HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

J.Brust 04-02-2022

Keurige begeleiding en deskundige advisering.
Meedenkend en zeer klantvriendelijk

Jan 04-02-2022

De verkoper, Marco, nam alle tijd om uitleg te geven over de verschillende systemen. Uitleg over kleur en helderheid en daarbij de eigenschappen van de verschillende systemen geduid met eenzelfde beeld, filmpje. Dit was bijzonder verhelderend waardoor eigenlijk als vanzelf een keus gemaakt kon worden. Wij zijn zeer tevreden over de hulp en uitleg! En prijstechnisch is het bedrijf zeer concurrerend!

Rens Wiersma 04-02-2022

Makkelijk shoppen voor de beste prijs. Mooie receiver gevonden, vrijwel nergens op voorraad maar bij deze winkel wel. Nergens goedkoper gevonden, er kon ook nog een goeie deal worden gemaakt waardoor de prijs alleen maar beter werd. Snelle en heldere communicatie. Dik tevreden over de winkel Naarden en zijn medewerkers.

Gerrit 04-02-2022

Prima advies. Voor- en nadelen belicht van diverse opties. Ook meteen duidelijk dat niet alles aanwezig was, maar wel dat het redelijk snel geleverd kon worden. Uiteindelijk gekozen product (Samsung Cinematic Q series Soundbar HW-Q800A) een dag later thuis bezorgd.

Richard 04-02-2022

Vandaag een 65inch tv gekocht en een soundbar in rotterdam
Goed geholpen door de verkoper masin amir
En nog een leuke korting gehad
Mooik mooi opgestelde tv,s en aparte ruimte voor de soundbar
Een aan rader

Ooh 04-02-2022

TV eind november 2021 besteld en betaald. Begin februari 2022 nog niet geleverd. En tussentijds geen statusupdates; moet je zelf voor chatten/bellen. Chat regelmatig niet beschikbaar en wachttijd aan de telefoon meer dan 2,5 uur!! Cashback actie inmiddels verlopen, maar gaan ze oplossen. Ik hoop het. Koop hier nooit meer…wees gewaarschuwd!

Patrice en Annemieke 04-02-2022

Op onze zoektocht naar een betaalbare soundbar zijn wij bij PlatteTV te Utrecht geweest. Dax gaf ons daar een goede en gedegen uitleg. Ook fijn om het geluid te kunnen beluisteren in een, in de showroom, gecreëerde huiskameropstelling. Een absolute aanbeveling voor een advies met een persoonlijke touch en een scherpe prijs met extra garantie.

Jeff 04-02-2022

Tweede keer een tv gekocht en eerder al een compleet Sonos systeem. Krijg altijd goed advies en de installatie en montage service is echt top. Professioneel, waterpas en strak langs de muur gemonteerd. Helemaal top!

Hans 04-02-2022

Prima geholpen bij de aanschaf.Inmiddels de 3e keer dat ik hier iets kocht. Vorige keren zelf meegenomen. Nu laten bezorgen. Bezorging niet helemaal zo als was afgesproken, maar dat kwam door de storm CORRY. Nieuwe afspraak en net niet binnen binnen de afgesproken aflevertijd, Overmacht en file. Dat is eigenlijk het enige wat zorgt dat het geen 10 is. De gekochte TV's doen het zoals beloofd. Absoluut verder deskundig, betrouwbaar en vriendelijk personeel. Geldt ook voor de klantenservice!

Meeuwissen 04-02-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er duidelijk wordt aangegeven wat je koopt en wat de kosten zijn. Ook werd ik prima via de chat geholpen en konden wij een duidelijke afspraak maken wat de totaal kosten gaan bedragen.

Dennis 04-02-2022

In de Plattetv vestiging in Utrecht ben ik keurig geholpen door medewerker Dax. Ik ben voorzien van goed advies, deal was snel gesloten, heb een mooie korting gekregen op mijn aankoop en de medewerker heeft zelfs de moeite genomen om mijn aankoop naar mijn auto te brengen. Ik kom in de toekomst voor andere aankopen zeker terug!

Mo 04-02-2022

Onze installateur was zeer bekwaam kwam spontaan over dacht mee en deed heel goed aan up selling. Al met al een aangename ervaring ga zo door .

Piet 03-02-2022

Goede overzichtelijke winkel en vriendelijk personeel en kundig ik heb op iedere vraag antwoord gekregen en de winkel is goed berijdbaar Naarden

Bert 03-02-2022

Mooie winkel met ruim aanbod. Vakkundig en vriendelijk personeel. Scherpe prijzen en mogelijkheid je oude toestel in te ruilen. Goede service. Ook na sluitingstijd kun je via chatbox contact krijgen met een medewerker. Overtreft onze verwachting. Een aanrader om hier je tv te kopen.
Officiële reactie van HelloTV 04-02-2022

Beste Bert,

Wat leuk om te lezen dat we uw verwachtingen hebben overtroffen, daar doen we het voor! Heel veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Leo Bouwer 03-02-2022

De LG Oled is door Jop op een snelle professionele manier opgehangen en afgesteld. Hij heeft alle randapparatuur zoals een Blu-ray en een Zidoo mediaplayer compleet ongeregeld. Ik had graag het cijfer 11 gegeven, maar de statusbalk loopt maar tot 10. Ook over de werkwijze en service van “ Platte TV” niets dan lof. Als ik alles zelf had moeten doen was ik wel een poosje bezig. Zit nu met de koffie al naar mijn nieuwe 4 K te kijken.

Gerard 03-02-2022

Via de site hadden we al een shortlist gemaakt van tv's die we interessant vonden. In de winkel zijn we prettig en zeer goed geholpen en hebben we onze keus kunnen maken.
Vandaag is de TV geleverd en geinstalleerd. Weer zeer prettige en professionele service. We zijn zeer tevreden met onze keus.

Mark 03-02-2022

Bij binnenkomst werd ik netjes te woord gestaan. Er werd naar mijn wensen gevraagd en hierop goed advies gegeven. Zo hebben een mooie tv gekocht. Vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Verheuvel 03-02-2022

We hebben deze winkel via onze zoon gehoord vriendelijk personeel en behulpzaam met de tv in de auto zetten en goede uitleg door DAX

JustMeMar 03-02-2022

S'ochtends besteld en s'middags meteen opgehaald, snel geholpen, vriendelijke medewerkers die bereid waren het product ij de auto te zetten

Dewi 03-02-2022

Installatie en montage service was top. Edwin was heel aardig en heeft alles netjes opgehangen en ook goed uitgelegd. Was ons echt elke cent waard!

Bestellen etc ook allemaal prima, de upsales zijn wel een beetje intens (kabels, garantie, schoonmaakspray, alles werd aan de man gebracht) maar dat is overkomelijk.

Christien 03-02-2022

Heel fijn geholpen goede uitleg en je kon alles vragen niets was te veel.een vriendelijk team
Van ons een mooie 9.5
We zullen zeker andere motiveren om bij jullie te de TV te kopen.

Fam Reijnders 03-02-2022

Wij vinden Platte TV in Doetinchem een prettige zaak.
Onlangs een TV gekocht maar die wilde we toch omruilen. De medewerker Laurens herkende ons gelijk, en zo was het makkelijk uitleggen en kwamen we met hem en zijn collega tot een goede oplossing.
Wij zijn erg te vrede over de goede service van Platte TV in Doetinchem. Bijdeze bedanken wij Laurens en zijn collega’s. Vriendelijke groet Fam Reijnders.

Platte TV Roskildeweg 15 9723MA Groningen 03-02-2022

Duidelijkheid op de site en telefonische contact. Goede uitleg en de afspraken worden nog een x doorgenomen. Installateur was keurig op tijd en heel vriendelijk.Ook de uitleg voor het gebruik van de tv nam ie de tijd voor.Heel prettig!

Niek 03-02-2022

Eind mei 2021 heb ik een showroommodel Samsung HW-Q950T voor 803,00 euro gekocht. Al snel begon de subwoofer af en toe een bijgeluid te maken wat klonk als kraken en begin oktober de set voor het eerst opgestuurd ter reparatie. Toen de set enkele weken later retour kwam was de subwoofer vervangen voor een nieuwe maar hetzelfde probleem deed zich voor. Thuis geprobeerd uit te sluiten dat het probleem hier zat door de subwoofer op een andere plek en ander stopcontact aan te sluiten, een andere broningang rechtstreeks op de subwoofer ipv alles over de hdmi vanaf de tv naar de subwoofer maar dit verholp het probleem ook niet. De set wederom voor reparatie retour en na bijna 2(!) maanden kwam deze terug waarbij het moederbord vervangen zou zijn. Direct na aansluiten was het kraken hoorbaar en het probleem dus hetzelfde dus ik ben weer terug gegaan met de set en gevraagd om een oplossing. Mijn vertrouwen in een reparatie was inmiddels gedaald naar 0. De enige oplossing volgens de medewerker was de set zoals voorgeschreven bij fabrieksgarantie voor de derde en laatste(?) keer aan te bieden ter reparatie. Na vervangen van het moederbord en een nieuwe subwoofer vraag ik mij af wat voor opties er dan over blijven en de reactie van de medewerkers in de winkel in Doetinchem was dat zij verwachtten dat Samsung in dit geval opdracht zou geven tot creditering of het uitleveren van een nieuwe set en mogelijk de nieuwste versie. De verwachting was dat ik met ongeveer twee weken de oplossing wel zou horen. Inmiddels zijn de twee weken voorbij en bij navraag voor een update verwacht de reparatie afdeling van PlatteTV dat het nog 1,5 week duurt voordat de set terug is bij PlatteTV vanuit de reparatiepartner (Servilux).
De set is sinds de eerste reparatie dus bijna non stop weg voor een oplossing die niet gevonden wordt en de korte momenten tussendoor werkte deze niet naar behoren waardoor ik na 9 maanden niets voor mijn 800 euro niets anders heb gekregen dan een bak ellende en vele uren frustratie omdat PlatteTV zich blijft verschuilen achter de procedure van de fabrieksgarantie en dus wijst naar Samsung waar ik geen zaken mee kan doen. Zelfs Servilux, dat de reparatie doet, kon mij niets vertellen over de beoogde oplossing of het probleem omdat zij verwijzen naar PlatteTV...
Tot nu toe nog geen oplossing.

Verwacht dus weinig tot niets van PlatteTV als het op service aankomt.

Nathalie 03-02-2022

Online onze soundbar aangeschaf met de vraag of deze in de vestiging Rotterdam bezorgd kon worden.
Dat was geen enkel probleem,zodra de soundbar in Rotterdam afgehaald kon worden zou ik een afhaal bericht krijgen.Deze keurig ontvangen en naar Rotterdam gereden.Daar keurig netjes en heel vriendelijk ontvangen,mijn bestelling werd uit het magazijn opgehaald en door Robin in mijn auto geladen.Robin en Jos dank jullie wel voor de service en klantvriendelijke ontvangst!.