HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Van Doorn 22-04-2024

Ik ben geholpen in de winkel helllotv Eindhoven. Ze zijn er zeer klantvriendelijk en hebben een uitgebreide kennis van zaken.
Ik ben daar goed geslaagd
Winkel is echt een aanrader.

Geert 22-04-2024

Veel tijd aan de klant besteed en goed geholpen onder het genot van een kopje koffie. Alles goed getest terplaatste waarvoor het direct aangesloten werd.
Was mijn eerste keer hier in Groningen maar ga er zeker wel weer naar toe

Antoon en Thea 22-04-2024

Fijn en professioneel advies en luisterend naar wensen van ons ,en daar mee is de keus voor makkelijker geworden top.

Van Doorn 22-04-2024

Ik ben geholpen in de winkel van hello tv Eindhoven.
Hij is zeer klantvriendelijk en heeft een uitgebreide kennis van zaken.
De winkel is echt een aanrader.

Roland 22-04-2024

Ik heb een oled tv gekocht bij hello tv den bosch. Ze hebben veel keuze, wordt netjes en kundig te woord gestaan, en de aankoop in de auto geladen. Ook de prijs was gunstiger dan bij diverse concurrenten.
Alom aanbevelenswaardig

A. Elbertse 22-04-2024

Fijne winkel, vriendelijk personeel, verkoper die alle tijd voor ons heeft genomen, alles duidelijk heeft uitgelegd, de verschillen, de vergelijkingen, al onze vragen vriendelijk beantwoord heeft zonder ons het gevoel te geven dat we teveel waren. Al met al een prettige ervaring.

Stefan Senders 22-04-2024

Vlotte service en goede uitleg , volop
Parkeren en tv op
Voorraad in Eindhoven.

De blij 22-04-2024

Ben 21 april in den bosch geweest na een goede informatie en duidelijk uitleg van een meisje een gebruikte tv aan geschaft

Sylvia 22-04-2024

Wij zijn al +/_ 18 jaar klant eerst platte tv en nu hello tv goede service we bevelen deze winkel graag aan bij vrienden

MV 22-04-2024

Goed geholpen, veel keuze van elk formaat televisie, prijskwaliteit is in orde.

Roland 22-04-2024

Nadat ik zelf al wat research had gedaan over welk model TV ik wilde aanschaffen wilde ik deze toch eerst gaan bekijken in de winkel. Vervolgens goed geholpen en men heeft de TV voor een hele leuke prijs aangeboden, dus overgegaan tot verkoop met lervering en ophangservice omdat ik qua klussen zelf 2 linker handen heb, wel moest er 10 dagen gewacht worden tot de levering maar omdat we nog een werkende TV hadden was dit geen probleem van ons.

Maar tijdens deze 10 dagen zag ik dat de prijs een keer gigantisch gezakt was en onder de koopprijs zat waarvoor ik de TV gekocht had. Hierop volgende heb daarom de winkel in Eindhoven terug gebeld, zonder veel problemen en aantoonbaar door een chat met de klantenservice hebben ze het verschil aan mij terug betaald, hele goede service dus!

Als laatste puntje dan de levering. Op de dag van werd ik netjes 10 minuten voordat de monteur bij ons aan kwam gebeld. Hij heeft de TV met wat overleg super netjes opgehangen en nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en nog wat advies te geven. De monteur heeft uiteindelijk zelfs de oude TV helemaal naar de zolder gebracht zodat we deze daar konden gaan inzetten.

Al bij al een hele goede service en ga over een x jaar zeker hier weer kijken mochten wij een nieuwe TV nodig hebben!

Siem 22-04-2024

Mooie uitnodigende winkel met ruime opstelling van producten. Men kan op z'n gemak alles goed bekijken zonder daarbij hinder te ondervinden van andere klanten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De koffie is ook zo gezet.

Henny 22-04-2024

Wat ben ik ontzettend ontzorgd door Max de installateur van Hella TV. Ben zo blij dat ik de TV en soundbar thuis heb laten installeren door vakkundig personeel. Het hangt top en het doet het formidabel en een hele prettige uitleg erbij door Max voor leuken zoals ons. Chapeau voor Hello TV en Max.

tj 22-04-2024

In mijn (uitgebreide) zoektocht naar een nieuwe tv ben ik bij HelloTV uitgekomen, en wat een geweldige ervaring heb ik gehad! Ik heb veel video's, reviews, en ervaringen van anderen gelezen en gekeken voordat ik mijn keuze voor mijn tv maakte, maar de echte doorslag werd gegeven toen ik de winkel van HelloTV in Naarden bezocht.

Hier werd ik uiterst vriendelijk en professioneel geholpen, al mijn vragen werden keurig beantwoord, zonder opdringerig te zijn of aan extra ''upselling'' te doen. Bij het eerste bezoek heb ik een offerte laten maken met de tv die ik op het oog had. HelloTV Naarden deed ook nog eens een mooie korting bovenop de cashback die bij de tv zat. Daarnaast had ik nog extra's zoals garantie, een kabelgoot, en een soundbar op de offerte laten zetten om een compleet beeld te krijgen.

Toen ik aangaf dat ik er toch allemaal nog even over wilde nadenken was dat geen enkel probleem en werd dat met begrip ontvangen door de winkelmedewerker. Uiteindelijk ben ik 2 dagen later terug naar de winkel gegaan om het rond te maken. Ik had nog enkele extra vragen die wederom uitstekend beantwoord werden door dezelfde medewerker. Ook liet ik enkele wijzigingen aanbrengen aan de offerte, ik gaf aan dat ik de soundbar op een later moment zou gaan kopen, en dit was snel geregeld. Al met al was de winkelervaring bij HelloTV Naarden echt helemaal top!

De volgende dag nam de planningsdienst al contact op om de bezorging en montage-datum af te spreken. Dit kon al de volgende dag maar dat was niet mogelijk voor mij, vervolgens werd het een weekje later wat prima was. De monteur was uiterst vriendelijk, heeft de tv perfect en vakkundig opgehangen, de kabels en kabelgoot gemonteerd en gaf zelfs nog tips over onderhoud en zorg voor de tv.

Ik kan iedereen HelloTV ten zeerste aanbevelen en ben uiterst tevreden met het hele proces, van eerste winkelbezoek bij HelloTV in Naarden tot eerste film op mijn nieuwe tv!

Ferry 21-04-2024

Met de verkoper afgesproken dat ik alleen de tv zou kopen als hij werd afgeleverd op de 3e verdieping. Dat werd door haar bevestigd, vervolgens zet de chauffeur de tv op de 1e drempel en kon ik hem uiteindelijk met een vriend zelf naar boven dragen. Ik had hem helaas al betaald anders hadden ze hem mee terug kunnen nemen.

, 21-04-2024

goed advies bij aanschaf televisie voor mijn oudere moeder, duidelijk advies, verschil laten zijn tussen verschillende merken en een duidelijk uitleg. we zijn er blij mee

Erik H. 21-04-2024

Ik werd uitstekend geholpen! Perfect advies op maat gekregen van een goeie verkoper. Ik had totaal niet het gevoel dat ik opgejaagd werd, integendeel. De winkel Groningen kan ik dus zeker aanraden aan ieder die een TV koopt.

Leo van Bemmelen 21-04-2024

Filiaal Naarden heeft een ruime keuzevaan tv’s zowel nieuw als tweedehands. De wachttijd om geholpen te worden was wat lang maar dit kwam door ziekte personeel. De winkel is op zondag geopend en gemakkelijk te bereiken (bedrijventerrein). We werden uiteindelijk uitstekend geholpen door een verkoper die rustig en vakkundig onze vragen beantwoorden. Het filiaal in Amsterdam zuid vonden wij minder aantrekkelijk en personeel was weinig behulpzaam.

Eshuis 21-04-2024

Bij binnenkomst, vrolijk begroet en zeer snel en kundig geholpen aan een nieuwe tv. Uiteindelijk de winkel verlaten met een mooie tv en muurbeugel (waarvoor ik ook daadwerkelijk kwam zonder zware verkoop praatjes maar gewoon op een prettige manier). Bij thuiskomst bleek er vanaf de fabriek van de beugel wat onderdelen te ontbreken en met de winkel bellen Is dit netjes opgelost voor ons. Service zeker een dikke 10!!

Thomas 21-04-2024

Nieuwe tv aangeschaft, hierbij kon deze helaas niet op de afgesproken datum geleverd worden. Na contact te hebben gehad met de klantenservice, waar ik de urgentie heb benoemd. Hebben ze alles op alles gezet om alsnog het bestelde toestel de volgende dag te leveren, met wel gemeende excuses voor het ongemak en ter compensatie heb ik hiervoor extra garantie en twee HDMI kabels gekregen. Al met al zeer tevreden.

Sam 21-04-2024

Fijne hulp, goed advies en scherpe prijs. Ik werd snel geholpen en alles duurde ook niet te lang.

L 21-04-2024

Leuke winkel met leuk personeel die alle tijd voor je vrijmaakt om je te helpen een goede en oassende keus te maken

Dylan 21-04-2024

Prachtige Jamo surround set gekocht (gebruikt) bij het filiaal in Naarden. De staat was precies zoals omschreven. Met een aantrekkelijke korting heb ik er ook nog een mooie subwoofer bijgekocht. Alles werkt naar volle tevredenheid.

Duco 21-04-2024

Prijs kwaliteit verhouding en assortiment. Duidelijke afspraak en prettige communicatie met de installatie medewerker. Deze heeft ook goed uitgelegd en de TV professioneel opgehangen.
Zeer tevreden.

Mario 21-04-2024

Jeetje wat een fijne winkel erg goed geholpen, totaal geen agressieve verkoop…keuze snel gemaakt, en ze hebben een goed aanbod gegeven…
Bedankt hellotv voor deze geweldige verkoop.
Ik denk ook dat een hoop andere media concerns een hoop van jullie kunnen leren