HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

GPN 17-01-2022

Wat is het toch fijn om deskundig geholpen te worden bij de aanschaf van een nieuwe tv. Vooraf zelf op basis van gegevens op internet en recencies van gebruikers een 2-tal tv's uitgezocht. En dan toch in de winkel een andere maar prima keuze kunnen maken. Dankjewel Rafael voor de zeer prettige wijze waarop je ons hebt geadviseerd!

henriette 17-01-2022

Mooie winkel, behulpzame medewerkers, goede uitleg. Ruime keuze aan tv, Ook genoeg op voorraad.

Maureen van Luijn 17-01-2022

Bij binnenkomst werden wij opgemerkt en meteen geholpen.
Onze vragen werden geduldig beantwoord en de verschillen werden uitgelegd door bij de tv,s het geluid aan te zetten.
Er werd goed de tijd voor ons genomen waardoor wij een aankoop hebben gedaan
Bedankt Toby!

Gerad 17-01-2022

Levering volgens afspraak, installatie door Timo en Ron heel fijn en netjes verlopen, mensen met vakkennis, tv moest worden opgehangen en te worden geinstalleerd, dit alles is netjes en schoon verlopen, top mensen.

OrAs 16-01-2022

Eindelijk weer een winkel waar men kennis heeft van hun producten en waar ze weten wat service is.

Remon Wannet 16-01-2022

We zijn afgelopen zaterdag in de winkel in Nijmegen super goed geholpen! De verkoper ( een jongeman met bril) was erg hulpvaardig, had veel kennis van zaken en luisterde goed naar onze wensen. We zijn daarom over gegaan tot de aankoop van een nieuwe tv en gingen met een goed gevoel de deur uit.

Nelly van Erp 16-01-2022

Mooie ruime winkel. Koffie en thee voor de wachtende cliënt. Werd rustig, vriendelijk maar vooral professioneel geholpen door Collin van Team Den Bosch bij het aanschaffen van een soundbar. Kreeg goede informatie. Een tevreden klant verliet de winkel.

Herman 16-01-2022

Ik ben in de winkel in Groningen geweest om een nieuwe tv aan te schaffen. De winkel is smaakvol ingericht en de presentatie van de tv’s was erg mooi. Mooi was dat per merk een gedeelte van de winkel was ingeruimd, zodat je goed kon vergelijken.
De verkoper was zeer voorkomend waardoor ik me een zeer gewaardeerde klant voelde. Hij had ook veel kennis van zaken.

Linda 16-01-2022

Goede en snelle service
Zeer goed bereikbaar en werd zelf gebeld voor een betere deal

Léon 16-01-2022

Ik ben naar de vestiging Zoeterwoude - Rijndijk gegaan voor aanschaf van een nieuwe Samsung TV. Jelle heeft mij geholpen en mij goed te woord gestaan en geholpen met mijn keus. Hij kon het prijsverschil tussen diverse internetaanbiedingen goed onderbouwen en vandaar dat wij met een goed gevoel de nieuwe tv hebben meegenomen. wij hebben er een goed gevoel van overgehouden.

Wil W. 16-01-2022

Via internet een betaalbare site voor tv`s gevonden -plattetv.nl- dus, bleek ook nog in de buurt te zijn.
Via live chat info gevraagd naar enkele tv`s, voelde betrouwbaar en professioneel aan.
Volgende dag naar winkel gegaan, bleek alle toestellen te hebben staan en ook nog in voorraad.
De prijs was correct dus meteen keuze gemaakt. Werd professioneel geholpen.
Aanrader dus.
Wil W.

Richard 16-01-2022

Zeer mooie overzichtelijke winkel, was voor de tweede keer hier en ben wederom voortreffelijk geholpen door dezelfde aardige verkoper, helemaal top 👍

Michel 16-01-2022

Snel en adequaat geholpen.
Verkoper heeft al mijn vragen beantwoord en mogelijkheden uitgelegd

Sander 16-01-2022

Netjes geholpen. Rustige manier van communiceren. Dachten mee over oplossingen

Marcel 16-01-2022

Geholpen door Jelle in Zoeterwoude. Goede service en zonder opdringerig te zijn voorzien van helder advies.

Jolanda 16-01-2022

Altijd een hele goede service en vriendelijke mensen weten waar ze het over hebben

Memarg 16-01-2022

Snel, gemakkelijk en transparant. Info klopt. Bezorging inderdaad de volgende dag. Afspraken worden derhalve nagekomen. Lagere prijs dan elders. Top.

J 16-01-2022

Goede zaak. Duidelijke uitleg. Twijfel tussen Qled en OLED.. uiteindelijk door uitleg uitgekomen op de OLED. Inruil was ook mogelijk mochr eea niet bevallen. Leuk personeel.

Han bosman 16-01-2022

Toen we binnen kwamen al van iedereen een vrolijk GM wie ons hielp was ook heel vr en vooral een hele goede uitleg 👍dus van ons een dikke 10

Marco van Reeuwijk 16-01-2022

Ik ben vandaag geholpen door verkoper in het filiaal aan de Hoge Rijndijk te Zoeterwoude, ik ben op een vriendelijke en rustige manier geholpen. De verkoper kwam op mij sympatiek en eerlijk over en heeft mij ook kundig geadviseerd over de nieuwe TV die ik heb gekocht. Ik hoop nog jaren plezier te hebben van de nieuwe TV.

Fabian 16-01-2022

Vandaag een Samsung QLED 4K 75Q74A (2021) samen met een soundbar aangeschaft in de winkel in Utrecht.

Winkel ziet er schoon en overzichtelijk uit, kregen netjes Koffie Aangeboden en de verkoper wist waar hij het over heeft en gaf goed advies.

Mooie prijzen en goed advies, zou ze zeker aanraden.

Thijssen 16-01-2022

Tv gekocht in filiaal te Nijmegen. Geholpen door verkoper. Fijne benadering en goed/eerlijk advies. Niet kost wat kost een duurdere tv opdringen. Heel vriendelijk!

Marcel 16-01-2022

Goede geholpen door de zeer vriendelijke medewerker met bril. Wist wat we nodig hadden, liet verschillen zien en gaf eerlijk advies.

Elmar Kouwenhoven 16-01-2022

Ik ben geholpen door verkoperuit de vestiging Nijmegen. Mijn huidige oled moest gerepareerd worden en er werd mij aangeboden met korting een nieuwe tv aan te schaffeb. Na wat over en weer gemaild en gebeld te hebben heb ik een nieuwe tv besteld. Met de extra garantie die ik wilde. Dus dit is mijn 3e tv bij plattetv. Dit is met een reden. Bedankt voor de goede service!

Paul 16-01-2022

Geweldige hulp en levering van onze LG Televisie. Behulpzaam wat het beste is en welke muurbeugel je het best kan gebruiken. Top gedaan hij hangt fantastisch.