HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Roger 10-10-2020

had een nieuwe Denon AVR besteld oude ingeleverd kreeg een prima deal en werd snel geleverd

MarkyMark 10-10-2020

In de winkel zelf goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je en geven advies. Prijs was duidelijk lager dan bij de concurrent. Heb een kleine beschadiging ontdekt. Wordt direct actie op ondernomen.

Vrouwkje 10-10-2020

Zeer ervaren installateur. Adviseerde een andere ophangbeugel voor een mooi en strakker geheel. Goede uitleg over de programma's en apps.

Ab Broshuis 09-10-2020

Zeer deskundig geholpen. We hadden de website bestudeerd maar we bleken naar oudere techniek tv’s te kijken. Goed en begrijpelijk beargumenteerd door de verkoper hebben we voor een iets grotere en moderne platte tv. Geholpen zijn met de keuze de tv aan de wand bevestigen en niet staand op pootjes. Veel mooier bleek met de sonos soundbar ervoor. Heel tevreden de winkel uitgelopen met gevoel goede keuze gemaakt.

dave 09-10-2020

Zeer deskundig advies en vlotte bediening. Zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar een goede tv.

Mariëtte 09-10-2020

In de winkel hebben ze veel tijd en aandacht besteed om tot een weloverwogen keuze te kunnen komen ivm visus problemen. Fijn!
En de installateur was zeer betrokken en heeft voor ons vandaag, naast heldere uitleg, alle mogelijkheden zo ingesteld dat het voor ons ouderen zeer gebruiksvriendelijk is. En het ons laten doen tot ee het goed onder de knie hadden. Blij mee! We genieten nu in alle rust van onze nieuwe TV.

Erik 09-10-2020

Wij zijn fantastisch geholpen door Jelle, hij heeft het perfect gedaan. Hij heeft ons ook heel duidelijk gemaakt om toch maar te kiezen voor de extra garantie. Ook heeft hij ons een speciale schoonmaak set speciaal voor oled tv aanbevolen. Wij hopen heel lang en veel plezier te hebben an onze oled televisie.

Linda 09-10-2020

Grote toonzaal met verschillende toestellen en verschillende merken. Dus volop keus. Hele aardige en deskundige verkoper. Goede info. Zeer tevreden!

Erik 09-10-2020

Goed geholpen en een mooie prijs gekregen. Incl. inruil oude tv. Ook goeie service via de mail gehad. Echt een aanrader.

Ad 09-10-2020

Mooie ruime winkel met zeer vriendelijk personeel. Wel steeds wisselende productprijzen op de website maar ook daar valt over te praten. Wordt geen druk uitgeoefend en er wordt eerlijk verteld wat de voor- en nadelen zijn.

Dionne 09-10-2020

Via de Website en Live chat met verkoper Iv naar de Platte T.V. in Naarden gereden, mooie grote winkel waar wij netjes te woord werden gestaan door medewerker R keurig op anderhalve meter, uitgebreid alles laten zien en horen inclusief nog wat tips over de T.V. die wij op het oog hadden, blij en tevreden verlieten wij de winkel en zoals R voor ons hoopte, de T.V. was net uitgekomen, stond de T.V. 2 dagen later bij ons in de huiskamer. Een verademing om op deze manier een T.V. te kopen, wij raden dan ook iedereen aan eerst bij de Platte T.V. in Naarden naar binnen te lopen, fijne winkel, vriendelijke mensen.

René 09-10-2020

Via de chat een topdeal afgesloten voor een LG 65GX. Het personeel in de winkel in Zoeterwoude is heel gastvrij en behulpzaam. Ook de koffie is prima kwaliteit.

Kan niet anders dan jullie een welverdiende 10 te geven!

J Loupatty 09-10-2020

We zijn geholpen op locatie Amsterdam. Daarbij is uitleg gegeven over de mogelijkheden om een goede keuze te kunnen maken. We zijn vriendelijk en goed geholpen.

kaatje 09-10-2020

Was niet druk rustig rondgekeken daarna de beslissing genomen welke ik wilde hebben, daarna goed geholpen en deal snel gesloten. Was een demo maar volgens mij een super goede prijs bedongen.

Fear na Boinne 09-10-2020

Eerst contact gehad met de klantenservice via email voor een inruil-aanbod, hetgeen allemaal heel soepel verliep...
Daarna netjes geholpen door xxx in het Filiaal Zoeterwoude, had de volgende middag een probleempje met het toestel, maar een telefoontje met het filiaal later was alles weer in orde!

Tv 09-10-2020

We werden erg gastvrij ontvangen met een kopje koffie.
Erg goed en professioneel advies, daarom besloten om de tv te kopen omdat de verkoop voorwaarden ook goed zijn en een goede prijs.

Ramsy Lowes 09-10-2020

Op zoek naar een goede TV voor de xbox-one en computer + netflix.
Via de fijne live chat goed geholpen omdat ik ook blue-tooth mogelijkheden wilde voor een head-set. Uiteindelijk de LG6300 verkozen wegens prijs kwaliteit verhoudingen. Helemaal blij met de kwaliteit en de snelle levering door PlatteTV.

A de Bruin 09-10-2020

Uw medewerker kwam op afgesproken tijd.
Heeft de tv en andere apparatuur perfect aangesloten, hij had alle tijd om ons uitleg over de apparatuur te geven. Complimenten. Wij zijn erg blij met de tv.
👍👍👍👍👍
Fam. Xxx

Henny schaapherder 09-10-2020

Mijn tv heb ik bij plasma tv in naarden gekocht was even vergeten dat te melden top service👍👍

Brolin71 09-10-2020

Ik was naar de winkel gereden voor een paar polk audio s20 speakers. Helaas waren deze niet meer op voorraad. xxxi s toen meteen voor mij gaan bellen, maar helaas.Na wat aandringen van xxx , bleek er toch nog een paar achter op de pallet te staan.Dankzij xxx kan ik dus toch muziek luisteren dit weekend.

Pieter 09-10-2020

Bij Platte TV in Amsterdam een Samsung 55Q90T aangeschaft. Zeer goed geholpen, heel blij met het advies wat ik ontvangen heb, was aanvankelijk van plan om een LD Oled aan te schaffen. Ik werd erop gewezen dat in mijn situatie (gamen en lichte kamer) ik beter voor een QLED ipv een OLED kon kiezen.

Uiteindelijk door dit advies een verstandige keuze kunnen maken. Tevens gekozen voor een garantieplan om er zeker van te zijn dat deze QLED TV ons de komende jaren veel kijkplezier gaat geven.

Ga zo door Platte TV!
Officiële reactie van HelloTV 09-10-2020

Beste Pieter,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw aankoop in onze winkel Amsterdam.

U heeft met de Samsung 55Q90T een prachtige keuze gemaakt, hoge beeldkwaliteit en ideaal voor gamen.

Heel veel kijk- en gameplezier gewenst. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Jelske - PlatteTV

Johan 09-10-2020

Scherpe prijzen,zeer goed en eerlijk advies,absoluut niet opdringerig,goede bijkoop garantie met helder uitleg en goede parkeer gelegenheid op lokatie breda.Wij zijn geholpen door jordy m,en deze man verstaat zijn vak.Kortom,voor ons is dit na al meerdere aankopen DE winkel waar men echt moet zijn voor zowel beeld als geluid.

Henny schaapherder 09-10-2020

Ben zeer tevreden met de bediening in de winkel deze meneer heeft mijn goed advies gegeven en vandaar mijn aankopen bij deze winkel ga zo door👍

Roy 09-10-2020

Uitstekende service in de winkel in Utrecht! Ze hebben de tijd genomen om mij vriendelijk te helpen, en er vervolgens voor gezorgd dat mijn nieuwe tv snel geleverd werd, omdat mijn oude tv na ruim 12 jaar stuk was gegaan.