HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Brigitte 10-01-2024

Mooie aanbieding gekregen. Zeer vriendelijk en enthousiast geholpen en uitgebreide uitleg gekregen bij ophalen van tv. Door de uitleg ook een, mijn inziens iets te dure, hdmi kabel en garantie genomen. Prachtig beeld en geluid, heel blij met de aankoop.

Mariette 10-01-2024

Een zaak die specifiek een aanbod in alleen TV’s heeft. Daardoor ook veel kennis aanwezig is en een aanbod in recente modellen heeft. Eerder ook een tv hier gekocht en hele goede ervaring met service van bezorgen en installeren.
Nu ben ik enorm vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd.

Martie 10-01-2024

Heel vriendelijke en begripvolle monteur welke alles netjes en correct aangesloten heeft. Neemt alle tijd om het netjes te installeren. Mag voor alle zaken terugkomen als het nodig zou zijn.

Marcel P 09-01-2024

Op zoek naar een nieuwe TV en muziek installatie. In diverse winkels geweest allemaal erg druk en overweldigend. De ruime opzet bij HelloTV verbaasde mij bij binnenkomst. Erg prettig. De persoonlijke benadering met de open vragen over de wensen gaven een goed gevoel. Daarna de tijd en uitleg van voor en nadelen van alle merken en tot slot de vrijheid om rustig alles nog eens af te wegen zonder enige druk om iets te verkopen gaven ons een heel goed gevoel. Voor ons in ieder geval de reden om bij HelloTV in Rotterdam een TV en soundbar te kopen. Ga er zeker langs wanneer je op zoek bent naar een TV of geluidsinstallatie.

Dave 09-01-2024

Uitstekend hulp door medewerker xxxx van vestiging DenBosch, 2 hele mooie schermen voor een scherpe prijs kunnen onderhandelen. Top service en advies!

E. van Hattum 09-01-2024

Vandaag 8-1-2024 voor de tweede keer bezoek gebracht bij Hello TV filiaal Duiven voor de aanschaf van een soundbar. Eerder bezoek 28-12-2023 voor de aanschaf van een TV, ben geholpen door de adviseurs. Kan niet anders zeggen dan zeer vriendelijke, bekwame adviseurs ze nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit, ze weten waarover ze praten en geven een eerlijk advies. Dus filiaal Duiven een aanrader.
HelloTV 10-01-2024

Beste E. van Hattum,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons, en onze winkel in Duiven in het bijzonder. Wat fijn dat je zo prettig geholpen bent door onze collega's, dat horen we graag. Heel veel plezier gewenst van je aankoop en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Arnold 09-01-2024

De shop (on line ) geeft een zeer goede indruk . Men heeft snel verbinding . Men geeft goede adviezen. De online winkel neemt ruim de tijd om je technische vragen te beantwoorden.
Men geeft snel een antwoord op korting of inruilbedrag.
Bij de aflevering staat men klaar en open voor voor een (gevraagd) advies. Men heeft zeer ruime mogelijkheden om bij niet tevredenheid te kiezen uit een aantal mogelijkheden . Ruilen b.v. een maand de tijd . In een woord :

Zeker een 9 zeker waard.

Iwan 09-01-2024

Geweldige sevice en advies van ....... in Zoeterwoude, ik kwam voor een Lg maar ging toch weg met een Samsung die een aantal voordelen had op het model dat ik op oog had.
De TV is ook nog netjes voor mij in de auto gezet.
En de expertise en eerlijkheid van ...... sprak mij ook erg aan. Dus deed ik er maar een extra garatie van 5 jaar bij.

Ja fijne service, ik beveel hellotv van harte aan!

Erwin P 09-01-2024

Weer uitstekend geadviseerd en toelichting gekregen, ondanks dat ik online mijn keuze al had gemaakt. Ik moest aan de balie wel even wachten aangezien ik 2 klanten voor me had maar als je dan prettig word geholpen, dan is dat het wachten prima waard.

Bianca 09-01-2024

Wat een fijne winkel en wat een keuze ik keek mijn ogen uit. Ik kende deze winkel niet maar een vriend zei dat ik daar eens heen moest gaan en heb er zeker geen spijt van. Het personeel allemaal even vriendelijk en helpen je graag bij het maken van je keuze. Ik kan HelloTv Naarden zeker aanraden.

Henk 09-01-2024

Vriendelijk personeel en zeer vakkundig, nemen de tijd om het artikel goed te installeren en je uitgebreid uitleg te geven en je goede tips te geven zodat je optimaal kunt genieten

Geolem 09-01-2024

I came across HelloTV.nl while searching for the best prices on an LG G3 Series TV.
Several recommendations pointed to hellotv.nl which, being Belgian, I knew absolutely nothing about.

One of the best prices found, I asked for an offer (it was recommended in the comments).
A few minutes later, I received a small friendly discount by email from Mr (*).
A very friendly e-mail exchange took place, also offering me insurance at an astonishing price for what it covers (for 5 years) as well as a small accessory that I hadn't thought of (cloth + cleaning product). The HelloTV discount + LG cashback covered these two 'unplanned' purchases.

Payment by Mastercard via a dedicated link and surprise, a brand new TV delivered the next day. Unfortunately the TV didn't turn on, "Dead on Arrival".

Very disappointed, I started a chat around 6pm and a Mrs M. replied immediately. She asked for a photo of the problem and suggested that one of their technicians exchange it at my home.
The next day, another HelloTV person contact me via What's App to arrange an appointment.

18 days later (bought just before the holidays, they had a lot of work to do), one Saturday, I received Mr (#)., a HelloTV technician in a HelloTV-coloured van. A really nice person, speaking perfect English, he found the problem, dismantled the faulty TV and reassembled a brand new one in 30 minutes.
A warm and smiling person, he took the time to talk to me, give me advice, adjust the cables so that everything was straight and the TV was horizontal.

In conclusion, apart from the frustration of receiving a faulty new TV with a catalogue value of €2,800 (due to LG's quality control), I have to say that both the order and the after-sales support are simply brilliant. I couldn't have wished for anything better. Easy to talk to, quick to deal with, immediate solution.
My next order (sound system) will definitely be with them and I have already recommended them several times.

Cees Heessels 09-01-2024

Ik vind de winkel top. Netjes te woord gestaan zonder enige druk om tot aanschaf over te gaan. Diverse keren terug gegaan om wat vragen te stellen en wederom alle tijd om deze te beantwoorden. Omdat ik een te korte HDMI kabel had meegenomen kon ik deze zonder problemen omruilen. Dat noem ik service. Kan iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken.

Andre Schot 09-01-2024

Veel keuze en ruimte om rustig te kiezen zonder dát je wordt gestoord. Ook het personeel was heel behulpzaam en kon veel over de TV vertellen

Sietse 08-01-2024

Mooi ruime winkel met behulpzame personeel die jouw de nodige informatie verstrekt om een keuze te maken en een alternatief aan te bieden voor een wat korting.

MdM 08-01-2024

Het was fijn om op zondag morgen geholpen te worden dan kan goed worden voor gelicht. Deskundige mensen met elk een vakgebied. Vriendelijk geven meerdere mogelijkheden zodat jij zelf fe juiste beslissing kan nemen. Fijne winkel met talloze mogelijken in audiovisuele middelen.

Alex 08-01-2024

Product was op voorraad voor een hele scherpe prijs. Netjes te woord gestaan in de winkel en er werd navraag gedaan over wat voor speakers ik ging aansluiten op de versterker om er zeker van te zijn dat het probleemloos ging werken.

Peter 08-01-2024

Top geholpen met uitgebreide uitleg over de verschillen tussen meerdere modellen.

Harry 08-01-2024

De aanschaf van ins samsung frame verliep ook al goed, evenals de installatie. Vriendelijke hulp, goede tips. Dat was vandaag niet anders. TV gekalibreerd door vriendelijke man met ervaring. Wat opvalt bij Hello TV is de klantvriendelijkheid en snelheid waarmee gereageerd wordt op vragen en afspraakverzoeken. Ook het nakomen van de afspraken verdient een 10. Dat maak je wel anders mee.
HelloTV 10-01-2024

Beste Harry,

Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je onze service en deskundigheid als zo goed hebt ervaren, daar doen we het voor. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe The Frame tv en we zien je graag nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Peter 08-01-2024

Vooraf via de website voor een televisie korting gevraagd, in plaats daarvan werd een nieuwer model aangeboden tegen een lagere prijs. De dag daarna was in de showroom in Naarden voldoende personeel aanwezig, zelfs op zondag. Ook voor een kleinere televisie werden we prima geholpen en geïnformeerd over zaken die niet in de boekjes staan. Op basis daarvan een keuze gemaakt en uit voorraad meegenomen. We zijn zeer tevreden.

Erwin 08-01-2024

Erg hoed geholpen.
Het was erg druk in de winkel, we hadden geduld, en dat werd beloond.
De voorlichting was goed, niet opdringerig, goede uitleg. De verkoper had alle tijd voor ons. Ook belangrijk, we werden ook even alleen gelaten door de verkoper zodat wij zelf even overleg konden hebben.
Uiteindelijk hebben wij een hele andere televisie gekocht dan wij in gedachten hadden.

Kortom, wij zijn zeer tevreden

Yvonne 07-01-2024

Goed geholpen, we werden goed gehoord wat onze wensen waren. Mooie aanbiedingen en snel geleverd.

Ardi 07-01-2024

Vandaag mijzelf bij gemaakt met een nieuwe tv. Eigenijk alleen om te oriënteren maar kreeg een aanbod wat ik niet kon weerstaan. Goede prijs en prima uitleg gekregen van de verkoper over de mogelijkheden en verschillen tussen de diverse modellen. Ook blij verrast dat de tv morgen al geleverd gaat worden. En aanrader voor service en een goede prijs.

Jan Buitendijk - Lelystad 07-01-2024

Na uitgebreid nalezen van verschillende reviews uitgekomen bij HelloTV. Eerst via internet gezocht naar een TV en tevens een soundbar. Korting gevraagd, waarna zeer snel via E-mail reactie: voorstel was dermate interessant dat we Zondags (07 Januari) naar de vestiging in Naarden zijn gereden. Keurige winkel met een uitgebreid assortiment. Fantastisch geholpen door een verkoper die op al onze vragen goed kon antwoorden en advies heeft gegeven. Na een korte afweging zowel de TV als de soundbar gekocht aangevuld met kwaliteits HDM-kabels en Service Totaalpakket voor een meer dan concurrerende totaalprijs. HelloTV is een winkel waar je nog echt als klant behandeld wordt, waarbij de tijd voor je wordt genomen en -in dit geval- de verkoper zeer goed op onze vragen en wensen wist in te spelen, zonder dat wij de indruk hebben gehad dat hij er op uit was "kost wat kost" iets aan ons te moeten verkopen. Daarnaast ook een compliment aan een andere verkoper, met wie we voorafgaand al gechat hadden en ook hij de juiste info wist te verstrekken. Kortom: als je op zoek bent naar een TV of soundbar is HelloTV meer dan de moeite waard om als eerste daar langs te gaan.

R Wol 07-01-2024

Top service door de verkoper in Eindhoven! Heldere uitleg en uitstekende hulp. Zelfs geholpen om de TV in de wagen te leggen. Aanrader, ga zeker terug voor de volgende aankoop!