HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Verheul 27-10-2020

Fijn personeel,
televisie afgehaald in Arnhem. Goede uitleg gehad van personeel.

Henk 27-10-2020

Voordeligste aanbieding van Philips TV en de volgende dag al in huis. Sneller kon niet. Super tevreden.

Angela 27-10-2020

Vriendelijk geholpen, kennis van zaken en ondanks de drukte in de winkel alle tijd genomen voor elke klant! Vrijblijvend advies. Goede prijs.

Guy 27-10-2020

Installateur (*) heeft de tv keurig opgehangen, de bekabeling aangelegd en alles prima ingesteld. Ik ben zeer tevreden over de service en over de tv!

Marcel 26-10-2020

Het zien van de TV's in de showroom in Eindhoven en het aanvullend advies van (*) was net datgene dat ik nodig had om een goed keuze te maken. Mooi prijsvoorstel dus de koop was snel rond. Top.

Ben 26-10-2020

Top winkel en super geholpen door (*)
Goed geïnformeerd over de producten die we hebben gekozen!

Tinydice 26-10-2020

Erg veel keuze en kennis van zaken. Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen en hoop nog lang van mijn nieuwe tv ongestoord te mogen genieten.

Fam. Van As 26-10-2020

Hallo, wij zijn via onze beste vrienden verwezen om een kijkje te nemen bij Plattetv te Zoeterwoude. Sony Bravia, daar ging het om. Bij een ander tvaanbieder hadden we er al 1 gekocht maar was nog niet geleverd. Bij Plattetv te Zoeterwoude hebben we toch een ander type van Sony Bravia besteld. Wat ons verastte was dat deze type voor ons toch iets beter was. Geannuleerd bij de ander, gekocht bij Plattetv. We zijn ontzettend goed geholpen door de verkoper van Plattetv te Zoeterwoude. Ik zal ook iedereen in mijn omgeving doorgeven dat wij zo goed geholpen zijn. Wat een service, een dikke 10 voor het personeel

L.J.V.E. Eliens 26-10-2020

Uitstekende prijs en dienstverlening. Snelle afhandeling en volgende dag levering. Mijn volgende tv koop ik wederom hier.

Mark Jansen 26-10-2020

Snelle en complete service van begin tot eind. Hier wordt klant is koning nog echt waargemaakt !

Alwin 26-10-2020

Bij binnenkomst werd ik begroet en snel geholpen door het personeel. Hoewel deze medewerker net was begonnen werd ik goed te woord gestaan en bezit hij voldoende kennis om mij te helpen. Al met al een prettige ervaring.

Arthur 26-10-2020

Ruime gelegenheid om diverse TV-s goed te bekijken. Geen opdringende verkopers.

Peter Voorthuijzen 26-10-2020

Ik heb al meer keer een TV hier gekocht en alle keren kreeg ik een beter advies dan wat ik zelf eerst had willen koken. En het was achteraf ook nog de betere TV. Dus echt geweldig en vakkundig personeel. Dank je wel

L.Alofs / A. Hofs 26-10-2020

Wij zijn hier prettig geholpen bij platte tv in Nijmegen. Hij heeft ons goed geadviseerd waardoor wij nu een mooie tv in onze huiskamer hebben staan. De uitleg over en de toepassingen van de tv was goed (wij hadden nog niet eerder een smart tv) en de service prima. Kortom, een aanrader voor wie nog op zoek is naar een goede tv voor een betaalbare prijs.

Peter Bolk 26-10-2020

Zeer goed geholpen door een sympathieke medewerker kundig advies gekregen en dat gaf de doorslag om te kopen

Ton 26-10-2020

Ik ben geholpen in de winkel in Amsterdam door xxx en heb daar keurige uitleg gehad en gewezen op de voorwaarden.

Menno 26-10-2020

Zeer toegankelijk, vriendelijk en vlotte medewerker met verstand van zaken,daardoor was voor mij de keuze niet moeilijk en op zondag open. om 16.50 werd ik geholen en om 17.05 ging ik met mijn OLED TV naar huis. Top!
Officiële reactie van HelloTV 27-10-2020

Beste Menno,

Kijk, in 15 minuten naar volle tevredenheid geholpen met een nieuwe OLED TV als resultaat. Zo horen we het graag! Bedankt voor het schrijven van uw review en heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV.

Jelske - PlatteTV

Patrick 26-10-2020

Allereerst werd ik welkom geheten door een hele vriendelijke verkoper die me heel precies kon uitleggen hoe en wat. Hij legde ook de hele goede service uit en gaf me hierin ook een kleine korting. Net als dat ik korting kreeg op het beste hdmi-kabeltje. Misschien omdat ik een hele dure TV had gekocht, maar het was zeker gemeend. Ik moet de TV nog wel krijgen. Aangezien ik ga verhuizen en een dag had aangegeven. Prima kerel! Prima winkel!

F.J.Koopman 26-10-2020

Beste,
Via Internet en van horen zeggen bij PlatteTV.nl terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een nieuwe TV en in dit geval 1 uit 2020 en dan wilde ik gaan voor een OLED TV, omdat ik goede ervaring had met de plasma van Panasonic dus gegaan voor de OLED van Panasonic.
Na gekeken te hebben op de site van PlatteTV.nl werd ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
Had voor de chat al contact gehad met IVO i.v.m. een kortingsdeal en gaf dit ook aan in de chat met KARIMA en werd door haar verder geholpen om de aankoop verder rond te maken.
Ook werd mij gevraagd of ik het A-Z Service Totaalpakket - 4K Ultra HD TV erbij wilde voor 3 jaar welke ik ook nam en ook wat meer zekerheid geeft de eerste 3 jaar.
De volgende dag werd de TV bezorgt en na zelf de installatie gedaan te hebben was het WAUW! wat een beeld zeg en uiteraard wat een verschil dat OLED beeld zeg.
Ben zeer tevreden over PlatteTV.nl en zal deze zaak en site zeker aanbevelen bij Familie en vrienden.
Met deze woorden; PlatteTV.nl Bedankt!!!! namens deze tevreden klant.

LFSF 26-10-2020

Vooraf zeer deskundig advies mogen ontvangen via de chatter op de website, tevens een prettig ontvangst in de zaak in Utrecht. De interne communicatie binnen de organisatie was ook goed georganiseerd zodat je het (chat)gesprek verder kon voortzetten maar dan live in de winkel. Ook met Covid19 wordt goed rekening gehouden men houdt voldoende afstand, dragen mondkapjes en je kunt je handen desinfecteren. We zijn uiteindelijk geslaagd met een prachtige Qled. Ook van geluid zijn ze goed op de hoogte, daar zijn we ook voor geslaagd! Devon is één van de enthousiaste vision&sound salesteam pro's die ons zeer goed heeft geholpen. PlatteTV draagt ook zorg voor de complete installatie, ease of mind!
Binnenkort zullen we er heel fijn van genieten, we zijn benieuwd!

Erik 26-10-2020

Na een mailtje die ik gestuurd had kreeg ik een mooie aanbieding maar wilde graag de tv eerst zien. Toen kwam plattetv met het voorstel om de tv vrijblijvend te reserveren voor mij en het aanbod bleef geldig voor een week.
Eenmaal in de winkel bleek de verkoper zeer deskundig te zijn. De tv heb ik gekocht en ben er zeer tevreden mee.

Jos 26-10-2020

Via de website las ik dat je via de mail kon vragen om een speciale aanbiedingsprijs. Dit heb ik gedaan en netjes binnen 10 minuten een hele mooie deal gekregen. Ik was daarmee ook zeker tevreden. Echter heb ik daarna geen reactie meer gekregen toen ik terug mailde dat ik akkoord ging met de deal. Met de helpdesk gesproken en die zei mij dat ik het moest afwachten omdat het druk was. Uiteindelijk maar naar de winkel zelf gegaan en daar ben ik verder heel netjes geholpen en kon ik uiteindelijk alsnog van de deal gebruik maken.

Goede service dus op locatie, maar de online hulp kan nog zeker verbetering gebruiken! Anders zeker een 10, maar helaas nu dus maar een 7.
Officiële reactie van HelloTV 27-10-2020

Beste Jos,

Wat vervelend dat het maken van de deal niet zo snel verliep als u had gehoopt, onze excuses daarvoor. Natuurlijk wel heel fijn om te horen dat u vervolgens in onze winkel wel naar tevredenheid bent geholpen en alsnog gebruikt heeft kunnen maken van de deal. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Leon 26-10-2020

Prima geholpen en uitleg gekregen over de verschillende type LED schermen met voor en nadelen. Waarop je de juiste keuze kan maken.

Perry 26-10-2020

Duidelijk en informatief informatie van mederwerker en site.
Zeer behulpzaam en overzichtelijk in winkel opgesteld en uit voorraad leverbaar.

A. 26-10-2020

Prima winkel. Het personeel is ter zake kundig en geeft goede adviezen. Ik kreeg goed advies binnen mijn budget.