HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob 14-11-2022

De website biedt een simpele manier om jouw wensen te bundelen en eenvoudig een keuze te maken.
De uiteindelijke keuze kun je in één van de winkels ook in werking zien. In de winkel word je niet meteen overvallen door een opdringerige verkoper. Dat vind ik een pluspunt. Eerst even zelf neuzen. Het winkelpersoneel is vriendelijk (locatie Hazerswoude) en deskundig. De TV die ik via de website heb gekozen is het uiteindelijk niet geworden. Doorvragen van de medewerker bracht mij uiteindelijk voor de Samsung die ik nu in huis heb staan. En nee, die was niet duurder maar zelfs goedkoper dan mijn eerste keus! Ik ben er blij mee...

Rg 14-11-2022

Super van a tot z. Heel netjes niks opdringen en hele goed uitleg. Bezorging op top en infotmatie mbt de order ik kom zeker terug

WJ Timmer 14-11-2022

Uitstekende bediening en de verkoper toonde interesse in onze behoefte. We zijn goed voorgelicht vd mogelijkheden van het door ons uitgezocht toestel.

Aart van Westeneng 14-11-2022

Ik wil graag persoonlijk worden behandeld en dat gebeurd bij jullie in de winkel door ervaren en vriendelijk personeel ben zeer fijn geholpen in Duiven door xxx hij heeft goede uitleg gegeven top bedankt.

Pieter 14-11-2022

Duidelijke uitleg medewerker. Staan meteen klaar en niet opdringerig. Ruimte om de prijzen bespreekbaar te maken.

G. 14-11-2022

Online besteld ging heel soepel via de chat en voor een mooie prijs. xxx heeft de TV bij mij thuis geïnstalleerd en opgehangen. Hangt perfect en precies in lijn met de Soundbar die ik al had. Er werd goede uitleg gegeven over de settings.

John 14-11-2022

Ik kom vaker bij Hello TV voor wat apparatuur . Alles vaak op voorraad, en tegen scherpe prijzen. Onlangs weer een surround set inclusief soundbar. Prima geholpen. Mijn laatste aankoop was een tv voor de slaapkamer. Deze ging helaas na 7 maanden stuk. Via de dealer moest ik
Me bij Hello TV melden. Die deden ons een goed voorstel om het op te lossen. Helemaal top👍

Bosman 14-11-2022

Wij zijn hartelijk ontvangen in de winkel. Nadat wij onze wensen hadden doorgegeven heeft de verkoper ons verschillende tv’s laten zien en heel duidelijk uitgelegd wat de verschillen zijn. Echt een top service.
Uiteraard ook heel belangrijk, er werd een goede deal aangeboden.

Christopher 14-11-2022

De winkel was netjes, en we werden door alle medewerkers begroet bij binnenkomst. Ook werden we meteen benaderd of we geholpen konden worden. We zijn van deskundig advies voorzien, zonder dat de verkoper opdringerig was of een ander product/merk naar voren wilde pushen. Goed geluisterd naar onze wensen/eisen en budget.

Gre Kolijn 14-11-2022

Hele fijne winkel je word prima geholpen en je krijgt er een goede korting.
We zijn heel blij met hoe de bezorging en het installeren is gegaan.

Robin 14-11-2022

Hellotv is een goed bedrijf dat zich inzet voor goede service en goede prijzen.

Kunt hier altijd slagen als je het mij vraagt.

Paul Zum Vörde Sive Vörding 14-11-2022

Goede speciaalzaak met kwaliteitsassortiment en gemotiveerde medewerkers. Door xxx In alle rust prima geadviseerd, alle afspraken nagekomen en de Black-Friday toepassing perfect afgehandeld. Eigen monteur ... heeft de Samsung Neo Qled 4K vakkundig op de juiste plek en hoogte opgehangen en geïnstalleerd.
Al met al een prima ervaring!

MV 14-11-2022

Heel relaxed geholpen in de winkel met heldere uitleg. De verschillen tussen de modellen lieten ze zien.

Roy 14-11-2022

Hartstikke goed geholpen. Via via bij de website terecht gekomen. Daarna via de mail contact gehad en advies gekregen over de televisie. Daarna in de winkel in Naarden geweest en snel besloten dat we de TV wilde hebben. Super geholpen in de winkel en daarbij nog een Servicepakket bijgenomen. En daarna is de TV snel geleverd. Al met al zeker tevreden!

Nora 14-11-2022

Na een prettig chatcontact nb op zondagavond en een mooi dealvoorstel vanmorgen in de winkel in Groningen fijn en adequaat geholpen door xxx. Goede informatie- niet teveel- afgestemd op wat wij al wisten en nog moesten weten. Daarbij een kop koffie- wat wil een mens nog meer ( behalve dat het aanvragen van de cash back ook nog lukt 😉)

Maurice 14-11-2022

Goed en snel contact te krijgen met HelloTV, zelfs s’avonds laat. Daarna in de winkel ook echt goed geholpen door xxx! Jammer dat er telefonisch geen contact te krijgen was, dan had ik enkele vragen vooraf kunnen stellen, persoonlijker dan chat.

broek 14-11-2022

Zeer klantvriendelijk, en de verkopers weten waar ze het over hebben en willen nog moeite doen voor de klant.

Mary 14-11-2022

Nog een Tip.
In Duiven kun je xxx vinden!! Ruime parkeerplaats! En mooie ruime showroom.

Peter 14-11-2022

Deze dag bij Hello TV geweest in Rotterdam,en werd geholpen door xxx alles werd tot in de puntjes uitgelegd onder het drinken van een kopje koffie. Tenslotte verlieten wij de winkel met een prachtige TV van Samsung. Het was onze eerste keer bij Hello TV ,maar zeker niet de laatste wat werden wij leuk geholpen door xxx.

B.Temming 14-11-2022

Een mooie en overzichtelijke winkel in Utrecht.We hebben een gesprek met xxx gevoerd en hij had duidelijk kenneis van wat er te koop was.Na het gesprek met duidelijke info hebben we gekozen voor de Samsung QLED 4K 65Q77B,en na het installeren (erg simpel)blijkt het een goede keus te zijn.

Mary 14-11-2022

Prettig geholpen door Mark! Bij de aanschaf van mijn Sony oled TV
Voor een digibeet was het goed te begrijpen. De garantie is goed en service aan huis.

Hedwig 14-11-2022

Na een leuk en informatief chat gesprek zijn wij naar het filiaal van HelloTV in Amsterdam gereden. Hier werden wij hartelijk ontvangen door een professionele medewerker. Wij hadden nav het chat gesprek het idee dat wij eruit waren welke TV het best bij ons paste. Maar, wat een keuzes hadden wij nog meer! De vertegenwoordiger dacht mee wat wel en ook juist totaal niet bij ons past in een tv. Nooit geweten dat er zoveel mogelijkheden zijn, niet alleen qua tv maar ook qua ophangsystemen.
Uiteindelijk helemaal tevreden op naar huis, zonder tv, die werd bezorgd. De volgende dag kwam de TV, op de doos stond een ander model dan besteld. Wij weer in de pen en binnen een minuut waren we wederom geholpen. De juiste tv zat erin, er was een overschot aan dat soort doos. De TV hangt nu prachtig aan de muur, het ophangsysteem was ontzettend makkelijk en niet onbelangrijk stevig. Daarnaast hebben wij een prachtig beeld en past de tv helemaal in ons huis.
Mocht je een nieuwe TV zoeken, dan raden wij HelloTV zeker aan. Snelle, duidelijke en professionele antwoorden en advies. Je zal niet teleurgesteld thuis komen! (behalve dan dat je even moet wachten op de bezorging en niet meteen kan genieten)

H de Vries 14-11-2022

Op zondagochtend besloten tv te kopen. Op website prima Black Friday korting gekregen. Even via chat kijken of hij op voorraad is. Direct antwoord en tv halen. Bij Hello TV in Amsterdam prima geholpen. "s Middags kijken helemaal top.

Peter 14-11-2022

HelloTV is een hele prettige winkel. Je stapt als het ware een bioscoop binnen. Gedempt licht, mooie beelden, geen overheersende muziek of harde geluiden. Het personeel is rustig en zeker niet opdringerig. De verkoper nam uitgebreid de tijd voor mij en ik voelde mij zeer op mn gemak bij hem. Ik had niet het idee dat hij mij koste wat het kost een tv wilde verkopen. Dat vond ik prettig. Het advies was op maat en ik ben als een tevreden man de winkel uitgelopen, met tv, soundbar én passende hdmi kabel. Het personeel heeft nog even geholpen met de tv in de auto zetten. Topservice!

Carolien van der Toorn 14-11-2022

Locatie Zoeterwoude.
Ruime opzet van diverse merken televisies.
Veel kennis over het product. Fijn geholpen door Ramon. Denk met je mee.
Fijne winkel….