HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Marco 15-03-2024

In de winkel zeer goed geholpen. De medewerker nam alle tijd en heeft duidelijke uitleg gegeven. Probeerde mij niet zomaar iets te verkopen. Na een week werd de tv netjes thuis afgeleverd en opgehangen. Wederom vriendelijke medewerker en zeer kundig. Nam ook de tijd. De aankoop betreft een 65” Philips Ambilight. Hangt strak en recht aan de muur. Super tv!

bep 15-03-2024

site overzichtelijk, goede prijs, mijn vragen werden snel beantwoord, snelle levering en goede installatie.

Siemen de Wilde 15-03-2024

Je vindt bij Hello TV een ruim assortiment goed gesorteerde artikelen. Dat vereenvoudigt het zoeken.
Je wordt op een makkelijke wijze door het bestelproces geleid. Daarnaast ben ik zeer tevreden over de prijs voor het gekozen artikel.

B van der laan 14-03-2024

Ik geef een cijfer tien.
Want zo wie zo om de service.
Als je wat wilt weten bijvoorbeeld de lengte van de tv wordt er direct een meetlint opgehaald.
En een praatje er tussen door met inpakken met de tv.
Dus kortom een goede en vriendelijke service

Bert 14-03-2024

Vandaag mijn Samsung Oled 4k 65S95c ontvangen van HelloTV. Alles tot in de puntjes verzorgd en geïnstalleerd door de monteur. Ik heb de tv via de website van HelloTV besteld. Het email verkeer hierover met HelloTV verliep helder. Mijn complimenten aan de monteur die duidelijke en begrijpbare uitleg verschafte. Ik HelloTV echt aanbevelen.

R. de Jonge 14-03-2024

In oktober 2023 heb ik een Sony Bravia TV aangeschaft. Deze werkte een dag later al niet meer naar behoren. De mannen van de vestiging in Zoeterwoude hebben de tv op zaterdagmiddag na 17.00 uur alsnog vervangen voor een nieuw exemplaar. Dit is de service die je als klant mag, en hoopt te krijgen.
Hello TV heeft dit dan ook volledig waar gemaakt. Op 26 januari heb ik een tante van mij geadviseerd om een nieuwe tv te kopen bij Hello TV in de vestiging in Zoeterwoude. Deze is inmiddels keurig netjes door de mannen van Hello TV op de afgesproken datum en tijd afgeleverd, en geïnstalleerd. Vandaag dus maar weer eens naar de winkel geweest met mijn zus. En ook zij heeft een nieuwe tv aangeschaft.
Ik kom graag deze winkel omdat je een goed en eerlijk advies krijgt, en de klant nog echt klant is. Waar vindt je dit nog tegenwoordig! Mannen bedankt.

januari een nieuwe tv voor mijn aangeschaft, en vandaag dezelfde voor mijn oudere zus.

Rob 14-03-2024

Wederom een mooie deal kunnen scoren in filiaal Eindhoven. Mooie Philips TV voor op de slaapkamer. Prachtig beeld

Bronkhorst 14-03-2024

Nadat de vorige gekochte tv het niet meer deed mochten we gelijk terug komen en hebben we een gelijkwaardige tv weer mee terug gekregen. Hele goede service, aardige jongeman. Was eerst een beetje sceptisch, maar overtuigd door de goede service.

Marjan 14-03-2024

Via andere van jullie gehoord. Via internet besteld. Heel klantvriendelijk allemaal.
Vandaag de tv laten ophangen en installeren.
Super vriendelijke jongen. Keurig netjes gewerkt. Goede uitleg. Helemaal top.
Zeer tevreden.

Ankit Saxena 14-03-2024

Super nice deal and very professional and patient delivery and installation of the TV. The installation was done with high quality precision. Very pleased from ordering to installation. Much recommend.

Wouter Straman 14-03-2024

Mooie shop met goed personeel dat met je meedenkt! Ook met de prijzen kom je er wel uit!

Jan de Vries 14-03-2024

Prima prijs gekregen voor m'n producten.
De medewerker via mail was snel met reacties en gaf goede (upselling) suggesties, maar pusht niet door om producten toch af te nemen. Dat werkt prettig!

De installateur deed ook goed z'n werk en vroeg meermaals of ik tevreden was met het ophangen & installatie. Vriendelijke medewerker ook en lag goed uit wat hij aan het doen is/was.

Herman uit Arnhem 14-03-2024

Wij hadden op internet de shop bezocht, we zijn toen naar de winkel in Duiven gegaan. Daar zijn we heel goed geholpen, en goede uitleg gekregen, we zijn heel tevreden!

N. Grondel 14-03-2024

De medewerker in de winkel was heel deskundig en heeft ons perfect geadviseerd. We zijn ook heel blij met het resultaat. Ook de tv is deskundig geïnstalleerd en ingesteld. De installateur werkte heel netjes en ruimde alles op. Tevens heeft hij de verschillende mogelijkheden van de tv laten zien. Hij heeft ook advies gegeven aan een kennis die op dat moment bij ons was en problemen had met de installatie van zijn tv.

Jan schippers 14-03-2024

Samsun OLED 77s95c gekocht bij hello tv rotterdam goed geholpen door de verkoper . Complimenten aan installateur R uit Zoetermeer voor het meedenken wat een vakman 14-3 -2024 vr gr j. Schippers

Ronaldo 14-03-2024

Een prima keuze hier je TV te kopen , men houdt zich uitstekend aan de afspraken tegen een scherpe prijs en je komt niet voor verrassingen te staan. De aanvullende adviezen tijdens de installatie (in ons geval de Sonos apparatuur) zijn een welkome aanvulling waardoor je een goed gevoel krijgt bij alles om te genieten van de aankopen bij Hello TV !

Jan Moes 13-03-2024

Hello TV in Groningen is een mooie ruime winkel met heel veel keus. De verkopers zijn rustig en vragen heel bewust en duidelijk naar de wensen van ons. Dit wordt zeer goed door hen aangehoord en brengen je precies naar de TV van je wensen. Prettige sfeer is daar zoals een klant het wenst.

Mardini 13-03-2024

Super goed geholpen en netjes en profesioneel en vrolijke aardige personeel. Ik zeg 10 sterren

Hulshof 13-03-2024

Winkel ziet er goed uit en zeer goed geholpen en de afleverijng is uitstekend een aanrader.

Commerijn 13-03-2024

Super goed geholpen. Verkoper had veel verstand van de door ons gekozen TV. Hij had alle tijd voor ons. Wij kunnen deze winkel van harte aan bevelen.

C Kloosterhuis 13-03-2024

Medewerker, heeft mij goed geholpen hij wist waar hij over sprak. Goede inruil gekregen op tv en soundbar. Medewerker werkt bij Hello Tv in Groningen. Maar alle medewerkers zijn daar erg vriendelijk en ter zake kundig.

Marco 13-03-2024

Hallo ik ben zeer tevreden over hello tv heb een Philips one bij de winkel in Zoeterwoude Rijndijk gekocht, vriendelijk en kundig personeel, goede prijs dus nu lekker genieten van een prachtige tv.

Jolanda 13-03-2024

Werkelijk geen 1 goed woord over voor hello tv.. Als je wilt kopen rennen ze hun benen uit hun lijf maar als je tv een mankement krijgt 4 maanden na aanschaf word je van kastje naar de muur gestuurd schofterig behandeld
1 tip voor hello tv.. Doe he medewerkers lekker op training klant is koning.. Wat een smet op jullie onderneming zeg

Jasper gorter 13-03-2024

Mooi efficiënte winkel met een ervaren adviseur die mij hielp !.
Tevens zijn jullie prijzen concurrerend!.
Het enige nadeel was dat het erg druk was waardoor we zo af entire mensen moesten wachten maar dat voelde niet tot irritatie
Succes verder met de formule die jullie nu hanteren
Groet

Herma 13-03-2024

Heel goed geholpen bij Hello TV in Groningen door *****. Heel deskundig en nam alle tijd om alles uit te leggen hoe een soundbar werkt.