HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Moon van Katwijk 27-06-2022

Super fijne zaak met vriendelijk behulpzaam personeel. Ze hebben kennis van zaken. Iedere vraag die we hadden werd keurig en vakkundig beantwoord.

Eigenlijk wil ik een 10 + geven, maar een moet altijd nog een streefcijfer in het vizier blijven!!

Ga zo door zou ik zeggen.

Wim 27-06-2022

Eerlijk advies gegeven. Heb een andere tv gekocht als die we eerst wilde . Maakte voor de prijs weinig uit . Maar naar eerst een ronde gemaakt te hebben in de winkel zijn wie bij deze tv uitgekomen .

Erik Jansen 27-06-2022

Fijn te woord gestaan. No nonsens. Ik ben met een mooi toestel en toebehoren naar huis vertrokken.

Karim mimouni 27-06-2022

Heel vriendelijk, gaf mij ook alle informatie die ik nodig had. Ook was meneer heel geduldig!

Ans 27-06-2022

Nette winkel met enorm aanbod en vriendelijk, deskundig personeel.
Er wordt ruim de tijd genomen om de verschillen tussen TV's (Led/Oled/Qled) uit te leggen.
Ook kun je op je gemak je eigen keuze muziek beluisteren zodat je weet welke beam en/of geluidsboxen je moet kiezen.
Kortom: aanrader.

Tom w 27-06-2022

Keurige nette en eerlijke uitleg over mijn aangekochte toestel alle tijd voor genomen super tevreden en kan iedereen jullie zaak aanraden

Jesse 27-06-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe tv en ik kon me nog herinneren dat ik december erg goed ben geholpen bij Platte TV. Gisteren twijfelde ik tussen twee modellen van Samsung, dus heb online advies en een aanbod opgevraagd. Hierbij ben ik goed geholpen en werd er een aanbod op de mail gezet, zodat ik hier nog even over kon nadenken en naar de winkel in Rotterdam kon gaan om een keuze te maken. Nadat ik aankwam in de winkel, werd ik vrijwel meteen ter woord gestaan door een collega die mij de twee modellen in het echt kon laten zien. Uiteindelijk ben ik voor The Frame gegaan. Aan de balie/kassa werd ik erg goed geholpen, en werd er veel uitleg gegeven over zowel het product, de garantie en het onderhoud. Als kers op de taart werd de TV naar mijn auto gebracht. Deze service bevalt erg goed en dit is zeker reden voor mij om alleen nog maar mijn tv's hier te kopen.

Masie en Eda, bedankt voor jullie hulp. Echt top!

Vienne 27-06-2022

Goede snelle service! Er word goed met je mee gedacht om zo samen bij een mooie keus te komen!

Colin 27-06-2022

Ben super vriendelijk, duidelijk en geduldig geholpen. Kan niet wachten tot de tv hangt!

Zeer goed geholpen Aanrader! 27-06-2022

Zeer vriendelijk en vlot personeel. duidelijke uitleg over de producten.
Ook erg behulpzaam met het tillen van de in te leveren TV en met de nieuwe in en uit te auto te halen.

BP 27-06-2022

Zeer goed geholpen en snelle service. Door duidelijke uitleg, prettig gesprek en en de goede deal tot de koop overgegaan

Erik 27-06-2022

Vriendelijke behulpzaam
En verstand van zaken.
Goeie prijs tv mogen meenemen

Mara Walravens 26-06-2022

Vrienden verwezen ons voor de aanschaf van een nieuwe tv. naar “Plattetv”. Wij waren verrast door de uitgebreide mogelijkheden. Vandaar dat de duidelijke en deskundige uitleg van de verschillende mogelijkheden ons goed van pas kwam . Niet onbelangrijk overigen was ook het financieel aanbod waardoor wij besloten een TV met sound bar aan te schaffen.

Gertie 26-06-2022

Heb zeer goed advies gekregen in Doetinchem. Vriendelijke medewerker. Ga zo door!!

Utrecht 26-06-2022

Goed en vriendelijk geholpen, zelfs geholpen met in de auto zetten.
Jammer dat de inruil aktie niet voor de Samsung van toepassing was

Miranda 26-06-2022

De winkel ziet er netjes en verzorgd uit. Erg vriendelijk en vragen wat jij wilt. Ze dwingen je niet en behandelen de vragen die je hebt erg serieus.

Wijnhorst 26-06-2022

Onder het genot van een kop koffie samen met de medewerker gekeken naar de toestellen en de verschillen. Ik kreeg goede en heldere uitleg over de verschillen van merk en type (led/oled/qled). Ruim de tijd genomen, ook om advies te geven.
Nadat ik de keuze had gemaakt, kreeg ik een nog mooie korting op het toestel.
Bij het afrekenen ook nog advies over schoonmaken van het scherm, uitleg over het garantiepakket.
Kortom: de medewerkers nemen ruim de tijd voor je. Zijn uiterst vriendelijk! Zelfs meegelopen naar de auto om de tv er samen in te leggen!
Het is dus echt een aanrader!

Kees 26-06-2022

Na eerst online onze smart tv gekocht te hebben en deze toch niet zo beviel,
zijn we gisteren naar filiaal in Zoeterwoude rijndijk geweest.
Waar we door verkoper zijn geholpen goed en deskundig advies hebben gekregen over een lg oled48c25lb.
Waar toe we tot nog toe erg tevreden met zijn.Zeker een aanrader.

Ivdm 26-06-2022

Ik wist eigenlijk helemaal niet van Platte Tv af, kwam toevallig op de website omdat ik specificaties van een tv zocht. Toen bleek ook nog dat ze dichtbij zitten. In de winkel op Ekkersrijt heel goed geholpen. De voorraad van de tv die ik op het oog had was helaas gereserveerd, hierop kreeg ik een beter alternatief voor dezelfde prijs. Heel fijn!
Zou dit bedrijf echt zeker aanraden! Behulpzaam, goed advies en aardige medewerkers :-).

H de Kleyn 26-06-2022

Ben vriendelijk en deskundig geholpen. Nam alle tijd en diverse mogelijkheden doorgenomen.

Doggy Kollenstaart 26-06-2022

Ik ben super geholpen door Ronald. Mijn dag is nu helemaal goed ik kan niet wachten totdat de tv er is!!!!!

Sven Tolner 26-06-2022

Super advies en netjes geholpen. Ze nemen in Breda netjes de tijd voor je en helpen met de tv in de auto laden. Ga zo door!

MF 26-06-2022

Keurig en vriendelijk geholpen en omdat ikzelf niet erg technisch ben is een advies gegeven om een extra kabel te kopen… waar ikzelf nooit aan had gedacht. Vanwege mijn twijfel mocht ik die kabel indien onnodig terugbrengen. Maar ik had het tuuuuuurlijk wel nodig. Hele fijne mensen in heel fijne zaak en zeer kundig advies. En ik vond daarnaast ook nog wat BBQ artikelen… n leuke extra.

Monique Berkhout 26-06-2022

Goede aanbieding, snelle reactie op vragen, zowel in de mail als in de winkel. Medewerker heeft kennis van zaken, uiterst vriendelijk, dringt niets op.
Winkel is rustgevend ondanks alle televisies die aanstaan.

Ahmet Coskun 25-06-2022

We zijn goed geïnformeerd. Vriendelijke verkoper! Verteld wat alles inhoudt . Denkt met je mee wat je t beste kan nemen voor de prijskeuze. We zijn weer wijzer geworden met tv’s.