HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

b.hofmans 09-11-2021

goed geholpen en goede uitleg wat betreft de aankoop keurig en vriendelijk personeel.

Thomas Loos 09-11-2021

Wij hebben in eerste instantie een tv geleverd gekregen die volledig kapot was. Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice en dat is snel opgelost. Er kwam een duurdere TV voor dezelfde prijs geleverd gezien het model wat wij hadden niet meer leverbaar was.

R. de Leeuw 09-11-2021

Duidelijke en eerlijke uitleg. Laat alternatieven tv's zien om te vergelijken. Wordt niets opgedrongen.

Henk&Elly 09-11-2021

Eind oktober bij Platte TV.nl in de zaak geweest ter oriëntatie en info over de aanschaf van een nw. TV.
Hierbij goed en duidelijk geïnformeerd door jullie medewerker (*).
Een paar nachtjes over geslapen en vandaag 06-11-21 ,na nog wat aanvullende info ,van (*),m.b.t. garantie etc. tot aankoop besloten .
Wij zijn super tevreden !
Officiële reactie van HelloTV 09-11-2021

Beste Henk & Elly,

Bedankt voor de 10! Erg fijn om te lezen dat uw bezoek aan onze winkel ervoor heeft gezorgd dat u een weloverwogen keuze heeft kunnen maken voor een nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst en we horen het graag als we u nog ergens bij kunnen helpen.

Jelske - PlatteTV

Corien Kole 09-11-2021

We zijn heel netjes en goed geïnformeerd door (*) de verkoop medewerker, waardoor we nu een hele mooie samsung Neo Qled tv hebben gekocht..... erg blij mee
Vriendelijke groet

Arthur 08-11-2021

Op zoek naar een Philips Oled Tv zag ik een zogenaamde persoonlijke korting kon aanvragen. Natuurlijk heb ik dat gedaan.
Er werd me een aanbod gegeven die € 25,00 lager dan die bij de ING Rentepunten. Altijd meegenomen toch.
Ik ging hiermee akkoord.
Toen werd ik gevraagd of ik een Servicetotaalpakket, een soort verlengende garantie, erbij wilde hebben. Kosten €79,99 voor 3 jaar en een mooi verhaal over dode pixels.
Dat heb ik geweigerd. Als consument mag je gewoon gebruik maken van aankoop op afstand. Je hoeft zonder reden het product terugsturen.
Toen kreeg ik, met dezelfde voorwaarden, een aanbod van € 59,99. Ook dat heb ik geweigerd.
En toen niets!! Geen reactie van onze (*) en (¥).
7 dagen later heb ik een mail naar PlatteTV gestuurd maar ook daarop werd niet gereageerd.
Kijk, dat vind ik nu onbeschoft. Misschien zit het al in de naam van de website. PLAT!
Ik heb mijn Philips 55OLED806 gewoon bij ING gekocht. Geen gezeur over dode pixels. Gewoon leveren.
O Ja. bij de ING kost de TV nu € 1369,00 en bij de PlatteTV € 1699. Daar kom nog de actie van Philips van € 100,00 bij. Dat geld natuurlijk ook bij de ING. Doe er wat mee.

Arevik 08-11-2021

Ik ben heel goed geholpen in de winkel. Er is goed geluisterd naar mij en goed geadviseerd. Zo heb ik de juiste keuze kunnen maken

I. van Doorn 08-11-2021

Wij zijn goed geadviseerd door de verkoper, welke TV aan onze verwachtingen zou voldoen.
Daarnaast zeer vriendelijk geholpen, tijd voor onze vragen goede service.
De monteur was ook zeer vriendelijk heeft de TV geïnstalleerd en opgehangen!!

Sam 08-11-2021

Prettige winkel, veel keuze en goede prijs gekregen. Vriendelijk en kundig personeel. Danny K. heeft de soundbar van Klipsch netjes geinstalleerd bij ons thuis. Topper.

Annet 08-11-2021

Heel prettig en rustig geholpen door Marco in Groningen. Goed advies, Geen lange wachttijd.

Jan van Lagen 08-11-2021

Was hier voor het eerst, prachtige winkel en super en deskundig geholpen door Marc ,toppie!!

Rob 08-11-2021

Ik zag een tv die ik graag wilde hebben maar had zelf nog een tv in huis die eigenlijk nog prima voldeed. Ik besloot toch eens te informeren via de chat wat ik voor mijn oude tv terug zou krijgen bij inruil. (*) heeft me hierbij netjes te woord gestaan en deed me een mooi aanbod voor mijn oude tv.
Zodoende dat ik een uur later mijn nieuwe tv al af kon halen in de winkel en direct mijn oude kwijt was zonder ermee te hoeven leuren op marktplaats (of iets dergelijks).

Al met al een fijne en vlotte ervaring dus.

Fam vd Starren 08-11-2021

Duidelijke en vakkundige voorlichting tijdens onze aankoop van een tv.
Vriendelijk personeel en goedesetvice

M.H.M. Boumans 08-11-2021

Ruime winkel met voldoende overzicht om je goed te orienteren, een ordelijke opstelling van de diverse TV's (bv. merken, grootte), vriendelijke medewerkers en een eerlijk advies. Tevens de mogelijkheid om te onderhandelen en een goede ' deal ' te maken.

Moo 08-11-2021

Goede deal! Mooie televisie en het eerlijke verhaal! Vragen om een goede prijs werkt. En die je huiswerk voordien 😜

Mark 08-11-2021

Ik heb bij de winkel in Groningen een televisie gekocht. De winkel heeft een groot aantal televisies in de showroom staan. En indien je hulp nodig hebt wordt je door kundige mensen geholpen om de geschikte televisie te vinden. De medewerker van de winkel beantwoordde alle mijn vragen over de televisie.
Ik was bijvoorbeeld erg benieuwd naar de beeld- en geluidskwaliteit van de gekozen televisie van "normale" telvisiezenders (NPO, RTL, etc.) en dat liet de medewerker aan mij zien en horen.

Frank 08-11-2021

Een zeer vriendelijke ontvangst door alle medewerkers. Vrijwel onmiddelijk de juiste aandacht voor mijn zoektocht naar een nieuwe oled tv. Geen opdringerige vragen maar interessevragen over waar wij de tv voor willen gebruiken en de grootte etc.
Uiteindelijk, na een goed advies, besloten om er toch even over na te denken. Dit wordt in alle rust aanvaard en ik krijg een offerte mee zodat ik er nog eens rustig over kan nadenken.
Uiteindelijk besluiten we die middag de tv aan te schaffen. Wederom zeer vriendelijk onthaald en de deal wordt gesloten na een aantal zeer goede adviezen rondom onderhoud, installatie enngebruik. Al met al een zeer goed ervaring.

Roland 08-11-2021

Wat een mooie winkel; had ik niet verwacht. Prettig geholpen, goed advies en een aantrekkelijke prijs.

Janssen 07-11-2021

Wij waren erg positief verrast met onze eerste ervaring met de platte TV-shop in Nijmegen.
We werden enthousiast geholpen door een brildragende personeelslid. Deskundig, en zeer geduldig antwoordend op onze vragen. Waarbij tijd nog moeite werd gespaard.
Erg prettig en voldoende zelfs een beetje nostalgisch in deze webshop-tijd. Duidelijk is dat de winkel de toegevoegde waarde van persoonlijk contact en look en feel waar maakt.

van Dijk 07-11-2021

Vandaag tv + soundbar gekocht, super goed geholpen. Een goede aanrader om daar heen te gaan. Ook goede korting gekregen. Fijne mensen.

Margo 07-11-2021

Perfect geholpen door verkoper Thomas in de vestiging in Eindhoven. Hij luisterde goed naar onze wensen en gaf goed overwogen en helder advies over onze aankoop. Hij was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeer goede ervaring!

Daniels Eersel 07-11-2021

Zeer nette winkel, uitstekend verzorgd en je wordt professioneel te woord gestaan en geholpen met alle vragen en opmerkingen, ze nemen echt de tijd voor een klant.
Dit maak je tegenwoordig weinig meer mee!

Ibo 07-11-2021

Verkoopmedewerker Q heeft mij vandaag geholpen. Hij heeft mij voorzien van perfecte advies op maat waardoor ik makkelijker een keuze heb kunnen maken. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop hij dat heeft gedaan. Ik boven al deze gids service ook nog eens korting gehad, gewoon weg super filiaal in Den Bosch en zeer zeker aanraden is de verkoopmedewerker Q.

Hfh 07-11-2021

Jullie gaan voor de 10 in Naarden. M.i. Verdienen jullie de 10. Ben geholpen door Max D. Ben vandaag terug gegaan naar Platte tv Naarden. Eerst hebben we ons georiënteerd. Hebben ook door max uitgebreide uitleg gekregen. Diverse merken kwamen aan de orde. De keuze lag helemaal bij ons. Max wilde natuurlijk wel een dure tv verkopen. Maar het prees met hetzelfde gemak de goedkopere tv,s aan. Het maakte hem niet uit. Hij nam alle tijd voor de voor en nadelen. De goedkopere op de duurdere tv’s. Platte tv Naarden we zijn uiterst tevreden met de hulp die Max geboden heeft. Kom hier zeker weer terug.

Jos 07-11-2021

Mooie winkel nette werknemers en goed geholpen 2015 al eerder een televisie bij hun gekocht en toen was het al super en dat is nu alleen maar beter geworden 👍