HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Arnoud 28-11-2022

We zijn 3 weken geleden in de winkel in Doetinchem geweest. Daar hebben ze er echt verstand van! zeg ik vol overtuiging nadat we conform meegekregen instructies onze nieuwe Samsung 65QN93B en Soundbar geïnstalleerd hebben. Super beeld en geluid en door het goede advies hebben we een opstelling waar we zeer blij mee zijn

pieter 28-11-2022

We waren op zoek naar een andere tv. Via de website kon ik gemakkelijk mijn interesse in specifieke model-voorkeuren voorbij laten komen. Gelukkig kon ik de televisies ook fysiek bekijken in jullie winkel in Groningen. Deze winkel bood voor mij de gelegenheid de verschillende tv's van dichtbij en van grotere afstand te beoordelen. De kundige medewerker van Hello tv gaf mij een prima advies voor de keuze van de nieuwe tv in onze situatie. Nog dank daarvoor. Na aankoop blijkt de nieuwe tv uitstekend te voldoen.

Wim 28-11-2022

Goede voorlichting. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Behulpzaam personeel. Heeft een luisterend oor voor mijn wensen en opmerkingen.

Alessandro Di Giacomo 28-11-2022

... from the store in Utrecht gave us amazing support when buying our new TV. He has great knowledge of the products and gave us very professional advice. He also did his very best to make the best possible deal within our budget. Top!

Ton Mars 28-11-2022

Fantastisch geholpen in Rotterdam (vierhavenstraat) door Raul prima uitleg en zeer klantvriendelijk er was maar één nadeel, moest betalen😁😁

Ramon 28-11-2022

Klantgerichtheid kan beter, bij binnenkomst werden we niet welkom geheten.
Daarna duurde het 10 tot 15 min tot 1 van de verkopers zich vrij kon maken. Dit terwijl het niet druk was. Hierna verder geholpen maar daarbij weinig advies gekregen.
Algehele indruk is daarom niet goed, terwijl de andere recensies goed waren.
Uiteindelijk wel gekocht maar dat had vooral met de prijs te maken. Zou hier niet snel voor nieuwe aanschaf naar toegaan

Jerry 28-11-2022

ik koop eigenlijk al heel lang niks meer fysiek in een winkel, maar alles wat ik nodig heb online. Maar met Black Friday dacht ik dat ik toch maar eens een nieuwe TV moest kopen, en die wil ik dan uiteraard eerst eens "in actie" zien, om zo een juist besluit te kunnen nemen. Ik ben naar Hello TV in Amsterdam gegaan, om daar eens te kijken wat er allemaal beschikbaar was.

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door een vriendelijke dame die zou zorgen dat een adviseur ons zou vinden als we hem nodig hadden.
Adviseur ... heeft ons gevonden en naarmate we langer met hem in gesprek waren, besefte ik eigenlijk wat je allemaal mist als je iets online koopt. Deze jongen wist waar hij over praatte en was uiterst vriendelijk en heeft ons geholpen om een weloverwogen keuze te maken om een nieuwe tv aan te schaffen. Als er meer adviseurs zoals ... zouden zijn, ben ik ervan overtuigd dat er minder online aankopen gedaan zouden worden. Ik kan Hello TV hierom zeker aanbevelen, niet alleen vanwege de adviseurs, maar ook vanwege het ruime aanbod en de sfeer, echt een genot om hier te winkelen!

Mwhmet 28-11-2022

Super vriendelijke personeel en professioneel. Goede advies gekregen met lekkere koffie erbij. Bijna alle top merken op voorraad. We gingen met een mooie tv uit de winkel. Echte aanrader.

Khalid 28-11-2022

Ik vind het goed dat er echt gekeken wordt met je en dat als er een betere aanbod is voor bijvoorbeeld een nieuwere model, dat je die met extra korting kunt krijgen.

H.Tiecken 28-11-2022

duidelijkheid. prima geholpen
Kon Tv meteen meenemen
Service tot in de auto..

Ferdi 28-11-2022

Ruime winkel met veel keus en goede/ eerlijke voorlichting. Ook via de app al duidelijke informatie. ook altijd de beste deal. Meer dan tevreden.

Wil 28-11-2022

Mooie winkel , ruim assortiment , uitermate vriendelijke en deskundige medewerkers, Goele Koffie.

Edwin 28-11-2022

Ik heb de ervaring met HelloTV als zeer prettig ervaren. Keuze is te ruim, dit is eigenlijk een pluspunt mits er goed advies wordt gegeven. Dit is bij mij gebeurd zowel fysiek als digitaal. Contact met servicemedewerkers omtrent de bestelling ging erg soepel. Ik kreeg vaak al binnen 30 minuten een reactie, dit ben ik niet gewend.

J.A.W. Oosterman 28-11-2022

In Rotterdam naar HELLO TV gegaan, daar ik nog niet precies wist welk OLED TV het zou worden, heb ik me goed laten voorlichten. Ondanks de drukte en lange rij wachtende, werd ik rustig en vakkundige geholpen door Jordy. Daar we beide op het zelfde toestel uitkwamen, de Samsung OLED 55S95B, was de deal gauw rond en met de Samsung HW-S800B soundbar er bij ben ik zeer tevreden

Harry 28-11-2022

Goed en vriendelijk geholpen door Ronald in de helloTV winkel in Duiven.
In de winkel is er keus genoeg en het advies en de hulp die we kregen was op maat.

Gerhard 28-11-2022

We kwamen afgelopen vrijdag rond 16:40 binnen en na een aantal minuten dat we aan het oriënteren waren bij de tv's kwam er een vriendelijke vrouw naar ons die ons op een lijst noteerde zodat we asap geholpen zouden worden door een verkoper en vroeg ook gelijk of we iets wouden drinken. Erg vriendelijk. Na een aantal minuten werden we al geholpen door verkoper Dax (Utrecht) en hij kon prima al onze vragen beantwoord. Keuze waar ik en mijn broer voor gingen was of een tv van LG 65G2 of de Samsung 65S95B. Na het gesprek is het toch de Samsung 65S95B geworden. Nadat we betaald hadden wachten we beneden en na een kleine 7 min werden onze tv's netjes in onze auto geladen. We zijn goed geholpen in winkel Hello TV Utrecht. Meer dan tevredenheid. In het weekend hebben we beide tv's geïnstalleerd en het is echt genieten van deze Samsung tv.
Nog bedankt voor het advies Hello TV 😁👌🏻👍🏻.

Oscar Strik 28-11-2022

Top geholpen in de winkel in Naarden met het uitzoeken van onze nieuwe tv door Ricardo en Thoren!
Alle tijd en goede uitleg. Ik ga de volgende keer zeker weer naar deze winkel.

Öztoprak 28-11-2022

Bij Hello TV hebben we een prachtige 65 inch Samsung tv gehaald. Alvorens we naar de fysieke winkel gingen, hadden we via de chat contact en hadden we eigenlijk ook een keuze gemaakt. We kregen al een prijsverlaging en hebben ook nog goed onderhandeld voor zelfs een betere prijs.
Aangekomen in de Den Bosch filiaal hielp Collin ons en adviseerde ons om een net iets betere Samsung 65 inch te gaan nemen. Qua prijs net iets duurder maar ook deze was flink afgeprijsd van de originele prijs. Met ruime vakkennis van Collin en aangetoonde bewijzen waren we er van overtuigd dat deze tv beter was dan de andere. Collin komt professioneel over en benaderde ons op een prima manier. Hij dacht met ons mee en nam ons mee in de eigenschappen van de tv.
Al met al super tevreden met de aankoop, dus zeer zeker is Hello Tv een aanrader!

A 28-11-2022

In de winkel erg goed geholpen met duidelijk advies en daarbij nog erg scherpe prijzen.

Martijn vd Belt 28-11-2022

Luisteren aandachtig naar de wensen van de klant en baseren hun professionele advies hier vervolgens op. Heel erg tevreden met mijn aankoop en de mooie deal die hiervoor gemaakt is.

Metin Aslanboga 28-11-2022

Ze hebben genoeg informatie gegeven en goed geholpen. Ik ben heel blij mee 👌

Patrick 28-11-2022

Vriendelijk ontvangst. Lekker kopje koffie aangeboden gekregen. Vriendelijke verkopen met veel kennis en kunde.

Jan 28-11-2022

Tijdens de black "sunday" nieuwe samsung oled 55s95b aangeschaft. Goed en duidelijk geholpen door Gilson. Wilde eigenlijk voor LG gaan maar advies was dat sportuitzendingen op de Samsung betere tot hun recht komen zeker bij zonnige zeer lichte kamer. 1e wk wedstrijd spanje-duitsland gekeken top.
Dankje wel.

Patrick 28-11-2022

Zaterdag naar HelloTV gegaan in Duiven voor een nieuwe TV. Wat een prachtige zaak is dat. Makkelijk te bereiken, genoeg parkeerplaatsen, vriendelijk personeel, lekkere koffie, prachtige spullen.

We werden geholpen door Marc. Een rustige man, die weet waar hij het over heeft. Hij heeft ons alle technieken (OLED, QLED, NEO QLED, etc) uitgelegd. Hij nam echt de tijd voor ons, luisterde goed, beeldde de thuissituatie in en zo kwamen we op onze nieuwe prachtige TV "Sony XR-77A84K" uit.

Dus ben je op zoek naar een nieuwe TV, breng een bezoekje aan HelloTV te Duiven. Onbetwist de TV-Specialist.

Patrick

Gertjan 28-11-2022

Goede afhandeling en goede service!
Kon de tv meteen meenemen, savonds nog installeert