HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Pete50 13-09-2023

Na melding van een probleem met mijn tv een reparatie voorstel ontvangen binnen garantie, in overleg nieuwe tv besteld, en is reparatiebedrag in mindering gebracht op de prijs.
was voor mij een fijne oplossing, bedankt.

Harut 13-09-2023

Kortom, mijn ervaring bij hellotv was uitstekend, vooral vanwege de vriendelijke en vakkundige medewerker die me bijstond. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar elektronica en een geweldige klantenservice waardeert. Ik zal zeker terugkomen voor mijn toekomstige behoeften.

ISM 13-09-2023

Goed advies van medewerker xxxx gekregen en tevens een mooie inruilprijs voor mijn TV. Voor alle zekerheid toch maar een 5-jarige verzekering erbij afgesloten. Ik wilde eigenlijk Hello TV een 10 geven, maar telefonisch zijn ze slecht bereikbaar. Daar zit nog een kleine verbetering in. Gelukkig werd ik prima geholpen via de chat en de afspraken middels mail bevestigd.
De bezorging was uitstekend, medewerker yyyy was vriendelijk en behulpzaam.
Als de telefonische bereikbaarheid beter was geweest, dan had ik een 10 gegeven, nu 9,5 😁. Maar Hello TV is zeker een aanrader.

Johnny 13-09-2023

Zeer goed en kundig geholpen een super mooie tv voor een mooie prijs en zeer goed opgehangen en geinstaleerd

Petra 12-09-2023

Super geholpen door ...... in de winkel te Utrecht. Transparant, vriendelijk en kundig! We zijn hier gekomen doordat iemand anders erover vertelde. Grote showroom en veel keuze.

Willem 12-09-2023

Mooie overzichttige goed bereikbare
winkel in Breda. Na een telefonische afspraak om onze keuze op te halen en nog eens te kijken op een prettige manier goed ontvangen. Geen moeite was de verkoper te veel. Zijn uitleg van de verschillende keuzes hebben ons doen besluiten tot een andere keuze. En een goede deal. Kortom een fijne ervaring in deze branche!

G Bosma 12-09-2023

Hello tv met ....... afdeling Groningen en ik versta fries klok een spontane verkoopster.
De stemming zat er gelijk !
Heb een super goede deal kunnen maken , Samsung hw-930c 2023 komt hier binnen kort wonen !
yeah bedankt ....... ! Hello tv Groningen is ook een klein beetje fries ! dikke duim !

Fons 12-09-2023

We hebben een TV gekocht in de winkel in Breda. Zeer vriendelijk personeel, goed advies, de medewerker nam alle tijd voor ons en we hebben alle opties onder het genot van een kopje koffie op een rij kunnen zetten. Ook hebben we de diverse TV's, merken en technieken vooraf kunnen bekijken om tot een goed besluit te kunnen komen. En ook belangrijk zijn de zeer scherpe prijzen die Hello TV hanteert.

Gerrit 12-09-2023

Fijn om televisies in de winkel uit te kunnen testen. Vriendelijke en goede hulp wat hielp de knoop door te hakken. Mooie aanbieding gekregen voor een prachtige tv. Ben uitermate in mijn nopjes met de nieuwe tv!

Moenisha Chiragali 12-09-2023

De medewerker is klantvriendelijk, de zaak is al een uitnodiging, de koffie is lekker.

Patrick Buitenhuis 12-09-2023

Ik werd goed geholpen. Hij keek wat ik te besteden had en dat vind ik goed verkopen.

Pieter 12-09-2023

Vestiging Breda is een ruime en nette winkel. Goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur.
Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken. Goed assortiment met goede concurrerende prijzen. Voor mij de speciaalzaak voor audio en tv. Eerder in 2023 een Soundbar gekocht en nu uitgebreid met achterspeakers.

H. Goedhart 12-09-2023

Wij werden prima en met koffie geholpen door ........... in Doetinchem.
Kwamen voor een bepaald type OLED tv, maar ......... adviseerde ons vol overgave een ander merk aan te schaffen en door zijn overtuigend advies hebben we die gekocht!
Niets anders dan lof voor dit bedrijf en nog voordeliger ook. Wat wil je nog meer!

Groot aanbod in tv's én uit voorraad leverbaar. 11-09-2023

Groot aanbod in tv's van vrijwel alle merken én uit voorraad leverbaar!
Uitstekend advies in begrijpelijke taal gegeven door een vriendelijke medewerker.
Ook goed advies gekregen hoe ik mijn Blu-ray speler kon aansluiten.
We hebben de tv in de vestiging Doetinchem bekeken, gekocht en gelijk meegenomen.

M. 11-09-2023

Monteur is super nauwkeurig in zijn werk, denkt oplossingsgericht en erg klantvriendelijk. De tv’s zijn perfect en heel nauwkeurig opgehangen. Een 10 met een griffel

Arthur Mulder 11-09-2023

Ontzettend vriendelijk personeel.
Mensen die weten waar ze het over hebben.
Proberen je niet het duurste te verkopen maar gaan af op jou wensen.
Gewoon fijn geholpen en mijn Samsung Soundbar met speakers aangeschaft te samen met de Subwoofer.
Gewoon een perfect geluid en precies wat we wilden hebben.
Zijn we heel blij mee.
Is ook heel erg aan te bevelen.

Stefan. 11-09-2023

Tv is goed geïnstalleerd. Vriendelijke meneer heeft mij goed geholpen. Hij wist alleen niet hoe ik teletekst moest activeren maar daar ben ik zelf snel achter gekomen. Overigens bevalt de tv prima.

Francis 11-09-2023

Goed en duidelijk geholpen en ook financieel geholpen met een keuze van een LG G3 televisie

Alfred 11-09-2023

We werden erg vriendelijk en vakkundig geholpen.
Toen we onze wensen kenbaar maakten kwamen we samen met xxx tot een keuze.
We weten niet of we echt de juiste keuze hebben gemaakt want we hebben de tv nog niet maar daar hebben we alle vertrouwen in.
We zijn tot nu toe zeer tevreden oven xxx en Hello TV

Ingrid 11-09-2023

Zijn geweest in de winkel Rotterdam, daar zijn we heel goed en vriendelijk geholpen.
Had een Philips smart tv in mijn hoofd, maar volgens de verkoper werd deze nog maar kort ondersteund qua app's.
Hij heeft ons toen een alternatief aangeboden met een leuke tegemoetkoming in de prijs.
Maar daar hielt de klantvriendelijkheid nog niet op, want de tv werd netjes in de auto gezet.
Toppie.

Klaas 11-09-2023

Zeer goed geholpen door vriendelijke en bekwame verkoopster. Duidelijke uitleg tussen de verschillende tv's

Freaks1973 11-09-2023

fijne winkel hebben de tijd om je te helpen een keuze te maken.
informatieverschaffing en toelichting is prima
Gekozen voor montage, heldere communicatie en snel geregeld.

roy 11-09-2023

prijzen zijn zeer concurrerend vooral door de extra korting die je kunt vragen en dat het benelux modellen zijn wat tv betreft. Er zijn wel punten die ik minder goed vind nl. het proberen aansmeren van extra garantie je krijgt nl wettelijk altijd 2 jaar fabrieksgarantie en accessoires zoal spray voor het scherm. Ook wat ik niet goed vind dat je je aankopen niet terug kunt vinden in je account

Jan 10-09-2023

Prettig duidelijke uitleg , en op voorraad. Prima geholpen . Winkel goed bereikbaar makkelijk voor inladen bij zelf installatie.

Rene 10-09-2023

Prachtige shop in de Vierhavenstraat Rotterdam,behulpzaam personeel en super geholpen door Menno!