HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Herman 09-12-2022

Snelle levering,helaas was de doos van de soundbar stuk. Eerst contact opgenomen met Hello tv hierover. Pak maar uit en anders sturen we jullie alsnog een nieuwe. Soundbar heeft het 2 dagen gedaan,maar toen was het gedaan. Hello tv deed niet moeilijk en we kregen direct een nieuwe soundbar

Marc 09-12-2022

Wat een behulpzaam en vriendelijke hulp
Had eerst via de chat een order laten aanmaken en werd direct geïnformeerd over de razendsnelle informatie en snelle levering.
Goed advies en meedenken met

Aviator 09-12-2022

Op voortreffelijke wijze geholpen door de verkoper, goede voorlichting, goed advies. Levering door PostNL keurig op afgesproken tijdstip.
Zeer tevreden !!

Remco & Miranda 09-12-2022

Wij kwamen de winkel inlopen en verkoper ....kwam op dat moment de trap af in het filiaal Eindhoven. Er ontstond direct spontaan contact met ... die een representatief voorkomen heeft. De voorlichting die mijn partner en ik kregen was goed en er ging geen pressie van uit.
Groot pluspunt is dat een tv wanneer deze niet bevalt binnen 2 weken geruild kan worden. Bovendien wordt de tv zeer vakkundig geïnstalleerd door een heel gemotiveerde installateur. Wij hadden installateur ..... Fantastische vent!
Biedt ook nog tv-reiniger aan voor €30. Dus hij heeft ook nog commerciële vaardigheden. Hello tv mag zuinig zijn op dit soort medewerkers want die kom je zeer zelden tegen.

Marcus 09-12-2022

Zeer goed geholpen door adviseur XXX in filiaal Hello TV Rotterdam. XXX is informatief, behulpzaam, deed een gunstig prijsaanbod en heeft service verleend door ons telefonisch op de hoogte te houden m.b.t. de levertijd die door drukte later was dan gepland. We moesten hiervoor wel eerst terug naar de winkel, omdat het filiaal telefonisch niet bereikbaar is.

Roel Bakkum 09-12-2022

Ik was al lange tijd opzoek naar een andere televisie en mijn oog was gevallen op de Samsung QE75QN800BT, deze heb ik dan ook na het bezoek bij HelloTV Amsterdam en de fijne service van hun personeel aangeschaft.

Toen ik in de winkel kwam werd ik gelijk professioneel geholpen door XXX, hij had antwoorden op al mijn vragen.

Binnenkort weer terug om nog een knappe muurbeugel aan te schaffen..

Nogmaals bedankt XXX en HelloTV Amsterdam...

A.Huizer 09-12-2022

grote keuze aan tv,s vriendelijk personeel . Kopje koffie ook aanwezig .
Via google op de site gekomen .

Frank bik 09-12-2022

Nette zaak met net personeel , staan met te weinig mensen maar lossen dit wel op

Jan Buchner 09-12-2022

Ontzettend leuk geholpen door XXX van hello tv Amsterdam. Er is kundig advies gegeven en ze zijn er niet op gebrand om 1 bepaald merk te verkopen. Er wordt geluisterd naar wat de klant wil en dat alles met een flinke dosis humor. Blij met onze nieuwe tv, dikke aanrader deze winkel.

Eddy 09-12-2022

Zeer goed geholpen goede korting en deskundig personeel en behulpzaam op de vragen die ik stelde kreeg ik een bevredigend antwoord

Martin 09-12-2022

De installatie was werkelijk perfect! Installateur XXX was zeer vriendelijk en belde 3 kwartier vooraf dat hij er aan kwam. Heeft ons geadviseerd over de positie van de TV. Alles eenvoudig en duidelijk uitgelegd. Op ons verzoek alle kabels en kastjes perfect weggewerkt en ons advies gegeven over een eventuele 2e TV. Alles keurig netjes opgeruimd achter gelaten. Werkelijk top!

Wouter Aoys 09-12-2022

heb een LG DS90QY soundbar met black friday korting gekocht, levering was helaas vertraagd door de
drukte met sinterklaas.
sound bar was makkelijk te instaleren en geluid bevalt me prima, ben er erg tevreden mee.

Simona Wagner-Hoofien 09-12-2022

Niet meer zo piepjong hadden we wat extra hulp/uitleg nodig bij het zogenoemde 'streamen' met onze TV die we afgelopen zomer bij Hello TV in Naarden hadden gekocht. Dit keer kwam XXX ons helpen.
XXX begon met installeren van een Chrome caste Google tv . Daarna heeft hij ons geduldig en duidelijk stapsgewijs uitgelegd hoe het werkt. Net als bij de andere collega's die ons geholpen hebben, zijn wij zeer tevreden met zijn (klant)vriendelijke uitstraling.

23-11 2022
Mooie winkel, makkelijk bereikbaar in Naarden en alle tv apparaten goed uit te proberen. Aparte comfortabel luistergedeelte om de TV's te beoordelen. De TV werd thuis geïnstalleerd door Hello TV. Er waren na de installatie door Hello TV technische onduidelijkheden hoe te 'streamen". Er werd in de winkel heel klantvriendelijk naar een oplossing gezocht. Als service kwam een collega van Hello TV langs. Dat was X. Hij heeft ons met veel kennis van zaken en geduld thuis geholpen.

Mark 09-12-2022

Ik heb op 28 november een tv besteld. Maar deze is nog steeds niet geleverd hellotv en PostNL weten niet waar het pakket is. Pas na 1,5 week onderneemt hellotv actie door de logistieke afdeling de vervoerder te benaderen voor een concrete levering en een onderzoek te starten.
Officiële reactie van HelloTV 09-12-2022

Beste Mark,

Wat vervelend om te vernemen dat de levering van jouw bestelling zo stroef verloopt.

Graag zou ik kijken of ik iets voor je kan betekenen en de situatie kan versnellen of oplossen. Zou je mij in een reactie op deze review even jouw ordernummer kunnen toesturen?

Ik verneem graag van je!

Tim
HelloTV

F Schulten 08-12-2022

De tv is netjes opgehangen en de kabels zijn goed weg gewerkt en het belangrijke is geinstalleerd .

S.Cimen 08-12-2022

Ik heb om 24 november 2022 een product gekocht bij HelloTV in Zoeterwoude. Dit betreft de Samsung HW-Q990B. Deze zou 2 dagen later thuis bezorgd worden. Ik heb nooit een bericht gekregen dat er door welke reden dan ook een wijziging is in de leveringsdatum. Het product werd niet geleverd op de afgesproken datum. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg een nieuwe datum. Het is nu 8 december 2022 en ik heb mijn product nogsteeds niet ontvangen.
Ik ben erg tevreden.

marco 08-12-2022

Vorige maand een nieuwe tv met Sonos Arc gekocht bij Hello TV. Ik kan niet anders zeggen goede uitleg, verstand van zaken. De verkoper heeft ons alternatieven laten zien en horen, maar liet de keuze uiteraard bij ons. Eén minpuntje was dat bij het afrekenen altijd wel aanvullende kosten kunnen bijkomen, verzekering, kabels en schoonmaakmiddelen. Daarom geen 10 . Verder prima geholpen. We hebben gekozen om de tv (samsung oled 65 inch )met een scherm van maar 4 mm dik te laten ophangen. De installateur DH heeft puik werk afgeleverd. Communiceerde zeer goed. Ging pas weg nadat alles perfect werkte. Nu paar dagen in bezit en we zijn zeer tevreden over onze aankoop bij HelloTV.

Nvt 08-12-2022

In de
winkel goed te woord gestaan alles goed uitgelegd aflevering vande T.V is ook goedgegaan
En de monteur heeft de T.V goed en vakkundig aangesloten

Roelofs 08-12-2022

Netjes geholpen, goede uitleg, leuke deal gemaakt, snelle afhandeling de tv kon ik gelijk meenemen

Nico 08-12-2022

De shop waar ik de tv heb gekocht was netjes en opgeruimd en enorm veel keus. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bezorging was netjes en bezorger weet wat hij doet en erg behulpzaam. Ik raad Hello TV zeker aan bij vrienden, kennussen en familie en kom ik er zelf ook zeker terug.

Rini Smeijers 08-12-2022

Fantastische service en heel goed advies over mijn tv verlangen. Vriendelijke bediening, alles gewoon top

Rob 08-12-2022

In de verkoopfase snelle communicatie die goed maar niet geheel vlekkeloos verliep. De bezorging, montage, installatie en uitleg verliepen uitstekend. X nam alle tijd die nodig was!

michel 08-12-2022

ben al een tijdje klant en woord goed geholpen ben vandaag door een verkoper uit de winkel per tellefoon geholpen de winkel in zoetenwoude super bedank

Milan 08-12-2022

Nieuwe tv gekocht bij vestiging Den Bosch. Fijne, ruime winkel met veel modellen zodat je ook een beetje kunt vergelijken. Bij het maken van de uiteindelijke keuze goed geholpen door een medewerker. Kon goed de verschillen en overeenkomsten benoemen en probeerde niet het duurste model te pushen maar het model dat het beste bij onze wensen aansloot. Ook fijn dat de winkel een ruime voorraad heeft zodat je hem direct mee kan nemen. Garantie nog geen ervaring mee gelukkig maar de service dat ze iemand bij je langs sturen lijkt me prettig. Beter dan winkels waarbij je het moet opsturen of langsbrengen. Tot nog toe dus zeer tevreden.

EDZE 08-12-2022

Sony XR TV en Denon Surround systeem gekocht in Duiven voor een mooie actieprijs en vanaf de aankoop tot en met de installatie thuis perfect geholpen. In het bijzonder de complimenten voor de installateur/monteur Rxx die alle tijd nam en geduld had om uitleg en waardevolle tips te geven omtrent de werking van de gehele installatie. Klantvriendelijkheid staat bij Hello TV hoog in het vaandel en ik beveel Hello TV dan ook van harte aan.