HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Roshan 27-11-2022

Fijn gesprek gehad met Menno, dat ie nog een luisterend oor had over mijn enthousiasme over de S95B. Ook de chat conversatie was ook top! Thx nogmaals!

Denise 27-11-2022

Fijn geholpen door Marco in Duiven. Dank je wel voor je advies! Wij zijn erg blij.

Marcel 27-11-2022

Allereerst online even naar een geschikte televisie gezocht en omdat de winkel van HelloTV in Amsterdam redelijk dicht bij mijn huisadres ligt daar maar even een bezoekje gebracht aan de winkel. Nadat ons de verschillen was laten zien tussen de diverse type's televisie en ons de voordelen en nadelen waren uitgelegd, gingen wij uiterst tevreden met een andere televisie dan geplant de deur uit. Thuis aangekomen alles keurig uitgepakt, voet er onder, aangesloten en ............ &#@%*& NIKS. Helaas geen beeld, geen geluid, helemaal NIKS. Dus gelijk naar de winkel bellen, maar helaas namen die niet meer op. Dus gelijk online naar de chat. Ook daar geen reactie, want vanwege grote drukte was chatten even niet mogelijk. Later op de avond alsnog geprobeerd en ja, gelukkig iemand om mee te chatten. Na mijn uitleg te horen gekregen dat ik een mailtje moest sturen naar de reparatie afdeling welke dan een omruil afspraak met mij zouden maken. Gelukkig kreeg ik de volgende dag een reactie op mijn mailbericht, welke mij eerlijk gezegd wel even een beetje irriteerde, want ik heb uitgelegd een nieuwe televisie te hebben gekocht welke niets deed, en de eerste vraag was of ik de originele doos nog bezat. Maar goed, in mijn reactie liet ik weten dat ik die inderdaad nog bezat. Daarna werd alles keurig in werking gezet en kon ik gelijk dezelfde dag nog mijn televisie omruilen voor een werkend exemplaar. Al met al in eerste instantie dus een teleurstelling, omdat je uiteraard wilt dat je nieuwe televisie gelijk dezelfde dag nog werkt, maar helaas bestaan er ook toestellen met een fabrieksfoutje en die mazzel had ik dus. Verder is alles keurig netjes en snel opgelost. Dus: Sanne, bedankt voor de uitleg en het laten zien van de verschillende type's met hun voor en tegens, en verder de rest van het team dank voor het snelle en nette oplossen van dit probleempje.

Antoine 27-11-2022

Goed advies, goede service, alles kan via de chat. Erg mooie winkel in Eindhoven, ontvangst met koffie, perfecte demo's

Reinier 27-11-2022

Goed geholpen, nemen alle tijd ook al is het druk . Raad het iedereen aan .

Jos 27-11-2022

Goede en duidelijke uitleg bereid iets van de prijs af te doen.
En mijn nieuwe sonos beam werk uitstekend.
Heeft wel wat moeite gekost om hem te installeren.
Ben 70+ dus mag er wel wat langer over doen.

R. v. R 27-11-2022

Mooie korting en snelle levering; prima dus. Ik beveel Hello tv van harte aan.

Jolanda de Vos 27-11-2022

Vandaag geholpen door in Eindhoven. Had nog nooit gehoord van Hello tv. Na grondig research kwam ik er achter dat jullie veel scherper aanbod hebben dan de Mediamarkt voor de nieuwste 65 inch Philips Oled ambilight tv.... goed geholpen en ongedwongen verkoper. Kan hun ten zeerste aanbevelen en het is veel beter dan de andere aanbieders

Top webshop! 27-11-2022

Top webshop! Producten zijn zeer scherp geprijsd t.o.v. de concurrentie. Daarnaast is er online snel advies en technische ondersteuning beschikbaar indien nodig. Volledig naar tevredenheid

Minholts 27-11-2022

Goede service, gastvrouw bij binnenkomst die ons direct kon helpen met het ophalen van onze bestelling. Verkoper denkt met ons mee aan zaken waar wij zelf niet aan hadden gedacht en de risico's van sommige zaken, verzekeringen, kabels etc. Liet ook voorbeelden zien dat je er een beeld bij hebt. Fijne service gekregen in de winkel :)!

Chris Cox 27-11-2022

Ik heb de TV nog niet geïnstalleerd, dus ik kan nu enkel oordelen over eerste contact en levering. Deze zijn zonder meer uitstekend en aan te bevelen. Op vragen wordt direct en goed gereageerd en ik krijg de juiste aanbevelingen met een goede onderbouwing. Kende Hello TV nog niet maar kan hen heel zeker aanraden. Tevens worden toezeggingen waargemaakt.

Emilie 27-11-2022

Werd zeer vriendelijk ontvangen in de winkel en kreeg zelfs een kopje koffie aangeboden. Daarnaast werd ik snel geholpen en kreeg ik goede uitleg over het product wat ik wilde kopen, met daarbij extra service op het gebied van garantie en het beste en langste plezier halen uit je product.

Melissa 27-11-2022

Erg fijn geholpen. Duidelijke uitleg! Nemen de tijd voor je en luisteren naar je wensen. 1 verbeter puntje, geef het reinigingsflesje mee als service ipv er een te hoog bedrag voor te vragen. Vooral als de klanten een service abbo erbij nemen.

roberto 27-11-2022

Heel goed geholpen in de winkel en daarna via de chat ook fijn geholpen met cashback van samsung.

JB 27-11-2022

Fijne winkel keurig geholpen netjes uitleg en advies om juiste tv te kiezen
Verkoper helpt adviseert en begeleidt tot de tv in de auto ligt TOP

Harry Reimering 27-11-2022

de site is duidelijk, het advies met de chat gaf duidelijkheid over de keuze van de tv.
de levering was snel, het ophangen en installeren verliep zonder problemen, de medewerker had alle tijd om uitleg te geven.

Ronald 27-11-2022

Uitstekend geholpen door . Klantvriendelijk, verstand van zaken, uitgebreide uitleg en geeft je netjes te tijd om een keuze te maken.

G.F. van Platerink 27-11-2022

Mijn vrouw en Ik zijn ter oriëntatie en voor mogelijke aanschaf van een nieuwe tv en soundbar naar de winkel in Rotterdam gegaan. Wij zijn vriendelijk ontvangen en er werd naar onze interesse gevraagd. Er werd door de verkoper alle tijd genomen om alle vragen te beantwoorden en ons advies te geven. Wij hebben dan ook een tv soundbar HDMI kabel en scherm spree gekocht .
Wij zijn meer dan tevreden naar huis gegaan ( een tien voor de verkoper)

Bas Tijsma 27-11-2022

Het begint al met bijzonder vlotte en prettige communicatie via e-mail. De winkel is helemaal top; we kregen zeer goed advies en absoluut geen verkooppraat. Ik mocht zelfs met de TV spelen en doen wat ik wilde. Het personeel is erg vriendelijk en direct. En de prijzen zijn ook nog eens top! Helemaal goed!

Danny 27-11-2022

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen en we hebben een lekker bakje koffie gekregen. Ze hebben een goede lever service, ook op zaterdag.
Enigste min puntje, er is niet echt verteld wat de tv allemaal kan. Er is wel veel verteld over het garantie pakket wat je er bij kan kopen.

Bram Nobbe 27-11-2022

Top geholpen, vriendelijke mensen en fijn dat het model op voorraad was. Door collega Ramon prima te woord gestaan en bij hem de tv ook gekocht. De tv ook samen in de auto getild.

Peet 27-11-2022

Hoe een gewoon dagje Nijmegen, een hele mooie onverwachte draai kreeg....

Terwijl ik een kledingwinkel induik, vlucht mijn man de langs gelegen Hello TV winkel in.
Eruit komend, vertelt mijn man dat hij iets gezien heeft, wat ik ook vast zou kunnen waarderen...
En daar stonden wij dan, samen voor een prachtige 65 inc. frame televisie....Als kunstliefhebber begon mijn hart gelijk sneller te kloppen. Weg met dat zwarte vlak aan de muur en thuis kunnen snuffelen in een kunstgalerij.
De verkoper kwam naar ons toegelopen en ik zei snel...'wij zijn alleen maar aan het kijken hoor'
Waarop de verkoper gevat zei: 'Ik ook'... Het ijs was hiermee meteen gebroken. Na aarzelend meer informatie te vragen over de frame tv, ontstond er een heel leuk gesprek en kregen wij goede informatie van deze jonge man. Omdat wij onze oude t.v. ook in deze winkel gekocht hadden, kregen wij hier een mooie inruilprijs voor. En dan ook nog eens in aanmerking komen voor een lijst naar keuze...Hierdoor begonnen wij toch wel serieus interesse te krijgen.
Maar dit was natuurlijk helemaal niet waar wij voor naar Nijmegen waren gekomen, dus wij zeiden tegen hem, wij lopen nog even rond, pakken een lunch en denken er samen goed over na.
'Dat begrijp ik' zei de verkoper, wanneer je besluit om terug te komen voor deze t.v., dan is die rekening voor ons...
Ja hoor, een uurtje later waren wij terug in de Hello winkel en werden wij opnieuw met een grote glimlach begroet....En ik zei: ' Ja ik wil' ;)

Cor Rijnders 27-11-2022

Wij zijn heel erg hartelijk geholpen door de verkoper. Hij heeft kundig advies verleend, waardoor wij onze keuze snel konden maken.

Tomlightmountain 27-11-2022

Er is altijd ruimte voor onderhandeling, zelfs als ze al de goedkoopste zijn, gebaseerd op tweakers pricewatch.

Dion Welten 27-11-2022

Meteen goed geholpen en snel besteld. Ook de service voor 3 jaar bijgenomen