HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gerard 06-05-2022

ik ben naar volle tevredenheid geholpen in de winkel en geadviseerd over de aankoop van mijn nieuwe TV. Ook netjes geattendeerd of ik de juiste hdmi kabels etc had. De TV kon ik ook meteen meenemen voor een mooie prijs dus super tevreden.

Danielle van der Wee 06-05-2022

Wij hebben een jaar geleden een tv gekocht die afgelopen week schade heeft opgelopen door toedoen van een ander bedrijf. Dit bedrijf wil de schade aan de tv niet betalen. Bij jullie dezelfde tv besteld die we al hadden. Jullie gaven aan dat er inmiddels een nieuwere versie is die wel iets duurder is. Helaas was ons budget niet toereikend hiervoor en hebben jullie ons toch de tv verkocht voor de prijs van het oude model. Dit noem ik nog eens meedenken met de klant. Echt een super service!

PETER 06-05-2022

ik heb voor deze shop gekozen vanwege de ruime keuze en de prettige sfeer
en het makkelijke parkeren mits je niet in het weekend gaat.

Jeffrey Thomassen 06-05-2022

Ik heb de Samsung neo Qled 55QN90A met een Soundbar van Denon DHT-S517 gekocht bij plattetv in Eindhoven wat ben ik goed geholpen daar en zeer tevreden met het beeldscherm en geluid

Willem 05-05-2022

Vlot en deskundig geholpen. Ook goed aanvullend advies voor extra aanschaf stroompiekbeveiliger. Geen onnodige verkooppraat, maar terzakekundig.

Fam vd wijngaard 05-05-2022

We hebben vandaag een hele mooie philips ambilight tv gekocht in Utrecht. We hadden veel vragen over de verschillende tv's en de verkoper wist ons precies te vertellen wat de verschillen waren zodat wij de juiste keus konden maken. Inmiddels hangt hij aan de muur en zijn wij er super blij mee :)

Frans 05-05-2022

We hebben hier een tv gekocht vandaag en ik moet zeggen :Wat een goede service . Alles werd goed uitgelegd door Verkoper. De voordelen maar ook de nadelen . We gingen voor een tv van 65 inch maar op aanraden hebben we toch een 55 inch gekozen omdat deze beter bij onze huiskamer past (afstand) Ga zo door met jullie service .

W.keizer 05-05-2022

Super en ruime uitstraling . Een genot om te winkelen met zeer vriendelijk en professioneel personeel

Amsterdam-Zuid 05-05-2022

Winkel Amsterdam, makkelijk te bereiken en overzichtelijk ingericht.
Deskundig, vriendelijk en rustig geholpen. Aan de hand van mijn wensen een aantal modellen bekeken en de voor- en nadelen besproken. Gekozen voor LG OLED42C26LB. Duidelijke uitleg gekregen dat uitval van een paar pixels niet wordt gedekt door de fabrieksgarantie en wel door het aanvullende pakket van PlatteTV. Daarom, plus de verlengde garantietermijn en de service aan huis, gekozen voor het aanvullende pakket. Goede instructie over het onderhoud en schoonmaken van de TV.

Chris 05-05-2022

Goed en vriendelijk geholpen door M. We kwamen eigenlijk voor een andere tv maar door goed advies de winkel verlaten met een ander model. Hij hangt inmiddels 2 weken en we zijn er erg tevreden mee.

Remco 05-05-2022

Goed geholpen door de klantenservice, en die mij een mooie deal heeft gegeven voor 2 tv's. Personeel in Groningen zijn vriendelijk en behulpzaam. Helpen zonder aarzelen met elke vraag. Mijn volgende tv kom hier zeker weten ook vandaan!

Leen 05-05-2022

Goeie site. Meteen telefonisch oplossing bij leveringsprobleem. Zowel telefonisch zeer goed geholpen alsook Duncan de koerier! Heel blij mee.

Mahabier 05-05-2022

Ben ontzettend goed geholpen door verkoper N. De verkoper was erg vriendelijk en deskundig. Uiteindelijk een hele mooie deal gesloten!

Erwin 05-05-2022

Rustig en zeer vriendelijk personeel.
Ruime parkeerplaatsen buiten.
Deskundig geholpen.
Verkoper stelt de juiste vragen en geeft een onafhankelijk advies.

Bart Van Keulen 05-05-2022

Een (H) Eerlijke winkel, waar je goed en niet opdringerig werd ontvangen en waar ze rustig naar je vragen luisterde en beantwoorde. En met veel verstand van zaken ruim 1 1/2 uur in winkel geweest en verkoper bleef geduldig, je word ouderwets ter woord gestaan en we hebben mooie tv gekocht en ben met goed gevoel naar huis gegaan, deze zaak en personeel zijn top en ik ga dit zeker doorgeven aan mijn bekenden die een tv gaan aanschaven

Coen 05-05-2022

Ik heb de tv gekocht in de winkel Assen. Daar konden ze me duidelijk uitleggen wat het verschil tussen de schijnbaar identieke tv's zijn. Verschillen die je niet uit de toelichting en specificaties haalt. Productkennis van de medewerkers is zeer goed. Daarmee heeft de fysieke winkel voor mij een grote toegevoegde waarde ten opzichte van internet.
Heeft mij goed geholpen bij het maken van de keuze. Sfeer in de winkel is goed met aardige verkopers die je de tijd geven om te beslissen. Geen druk.

N. Berendsen 05-05-2022

Keurig geholpen met het maken van de juiste keuze, goede uitleg. Daarnaast ook nog een mooie deal gekregen/gemaakt.

Dylan 05-05-2022

Ik schrijf deze review omdat ik positief verrast ben over de perfecte en persoonlijke dienstverlening van dit grote bedrijf. In de winkel werd door de verkoopmedewerker goed geluisterd naar onze wensen waarna hij ons een goed advies heeft gegeven. Uiteindelijk geslaagd met een 85" 4k Samsung scherm. Afgelopen zaterdag einde van de middag stond de monteur op de stoep. Keurig op tijd volgens afspraak waarbij de monteur (in ons geval was dat een jongeman genaamd Duncan) netjes 30 minuten van tevoren een belletje deed dat hij onderweg was.
Nadat Duncan het scherm exact waterpas had opgehangen nam hij tevens de moeite om op enthousiaste wijze alle apparaten en het internet nog even aan te sluiten voor ons.
Kortom; een dikke pluim voor dit bedrijf.

Erica 05-05-2022

Even zoeken waar de Platte TV zit: plein achter Belga fietsen. Prachtige zaak, bekwame medewerkers.

E. Kwakkernaat 05-05-2022

Nette open winkel, eenvoudig en overzichtelijk. Product gekozen via internet en kwam uit bij Platte tv want die was het goedkoopste.

Rob 05-05-2022

Vriendelijk, snel en erg deskundig advies. Daan is erg klantgericht en zorgt voor klantenbinding, en een voorbeeld van een adviseur/ verkoper.

ElsAlmere 04-05-2022

Geweldige shop, ik heb de tv online gekocht met goede hulp via de mail en chat. Installateur erbij besteld voor het laten ophangen aan mijn wand. Zou bijna weer iets bestellen voor de installateur.
Duncan, het was echt vakwerk en heel gezellig.

Nigel Meertens 04-05-2022

Mijn vader en ik zijn in de het filiaal van Groningen geweest, en onze ervaring is uitstekend!!! Alle vragen van ons zijn zo precies uitgelegd en de klantenservice is hier heel fijn. Daarom geef ik cijfer 10. Ik zou zeker terug komen voor de volgende aankopen die ik wil doen.

Leo 04-05-2022

Super goed geholpen en geweldig afgewerkt ik raad platte TV zeer aan bij mensen dank voor de goede service

Diek en Jan Udink 04-05-2022

Wij kwamen ter orientering voor een andere tv naar Platte TV en keken zo wat rond en ook even bij de 2e hands afdeling en daar werden we heel goed en attent te woord gestaan door een dame, top!!
Zij wist ons erg goed voor te lichten met onze wens voor een 43inch tv. Eerst bij de inruil en later ook mee genomen naar de nieuwe TV's Bood ons een kop koffie aan en liet ons na veel informatie even samen overleggen! Toch maar een nieuwe en zij nam ons mee naar X en die was heel duidelijk met allerlei info en modellen! Weet er erg veel van! Uiteindelijk een tv gekocht en we konden onze Samsung TV voor een mooie prijs inruilen!