HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

GZ 21-07-2023

Super geholpen door D. Zeer de moeite waard om daar je tv aan te schaffen. Goede professionele uitleg en helpen je heel makkelijk om een goede keuze te maken. Dringen niks aan. De keuze is aan jou! Erg bedankt D, erg blij mee 😃

Kemal 21-07-2023

Snelle en duidelijke services. Tijdje geleden tv en tv beugel gekocht bij hellotv, gisteren snel en professioneel opgehangen. Zeer tevreden met hellotv.

hulshof jan 21-07-2023

mijn ervaring is dat het leuke mensen zijn heb er een paar mogen spreken maar vraag nou naar chirs daar heb ik een hele fijne band mee prezies mijn man

Wil 21-07-2023

Duidelijke site, perfecte aanbieding en in winkel Utrecht de puntjes op de i gezet dankzij Aron.
TV op afgesproken tijdstip beschikbaar.

Vermaas 21-07-2023

goed geholpen vriendelijk personeel
goede prijs kwaliteit en een super TV
de keuze is veel bij hello TV

Jaap 21-07-2023

Wij zijn zeer tevreden over Hello tv Amsterdam. Wij waren op zoek naar een grotere Samsung Oled tv voor de huiskamer en een kleinere tv voor de slaapkamer. De verkoopmedewerker (Nick) nam alle tijd en gaf duidelijk advies, waarbij hij goed rekening hield met onze wensen. Op de afgesproken datum heeft installateur DK de tv's (en soundbar) geïnstalleerd en opgehangen. Echt vakwerk! Alle apparatuur is door de installateur vervolgens perfect ingesteld en opgestart. Waar mogelijk gaf de installateur helder advies bij eventuele keuzes. Een mooie ervaring!

Erwin 21-07-2023

Ontzettend prettige winkel met kundig personeel.
Was niet bekend met Hello TV maar ben enorm prettig verrast door de keuze maar ook omdat een prima prijsaanbod werd gedaan aangezien het verkochte model ergens anders goedkoper was.
Al met al een hele positieve ervaring.

Simona 20-07-2023

We hadden een nieuwe tv nodig maar wisten niet te kiezen. We kwamen bij Hellotv terecht en zijn heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan in Zoeterwoude Rijndijk. Hij wist al onze vragen te beantwoorden zonder aan te dringen dat we iets moesten kopen. Ook gaf hij advies over de aansluiting en de garantie. We zijn met een mooie televisie en een goed gevoel naar huis gegaan.

Wil 20-07-2023

Het personeel is zeer klantvriendelijk en willen overal mee helpen. Zijn zeer kundig.

Ben 20-07-2023

De reden dat wij hebben gekozen voor de shop van Hello TV is het gebruiksgemak, aangezien wij zelf helaas niet meer in staat zijn om winkel ketens te bezoeken.
Daarnaast hebben wij een zeer positieve ervaring gehad met een aantal medewerkers van Hello TV die ons op een juiste wijzer hebben geinformeerd wat voor ons persoonlijk de beste optie zou zijn.
Daarnaast werd alles keurig geinstalleerd m.a.w. wij zijn 100% tevrerden.

JD 20-07-2023

Goed geholpen. duidelijk alle vragen beantwoord en mooie korting gekregen.
Alles top.

Chris 20-07-2023

Montage is super gegaan, de monteurs hadden me nog geholpen met het ophangen van de lamellen, super!

Damian 20-07-2023

Top service, goede uitleg en duidelijk. Meerdere opties besproken en ging voor onze voorkeur en niet voor een “advies” voorkeur.

ronald 20-07-2023

tv gekocht in den bosch en ben zeer goed geholpen door de medewerker, deskundigheid en professioneel
andere winkels ( geen hello tv ) kunnen hier nog een puntje aan zuigen

J&E 20-07-2023

Nette winkel, goed advies bij de keuze van het model, prima communicatie over planning voor de montage/installatie aan huis, keurige montage en installatie incl. randapparatuur. Kortom, klantgericht bedrijf.

Martien 20-07-2023

Wat een super aardig personeel bij Hello TV in Den Bosch, je voelt je direct welkom.
We hebben even rondgekeken met een bakje koffie erbij.
Er is veel keuze, deskundige Collin gaf ons in stappen een goed beeld over de verscheidenheid hiervan. Hierbij was niets is teveel gevraagd en dat is fijn.

Samengevat, tijd genomen, duidelijke informatie, de service aspecten, mooi aanbod, een mooie Samsung TV aangeschaft met prachtig beeld.

Zelf geïnstalleerd, nu maar hopen dat deze TV vele jaren meegaat. We zijn al volop aan het genieten van de sport uitzendingen.

Dankjewel Collin, Hello TV.

Trudi Nieuwerf 20-07-2023

Geweldige ervaring. Fabian was super vriendelijk en levert niet minder dan perfectie af bij het installeren van de tv met sonos beam en SL's. Andere tv ook keurig op een andere plek geïnstalleerd. Daarna gedegen uitleg waar de tijd voor werd genomen.
Naast onze goede ervaring in de winkel met Shivan nu ook deze ervaring met Fabian.
Kortom top ervaring en wij komen zeker terug.

TV 20-07-2023

Ik heb 24 juni 2023 contact op genomen met de side Hello TV. Ik werd correct en zeer vriendelijk geholpen en ik kreeg duidelijke uitleg. Ik heb nu op aanraden van de bezorger een mooie nieuwe Tv gekocht. Hier heb ik absoluut geen spijt van. De Tv werd geinstalleerd en ging heel snel en gemakkelijk. Zeer vriendelijke bezorger en alles werd netjes een keurig uitgelegd. Ik raad iedereen aan om bij deze Side www.hellotv.nl je keuze te maken.

Fred Willemse 19-07-2023

Ik ben goed geholpen, goed advies gekregen voor de aanschaf van een soundbar.

Joep Fober 19-07-2023

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van een TV. Eerst online met diverse vragen, daarna in de winkel met het eindadvies. Uiteindelijk gekozen voor een 75” Samsung QLed. Ook nog een leuke korting gescoord. Bij de volgende aankoop gaan we hier zeker weer informeren.

Bastiaan 19-07-2023

Al jaren vaste klant. Ondertussen shop ik ook hier voor de rest van de familie. En als je, je familie ergens mee naar toe neemt dan is het er gewoon goed.
Eerlijk en duidelijk advies. Hier heb je nooit een miskoop!

Kom hier al jaren want het team van Groningen geeft gewoon eerlijk en goed advies! Daarom ook, dank jullie wel!

willem schouten 19-07-2023

Er was wat gedoe rond de bezorging maar ik ben erg blij hoe Hello TV het uiteindelijk opgepakt heeft en hoe bezorger alles heeft afgehandeld. Hij heeft de prachtige tv niet alleen naar onze 2de verdieping gedragen en neergezet maar ook geïnstalleerd. Driewerf hulde voor X. Ik hoop dat de tv die zorg helemaal waardig zal blijken, voorlopig is het een toppertje

Peter kanters 19-07-2023

Probleempje met mijn tv was geen fabrieks garantie maar perfect en kosteloos geholpen door hello tv alle contacten met de mensen van hello. Tv waren prima bedankt een 9,5 voor jullie inzet

willy pluijmen 19-07-2023

Ik had deze gezien op mijn .mobiel.
En mijn intresse was gewekt en eerst gechat met hun over een aankoop.
Een mooie deal met hun gesloten en naar de winkel gegaan in Eindhoven was het uurtje rijden ernaar toe van uit Maastricht de moeite waard.
Na het beluisteren van de Samsung soundbar HWQ- 990c besloten te kopen .
Vriendelijke verkoper en goede service.
Zeer tevreden met de winkel en personeel.
Mag mijn soundbar tegemoet zien op woensdag 26 juli 2023.
Niets als lof voor deze zaak en personeel.
Met vriendelijk groet w pluijmen uit maastricht.

Gijs 19-07-2023

Werd heel goed geholpen. Fijne eerlijke mening over bepaalde vergelijkingen van tv’s. En de juiste kennis.

Voor iedereen een aanrader.