HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Verkleij 17-08-2021

Mijn vraag was of ik mijn huidige tv kon inruilen voor een nieuwe.
Via de mail kreeg ik gelijk een reactie terug
En kreeg ik een voorstel aangeboden
Deze was erg scherp en ben gelijk akkoord gegaan.
Top service !!

Niels 17-08-2021

In eerste instantie goed geholpen met aanschaf van een Samsung soundbar, nadat deze niet voldeed gevraagd deze te ruilen voor een LG model. Dit kon direct geregeld worden zonder enige moeite. Retour soundbar werd door medewerker uit de auto getild en de nieuwe weer in de auto! Vriendelijk personeel en top service.

Theo 17-08-2021

We zijn in Zoeterwoude door ... goed geholpen. Hij kon al onze vragen beantwoorden en goed advies geven. Zeker een winkel om naar toe te komen voor goed advies en service. Een aanraser

Maryanne 17-08-2021

Vandaag een bezoekje gebracht aan platte tv Eindhoven.
Ik geef niet snel een 10 maar de jongeman die ons geholpen heeft verdiend het!
De service en adviezen die hij gaf was top!
Hij wist duidelijk waar hij over praatte en kon ons in duidelijke taal alles uitleggen.
Boris Bedankt,
Morgen gaan wij genieten van ons nieuwe tv!

Ferry 17-08-2021

om te beginnen graag een enorm compliment voor de installateur ........... uit Purmerend. Een vakman, uiterst deskundig o.m met zijn adviezen een perfecte installatie Hij is HET uithangbord voor de firma, en een niet te missen verlengstuk van jullie verkoopteam. Website goed te lezen en de winkel in Amsterdam heeft een goed, flexibel verkoper. Coolblue kan nog veel van julllie leren!!!!!

Bert 17-08-2021

Omdat Platte TV mij ook bij de aankoop van mijn oude TV prima heeft geholpen. Tevens is er nu een winkel vlakbij mijn woonplaats zodat we konden zien hoe de nieuwe TV er uit ziet

Jordy 17-08-2021

Wat kan er nou mis gaan met deze shop. 8 jaar geleden mijn eerste tv gekocht. Toen al super geholpen. Elke keer als je ook maar iemand van deze shop spreekt word je vriendelijk, duidelijk, professioneel en snel geholpen.

E.Grootkerk 17-08-2021

Wij kwamen om 17.30 in de winkel om te kijken voor een tv,de winkel sluit om 1800 uur maar er werd alle tijd genomen om ons te informeren, verschillende opties te vergelijken
Een medewerker met veel kennis over de verschillende opties van de tv en het gebruik ervan.Goed op de hoogte van alles kortingen dat is ook altijd fijn.
Kortom een mooie tv gekocht en met alle tevredenheid geholpen .Een verademing vergeleken een tv kopen bij de concurrent.
Wij zullen zeker deze winkel aanbevelen bij anderen.

BenRth 17-08-2021

Prima advies gehad. Eerlijke deal kunnen maken. Afhandeling naar wens verlopen.

Ilva 16-08-2021

Heel fijn geholpen. Goede uitleg en advies over de verschillende modellen. Ik zou iedereen aanraden naar Platte TV te gaan.

kimberly v 16-08-2021

Vorige week zondag was ik in winkel in Eindhoven Ekkersrijt. Samen met mijn ouders. En wat is dat toch fijn binnen komen in deze winkel. Zeer gastvrij en open ontvangen door een van de medewerkers (*), toen er al meteen een koffie of cappuccino werd aangeboden. Dat vond ik zo gastvriendelijke. Werkelijk aangenaam verrast hiervan.
Het binnen komen was al zeer fijn! Na klein praatje, heb ik mijn wensen vertellen. Een ding was voor mij duidelijk, Philips tv met Ambilight maar ook een tv waar ik later optimaal kan gebruik maken voor een eventuele Playstation 5 uitbereiding.
Voor nu was een goede tv belangrijk. Na budget en breedte hebben besproken. Liet (*) ons meteen van de tv's zien die in showroom te zien waren. Hij vertelde ook alles netjes uit, met vragen kon hij deze ook goed weerleggen wat dan voor en nadelen waren van de verschillende tv's. En wat dan het beste zou aansluiten bij mij.
Ook vertelde hij de voordelen van een OLED tv. Tuurlijk was dat heel mooi om te horen en hoe scherp het beeldkwaliteit hier van was in vergelijking van de andere tv's (aansluiten enz. hiermee ook wat uiteindelijk het beste is voor de playstation).
Er was een zeer mooie OLEDtv die ook was uitgelicht in de showroom. En eigenlijk had deze tv alles wat ik eigenlijk wilde. De prijs van tv had me wel even goed aan het denken gezet, omdat dit mijn eerste echt (dure) tv aankoop ging worden.
Wederom weer alle voordelen op een rij gezet, en kijken wat het beste bij mij zou passen. Uiteindelijk, heb ik een grote keuze genomen en de nieuwste Philips 55OLED806 gekozen!
En wauw wat ben ik toch blij dat ik dit heb gedaan. Met een zeer mooie korting die prijs meer schappelijk maakte. Heb ook een 5 jarige verzekering genomen samen met spectral spray gekocht voor de tv.

Ik moet zeggen dat ik oprecht erg blij ben hoe ik ben geholpen ben hier in deze zaak in Eindhoven. Niet denkend dat ik met een droom tv de winkel uit zou lopen.

Dankjewel Platte Tv Eindhoven voor de uitstekende service!!!!

Reen 16-08-2021

Zowel deskundig als een zeer klantvriendelijk. Wat betreft de prijs: Naast de cashback ook een aanzienlijke korting.

willem te kamp, 73 jaar uit tiel 16-08-2021

Ik ken de shop niet fysiek, alles is on line en per mail gegaan.
platte tv heeft mij een goed voorstel gedaan, dat ik heb geaccepteerd.
levering en installatie van mijn LG55C16LA.
keurig op tijd, met veel vakkennis, geduld en vriendelijkheid.
kortom alles is perfect gegaan

Peter Baselaar 16-08-2021

TOP! Vandaag een geweldige service mogen ontvangen van Edwin van plattetv. Edwin ging geen enkel probleem uit de weg met het installeren van onze LG televisie. Edwin moest wel een paar keer nadenken en kwam iedere keer weer met een perfecte oplossing. Uiteindelijk is Edwin langer bezig geweest dan de bedoeling was maar Edwin ging niet weg voordat alles in orde was en ook nog de tv hele correct ingesteld. Een volgende nieuwe tv weer bij Plattetv kopen en laten deze ook weer installeren door Edwin.
Edwin nogmaals bedankt voor de geweldige service en je openhartigheid!
Peter Baselaar

d.giesen 16-08-2021

een tv gekocht in de winkel in Doetinchem. Ik ben snel en kundig geholpen en kon nog een aardige deal maken ook nog.

Fons Bennink 16-08-2021

De verkoper Rob nam ruim de tijd om me te informeren met betrekking tot mijn vragen over aansluitingen, mogelijkheden etc.
Ik had me er al enigszins in verdiept en hij gaf mij gerichte antwoorden, waardoor ik makkelijker kon beslissen. Ik denk, dat ik de juiste tv heb gekocht.
Een relaxte goed uitziende verkoper. Niet opdringerig en liet de beslissingen aan mij. Fijne winkel, overzichtelijk.
Ik kreeg zelf nog een extra korting.

Jan 16-08-2021

Super vriendelijke mensen daar.
Top service.
Voor een mooi prijsje kun je daar je tv halen.

Aswin 16-08-2021

Geholpen door zeer aardige xxx uit de winkel Nijmegen.
Na een reparatievoorstel en een tegenvoorstel ben ik zeer tevreden. Werd snel teruggebeld zoals hij had beloofd. Ook blij met de 5 jaar extra garantie, geen addertjes van dagwaarde etc. TOP!

Hans Nuytinck 16-08-2021

Antwoord op alle vragen, klantvriendelijk, deskundig. Er is prima op geanticipeerd dat de gebruikelijke ophangbeugel voor de gekochte TV niet geschikt was, plus instructie hoe dit zou kunnen worden opgelost.

Murat 16-08-2021

Goede service
Goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle levering
Vriendelijke personeel

Linda 16-08-2021

Vandaag heb ik een een nieuwe tv (Samsung the frame) gekocht en ben zeer goed en vriendelijk geholpen.
Alles werd duidelijk uitgelegd.
Natuurlijk zijn het de standaard verkooppraatjes, maar had niet het idee dat iets me werd aangepraat.
Ik wist van te voren al wat ik wilde, maar toch op laatste moment voor een grotere gekozen.
Ik ben erg blij met deze keuze en kan niet wachten tot hij bezorgd wordt.

Ron O 16-08-2021

Ruime winkel met flink aanbod. Duidelijke uitleg gekregen, en motivatie over verdwijnen van Panasonic uit winkelaanbod. Goede alternatieven aangegeven en gelukkig niet op alle details ingegaan van de TV. Leuke onderhandelingen en kortingen gekregen. Zelfs demonstratie onderhoud. Verzekering werd duidelijk uitgelegd. Aardige verkoper.

Niels 16-08-2021

Medewerkers in Zoeterwoude hebben mij heel goed en vakkundig geholpen. Verder was het zo dat ik via de inruildeal mijn oude soundbar kon inleveren en hierop de nieuwe met een flinke korting kon aanschaffen.. Top geregeld zo! Echte aanrader!!

Rutger 16-08-2021

De winkel in Utrecht is überhaupt heerlijk om in rond te lopen. Je krijgt een kop koffie bij binnenkomst, een medewerker begroet je en zegt dat ie zometeen bij je komt. Ze zijn opperst vriendelijk en weten heel goed waar ze het over hebben. Het was gezellig en ik ben blij met mijn aankoop. Tot de volgeden keer!

Mike 16-08-2021

Mooi ruime en overzichtelijke showroom. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Parkeren 1 meter voor de deur.
Dik tevreden met het advies en onze aankoop.