HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Menno 26-10-2020

Zeer toegankelijk, vriendelijk en vlotte medewerker met verstand van zaken,daardoor was voor mij de keuze niet moeilijk en op zondag open. om 16.50 werd ik geholen en om 17.05 ging ik met mijn OLED TV naar huis. Top!

Beste Menno,

Kijk, in 15 minuten naar volle tevredenheid geholpen met een nieuwe OLED TV als resultaat. Zo horen we het graag! Bedankt voor het schrijven van uw review en heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV.

Patrick 26-10-2020

Allereerst werd ik welkom geheten door een hele vriendelijke verkoper die me heel precies kon uitleggen hoe en wat. Hij legde ook de hele goede service uit en gaf me hierin ook een kleine korting. Net als dat ik korting kreeg op het beste hdmi-kabeltje. Misschien omdat ik een hele dure TV had gekocht, maar het was zeker gemeend. Ik moet de TV nog wel krijgen. Aangezien ik ga verhuizen en een dag had aangegeven. Prima kerel! Prima winkel!

F.J.Koopman 26-10-2020

Beste,
Via Internet en van horen zeggen bij PlatteTV.nl terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een nieuwe TV en in dit geval 1 uit 2020 en dan wilde ik gaan voor een OLED TV, omdat ik goede ervaring had met de plasma van Panasonic dus gegaan voor de OLED van Panasonic.
Na gekeken te hebben op de site van PlatteTV.nl werd ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
Had voor de chat al contact gehad met IVO i.v.m. een kortingsdeal en gaf dit ook aan in de chat met KARIMA en werd door haar verder geholpen om de aankoop verder rond te maken.
Ook werd mij gevraagd of ik het A-Z Service Totaalpakket - 4K Ultra HD TV erbij wilde voor 3 jaar welke ik ook nam en ook wat meer zekerheid geeft de eerste 3 jaar.
De volgende dag werd de TV bezorgt en na zelf de installatie gedaan te hebben was het WAUW! wat een beeld zeg en uiteraard wat een verschil dat OLED beeld zeg.
Ben zeer tevreden over PlatteTV.nl en zal deze zaak en site zeker aanbevelen bij Familie en vrienden.
Met deze woorden; PlatteTV.nl Bedankt!!!! namens deze tevreden klant.

LFSF 26-10-2020

Vooraf zeer deskundig advies mogen ontvangen via de chatter op de website, tevens een prettig ontvangst in de zaak in Utrecht. De interne communicatie binnen de organisatie was ook goed georganiseerd zodat je het (chat)gesprek verder kon voortzetten maar dan live in de winkel. Ook met Covid19 wordt goed rekening gehouden men houdt voldoende afstand, dragen mondkapjes en je kunt je handen desinfecteren. We zijn uiteindelijk geslaagd met een prachtige Qled. Ook van geluid zijn ze goed op de hoogte, daar zijn we ook voor geslaagd! Devon is één van de enthousiaste vision&sound salesteam pro's die ons zeer goed heeft geholpen. PlatteTV draagt ook zorg voor de complete installatie, ease of mind!
Binnenkort zullen we er heel fijn van genieten, we zijn benieuwd!

Erik 26-10-2020

Na een mailtje die ik gestuurd had kreeg ik een mooie aanbieding maar wilde graag de tv eerst zien. Toen kwam plattetv met het voorstel om de tv vrijblijvend te reserveren voor mij en het aanbod bleef geldig voor een week.
Eenmaal in de winkel bleek de verkoper zeer deskundig te zijn. De tv heb ik gekocht en ben er zeer tevreden mee.

Jos 26-10-2020

Via de website las ik dat je via de mail kon vragen om een speciale aanbiedingsprijs. Dit heb ik gedaan en netjes binnen 10 minuten een hele mooie deal gekregen. Ik was daarmee ook zeker tevreden. Echter heb ik daarna geen reactie meer gekregen toen ik terug mailde dat ik akkoord ging met de deal. Met de helpdesk gesproken en die zei mij dat ik het moest afwachten omdat het druk was. Uiteindelijk maar naar de winkel zelf gegaan en daar ben ik verder heel netjes geholpen en kon ik uiteindelijk alsnog van de deal gebruik maken.

Goede service dus op locatie, maar de online hulp kan nog zeker verbetering gebruiken! Anders zeker een 10, maar helaas nu dus maar een 7.

Beste Jos,

Wat vervelend dat het maken van de deal niet zo snel verliep als u had gehoopt, onze excuses daarvoor. Natuurlijk wel heel fijn om te horen dat u vervolgens in onze winkel wel naar tevredenheid bent geholpen en alsnog gebruikt heeft kunnen maken van de deal. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Leon 26-10-2020

Prima geholpen en uitleg gekregen over de verschillende type LED schermen met voor en nadelen. Waarop je de juiste keuze kan maken.

Perry 26-10-2020

Duidelijk en informatief informatie van mederwerker en site.
Zeer behulpzaam en overzichtelijk in winkel opgesteld en uit voorraad leverbaar.

A. 26-10-2020

Prima winkel. Het personeel is ter zake kundig en geeft goede adviezen. Ik kreeg goed advies binnen mijn budget.

I Gevers 25-10-2020

Ik heb geprobeerd om voor dat we naar de winkel gingen contact te krijgen met de winkel maar dit was bijna onmogelijk..bellen na 30 min opgehangen omdat er niet gereageerd werd..what’s app rond 12 uur bericht gestuurd met mijn vraag en om 15.45 pas een reactie..en via de chat was het wel stuk sneller maar echt geholpen voelde ik me daar niet..

In de winkel was het druk en ze stonden met 4 man echt goed te werken..dus ben netjes bij de Bali gaan staan omdat ik graag een adviseur wilde spreken..dat duurde wel even maar geen probleem..wat ik wel vervelend vond is dat de de gene die bij de Bali iemand (die voor mij was) aan het helpen was en daarna was ik maar ze ging gewoon andere die in de winkel haar aanspraken en net binnen kwamen helpen..dat vind ik na ruim 20 min netjes wachten wel vervelend..

Uiteindelijk geholpen door een jonge die het heel prettig deed..geen druk maar open en eerlijk..ook leuke onderhandeling en zeker goed zijn best gedaan..

Super blij met mijn aankoop..nu nog even wachten op de tv😊

Beste I Gevers,

Ontzettend spijtig om te vernemen dat u zowel online als in onze winkel even hebt moeten wachten voordat u geholpen bent, dat betreuren we enorm. Gelukkig bent u uiteindelijk goed geholpen door onze collega in de winkel. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Mike 25-10-2020

Nette winkel en vriendelijk personeel. Ondanks dat er een onderdeel van onze bestelling niet op voorraad was, goed opgelost door deze zsm na te sturen.

DeMa 25-10-2020

Zondag 25-10-2020 in de vestiging Doetinchem onze nieuwe Samsung smart TV uitgekozen en direct meegenomen.. Zeer mooie ruim opgezette winkel en vriendelijke verkopers.. Gezien de huidige corona maatregelen was er een duidelijke aanwijzing bij de ingang en de nodige middelen aanwezig voor een veilig bezoek we werden zeer netjes geholpen en met gepaste afstand te woord gestaan.. wij raden deze winkel dan ook zeer aan als prettig en klantvriendelijk

Arnold 25-10-2020

Hele leuke (snoep) winkel, allerlei dingen voor het uitzoeken. Zoals gebruikelijk ga je altijd met meer weg dan je van plan was. Telefonisch wat lastiger te bereiken als je haast hebt, maar ach per mail, whatsapp of chat net zo makkelijk.

49UN7400 geeft mooi beeld en heeft een prettig geluid ophangen kon eenvoudig met de reed aanwezige beugel. Ook afstandsbedining gekoppeld aan de Mediabox XL voor de eenvoudige functies en netflix onder de knop.

Een fijne aanschaf voor mijn schoonmoeder op de dag van de schoonmoeder ;)

Marja 25-10-2020

Wij zijn goed geadviseerd. De verkoper heeft verschillende opties laten zien! Keurige afhandeling en liep ook mee om de spullen naar de auto te brengen.

Luuk 25-10-2020

Ik heb een prima verkoper gesproken (Nout) in Naarden en een mooie QLED 50" The Frame gekocht. Nout nam alle tijd om mij te adviseren en de TV doet het prima. Prachtig beeld en leuk dat je een schilderij kan selecteren als de tv uitgeschakeld wordt.

Remco 25-10-2020

Wij zijn geholpen door Redney Postma afgelopen Vrijdag 23-10-2020
We werden goed geholpen door hem en duidelijk geinformeerd.
Hij smeerde ons niks aan.
En bood ons goede service aan.
Het was een fijne winkel ervaring en wij zijn heel blij met onze nieuwe TV en de daarbij soundbar van samsung.
Wij raden deze winkel iedereen aan.

Peter 25-10-2020

Mooi overzichtelijke winkel met ruime keuze aan tv’s, soundbars etc van diverse merken. Prijzen liggen lager dan bij de concurrentie.

Yannick Elshot 25-10-2020

Professioneel, vriendelijk met snelle en goede service. Niet op aan te merken!

Jeroen 25-10-2020

Goed om dit door te lezen!

Tijdens de eerste coronagolf probeerde ik mijn beste beentje voort te zetten dus ik was veel thuis... Heel veel thuis... Ongezond veel thuis...... Fijn om dan terug te kunnen vallen op een televisie met mooi beeld voor series, films en games. Dit zorgde voor de nodige afleiding voor mij, mijn vrouw en mijn kinderen.

Nu dient de tweede golf zich aan en ik ontdekte een groene vlek in het midden van mijn scherm en strepen aan de onderkant. Lichtelijk gespannen ging ik op internet wat research doen en kwam tot de conclusie dat mijn scherm was ingebrand. Ik zocht verder ten aanzien van de garantie en zal meerdere keren voorbij komen: “Het burn-in effect is niet opgenomen onder de garantie. Mijn lichte gespannenheid veranderde in een lichte paniek omdat een nieuwe televisie aanschaffen helemaal niet uitkwam. Dit komt nooit uit natuurlijk maar ik had deze maand al een tegenvallen op financieel gebied.

Hierop heb ik contact opgenomen met PlatteTv en een melding gemaakt van een defect. Snel werd ik terug gebeld door een medewerker (mag geen namen noemen maar hij werkt er al 16 jaar) van de locatie Nijmegen. Hij vertelde al snel dat PlatteTv de volledige kosten op zich namen voor de reparatie. Dit was natuurlijk een grote opluchting. Vervolgens bood bij mij een deal aan op een veel nieuwer model die het inbrand probleem veel minder heeft. Dit was een bijzonder scherp aanbod doordat ik nog garantie had en ik ben hierop ingegaan. Deze week wordt de televisie geleverd.

Echt super hoe ik behandeld ben en hoe met mij is meegedacht!

Het is een onzekere tijd maar een ding is zeker, ik ga genieten van mijn LG CX.

Annemarie 25-10-2020

Vriendelijke en geduldige medewerker gehad en goed advies door .! Denkt mee naar de mogelijkheden(afweging prijs/kwaliteit) van de klant. Tevens op een snelle manier contact zowel via mail als telefonisch. Nu nog een goede levering en dan super tevreden. Ik raad deze winkel aan.

Herman 25-10-2020

Goede service, goede communicatie, gedreven personeel goede kwaliteit, proberen je goed te helpen zonder dat ik het als opdringerig heb ervaren. Een beetje een ervaring zoals in de winkel alleen dan online. En ze komen hun afspraken helemaal na qua levering. Top geregeld. Ik zou hier zeker weer bestellen. En o ja. De tv is ook top :-)

Martijn Visser 25-10-2020

Goed geholpen en personeel met ervaring. Geen verkooppraatjes. Nu nog een goede aftersales.

Peter 25-10-2020

Op zondag op zoek naar een soundbar bij platte tv nijmegen. Super geholpen door een medewerker die van wanten weet, kan ook niet anders als je al 15 jaar bij deze winkel werkt. Iemand die verstand van zaken heeft en oor heeft voor de wensen van de klant. Zoals verteld door de verkoper, snel en makkelijk aangesloten. Echt top geluid en bedieningsgemak. Deze winkel is een echte aanrader

Pascal 25-10-2020

Na een tip van vrienden bij plattetv terecht gekomen. Snel geholpen door het personeel wat duidelijk verstand van zaken heeft.
Er word alle tijd genomen om het juiste product te vinden wat goed bij ons past!
Ook duidelijk geadviseerd over de uitbreiding mogelijkheden van de Sonos producten.
Bedankt voor de goede service!

Carolyn 25-10-2020

Super professioneel en erg prettig geholpen. Heb al je diverse kennissen naar deze vestiging gestuurd. Zij hebben ook naar volle tevredenheid oled tv met alles erbij gekocht.