HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

B.T 18-09-2021

Keurig ter woord gestaan. Ik heb de juiste info gekregen en zelfs voor een ander (goedkoper) product gekozen op aanraden van de medewerker.
In de toekomst kijk ik zeker eerst hier weer.

Arie 17-09-2021

Groot aanbod en scherpe prijzen. Via mail en in de winkel super goed geholpen en voor een mooie prijs een hele mooie PLATTE 65 inch philips tv aangeschaft :)

Murat 17-09-2021

Wij hebben recent een geweldige tv gekocht bij plattetv. Prachtige winkel met veel ervaren medewerkers die de tijd hebben genomen om een juiste keuze te maken. Wij vinden service en klantvriendelijkheid erg belangrijk en dat was helemaal top hier. Wij zijn erg tevreden en fantastisch geholpen door de medewerker. Super ervaren kracht!

Hans 17-09-2021

We zijn in Utrecht geweest bij PlatteTv naar aanleiding van de online chat die PlatteTv heeft. Werd op de chat snel en kundig geholpen.
We werden in Utrecht ontvangen met een kop koffie door een vriendelijke verkoper. We konden eerst rustig door de winkel lopen om te kijken wat er hangt aan tv's (en dat is best veel). Daarna werden we geholpen door de verkoper. Hij vroeg wat onze wensen waren en op basis daarvan hebben we een keuze gemaakt. Je wordt in ieder geval niet opgedrongen naar een bepaalde TV.
De tv is de volgende dag al thuis afgeleverd. En de oude tv konden we inruilen en hebben ook afspraak gemaakt voor het ophalen.
Tot nu toe zeer tevreden en een goede service.

Moniek 17-09-2021

Ruime keuze in de winkel. We zijn heel prettig en deskundig geholpen. De verkoper was heel vriendelijk en heel duidelijk in zijn uitleg.

J.M.Wijnker 17-09-2021

Prima winkel.
Goeie service , we kregen gelijk een kopje koffie .en Max D had ons geholpen ,kwam zeer vriendelijk over en gaf uitstekende service en informatie.

Mariette 17-09-2021

Wordt steeds vriendelijk en zeer zeker goed geholpen...ook snelle levering en bij achteraf nog eventuele vragen geven ze nog steeds de goede service...Het is dan ook inmiddels mijn 3de tv die ik hier kocht...👍dikke duim voor Max en het andere personeel van PlatteTV

Peter 17-09-2021

Vlotte service, nette prijs en duidelijke voorlichting. Ik wist al wat ik wilde kopen maar de winkel zelf ziet er om uit te zoeken ook mooi uit.

Jan B 17-09-2021

Prima geholpen door deskundig personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Chat functie werkt prima en het volgen van de orderstatus ook goed.

B de Jong 17-09-2021

Goede uitleg en klantgericht er wordt god geluisterd wat jij als klant wil.
wij zijn dan ook al best lang klant van platte tv
Zij zijnj goed in after service. Kortom komen toch steeds weer uit bij platte tv als we audio apparatuur kopen.
Of been nieuwe tv nodig heen.

Prima winkel.

met vriendelijke groet xxxxx

Peter 17-09-2021

We zijn via de chat snel en duidelijk geholpen.
In de winkel zijn ook de voor- en nadelen van diverse merken van de Tv's goed uitgelegd. Het personeel was niet opdringerig, heel fijn! als je een dure keuze moet maken. Deze zaak verkoopt alleen Nederlandse toestellen dat was voor ons een must. Wij hadden pech met een Europees model die na 3,5 jaar stuk ging.

Hans bezuijen 17-09-2021

Wat een goed bedrijf zeg, mooie winkel met mensen die echt verstand van tv’s hebben met een duidelijk advies. We zijn met een prachtige philip tv naar huis gegaan en hebben een goed gevoel overgehouden aan jullie

Ömer Beklevic 17-09-2021

Vandaag in de winkel in Den Bosch geweest op zoek naar een nieuwe TV. Ik twijfelde tussen twee TV’s maar dankzij de enorme hulp van xxx ben ik de winkel uitgelopen met een prachtige Sony Bravia. Professioneel advies maar ook super vriendelijk.
Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie tijd en hulp.

Lars van der Wens 17-09-2021

Wederom super geholpen door xxxDuidelijk verhaal je weet precies wat je in huis haald zodra je met xxx hebt gesproken. Dit keer de soundbar hw-q950a van samsung. Mooie aansluiting op de qled die ik vorige jaar heb aangeschaft ook op goed advies van xxxx
Kortom platte tv met verkoper xxis Top!

G.vd.ham 17-09-2021

Mijn schoonvader was op zoek naar een andere televisie en naar wat speurwerk zijn we terrecht gekomen bij platte tv in Nijmegen.
Verkoper xxx heeft ons fantastisch begeleid in het maken van de juiste keuze.
Mijn schoonvader geniet nu al weer een paar dagen van zijn aankoop.
Deze winkel is zeker een aanrader!!

Paul 17-09-2021

Snelle service, goede uitleg en een lekker bakje koffie en vonden ook nog het gezochte artikel in het magazijn.

A.Broekzitter 17-09-2021

De winkel is een prachtig aanbod van mooie tv prima service.de installatie en ophangen ging ook goed, alleen toen ik hem weer aanzette had ik heel erg echo heb dat zelf opgelost, volgende dag had ik geen signaal had de monteur de stekkers er verkeerd ingebracht gelukkig heb ik een schoonzoon die alles weer goed heeft gekregen.Ben teleurgesteld.

Egbert 17-09-2021

Wij hebben de tv gekocht in uw winkel in Rotterdam. Mooie chique winkel en ruim van opzet. Met mooie zit gelegenheid zodat je al zittend naar je aankoop kan kijken net of je thuis op de bank zit. Een fijne rustige jonge verkoper die ons goed alles uitlegde. Toen we besloten wat te doen en welke televisie het zou worden liet de verkoper ons alleen met een heerlijk kop koffie. Dat we in alle rust ons besluit konden nemen zonder rond dartelende verkoper gaf ons de doorslag onze schitterende aankoop bij uw winkel te doen. De televisie is 2 dagen later al door een eigen bezorger vakkundig en rustig geplaatst. Ook daar mijn comlimenten over. Dus ik raad uw winkel platte tv ten zeerste aan. Wij genieten met volle teugen van onze nieuwe aanwinst. Nogmaals hartelijk dank.

A den Hartog 17-09-2021

Super goed en vriendelijk geholpen en verstand van zaken en snelle levering

Caroline 17-09-2021

Klantvriendelijk ontvangen door karim. levering was helaas een dag later dan verwacht maar super goed opgelost door jordy we zijn helemaal tevreden top winkel ziet er ook goed uit. Van ons een 10.

JR 16-09-2021

In de Bredase winkel prima geadviseerd door John. Bezorging binnen een week.
Door Tim perfect aan de wand gemonteerd met Slim fit wallmount, geïnstalleerd en onderhoudsadvies gegeven.

Frans 16-09-2021

Wat een zaak! Helemaal tevreden.
Zelden zo'n vriendelijke verkoper getroffen in een winkel. De bestelde apparatuur werd ook keurig naar onze auto gebracht.
Wij haalden onze apparatuur af in de winkel in Zoeterwoude.

C.Groenenberg 16-09-2021

Wij werden vriendelijk ontvangen en onder het genot van een lekker kopje koffie werd ons uitgelegd hoe de frame-tv en booster werkte, bij dit bedrijf is de klant nog koning, een echte aanrader geen andere woorden voor.

Ben van der Sloot 16-09-2021

Nette prijs, keurig geholpen en goede adviezen gekregen.
Heel tevreden met de televisie 👍

Marjolein Groenenberg 16-09-2021

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door J.W.
Duidelijke uitleg onder het genot van kopje koffie.
Wij zullen PlatteTV zeker aanbevelen !!