HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

R. de Graaff 05-09-2022

Eerste contact was via de chatfunctie op de website. Goede en vooral duidelijke informatie verstrekking. In de winkel zelf op informele maar wel correcte wijze geholpen door een zeer vakkundige, enthousiaste verkoper. De wijze van benadering, voorlichting en verkoop was zeer goed zonder opdringerig te zijn. Voor mij mag *** verkoper van het jaar worden, zo prettig zijn wij door het proces geloodst. De winkel zelf ziet er professioneel uit met een warme sfeer. Een aanrader voor iedereen.

Lorenzo 05-09-2022

Zeer tevreden. Prima service, deskundige uitleg en zeer goed van prijs. Ook de installatie achteraf bij mij thuis was tip top verzorgd! Mijn toekomstige aankopen zullen dan hier ook zijn.

Ed 05-09-2022

Netjes en vriendelijk geholpen door Tom met deskundig advies uiteindelijk met een mooie tv naar huis gegaan

Natasja 05-09-2022

De winkel was fijn en netjes. Medewerkers vriendelijk en kundig. Vonden het ook niet erg dat ik een budget had en daar niet overheen wilde gaan erg fijn.

De Bruin 05-09-2022

Na problemen met een kabeltje van mijn nieuwe TV werd dit prima met een andere kabel opgelost en uiteindelijk deTV omgewisseld!

Jan 05-09-2022

Ik heb een "buitenkansje TV" besteld. Dus of een demo model, of een getest en geretourneerd model met volledige garantie en 100% technisch in orde. Goed dat jullie dit doen.

In principe verliep het process helemaal goed, TV is in huis en doet het prima. Waarom een 7?

Een aantal verbeterpunten:
- De dag na mijn bestelling verdween de bestelling uit mijn profiel bij "hello tv"
- Ik zou een mailtje van de postNL ontvangen op dezelfde dag dat ik de bestelling heb geplaatst. Dit is niet gebeurd. Ik weet dat hiervoor de schuld bij PostNL ligt maar in combinatie met het bovenstaande zorgde dat voor beetje onrust aan mijn kant: "Bestelling niet meer in mijn profiel en geen mail van PostNL terwijl ik wel heb betaald? Wat gebeurt er?"
- Ik besef dat de TV doordat het een buitenkansje was sterk afgeprijsd was dus eigenlijk mag ik niet klagen. Zie het als een tip, helloTV: Maak het beeldscherm de volgende keer goed schoon. Komt net wat beter over dan een smerig beeldscherm dat eruitziet alsof het afgenomen is met een viezig nat doekje.

Complimenten
- fijn dat jullie buitenkansje TVs doen
- jullie helpdesk werkt goed en snel (contact opgenomen nadat mijn bestelling niet meer zichtbaar was en ik geen mailtje van PostNL kreeg)

Erik 05-09-2022

De prijs van de TV muursteun was beter dan bij andere sites. Wat ik daarnaast echt goed vind is dat ze heel snel reageren op vragen en er snel geleverd wordt.

Justin 05-09-2022

Prima geholpen, uitgebreid tekst en uitleg over de apparatuur. Kon de geluidsinstallatie direct meenemen

Snel en vakkundig. 05-09-2022

De TV was plotseling tijdens US open overleden. Op advies van mijn zoon, die een heel goede ervaring had naar de showroom gereden. Wij wisten ongeveer wat voor TV we wilden. Robin, die ons hielp, wist het precies binnen een half uur stonden we weer buiten. Een prima Samsung, perfect voor ons.

Erwin 05-09-2022

Zelf een TV uitzocht op basis van internet reviews. Uiteindelijk even een kijkje genomen in de winkel. Vervolgens via chat om advies gevraagd. Het advies kwam uit op een andere en nieuwe model, met een mooi korting op de prijs. Keuze was snel gemaakt. TV werd gelijk apart gezet en dezelfde avond nog op gehaald. Er werd echt even de tijd genomen om nog even in de showroom naar de bewuste TV te kijken. Al met al prima geholpen. Bedankt.

Rene 05-09-2022

Ik heb begin van dit jaar een tv gekocht en ben toen prima geholpen vandaar dat dat ik terug gaat waar je goed geholpen ben.

Ingrid 04-09-2022

Ik heb een prachtige TV gekocht in het filiaal in Den Bosch. Ik heb goed en vakkundig advies gehad in mijn keuze van Leon, een van de medewerkers van Hellotv.

Alwin 04-09-2022

Geweldige website, via de chat deskundig geholpen. En samen tot een mooie prijs gekomen

Ab van der Kaag 04-09-2022

Goed geholpen
En de prijs was ook goed met de korting er af
Was de moeite waard om. Van uit Scheveningen te komen rijden

Martijn 04-09-2022

Gisteren via de chat van HelloTV onderhandeld over de prijs van een Sonos sub waar ze hem voor een leuke prijs konden aanbieden en vandaag de sub in Rotterdam kunnen ophalen!
In de winkel goed ontvangen en snel afgehandeld!TOP
Mooie winkel in Rotterdam👍

Robert 04-09-2022

Goed advies, inhoudelijk sterk en niet opdringerig. Adviseur in de winkel was erg prettig in de omgang

Bianca 04-09-2022

Wij zijn netjes geholpen en kregen van de medewerker goede informatie. Zeer klantvriendelijk was de medewerker en toen we binnen kwamen werden we al snel geholpen.

ED 04-09-2022

Ik ben per toeval bij Hallo TV terecht gekomen, maar heb er geen spijt van. De verkoper was heel vriendelijk en behulpzaam. De antwoorden die hij mij op mijn vragen gaf checkte hij ook bij een collega omdat hij 100% zeker wilde zijn van de juistheid

Nico 04-09-2022

Heel simpel! Een vraag in de chatbox en men stuurt je het product welke je nodig hebt via een link. Betaallink via email en klaar! Perfect.

Marcelis 04-09-2022

Nette winkel, goede uitleg, goede deal dus zeer tevreden met de nieuwe televisie

G.Hussain 04-09-2022

Bought a new tv . Really great Service. Nice people
Provided all the details about the product.
Really like the shop

Hans en Tanja 04-09-2022

We werden direct geholpen en de verkoper ,nam alle tijd, zonder enige druk, om onze keuze vooraf voor een 55 inch Sony OLED kritisch en met veel goede feitelijke informatie onder loep te nemen. Op alle vragen ging die in, en als hij het antwoord niet wist, konden we met hem meekijken als hij antwoord op het internet zocht (bijv. over het risico van pixel schade en om dit wel/niet te verzekeren; over wel.niet ophangen). Zo kwamen we prettig en professioneel gehoplen tot onze keuze (met verzekering) en aan het eind kregen we aan het eind nog een mooie prijs voor TV+verzekeringen HDMI kabel. De TV is geweldig en voor ons ook belangrijk voelen we ons verzekerd van een goede service en garantie mocht er iets mis gaan,

Peter 04-09-2022

Na telefonisch contact naar de winkel gegaan om product te bekijken. Werd heel vakkundig en vriendelijk geholpen en tot koop overgegaan.Alles perfect uitgelegd en toegelicht.

Angela 04-09-2022

Goed geholpen, fijne service. Word geluisterd naar je wensen en gekeken wat de mogelijkheden zijn!

Ron 04-09-2022

Leuke winkel en na aangesproken te worden kreeg ik van Bryan een rondleiding. Waar ik voor kwam, soundbar, was alleen nog maar de showroom model aanwezig. Zijn advies was de opvolger er van en kreeg daar korting op. Heeft alles netjes uitgelegd en zit nu naar geweldig geluid te luisteren..