HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Steven 17-07-2022

We zijn bij de locatie in Den Bosch geweest, Liam heeft ons daar geholpen. Zeer klantvriendelijk en neemt de tijd voor je. Verder zijn al onze vragen daar beantwoord door Liam, die in onze ogen veel kennis ervan heeft! Komen zelf ook met korting aan bij afname meerdere producten dus super! Wij raden deze winkel zeker aan!

Jorn 17-07-2022

Onwijs te spreken over de manier hoe wij geholpen werden bij Hello TV. Perfecte service en advies, hier komen wij zeker nog eens terug!

Van wieringen 16-07-2022

Werden nEtjes geholpen alles afgerekend blijkt de tv niet op voorraad zelfde model iets duurder voor zelfde prijs gekregen en voor het ongemak ook nog een ophangsysteem erbij

D. Roskam 16-07-2022

Super aardige mensen en verstand van elektronica . Ga zo door mensen. Echt een aanrader.

Thys 16-07-2022

Vandaag een nieuwe TV gekocht in Groningen. Erg goed geholpen door een zeer vriendelijk medewerker.

AnDame 16-07-2022

Vorige week Zondag wandelden we door Nijmegen en kwamen bij toeval in de winkel van Hellotv. Nooit van gehoord en gevraagd wie zij waren. Blijkt dat HelloTV voorheen Plattetv was. Daar heb ik vaak genoeg rondgekeken op het internet en nooit geweten dat ze ook fysieke winkels hebben. Daar werden we goed geholpen door een mannetje met een bril en baard die ons goed adviseerde en tot onze verbazing hadden we een tv gekocht en we konden hem gelijk meenemen. Helaas bleek dat er een defect in het scherm zat en heb direct gemaild. Meteen werd ik teruggebeld door hetzelfde mannetje en kon hem meteen ophalen en nu hangt hij keurig aan de muur en voldoet aan al onze verwachtingen. Bedankt voor de service!!

arno 16-07-2022

Goed geholpen zeer vriendelijke man 1 met verstand van zaken top en mooie prijs

Martijn vR 16-07-2022

Goed geholpen, prima service. Voor een tv met een behoorlijke prijs een goede deal gekregen na aangeven dat er bij een concurerende winkel voor dit specifieke model een hele scherpe aanbieding was.

albert 16-07-2022

Ik was verast door de ruimtelijke indeling in de winkel. We zijn geholpen door Leon. Leon nam de tijd en heeft al onze vragen beantwoord en diverse demo's verzorgt. Zeer informatief wat je vandaag de dag niet veel meer tegen komt. Je verwacht dit niet van een keten.

Top !!

Ellen 16-07-2022

Super service, vriendelijke medewerkers. Kopje koffie werd ook aangeboden (dat vond ik attent). Verder een nette prijs, denken met je mee. Ook op de lange termijn als we naar een groter formaat willen. We hadden de TV vooraf online uitgezocht. Hij stond netjes klaar en werd in de auto gelegd voor ons. Op de prijs hadden ze vooraf al een extra mooie korting gegeven. Snel, vriendelijk en behulpzaam! De vestiging in Eindhoven kunnen wij van harte aanbevelen “.

Remco 16-07-2022

Ik ben positief verrast over de winkel en de online omgeving. Na eerder een goed advies en een leuke aanbieding te hebben ontvangen via de chatfunctie op de site, de volgende dag zeer vriendelijk en goed geholpen door een medewerker met veel kennis van zaken. Men heeft geduld, en denkt echt mee met de klant. Een dikke tien voor deze winkel (vestiging 's-Hertogenbosch) en haar/zijn service.

Toine 16-07-2022

Altijd de beste service en prijs. Allen de verkoop van pixel garantie is irritant en zinloos

Raimond 16-07-2022

M. heeft mij goed geholpen. Rustig gingen wij samen op zoek naar wat voor mij de beste TV keuze is.

mheitmeijer 16-07-2022

Vandaag heb ik een nieuwe tv gekocht bij HelloTV in Duiven. Ik heb gekozen voor deze winkel in Duiven, omdat ze een goede prijs vroegen voor de tv. Goedkoper dan de concurrent. Het is een mooie nieuwe winkel. Het heeft veel parkeerplaatsen en is zeer makkelijk te bereiken. Het ligt vlakbij de snelweg, zodat je niet ergens de stad in moet en moet zoeken naar een parkeerplaats.

Het personeel is netjes, gezellig en zeer kundig. Ze konden de vragen die ik had, hoed beantwoorden.

Dus een echte aanrader.

RobWarre 16-07-2022

Appie van **** en Bam 💥 reactie en een goede prijs voor onze LG OLED tv.
Deze gelijk opgehaald in de dichtstbijzijnde winkel van HelloTV.

Michael Buscher 16-07-2022

Ben heel goed geholpen en heb goed advies gekregen helemaal top !!mooie winkel ook en goed personeel

Peter Boer 16-07-2022

Prima geholpen, diverse tv's bekeken en beoordeeld met prima advies van de verkoper

Harry 16-07-2022

Wij zijn zeer goed geholpen met duidelijk advies. Om zo tot aanschaf te komen van onze nieuwe tv. Top!

Alfons 16-07-2022

Goed advies gekregen van R**** team Duiven, ik heb een sonos soundbar aangeschaft, mijn keuze was of een sonos, of een denon, R**** heeft me overtuigd met een sonos

Stephan 16-07-2022

Geen slappe verkooppraat, gewoon duidelijk en objectief advies. Verkoper had duidelijk door wat onze voorkeur had en gaf daarbij goed advies.

Marc 16-07-2022

Een aankoopscore van 10 is doorgaans gereserveerd voor uitmuntende situaties. De aanschaf van onze nieuwe TV bij HelloTV is zo'n situatie.

Uitstekende service van aankoop tot de fysieke installatie. Het bestelproces via de website is eenvoudig, verloopt vlot en met goede communicatie. Inruil oude TV ging simpel en naar wens. Monteur A*** melde zich keurig in het afgesproken tijdslot. Zeer vriendelijk en klantgericht persoon die alle vragen goed en duidelijk kon beantwoorden. Ophangwerk is degelijk uitgevoerd, zonder haastwerk en zonder het achterlaten van rotzooi. Daarnaast ook een duidelijke eerste uitleg over de werking van de televisie. De monteur is pas vertrokken toen alles duidelijk was en en alle vragen beantwoord waren. Al met al een erg prettige ervaring.

Bij een volgende aankoop meld ik mij zeker weer terug bij HelloTV

Frank 16-07-2022

De winkel is overzichtelijk in Utrecht. De 48oled806 gekocht netjes ontvangen door X en uitstekende uitleg over de tv mogelijkheden alles wordt rustig verteld en er wordt je niets gedwongen om direct te kopen. Super winkel en personeel

J. Gruijs 16-07-2022

Erg fijne winkel, overzichtelijk en we hebben deskundig en uitgebreid advies gekregen, over de aanschaf van een televisie, van medewerker X. Er werd echt de tijd genomen voor de klant.

Anno 15-07-2022

Hellotv Doetinchem is makkelijk te bereiken. Pal naast de A18. Na veel voorwerk, door veel reviews te lezen/kijken, had ik mijn tv al uitgekozen. In de winkel bleek dat deze was uitverkocht. Na overleg is mij een model hoger aangeboden voor dezelfde prijs. Prettig opgelost. Morgen wordt ie bezorgd:)

sanders 15-07-2022

ik heb al eerder bij hello(platte) tv gekocht en ben altijd zeer goed en snel geholpen , maar bij deze lukte het mij niet om te installeren (mijn fout) maar met behulp van X was het snel opgelost. nu wil mijn buurvrouw ook zo"n tv hebben dus heb ik alle facturen gekopieerd dus ze zal hem wel bestellen maar wil dat X hem komt installeren.