HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Oscar 14-08-2022

De afgelopen 2 weken bij HelloTV winkel Duiven zowel een Samsung OLED TV (55s95Bat) als een Samsung Soundbar (Q990) gekocht. Erg goed geholpen door winkel Duiven. Ze namen de tijd voor mij en hebben mij veel uitgelegd zodat ik een weloverwogen keuze kon maken. Erg blij met de producten die ik uiteindelijk heb gekozen maar ook zeker met de uitvoerige uitleg en passie van de medewerkers HelloTV - Duiven. Super!!

Wim Peters 14-08-2022

Na uitgebreid onderzoek op internet had ik een lijstje gemaakt met televisies van verschillende merken met modellen met ieder zijn eigen mogelijkheden. Na vergelijking van verschillende aanbieders kwam ik bij Hello TV terecht, met name vanwege de extra korting die ze aanbieden. Ben toen naar Eindhoven gereden onder andere omdat ik wist dat daar ruime parkeergelegenheid aanwezig is.
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten door Thijmen, die me verder prima geholpen heeft met vakkundig advies. We hebben de diverse mogelijkheden van de merken en de modellen besproken en heb toen een keuze gemaakt. Het toestel was op voorraad dus kon ik die meteen meenemen.
Voor mij een echte aanrader!!!

Hans en Lionne 14-08-2022

Altijd goede uitleg / service èn lekkere koffie!

Klantvriendelijke medewerkers !
Dat alles voor een scherpe prijs!
Wij komen zeker weer terug!

Joke 14-08-2022

Wij kwamen voor de Philips oled 806 55 inch maar die was er niet wel de 856 dus hebben op advies deze genomen goed geholpen .

HansB 14-08-2022

R Duiven: Vanmiddag een Philips Ambilight TV gekocht. Een warm welkom in de prachtige nieuwe winkel. Warm niet vanwege de 34hr buiten, maar uiterst vriendelijk en zeer geïnteresseerd. Wij hadden ons huiswerk al gedaan wisten dat we voor een (Philips) Ambilight apparaat zouden gaan. Wij twijfelden nog over het type beeldscherm en de grootte. Met deskundige vragen en het tonen van verschillen werd al snel duidelijk wat de juiste keuze was. Er werd een mooie korting gegeven en bovendien met een extra verzekering zijn we voorlopig weer voorzien van een prachtig toestel voor jaren kijkplezier. Bedankt voor de goede adviezen HelloTV Duiven!

Rudolph 14-08-2022

I was very happy with both the purchase chat - conducted by Jari, who answered every question very competently - and the installation service by Davy and Ron, who communicated clearly, arrived punctually, worked quickly and considerately, and listened to my preferences etc. I cannot judge the TV yet - its WiFi reception seems to be a little low - but that's not within Hello TV's remit anyway (beyond informing me clearly about its specifications, which they did). Their contribution to my purchase was flawless and hence deserves a 10.

Jeroen 14-08-2022

Mooie winkel, goed geholpen door de verkopers bij het kopen van een televisie. Goede informatie en aanbevelingen gekregen zodat we een goede keuze konden maken.

C. Jongenelen 14-08-2022

Helemaal top
Super geholpen door Denyon
Hij heeft veel kennis van zaken en weet het goed te verkopen.
Tevens goeie service en snelle reactie via de chat.

Top zaak en zeker een aanrader voor diegene die kwaliteit wil als het gaat om TV s en alles wat daarbij komt.

Thnx Denyon

hans 14-08-2022

Goed geholpen afgelopen vrijdag door Boris in Son/Eindhoven. Duidelijke uitleg over service uitbreiding en speciale cleaner voor het scherm. Tot slot nog meegeholpen met inladen in de auto. En omdat ik de spray was vergeten nog een telefoontje ( binnen 3 minuten ) van Boris dat de spray er nog stond . Rechtsomkeer gemaakt en alsnog meegenomen. Kortom prima service ; BEDANKT!

Rika 14-08-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe tv en zag op internet een advertentie van HelloTV. Ik kende het bedrijf niet en heb eerst gebeld. Zowel de advertentie, de website als het contact sprak me aan. Vervolgens zijn we naar HelloTV in Groningen gereden. We werden vriendelijk begroet en na even te hebben rondgekeken kwam een aardige verkoper ons helpen. Er was ontzettend veel keus, maar we waren er al snel uit en verlieten de winkel met een nieuwe tv. Alle lof voor de behulpzame en deskundige verkoper.

Daniel 14-08-2022

Vriendelijke en deskundige hulp, erg blij met mijn nieuwe Sonos move!
Maat van me die mee was is ook blij met zijn nieuwe tv

Leon 14-08-2022

Fijn geholpen . Goed advies van Simon G. gekregen bij de aanschaf van een nieuwe tv inclusief soundbar bij Hello tv te Zoeterwoude.

KD.arts 14-08-2022

snelle en goede communicatie via de chat
monteur was vriendelijk, goed in zijn werk en gaf goede extra adviezen

Janneke 14-08-2022

smorgens via de chat de prijs afgesproken. Er is toen nagekeken of het op voorraad was in Rotterdam. het was op voorraad dus konden het gelijk ophalen. Al met al had ik al zeer vlug het bestelde in huis.

M.Warnaar 14-08-2022

levering was niet op juiste datum geleverd, omdat de verkoper de gegevens niet had doorgeven aan Post.nl. Maar na een telefoontje is het de andere dag bezorgd.

Herman Grunberg 14-08-2022

Vriendelijk personeel, prima service. Komt afspraak stipt op na. Goede uitleg apparaat

Alex Darroodi 14-08-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, duidelijke informatie over de aankoop.

Henk Woudenberg 13-08-2022

Vriendelijke deskundig personeel zeer veel geduld en zeker instaat om een goede deal te maken als je hebt voor bereid

Rob 13-08-2022

Prettig en vakkundig te woord gestaan .
Enkele goede tips ontvangen ( kosteloos)

Herbert Priem 13-08-2022

Vandaag nieuwe Philips 65Oled807 geleverd gekregen en geinstalleerd
Wat een mooi toestel met super beeld
Verkoop en installatie is zeer professioneel en zeer prettig
En aangesloten op mijn Bose sound systeem
Wat alles compleet maakt
Meteen genieten van films en uitzendingen met nieuwste Oled EX en geluid

Brandsma 13-08-2022

Keurig geholpen door de medewerker met advies op maat. En netjes de ruimte gekregen om zelf een afweging te maken.

Ron 13-08-2022

Verkopers met verstand van zaken. Helpen je keurig, leggen alles duidelijk uit en maken ook nog een mooie prijs voor je. Wij zijn super geholpen door Ronald van de vestiging in Duiven.

Ronald Dech 13-08-2022

Super vriendelijk geholpen door Michiel en eerlijk advies gekregen over de diverse toestellen,ook heeft hij de verzekering goed opgepakt en net voorstel gedaan bin me nieuwe aankoop .

Toni 13-08-2022

Zeer vriendelijke installateur met een passie voor zijn vak. Alles netjes en op tijd geleverd. Topservice en een top tv!

franksw 12-08-2022

Goede hulp geboden zowel online as in de winkel top, levering was ook goed en netjes