HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Marco K 29-08-2021

De shop is erg compleet met alle merken. Ik ben op een maandag gegaan dus personeel had alle tijd. Aardige jonge verkoper die erg veel verstand had van alle merken en ins en outs. Platte tv is zeker niet de duurste want zij weten precies want andere bedrijven rekenen. Ze hebben ook veel televisie getoond met alle mogelijkheden. Verkoper had alle tijd en zetten ons niet onder druk. Ik vond het erg deskundig overkomen in het geheel.

Freek 29-08-2021

Wij zijn erg goed geholpen door Burak in het filiaal in Zoeterwoude. Deskundig, goed antwoord op onze vragen en prettig advies (niet pushy, goed luisteren en daarop inspelen). Jammer dat de door ons gekochte tv niet op voorraad in de winkel was, dat maakt net geen 10.

Ingrid 28-08-2021

Super geholpen, super uitleg en prijzen zijn goed en onder de concurrent, heel tevreden en ik raad platte tv bij iedereen aan, bijdeweg mooie zaak en omdat onze tv niet op voorraad was in Eindhoven op eigen keus opgehaald in Den Bosch (kon ook bezorgd worden maar wilde we niet) evenals Eindhoven super winkel gewoon. Zonder te slijmen super tof en nogmaals top geholpen, Chapeau 👏🏻

Ad 28-08-2021

Een hele mooie presentatie van vele verschillende soorten ,maten en prijzen van de tv’s. Want daar gingen we voor kijken (er is nml nog veel meer moois te koop als je op zoek bent naar een BBQ)
We werden geholpen door Danny, zeer goede uitleg en informatie. Neemt de tijd voor je en geeft verschillende opties waar je voor kunt kiezen , niet opdringerig.
We zijn zeer tevreden en raden deze winkel aan.
Een hele andere beleving als andere winkels waar we wel eens geweest zijn, hier hebben ze verstand van wat er verkocht wordt en zeer klantvriendelijk,Top!
Voor ons een verdiende 10

Ben 28-08-2021

Heldere uitleg en niet gericht op moeten verkopen. Goede vergelijking van producten.

Tom 28-08-2021

Vandaag is de tv bezorgd door vriendelijke en behulpzame technicus. Bestelproces was ook een goede ervaring. Ben heel tevreden en blij met de nieuwe televisie

Marcel 28-08-2021

Op zoek naar een soundbar ben zeer netjes en goed geholpen door Jordy van plattetv heb verschillende soundbar mogen beluisteren en op tip van hem de juiste aangeschaft.

Steve 28-08-2021

Zeer deskundig en met veel geduld geholpen door Michiel van platte tv in Nijmegen! Duidelijke uitleg over de mogelijke toestellen en ook eerlijk en vakkundig te woord gestaan. Zelfs nog even gezellig over koetjes en kalfjes gepraat! Ik raad mensen aan voor hulp bij het kiezen van een tv een bezoekje te brengen aan platte tv Nijmegen!

Nico 28-08-2021

Deskundig advies. Goede inruil mogelijkheden.. Exclusieve dealer van de betere merken. Verder, alles voor lagere prijzen dan de concurrenten.

Wim 28-08-2021

Had al eerde een aanschaf gedaan maar dan het filiaal Utrecht .
Nu in Amsterdam geweest hartelijk ontvangen met een kopje koffie en prettige afhandeling aankoop van een nw TV.

Edwin Berkhof 28-08-2021

Gewoon goed geholpen zoals het hoort.
De verkoper gaf mij een goed vertrouwen.

Yolanda 28-08-2021

Overzichtelijk en duidelijke winkel
Heel goed geholpen door Collin.
Weet waar hij het over heeft, en ons geholpen met een keuze te maken.

Thijmen 28-08-2021

Goed geholpen in de winkel door Tijs om de juiste televisie aan te schaffen. Ik koop niet elke dag een TV dus dan is het prettig dat iemand met de juiste kennis je helpt en goede adviezen geeft. Nu trotse eigenaar van Samsung 65” Neo QLED met infinity display

Raymond 28-08-2021

Online een super deal gemaakt! In de winkel in Breda super goed geholpen. Ondanks de online bestelling namen ze de tijd voor mij en stonden klaar voor eventuele vragen en extra service. Ik beveel iedereen aan om naar Breda te gaan voor hun nieiwe TV of BBQ dat zag er ook top uit!

Digipoppema 28-08-2021

Problemen gehad met het instellen van de AirPlay vanaf de iphone. Terug geweest naar de winkel. En heeft de verkoper het voor ons ingesteld 100 %. Tevreden. Goeie service is zeker een aanbeveling waard

Samantha van Hunen 28-08-2021

Super goed en vriendelijk geholpen. Een fijne winkel om langs te gaan. Staat keurig zodat je goed en rustig kunt kijken. Goede service en eerlijke hulp! Wij komen hier erg graag!

jan 28-08-2021

Ik was toe aan een nieuwe tv. Ik was bij de mediamarkt geweest maar daar was het druk en veel geluid om je heen. Hoe anders was het bij platte tv Utrecht . Rustig en je kon op gemak kijken naar de uitgebreide voorraad tv. Wij zijn geholpen door de heer Naveen op een vriendelijke en rustige wijze vertelde hij over de voor en nadelen van de modellen . De heer Naveen krijgt dan ook een 10 . Toen de koop gesloten was moest de tv nog geleverd worden dat proces verliep soepel en snel . ik ben tevreden over platte tv

Wesley 28-08-2021

Vandaag goed geholpen door Michiel in het filiaal van PlatteTV Nijmegen. Ik had in gedachte een samsung uhd tv aan te schaffen.uiteindelijk toch voor een ander model gekozen doordat Michiel me duidelijker de verschillen in de apparaten heeft laten zien en vooral goed heeft uitgelegd. Deze verkooper verstaat zijn vak goed en weet heel goed waar hij over spreekt. Is niet opdringerig (want hij is veel tijd aan mij kwijt geweest)

Robert 28-08-2021

Vriendelijke en vakkundige hulp. Mooie ruime luxe winkel met goede parkeergelegenheid.

Bruce 28-08-2021

Zeer klantvriendelijk en service gericht. Via de website de chat gebruikt om informatie in te winnen. Er wordt goed meegedacht en aanbiedingen zijn scherp. Omruil ging voortreffelijk. Tv formaat was te groot. De tv (buitenkansje) kon voor een kleiner formaat geruild worden. De connect box van Het ingeruilde toestel bleek krassen te hebben. Na overleg via de chat kon de tv opnieuw geruild worden. Het tv toestel (buitenkansje) die ik als laatst kreeg was praktisch nieuw!. D**** S. Heeft bij de laatste omruil ook meteen kosteloos mijn nieuwe tv goed neergezet en aangesloten omdat ik een gebroken voet heb en geen kant op kan. Ook weer een zeer sympathieke medewerker qua communicatie en service!

Ronald 28-08-2021

Was hier al eerder en gezien de positieve ervaring wederom naar de winkel bezocht voor aanschaf tv. Geholpen door S*** enthousiast, communicatief goed en duidelijk en daarmee prima geholpen.

allard van de kamp 28-08-2021

Vandaag een nieuwe tv gekocht bij T*** van platte tv, voor een scherpe prijs!

Goede service, duidelijk en snel geregeld!

Frans van Schaik 28-08-2021

Naast dat de producten van Platte TV helemaal prima waren bleek de service een genot. De Installateur Dannyk was niets te veel, hij zorgde dat alles tot in de perfectie werkte en gaf daarnaast nog veel bruikbare tips. Ongekende service!

Wim v. 28-08-2021

We werden eerst ontvangen met een heerlijk kop koffie daarna lekker naar muziek beluistert en hebben daarna ( 6DAGEN LATER BESLIST) De samsung 950a bestelt en goede uitleg gehad heel tof bedankt.

Dave van Well 28-08-2021

Ik ben heel goed geadviseerd en zeer goed geholpen door de medewerker!

De tv was gelijk op voorraad en is netjes achter in mijn auto gezet door de medewerker.

Kort om erg blij met mijn aankoop!