

Luc Dordrecht 30-03-2023

Vanmiddag mijn nieuwe en zwaardere receiver opgehaald in Breda, daarbij keurig geholpen door XXX. Daarbij werd zelfs mijn in te leveren receiver uit de auto gehaald. En uiteraard de nieuwe receiver in de auto gezet, grote klasse. Kom zeker terug voor het vervolg (nieuwe TV), wanneer de financiën het toelaten.

Jacob 30-03-2023

Een goede winkel alle producten kun je zien en horen en we zijn super geholpen door verkoper en de prijs is altijd beter als bij een ander

Anke 30-03-2023

Vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerker.
Medewerker nam de tijd en ik kon alles vragen.
Aan de prijs kon ook nog wat gedaan worden…..altijd prettig.

Frits 30-03-2023

Goed geholpen. Goed advies en snelle levering... Zeker aan te raden bij familie en vrienden..

Alex 30-03-2023

Goed en vriendelijk geholpen. Extra info voor meer garantie. Voldoende inhoud in gesprek om mee aan de slag te gaan.

Berrie 30-03-2023

Mensen met expertise die je een passend advies kunnen geven over audio etc, zal er vaker heen gaan

jaro 30-03-2023

Leuke winkel in Utrecht met aardig personeel. Fijn geholpen door Dax & Aron.
Tonen belangstelling voor de klant.
Wel jammer dat op de site niet aangegeven staat wanneer iets niet in de winkel maar in het centrale magazijn op voorraad is

Annelouise 30-03-2023

Ivm met verhuizing was ik op zoek naar een nieuwe tv en via vrienden werd ik geattendeerd op Hello tv. De winkel is overzichtelijk en het personeel neemt alle tijd voor je. De installateur kwam 2 dagen later met de tv en heeft hem snel en netjes gemonteerd. De tv word gebruiksklaar opgeleverd! Hartstikke blij mee:)

Bert Kennis 30-03-2023

Zeer goed geholpen in de winkel voldoende uitleg gegeven ook de bezorging was goed gegaan zal jullie zeker bij anderen aanbevelen heb mijn tv gisteren gelijk aan gesloten zijn er heel blij mee

Johannes 30-03-2023

Top zaak! Langs geweest in Zoeterwoude, leuk personeel en gaven me naast een korting op de site ook nog een nuttige informatie!