HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henkkb 09-08-2023

Goed advies gekregen en met een goedkopere combinatie van TV en soundbar de deur uitgegaan.
Had wel een probleem met de Philips actie om de gratis soundbar te activeren maar dat is nu opgelost.
Kreeg geen e-mail terug met daar moet u voor bij Philips zijn.
Ze gingen er wel mee aan de slag.

Ja 09-08-2023

Ik kwam kijken voor en TV door mijn familie naar dit bedrijf hello tv gestuurd en naar goed overleg in tien minuten ge kocht de volgen de dag in huis

Guus 09-08-2023

hele fijne overzichtelijke winkel met fijn personeel uitleg kort maar duidelijk !
Prettig contact via email met snel antwoord op je vragen en natuurlijk prettige prijzen !

Hans 09-08-2023

Zeer goed geholpen, overal snel reactie op keurig personeel super!!
Concurerende prijzen.
Top winkel.

Dirk T 09-08-2023

Deze winkel gekozen omdat ik hier al eerder ben geweest en dit is goed bevallen. Ze nemen de tijd voor je en gaan opzoek naar het beste apparaat. Waarom ik nu een 9 geef ipv een 10 is dat we eerst een TV hadden besproken die uiteindelijk na een week blijkbaar niet meer beschikbaar was. Nu hebben we een hele goeie deal gekregen op een ander model vandaar dat ik nog zo tevreden ben.

Michael 09-08-2023

Mooie, uitgebreide en duidelijke showrooms waar je heerlijk kan rondstruinen.
Supervriendelijk en vakkundig personeel.
Goeie website.
De allerbeste prijzen in de markt.
Eigen en zeer behulpzame bezorgers.

Wat wil je nog meer?

PS: aftercare (nog) geen gebruik van hoeven maken.

Tecla Jochems 08-08-2023

Alles gekocht in Breda perfect geholpen
Alles netjes geïnstalleerd heel duidelijk alles uitgelegd zeer tevreden een aanrader!!!

Kelly 08-08-2023

Erg fijn! Scherpe prijzen, waardoor je ook met een wat lager budget kan slagen voor een goede tv. Goed geholpen door medewerker xxxx. Vriendelijk, geduldig en wist goed waar hij het over had.
Door zijn hulp met een hele fijne tv de winkel uitgelopen!

Mats 08-08-2023

Alles is top voor mekaar, winkel is heel netjes met een groot assortiment en mooie prijzen maar het blijven wel verkopers. Ik vind dat persoonlijk niet erg maar het valt op.

Edwin 08-08-2023

Zee vriendelijk en uitermate professioneel geholpen. Verder ook een duidelijke uitleg van de mogelijkheden van de producten.

Annemieke 08-08-2023

We werden erg deskundig en prettig te woord gestaan bij het filiaal in Groningen. Toen de gekozen tv uiteindelijk niet beviel konden we deze zonder problemen terugbrengen. We werden goed geholpen met het maken van een nieuwe keus.

Richard 08-08-2023

Wij hadden een nieuwe tv nodig, wisten niets van Neo oled en qled. Alles is rustig uitgelegd en overal werden de verschillen tussen alle tv's laten zien. Rustig en zeer vakkundig geholpen, geen snelle verkoop praatje. Top bedrijf!

Anoniem 08-08-2023

Ik vind de communicatie via de chat erg fijn, echter in de winkel kon er nog geen goedemorgen van af en als je om hulp vroeg werd er nog net niet zuchtend achter de computer vandaan gekropen. Het is geen pak koekjes wat je koopt maar die service krijg je wel.
Officiële reactie van HelloTV 09-08-2023

Goedemiddag,

Wat jammer om te vernemen dat je ondanks jouw goede ervaringen met onze chat toch niet helemaal tevreden bent, dat klinkt zeker niet zoals je het van ons mag verwachten.

Zou je zo vriendelijk willen zijn jouw ervaring wat toe te lichten middels een reactie op deze review of een mailtje via contact@hellotv.nl?

Ik ben heel benieuwd wanneer en in welke van onze winkels je bent geweest!

Tim
HelloTV

Wim de Jong 08-08-2023

Mooie zaak, vriendelijke, vakkundige verkoper(Amit) en ook de bezorging en installatie (Rodrigo) ging perfect, ben zeer tevreden

Danny 08-08-2023

Ik heb vandaag een complete Sonos set en tv gekocht bij hello tv in Den Bosch. Ik werd daar keurig ontvangen door de verkoper Collin van kemenade, en hij was erg vriendelijk en klant gericht. Hij heeft mij van alles laten zien en horen, en wist op al mij vragen antwoord te geven en dacht ook goed mee! Dit is wel anders dan bij andere media giganten, waar een verkoper van alles verkoopt en minder kennis van het product heeft. Ik heb een mooie scherpe deal gekregen, en zelfs nog iets korting die afgelopen weekend stopte! Kortom ik ben zeer tevreden, en zou iedereen aanraden om hier u tv of geluidsinstallatie te kopen. Want deze mensen weten echt waar ze het over hebben, en weet ook precies wat wel en niet samen gaat!

Jan wolsing 08-08-2023

Ik ben in Nijmegen door Sebastiaan goed geïnformeerd over de te maken keuze en de voir en nadelen van de 2 tv's
Ik vind de inruilactie weinig zinvol, inruilen van mijn oude tv leverde niets op. Zet dan op de website dat een tv ouder 10 jaar niets waard is
Verder is de ondersteuning bij de installatie góed verlopen
Ik vind het wel jammer dat ik bij de klantenservice niemand direct kan spreken
Bellen naar de winkel levert niets op men neemt niet op

Gerrit 08-08-2023

Vriendelijk personeel in Zoeterwoude. Professioneel advies gekregen m.b.t. specificaties TV en de specifieke plaatsingsmogelijkheden bij ons thuis. De installatieplanning verliep niet geheel vlekkeloos maar dat werd intern keurig opgelost! Kortom wij zijn zeer tevreden over de verkoper, de installateur (kundig, rustig en vriendelijk!). En uiteraard nu al erg blij met een prima TV voor een scherpe prijs.

Ferry 08-08-2023

Keurig en goed geholpen door Raúl. Duidelijke uitleg en meedenken met de klant. Mooie winkel en goed personeel.

Andy 08-08-2023

Mooie winkel. Ik ben goed geholpen en een goede kennis van zaken. De prijs helpt natuurlijk ook mee.

Willem1972 08-08-2023

In de winkel van Zoeterwoude goed geholpen. Er is veel keus en ze nemen de tijd om jou met een goed gevoel en mooie koop de deur uit te gaan. Heb je een nieuwe tv nodig ga dan hier langs. Je slaagt op zeker.

Jan 08-08-2023

Goede kennis van zaken, goede advisering, klantvriendelijk en mooie kortingen.

Eric Laudy 08-08-2023

Wij werden erg prettig geholpen door (*).
Duidelijke en prettige uitleg, alle tijd voor ons.

Hans 08-08-2023

Ik koop mijn elektronica altijd in de winkel in Naarden. Dit keer was het (*) die mij adviseerde. Dat deed hij kundig en vriendelijk. Ik ben blij met de soundbar die ik aangeschaft heb.

Gerard Zijderveld 08-08-2023

Vakkundig voor de aanschaf van onze gewenste Smart TV .
En andere dag al geleverd.

Arendz 08-08-2023

Keurig geholpen met goede informatie over de verschillende modellen. Helaas was ons gewenste model niet op voorraad in de winkel, maar er werd ons een prima aanbod gedaan naar een vergelijkbare tv, met nog iets betere specificaties. Zelfs geholpen om de tv in de auto te tillen. Bedankt. Ook voor onze volgende tv voor de kids komen wij zeker terug binnenkort.