HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kelsey 19-06-2022

Heel goed geholpen! Duidelijke uitleg, goede prijs kwaliteit. Snelle en goede service! Niet te beroerd om vragen uit te leggen. Kortom hele goede fijne winkel en medewerker!

Robert Regien 19-06-2022

Ik ben omzettend goed geholpen door verkoper bij Platte TV. Zelfs bij het wisselen van een grote tv na aanschaf was dit geen probleem!

Platte tv is een top winkel

Rob 19-06-2022

Goed geholpen en goeie deal gekregen op mn nieuwe lg oled tv. In eerste instantie via de chat een deal gekregen en kon de tv gelijk ophalen in de winkel.

Hans B. 19-06-2022

na in eerste instantie door een pasbegonnen verkoper geholpen te zijn werden we door Danny verder geholpen. Dit was uiterst aangenaam en to the point. Op al onze vragen had hij of een antwoord of een voorstel. Hierdoor hebben we een goede TV voor een nog beter prijs gekocht.

Piet de Groot 19-06-2022

Ik ging naar Platte tv, met in gedachten een LG Neo led tv te kopen, echter nadat ik diverse tv,s naast elkaar had gezien en mijn eisen daarop afgestemd, met de sturing van verkoper Ralf, kwam ik qua kleur en helderheid terecht bij Samsung Neo Qled, ook omdat deze minder last zou hebben van lichtinval vanwege speciale laag. Nu dat is in praktijk niet helemaal waar. Maar daarentegen tevreden over mijn TV.. Makkelijk in te stellen, veel mogelijkheden, goed geluid. Kortom zeer goede keus!

Manus Vos 18-06-2022

Wij hebben een TV Qled gekocht bij de platte TV in Naarden en zijn prima geholpen door verkoper

gertjan 18-06-2022

Overzichtelijke winkel met veel en goede voorraad. Vriendelijke personeel met kennis van zaken.
Komen graag nog een keer terug

Ronald 18-06-2022

heeft de tv goed geïnstalleetd. Hij weet waat hij het over heeft, kwam keurig op tijd en hij is klantvriendelijkm

Eric Kersten 18-06-2022

Verkoper Daan heeft het in Eindhoven gewoon goed gedaan.
Kwam met 2 type tv's in mijn hoofd aan zetten.
En door met Daan de 2 uit te lichten,kwam de conclusie voor nr2 toch wel naar boven.
Prijs verhouding en grote die reeds als hadden.
Heb ik naar het met Daan de verschillen te bekijken.
Makkelijk mijn conclussie kunnen maken.
Fijn om een verkoper te hebben die jouw als koper in je waarden laat/mee denkt in wat je zoekt.
En dan samen tot een verkoop komt,die voorzowel platte-tv gunstig is,maar ook voor mij als klant.

Wacht de levering maandag af.
Maar denk wel dat die netzo prettig verlopen gaat als de aanschaf van onze nieuwe tv.

Ps jaren geleden in Nijmegen een platte tv aangeschaft en nooit spijt van gehad.
Zonder doos wel te verstaan.

Maar helaas werd het vandaag tijd voor een nieuwe(wegens deffect te zijn)

Nee heel fijn hoe het tot dus ver gelopen heeft.

Mat dank aan Daan van het platte-tv filliaal Eindhoven.

Mvg Eric Kersten

Ron van Dijk 18-06-2022

20 minuten voor sluitingstijd binnen wandelen was geen reden voor de verkopers van PlatteTV in Breda om mij minder enthousiast te woord te staan. Uitstekend geholpen, uitstekende uitleg en uitstekend aanbod. 5 minuten voor sluitingstijd wandelde een zeer tevreden klant met zijn aankoop naar buiten.

Vinesh 18-06-2022

Goede verkoper,juiste informatie die je nodig hebt. Wordt rekening gehouden met je budget en gaan kijken wat bij jou past. Alle in en outs worden meegenomen.

Raoul van Delft 18-06-2022

Het filiaal in Den bosch ziet er op kleine dingen afwerkingen netjes uit, zoals het plafond en winkel aankleding, die is wat kaal, maar het personeel is kei vriendelijk en nemen alle tijd voor je vragen. Ook zoeken ze alles uit als ze het zelf niet weten. Goeie service ook naderhand. Zeer tevreden en zeker een aanrader als je naar kwaliteit op zoek bent!

Danny 18-06-2022

Mooie winkel lekker cool op deze warme dag. Snel en vriendelijk geholpen. Extra garantie uitleg en schoonmaakmiddel verkoop vindt ik minder dit zou als service een beter optie zijn. Als je nml online koop heb dit niet wat sommige mensen erg storend kunnen vinden

Stephan van Engelen 18-06-2022

Vandaag voor de 1e keer in Den Bosch geweest (vorige keer Eindhoven) en wederom top geholpen. Goede uitleg, kennis van de producten, er wordt echt tijd voor je gemaakt, goede service en vriendelijke medewerker Quint! Voor ons de volgende keer weer Platte TV!

Leonora 18-06-2022

Snel en keuring geholpen door D. Duidelijke adviezen en goed luisterend naar mijn wensen.
👍

Hennie Bosman 18-06-2022

Ben in Doetinchem goed geholpen in de winkel. In eerste instantie afgesproken te laten bezorgen door Post.nl. Speciaal voor van de camping naar huis gegaan maar helaas Post nl veranderde de bezorg dag en ik kon die dag niet thuis zijn. Vervolgens staat je niet echt goedkope TV bij een ophaalpunt. Ik heb Parkinson en kan een groot pakket dus niet ophalen. Na een aantal felicitaties van Post nl. omdat ik mijn TV op mocht halen is de TV retour gegaan en heb ik opnieuw afspraken gemakt met Platte TV Doetinchem. Dit keer voor € 39,- laten brengen " perfect "zou ik iedereen aanraden. Keurig volgens afspraak ( zelfs iets eerder ) gebracht en neergezet. Geweldige medewerker die me nog e.e.a. heeft laten zien van de werking van mijn nieuwe Philips Oled TV. Zeer tevreden ondanks het debacle met Post.nl.

Aaltje 18-06-2022

Fantastische service en gastvrijheid in de winkel en eerlijk en deskundig advies! Happy met de aankoop van mijn tweede smart tv The Frame en soundbar. Mijn eerste tv en soundbar heb ik ook bij Platte TV gekocht ,op grond van de goede ervaringen toen was er geen enkele twijfel over waar ik mijn tweede tv zou kopen! Complimenten aan dit team in Amsterdam . Thanks voor jullie speciale persoonlijke aandacht die jullie hebben voor mij als klant!

Ineke 18-06-2022

Prima ruime winkel waar je bij ieder merk op de bank voor de tv kan plaatsnemen en zo het thuis gevoel kan ervaren. Onze verkoper Jelle was deskundig en vriendelijk. Levering ging ook prima al was er 1 minpuntje: Jelle was op het laatst vergeten op de bestelknop te drukken waardoor we de tv een dag later ontvingen (na chatten met de klantenservice, ging ook prima, werd de bestelfout hersteld). We kregen ook nog een mail van Jelle met excuses!

peterk 18-06-2022

Alle types en merken in voorraad, uitleg over TV's is vakkundig, Prijs is sterk concurrerend met andere leveranciers. Dit was de 4e TV die ik hier heb gekocht, het zal niet de laatste zijn.

Max van der Hoek 18-06-2022

Beste customer service ervaring in een hele lange tijd. Vanaf de eerste e-mail altijd een reactie gehad binnen 1 tot 2 uur met een goed antwoord. Wanneer iets veranderd word er netjes contact opgenomen (bijvoorbeeld file onderweg) en word er een nieuwe tijd aangegeven wanneer ze verwachten te arriveren. Bezorger netjes en neemt de tijd voor de klant om alles te behandelen en eventueel vragen te beantwoorden. Top bedrijf

Paul 18-06-2022

Hier nu onze 3e tv gekocht bij Platte tv dit keer de Samsung QN95B van 55 inch en wederom een prima gesprek en uitleg ditmaal door de man met de bril bij Platte tv in Nijmegen die ons super geholpen heeft en we zijn zeer tevreden hier over top gedaan!!
Nu een week hangen en hij bevalt prima super beeld!!

Paul Van den Bossche 18-06-2022

Goede ontvangst in een heel aangenaam koele zaak bij hoge buitentemperatuur!
Geholpen door medewerker X die enthousiast, eerlijk maar ook zeer deskundig ons hielp in het maken van een keuze bij de aanschaf van een Sonos soundbar.

Herman. 18-06-2022

ben op een vriendelijke en deskundige manier geholpen ik vond dat de verkoper geen druk op mij legde
hij legde alle goed uit en als ik vragen had gaf hij mij daar op een goede en prettige manier antwoordt op
ik ben met een goed gevoel naar huis gegaan met mijn gekochte soundbar en ook nog eens voor een goede prijs goed personeel verdiend zich zelf terug zal ik maar zeggen top verkoper.

Elroy 17-06-2022

Goed geholpen en een nette prijs gekregen voor me oude tv die ik ingeruild heb waardoor ik voor een leuk bedrag weer een super tv heb gekocht!!

Theo 17-06-2022

Vandaag op aanraden van familie de winkel in Eindhoven bezocht . Het is een mooie zaak met een ruim assortiment en vriendelijk personeel, goede prijzen en de verkoper heeft nog geholpen de tv in de auto te zetten , ik zou deze winkel zeker aanraden.