HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gilles 15-01-2022

Ondanks corrona werd ik vriendelijk geholpen in de winkel die makkelijk bereikbaar is met voldoende parkeerplaatsen. Omdat ik een 40" TV wilde hebben ben ik door jullie medewerker teruggebeld dat die moeilijk leverbaar en bood mij onder de zelfde condities een 43" TV aan die ook nog een beter beeld heeft. Hier ben ik nu zeer tevreden over. Bedankt voor dit advies.

Edwin 15-01-2022

Eerder tv aangeschaft. Goede uitleg. Fijne sfeer en leuke medewerkers. Prijs/kwaliteit is zeer goed.
Ga hier in de toekomst zeker weer iets aanschaffen.

Jan 15-01-2022

Uitstekende service, scherpe deals en ze maken waar wat ze zeggen. Ik had wat problemen met het plaatsen van de bestelling maar met hulp van een medewerker binnen 2 minuten geregeld.

Johnny 15-01-2022

Zeer tevreden over de site en de service.
Heb hier mijn sonos set gekocht over telefoon en kon hem dezelfde dag al afhalen in de winkel. Eerst was de subwoofer niet op voorraad en zou later geleverd worden. Bij het afhalen van de set was de subwoofer al binnen gekomen en kon ik die ook meteen meenemen.
Ze hebben mij goed geïnformeerd en namen de tijd voor mij. Heel vriendelijk personeel! Bedankt!!!

Omniman 15-01-2022

Proffesioneel, bekwaam, helpen goed mee. Goeie deal. Aron hielp mij goed mee

Pas 15-01-2022

Super goed geholpen, dachten goed mee. Op voorhand al in de chat en in de winkel ook. Goede en duidelijke uitleg van alles, aanrader!

Paul van Luxemborg 15-01-2022

We zijn erg goed geholpen door Mehmed een keurige jongeman met verstand van zaken, niet opdringerig en een goede verkoper. We hebben extra garantie en een nieuwe HDMI kabel gekocht.

Kroese 15-01-2022

Vandaag onze nieuwe Samsung televisie opgehaald in naarden .prettig geholpen.wij zijn zeer tevreden over de service.echt een aanrader

Frank Kox 15-01-2022

Nette winkel met volop keuze uit prachtige toestellen.
We zijn keurig geholpen door een personeelslid die veel kennis van zaken had.
Hij heeft zelfs meegeholpen om de tv in de auto te laden .
Kortom gezegd de Mediamarkt is vlakbij maar platte tv winkel is de juiste halte.

Ga zo door heren en dames 👊

Dick 15-01-2022

Het was een goede aanbieding en via de chat werd ik goed geholpen en zijn we tot een goede deal gekomen

donk1971 15-01-2022

fijne winkel, makkelijk en snel contact en snelle levering/montage. winkel gekozen omdat er de juiste prijs was en de service

Dyon 15-01-2022

Support via de chat erg behulpzaam en de prijs was zeer scherp. Super snelle levering!

Rene Kroondijk 15-01-2022

Ben niet iemand die snel een 10 wil geven. Vandaag in Groningen door Marco geholpen bij de keuze van een QLED televisie. Behulpzaam, duidelijk, niet opdringerig, begrijpt wat je bedoelt en kennis van zaken zijn zijn eigenschappen die bij me opkomen. Verder heeft hij een goede aanbieding gedaan. In de zaak waren voldoende merken, types en afmetingen aanwezig om een keuze te maken. Vandaar dit keer toch een 10, hopelijk gaat de aflevering en installatie volgende week ook zo naar wens.

Erwin 15-01-2022

Deze winkel is ruim opgezet en had een vriendelijke ontvangst. Met een kopje koffie in de hand verdere info gehad van de verkoper die ruim de tijd nam.
Wel al goede info van de website gehaald. Deze site is ook erg duidelijk. Prima zaak tor nu toe!

HARRY pieters 15-01-2022

Wat wordt beloofd, krijg je ook !
Snel en goed verzorgd. Onderhandelen gaat prima, ook krijg je goed advies!
Ik ben zeer.

BB 15-01-2022

De winkel is keurig en er wordt een uitgebreid en actueel assortiment getoont. Kon prima communiceren met de verkoper. Ik had m'n huiswerk gedaan en wist wat ik wilde en voor welke prijs. Dit lukte en we hadden een deal. Inladen en wegwezen zou je denken. Na het inladen viel me op dat de doos beschadigd was. Een flits door m'n over de filmpjes waar ze in een magazijn gooien met die dozen en met een heftruk door de doos prikken. Helaas kwam mijn nachtmerrie bij thuiskomst uit. De doos was inderdaad doorgeprikt en blijkbaar het scherm geraakt. Mijn OLED liet een "barst"zien en na het aansluiten alleen maar verticale kleurrijke strepen. Na een kwartier knetteren via de chat PlatteTV Utrecht benaderd. De TV zal worden geruild is mij toegezegd. Mijn boodschap; pak nooit een beschadigde doos aan waar degelijke gevoelige apparaten in zijn verpakt. Morgen inladen en naar Utrecht. Hoop dat he ttoestel nog op voorraad is en terplaatse omruilen. De winkel is niks mis mee, maar dit is serieus balen als je op de eerste dag na de lockdown eindelijk je defecte Samsung (zwarte horizontale balk) kan vervangen en je nieuwe TV kunt bekijken. Had gelukkig meteen een foto van de doos in de auto genomen om discussie in het slechtste scenario te voorkomen dat ik de doos zelf had beschadigd en dus de TV. Wordt vervolgd.

Jacob 15-01-2022

Winkel in Amsterdam bezocht. Vriendelijk personeel. Goede kennis en goed geadviseerd. Het adres als je een nieuwe TV wilt.

Peter Bo 15-01-2022

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe tv inc thuis bioscoop.
Dus eerst het internet afgezocht want Internet is je zeggen ze altijd.... klopt...
Maar niet in dit geval..... want internet staat vol en daardoor zag ik door de bomen het bos niet meer.

gelukkig werd ik door een collega geattendeerd op deze winkel/site...
Bij binnenkomst werden we meteen zeer netjes ontvangen door een gastvrouw welke ons goede vragen stelde waarna ze de juiste verkoper er bij kon halen.

Deze heeft ons uit eindelijk ruim 3. 5 uur lang geholpen.
We hebben diverse merken tvs maar ook ook qua geluids systemen bekeken en beluisterd.
De verkoper, was beleefd niet opdringerig, dacht goed mee, luisterde goed naar onze wensen.
Maar gaf ons ook de tijd om na te denken en te overwegen ( want er was een zeer erg veel keus) en gaf hier ons ook alle ruimte voor ( zat niet op je lip)

Het was ook erg fijn dat deze verkoper veel kennis en ervaring had, iets wat voor ons ten goede kwam.

na 3,5 uur zijn we tot een mooie deal gekomen (ja hier is wel over de prijs te praten en te onderhandelen ;) )

Ik ben normaal nooit van de recensies schrijven omdat ik het zonde van mijn tijd vind, maar nu kon ik het toch echt niet laten.

Miranda 15-01-2022

Persoonlijke benadering
Deskundig personeel
Vriendelijke service gerichte hulp
Hulp bij het uit de auto laden van de oude tv en inladen van de nieuwe tv

Steve van damme 15-01-2022

Ik ben langs jullie filiaal in Denbosch geweest voor een samsung soundbar ik heb daar goede informatie en een demo gehad van Collin de verkoper hij mij weten overtuigen heb de soundbar gelijk besteld hoop dat hij snel binnen is .

Django herweijer 15-01-2022

Ik word en ben heel goed geholpen vandaag door een zeer vriendelijk man. Hij kon het probleem niet terplekken voor ons oplossen.maar dat komt deze week wel goed volgens hem.
Kan alleen maar genieten op d3 wijzen waarop ik word geholpen bij platte tv!
Mijn volgende tv zal ook bij jullie gekocht worden,dat staat vast

Engelien 15-01-2022

Bijzonder prettig geholpen met het kiezen van een surround system. Alles werd duidelijk uitgelegd en we verheugen ons dat het geplaatst gaat worden.

M de Kleijn 15-01-2022

We zijn echt fantastisch geholpen bij Platte TV in Nijmegen. De verkoper met bril wist veel te vertellen over de televisies waarin wij waren geïnteresseerd.
Een eerlijk en goed advies met de voor en nadelen. Want als je een aankoop doet voor een aanzienlijk bedrag, wat bij je past, dan wil je met een goed gevoel naar huis.
En dat is uitstekend gelukt kan ik u vertellen.

Jacqueline 15-01-2022

wij zijn geholpen door Jim. Hij was rustig, nam de tijd en deskundig. Plezierige manier van verkopen en goede adviezen voor de service

Noël 15-01-2022

Bij binnenkomst was het redelijk druk, maar desondanks snel aan de beurt. Omdat ik wist wat ik wilde hebben, was de deal snel gedaan, en hadden verkoper en ik een goed gevoel over de prijs.

Ik ben naar de winkel in Naarden toe gegaan, omdat ik vind dat je in deze tijd de lokale ondernemer moet steunen. Hoe makkelijk is het om van achter je bureau en televisie te kopen. Hiermee heb ik de lokale ondernemer weer gesteund en zijn we alle twee blij. Zij met hun verkoop ik met mijn aankoop.