HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Martin 11-11-2021

Perfect geholpen door Nick van vestiging Amsterdam. De ontvangst is altijd vriendelijk door de dames en de espresso smaakt prima. Ik had zelf al wat huiswerk gedaan, maar Nick heeft goed doorgevraagd waarvoor ik de tv het meest zou gebruiken en kon helder de voor- en nadelen uitleggen van de diverse opties. Fijn dat je ook rustig de tijd krijgt en er niet wordt aangestuurd op je zo snel mogelijk bij de kassa krijgen. Uiteindelijk direct een LG C1 OLED meegenomen en voor mijn gevoel ook voor de beste prijs die mogelijk was - dat is eigenlijk alles wat je wil als koper. Het aanbieden om mee te lopen naar de auto blijft een simpel maar doeltreffend laatste stukje service waardoor je met een glimlach naar huis gaat met je nieuwe aankoop. Simpelweg niets op aan te merken.
Officiële reactie van HelloTV 11-11-2021

Beste Martin,

Van uw review krijgen wij ook een glimlach op ons gezicht, bedankt daarvoor! Wat ontzettend leuk om te lezen dat u van A tot Z zo prettig geholpen bent. U heeft een erg mooie keuze gemaakt met de LG C1, heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Fam. Meerveld 11-11-2021

Na een speurtocht op internet bij platte tv hadden we onze zinnen gezet op een Samsung neo qled tv
Via de chat die na een paar minuten verschijnt op hun site platte tv .nl kregen we op alle vragen antwoord ,chat mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam en daar waren we zeer van onder de indruk.

Reden genoeg om op zaterdag in de auto te stappen en naar de winkel platte tv te rijden in Breda
om zelf te gaan kijken ,daar werden we geholpen door Anne de ervaring die we met de chat hadden werd in de winkel gewoon door gezet ,Anne was vriendelijk en kwam professioneel over ..onze complimenten
Tijdens een bakje koffie hebben we een Neo Qled Samsung 65 inch gekocht dit kwam mede omdat we
ons welkom voelden in de winkel.
Nogmaals een mooie winkel en geweldig personeel.!
Anne bedankt .........je hebt ons voortreffelijk geholpen dankjewel !

S 10-11-2021

Zeer goeie service en fijne overzichtelijke winkel ik zou je zeker aanbevelen om hiernaartoe te gaan.

K.Bos 10-11-2021

Komt betrouwbaar over en geeft goede voorlichting.
Zeer tevreden. TV Inmiddels geïnstalleerd en werkt naar behoren.

Wesley 10-11-2021

Super fijn geholpen door verkoper ***.
Mijn wensen werden goed doorgenomen met een bak koffie en het bijpassende aanbod werd aangeboden. Hier een super tevreden klant met een mooie nieuwe tv !

Mel 10-11-2021

Een overzichtelijke winkel met een professionele uitstraling en behulpzaam, aardige en deskundige personeel.

De reden voor aanschaf van een mooie soundbar bij Platte TV.

M. van Leeuwen 10-11-2021

Uitstekend geholpen door Anne. Heldere uitleg en er werd meegedacht om aan de voorwaarden van de cashback actie te kunnen voldoen. Daarnaast werd er aangegeven dat het plaatsen ca. 3 tot 4 weken kon duren wat geen probleem was voor ons. Dat deze nu over twee weken geplaatst wordt was dus een meevaller waar we uiteraard erg blij mee zijn. Wij zijn naar deze zaak gegaan omdat twee vrienden hier ook zeer goed geslaagd zijn. Wij zijn blij dat we het ook gedaan hebben.

Feestje in de winkel 10-11-2021

Wij gingen alleen even oriënteren voor een nieuwe tv. Veel goede verhalen gehoord over platte tv dus daar heen. Daar werden we gelijk goed geholpen door de medewerker (man met bril), wauw wat veel verstand had hij van zijn vak, zo vol passie stond hij te vertellen, wij waren gelijk enthousiast. Door zijn enthousiasme ook gelijk een soundbar er bij gekocht omdat dat een heel mooi prijsje had. Het was voor ons een feestje in die winkel zo leuk dat hij het deed. Toen we uiteindelijk de knoop door hakte mocht ons dochtertje met een plastic hamer de knoop door hakken. Nou wij zijn meer dan tevreden , en raden nu iedereen platte tv aan. Zo fijn dat er nog zo'n winkels bestaan met zo'n goed personeel, petje af. Wij staan zelf ook in de detailhandel dus valt ons gelijk op. Ik kan daar door ook niks anders dan een 10 geven! Nogmaals onze complimenten naar de verkoper met bril, bedankt voor je deskundig advies en het gezellige shoppen!

Paul 10-11-2021

Via de website en chat contact gezocht met PlatteTV. De chat met Sabrina was goed. Snelle duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Vervolgens telefonisch contact met Menno van de winkel in Rotterdam. Interne communicatie was goed en het gesprek werd naadloos overgenomen. Goed duidelijke extra informatie en een concurrerend voorstel.
Gisteren in de winkel gekeken naar het product en uitstekend te woord gestaan door Umut. Rustig duidelijk en tijd voor de klant. Georiënteerd op randapparatuur en de bestelling geplaatst. Veel flexibiliteit in het order proces. Kleine aanbetaling om product te reserveren is mogelijk. Latere aflevertijd was geen probleem en kleine afwijkende detailafspraken worden in systeem goed vastgelegd.
Kortom een heel goed verkoopproces in een nette winkel met goede mensen.

Nu afwachten of het after-sales traject, de levering en installatie net zo goed verlopen
Tot nu toe ben ik heel tevreden

r.de.vries 10-11-2021

mooie winkel ruim opgezet en zeer vriendelijk en deskundig personeel, zijn uitermate tevreden

Arnold 10-11-2021

Via internet vernomen over platteTV. Wij waren al bij verschillende winkels geweest om ons te laten informeren over een eventuele aankoop van een nieuwe tv. Het filiaal van platteTVl in Eindhoven was voor ons het dichtst bij. Verrast door de vriendelijke en deskundige medewerker Boris, die ons haarfijn heeft voorzien van de juiste en eerlijke informatie. Ook meteen de Tv van onze keuze gekocht. Mooi overzichtelijk bedrijf, deskundige medewerkers en een goede prijs. Wat wil een mens nog meer.

Dhr.H.v.Z 10-11-2021

Installateur *** is echt een Topper!! Correct, vriendelijk, geduldig, en heel oplossings gericht.
Daar de kabel langer als 5 meter moest zijn kon hij de klus helaas niet afmaken. Wel de T.V keurig opgehangen en gebruiks klaar gemaakt. Goede tips gegeven voor verdere mogelijkheden w.b kabels en gebruik T.V Hij moet maar oplossen wat verkopers te makkelijk voorstellen.

Ed Versteeg 10-11-2021

Ik had al een review geplaatst over Platte TV zelf. Daar wil ik nog aan toevoegen dat de aflevering en installatie door beide D.op zeer klantvriendelijke wijze is uitgevoerd. Goede uitleg en de TV is initieel prima ingeregeld. Toen de D. weg waren kon ik letterlijk direct van mijn TV genieten.

Sita 10-11-2021

We zijn heel erg goed en professioneel geholpen.
We konden hier heel goed ervaren hoe de geluidsinstallatie net als bij ons thuis zou klinken omdat er verschillende ruimtes waren.
We waren al in andere winkels geweest, maar hier konden we gelijk een keuze maken.

JAG 10-11-2021

Prachtige winkel, erg veel keus en ruime gelegenheid om zittend te toetsen. Behulpzaam personeel, een en al vriendelijkheid.

Bert H. 10-11-2021

TOP!
Eerst heel erg goed en snel geholpen door S. via de chatfunctie van PlatteTV en zij had het apparaat in no time gereserveerd en gelijk een bevestigingsmail aan mij gestuurd.
Ik kon hem gelijk in Rotterdam halen en daar meteen heel erg goed en vriendelijk geholpen door S. Hij nam echt de tijd voor mij en had geen standaard, gehaast verkoop verhaaltje. Hij had diepgaande kennis van de Home Theater receiver en gaf ook goede tips die blijk van veel kennis gaven. Na het afrekenen stelde hij zelfs nog voor om in de luisterruimte te luisteren naar de door mij gekochte Home Theater receiver en bood ook nog koffie aan. Ik dacht eerst in een soort dozenschuif winkeltje te komen maar ik kwam in een onwijs mooie, grote shop, zelfs met een goed ingerichte luisteruimte. Hier kom ik zeker weer terug voor mijn volgende aankoop. Ondertussen staat mijn Denon AVC-X4700H heerlijk zijn werk te doen. Ook echt een topper.
Ik ga er nu gauw weer naar kijken.
Tot ziens en bedankt,
Mvg,
B.

Ton Bouwmans 09-11-2021

fraaie overzichtelijke showroom met de "merken eilandjes". Toegegeven dat de prijs van de diverse apparatuur mij naar de shop heeft gelokt.
Prettige verkoper die uitstekende adviezen gaf.

Arie 09-11-2021

Fijne winkel met genoeg keuze en goed personeel met verstand van zaken. 3 november TV gekocht en vandaag bezorgd, zeer tevreden en werd na bezorging gebeld door de winkel of alles was goed gegaan, zal zeker deze winkel aanbevelen bij mijn kennissenkring.

Rob 09-11-2021

Super, netjes op tijd.
Tv en soundbar geplaatst en geïnstalleerd.
Goede uitleg en alles werkt perfect.

Falco Ebben 09-11-2021

Via een vriend op Platte TV gewezen. Zeer tevreden over de deskundige hulp en afhandeling.

john bouwman 09-11-2021

Was op zoek naar de samsung frame en kwam al snel op de site van platte tv ging eerst voor een tweede kans maar deze was beschadigd
Platte tv kwam mij toen tegemoet met een nieuwe met korting erg fijn en snel geregeld
Zou ze zeker aanraden

Favie 09-11-2021

Super grote winkel,genoeg personeel die goed luisteren naar de vragen en /of wensen van de klanten
Veel deversitijd aan televisies enaudio apperatuur
Goede uitleg

Ed 09-11-2021

Ik geef dit cijfer aan dit bedrijf en wil geen 10 geven omdat er altijd wel wat te verbeteren valt . De mensen die er werken weten waar ze over praten zonder dat er een grote verkoop druk is . Nadat ik een keuze had gemaakt is er over de plus en de min punten gepraat ,mijn keuze nog makkelijker werd .Over de prijs gepraat en er bleek nog wat van af te kunnen dit ging eigenlijk heel makkelijk de tv is de volgende dag thuis bezorgd op de afgesproken tijd .Ben zeer tevreden over over deze winkel in Amsterdam.

Ralph 09-11-2021

De medewerker ( .........) wist goed waar hij het over had, kon ons goed de verschillen in verschillende type tv's uitleggen, en kon laten zien waar de prijsverschillen in zitten, zodat wij een goede keus konden maken. Daarna heeft hij ons ook in combinatie met een soundbar en subwoofer een mooi aanbod kunnen doen, waardoor wij verkocht waren. Kortom...top service, en zeer scherpe prijs, als we weer iets nodig hebben, gaan we eerst bij Platte TV kijken.

Koen 09-11-2021

Top geholpen, goed meegedacht.
Fijn en duidelijk advies.
Volgende televisie zeker weer bij Daniël.
Bedankt voor de hulp en het mooie aanbod!